Joopajoo, kotiin jätetään aviomies ja itse aviovaimona mennään laittamaan ns. jalalla koreasti, ja samalla alkoholipaukkuja naukkaillen, että olisi edes rohkeampi mieli ja mukavempi olo olla vieraiden miesten tanssitettavana.
Jos itse olisin aviomies, pistäisin tuollaisen hummailijavaimon ruotuun, ja jos ei tokenisi, niin ulos ja sassiin. Sittenhän vaimo saisi jatkossa tanssia vieraiden miesten käsivarsilla oikein olan takaa.
Ja nyt sitten jään odottelemaan puolustusvastineita. Arvaan jo millaisia, mutta silti.
Ymmärrän kyllä konsertit ja työporukan kanssa illanvietot, mutta että varta vasiten pitää pynttäytyä tanssiravintolaan jne.
Ei ihme, että niin herkästi eroillaan; yllä mainittu toimintahan on jo lähtökohdiltaan kyseenalaista.
Liikuntaa ja tanssia voi käydä harrastamassa ihan erillisissä tanssiliikuntaryhmissäkin, jos tarkoitus on perinjuurinkaan liikuntaharraste.
En ole vielä yhdenkään avioliiton huomannut pysyvän kasassa, jos toinen osapuoli ryhtyy alvariinsa tansseissa ilman omaa aviopuolisoaan hyörimään.
Ainakin ajan myötä väistämättä tulee tanssipaikoilla kohdattua muutakin kuin vain se pelkkään tanssiin tyytyvä kavaljeeri. Houkutus on ainakin suuri.
Jos kerta tanssiminen on tärkeä pointti, niin ihmettelen, miksi sitten valitaan sellainen tanssimaton aviosiippa, joka ei alunperinkään ole tanssiva.
Mies, joka ei tanssi
109
2033
Vastaukset
olet täsmälleen oikeassa, minä pistäisin stopin moiselle.
ei tule kestämään muuten kauaa, kun ollaan löydetty parempi, tai ajauduttu pettämään.
siis vaimo seinää vasten ja tiukka keskustelu, tehkää vaikka kompromissi, kun sinne ravintolaan joskus menette, menkää yhdessä.ja muuten, minäkin jään odottamaan tähän älähdyksiä.
mutta kerron samalla, että meillä on tehty näin 21 vuotta ja homma pelaa.
- en tanssi sun pillin
Ajatuksesi ovat kyllä outoja, tai kapeita. Meillä se tanssii ketä tanssittaa. 22 vuotta on mennyt hyvin ja näin myös jatkamme. Hienoa ettei tarvitse olla sinun kanssa naimisissa.
- Aloituksen tekijä
Minulla onkin tanssiva aviomies. Ei tarvitse lähteäkään varsinaisesti tanssimaan vieraiden miesten askelien tahtiin tässä elämän tilanteessani.
Jos en olisi tanssivan miehen kanssa avioliitossa, asia olisikin siten ravintolatanssien suhteen toinen. - mä en taas tajuu
Aloituksen tekijä kirjoitti:
Minulla onkin tanssiva aviomies. Ei tarvitse lähteäkään varsinaisesti tanssimaan vieraiden miesten askelien tahtiin tässä elämän tilanteessani.
Jos en olisi tanssivan miehen kanssa avioliitossa, asia olisikin siten ravintolatanssien suhteen toinen.Eli menisit tanssimaan ravintolaan, jos miehesi ei tanssisi. Joten mikä oli pointtisi aloituksessa? Jos käy tansseissa ilman miestään se ei tarkoita, että seksiä sieltä hakee. Vai sitäkö tanssi sinulle merkitsee kun noin tuomitset?
- jotenkin outoa
mä en taas tajuu kirjoitti:
Eli menisit tanssimaan ravintolaan, jos miehesi ei tanssisi. Joten mikä oli pointtisi aloituksessa? Jos käy tansseissa ilman miestään se ei tarkoita, että seksiä sieltä hakee. Vai sitäkö tanssi sinulle merkitsee kun noin tuomitset?
Aloittaja tarkentaa eli selvennän: Ei vaan siten en olisi edes avioliitossa, koska en ikinä olisi kelpuuttanut aviomiehekseni tanssitaidotonta miestä, ja täten sinkkuna voisin hillua tanssien ravintolasta yökerhoihin vallattoman vapaana.
Tanssi on tanssia ja seksi seksiä, mutta minä ajattelen näin avioliitossa olevan kannalta, että en tykkäisi siitä, että puolisoni kävisi harvase viikonloppu ravintoloissa tanssimassa ilman minua. - liikuntaa vai =)
Aloituksen tekijä kirjoitti:
Jos en olisi tanssivan miehen kanssa avioliitossa, asia olisikin siten ravintolatanssien suhteen toinen.tanssimisesta tykkäävät naiset ja sellaiset miehet, joilla tekee mieli pillua, mulla ei ole koskaan ollut kiiinnostusta tanssimiseen vaikka pillua kerran teki mieli, vuonna 2002 pikkusiskolta kun näin alushousujensä läpi jotain ihmeellistä ja syvällistä.
kyllä täytyisi kovasti pimppiä mulla tehdä mieli, jotta tanssimaan alkaisin
tanssiminen on moraalitonta ja kiiman osoittamista - yööööööööööööök
liikuntaa vai =) kirjoitti:
tanssimisesta tykkäävät naiset ja sellaiset miehet, joilla tekee mieli pillua, mulla ei ole koskaan ollut kiiinnostusta tanssimiseen vaikka pillua kerran teki mieli, vuonna 2002 pikkusiskolta kun näin alushousujensä läpi jotain ihmeellistä ja syvällistä.
kyllä täytyisi kovasti pimppiä mulla tehdä mieli, jotta tanssimaan alkaisin
tanssiminen on moraalitonta ja kiiman osoittamistaSulla on moraali vinksallaan kun pikkusiskon alushousujen näkymä kiihottaa. Enemmän olisin tuosta huolestunut kuin ihmisten halusta tanssia.
- sairas paska!
yööööööööööööök kirjoitti:
Sulla on moraali vinksallaan kun pikkusiskon alushousujen näkymä kiihottaa. Enemmän olisin tuosta huolestunut kuin ihmisten halusta tanssia.
..se onkin se sairas paskiainen näillä sivuilla, joka höpöttää siitä vitusta jatkuvasti..
tulispa pimiällä vastaan ,niin syöttäisin sille ne pienet pallinsa!
- voihan tunari!
Ap!Mene töihin,että saat jotain muuta ajateltavaa!
Niin,ja jos sinua nii kamalasti vaivaa se,että vaimosi haluaa käydä tansseissa ja epäilet kaikenlaista,niin mene kuule ihan ite suoraan pimppi-ravintolaan ja etsi sieltä itsellesi hetken huvi.Mietit sitten jälkikäteen kummallakohan mahtaa olla huonompi omatunto;iloisesti tanssahtelevalla vaimollasi vai miehellä,joka on menettänyt kunnioituksensa.- jotenkin outoa
Saa kainet töitä tekevätkin ajatella ko. asiaa, höh; en nyt tuota aloituslausetta tajunnut lainkaan.
En tarvitse pimppiravintolaa, enkä tanssimaan lähde ilman tanssivaa puolisoani.piste.
- On se niin
>Itse olen 45v,mies ja olen 10v opettanut tansseja.Nykyään käyn itse
aktiivisesti tansseissa ja rakastan tanssimista..Voin sanoa ettei koskaan
tarvi yksin lähteä kotiin ,aina joku aviossa oleva nainen tyrkyttää itseään
mukaan ja tietenkin hoidettavaksi ? Itsellä on hyvä ottaa kun olen sinkku...
Lauantaina varattu nainen soitti ,että voinko tulla ennen tanssiin menoa
tulla luoksesi kahville ? ja hän tuli.... sillalaillla, moraali vähinttänkin kyseenalainen useimmilla, ap:n kuvaama toiminta johtaa todella helposti uskottomuuteen.
alempana suhdesoppa sivustolta siihen muutamia neuvoja.
Miten syrjähyppelyn saa kuriin?
* Päätä sitoutua nykyiseen suhteeseesi, jos se on sinulle tärkeä
* Vältä paikkoja ja toimintoja, joissa menetät itsehillintäsi (esim. baarit ja firman juhlat).
* Keskitä huomiosi parisuhteesi kehittämiseen: mihin olet tyytyväinen, mihin et? Onko rakkauselämäsi kunnossa?
* Ota lisää vastuuta suhteestasi. Ehdota puolisollesi yhteisiä ajanviettotapoja.
* Älä pyöri vain vastakkaisen sukupuolen ympärillä. Hanki kontakteja oman sukupuolesi edustajista.
* Lisää tyytyväisyyttäsi elämään kunnon harrastuksilla.
* Mieti, mikä on sinulle tärkeää elämässäsi.
* Etsi sinua tukevia ystäviä tai tarvittaessa ammattiapua.
* Mieti, mitä menetät, jos menetät perheesi.
* Opi tunnistamaan tunteitasi ja tuntemaan itsesi.
* Ajattele asiaa kumppanisi kannalta: mitä jos olisit hänen asemassaan?
Lähde: Kari Kiianmaa (2009). Parisuhteen huoltokirja. Ohjeita miehelle. Multikustannus. Tilaa kirja!- jonna on yks
varma juttu, ei se nainenkaan mene tanssimaan minkään muun syyn takia kuin vieraan kyrvän perässä, se on saletti se, sen verran minäkin maailmaa ja suomalaisen lutkan ajatusmaailmaan tutustunut, muutahan se ei mieti kuinka saada kyrpiä emättimeensä, ei paljon katso muuta se vieraiden kyrpien otto haisevaan valhevittuun kuin ettei kiinni jäisi.
yks jonna pettää minkä ehtii miehiään ja esittää ettei petä....
supsukkka - 15416854
>* Ajattele asiaa kumppanisi kannalta: mitä jos olisit hänen asemassaan?<
Jo tällä päästään pitkälle. Tekee ainoastaan sitä mitä on valmis antamaan puolisonkin tehdä.
Itse en haluaisi että vaimoni tanssisi vieraitten miesten kanssa, siksi en itsekkään tanssi kenenkään muun kun oman vaimoni kanssa.
Tunnen ystäviä joilla on juuri tästä syystä mopo karannut käsistä. Jos leikkii tulella, niin joskus se voi riistäytyä käsistä. Jokaiseen liittoon tulee hyviä ja huonoja päiviä, ja juuri silloin kun avioliitossa pyyhkii huonosti on vaarana että tekee jotain mitä ei voi enää peruttaa.
Tämä on sama kun pitää vähän vararahastoa, elämään voi tulla odottamattomia tilanteita eikä silloin olla heti konkurssissa.
Viisas varautuu myös avioliiton huonoihin päiviin, niin ettei kaikki ovet ole auki asioille joita voi jälkeenpäin katua. - ...
jonna on yks kirjoitti:
varma juttu, ei se nainenkaan mene tanssimaan minkään muun syyn takia kuin vieraan kyrvän perässä, se on saletti se, sen verran minäkin maailmaa ja suomalaisen lutkan ajatusmaailmaan tutustunut, muutahan se ei mieti kuinka saada kyrpiä emättimeensä, ei paljon katso muuta se vieraiden kyrpien otto haisevaan valhevittuun kuin ettei kiinni jäisi.
yks jonna pettää minkä ehtii miehiään ja esittää ettei petä....
supsukkkaKyse olikin siis vain YHDESTÄ jonnasta.
Olisit katsonut vähän tarkemmin, ennen kuin jonnan kelkkaan lähdit.
- Ei h-i !
Onpa ihan h-n ahdasta ja rajoittunutta joittenkin ihmisten ns. elämä. Hankkikaa sellainen, niin on mahis levitellä oman karsinan (lue: mielen) rajoja, ja antaa muitten olla, tanssivat tai eivät.
- Ahdasta ajattelua
Sen lisäksi että tanssaaminen on hyvää liikuntaa, se on myös yksi sosiaalisen kanssakäymisen muoto, tapa seurustella muitten ihmisten kanssa.
JOS aviossa oleva hakee tansseista myös muunlaista seuraa, niin kaikki ihmisen tarpeet eivät tule silloin täytettyä sen persoonan kanssa, joka asuu omassa kodissa. Enkä tarkoita seksiä / panopuuhia / makuuhuonehommia ... nyt ollenkaan. Elämä ei ole niin yksinkertaista - kuin joillekin. - bhuiy
Uu. Mulla on muunlaista seuraa, on ystäviä ja sukulaisia ja työkavereita, kaikki tarpeeni ei tule täytettyä sen persoonan kanssa joka asuu omassa kodissa. Meneekö meillä nyt huonosti?
- Srv. Siirto
Nythän on niin että tanssi on aina ollut eräänlaista esileikkiä johtaen seksiin; nimenomaan paritanssi. Etenkin hitaissa kappaleissa ja tangoissa voi oikein poski poskea vasten hinkata toisiaan, ja kuvitella jo seuraavaa siirtoa tanssikavaljeerin kanssa. Aaaaahhhhh...........kuinka hekumallista se onkaan!!!!!
- Cha-cha-cha
Onpa vinksahtanut ja pipi näkemys tanssista. Ei ihme, että ahdasmieliset pitävät sitä syntinä. Itse tanssin paljon ja myös poski poskea vasten, tanssikavaljeerien kanssa en kuitenkaan koskaan ole tehnyt mitään muuta kuin tanssinut.
Kannattaisiko avartaa elämänkatsomustaan ja -näkemystään, noin ahtaalla on paha olla ja se kuuluu ja näkyy kauas. - Srv.Siirto
Cha-cha-cha kirjoitti:
Onpa vinksahtanut ja pipi näkemys tanssista. Ei ihme, että ahdasmieliset pitävät sitä syntinä. Itse tanssin paljon ja myös poski poskea vasten, tanssikavaljeerien kanssa en kuitenkaan koskaan ole tehnyt mitään muuta kuin tanssinut.
Kannattaisiko avartaa elämänkatsomustaan ja -näkemystään, noin ahtaalla on paha olla ja se kuuluu ja näkyy kauas.'Onpa vinksahtanut ja pipi näkemys tanssista'
- kiimaisuus tanssissa
Cha-cha-cha kirjoitti:
Kannattaisiko avartaa elämänkatsomustaan ja -näkemystään, noin ahtaalla on paha olla ja se kuuluu ja näkyy kauas.Kyllä se niin vain on, että tanssiminen on kiiman elekielen ilmaisuja täynnänsä, michael jacksonkin pippelin kohdalta puristeli aikanaan ja naiset innostuivat siitä.
Tässä aivan järkyttävä rautakyrvän kanssa tanssia
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1210305/nain-seksikkaasti-tanssii-tankotanssin-suomen-mestari--katso-video - Srv. Siirto
kiimaisuus tanssissa kirjoitti:
Kyllä se niin vain on, että tanssiminen on kiiman elekielen ilmaisuja täynnänsä, michael jacksonkin pippelin kohdalta puristeli aikanaan ja naiset innostuivat siitä.
Tässä aivan järkyttävä rautakyrvän kanssa tanssia
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1210305/nain-seksikkaasti-tanssii-tankotanssin-suomen-mestari--katso-videoKiitti linkistäsi - katsoin sen, tiedän lajin toki. Noita tankojahan on asennettu omiin huusholleihinkin, jotta voi tangoilla kylmän rautapuikon kanssa ihan vaan jumpatakseen.
Mutta sen verran vaan tuosta tanssimisen kiimaisuudesta, että olen muutamat kerrat aikoinaan tanssinut sellaisten tuikituntemattomien miesten kanssa hitaita, ja kyllä vaan miehen etumus oli ihmeellisen kovan tuntuinen ja tietenkin itselläkin kostui sieltä ts. kiihkoisia tanssin pyörteitä on todellakin ollut, puhumattakaan aviomieheni kanssa.
Eli kiima se pyörityttää, vaan eihän kaikkien tanssipartnerien kanssa sykähdytä silleen, mutta kun ja jos osuu kohdalleen se niin sykähdyttäväkin, siis varatuillakin henkilöillä, niin onhan siinä sitten ikään kuin vaaran paikka. - Tico - tico
Cha-cha-cha kirjoitti:
Kannattaisiko avartaa elämänkatsomustaan ja -näkemystään, noin ahtaalla on paha olla ja se kuuluu ja näkyy kauas.Hyi, mä en halua todellakaan tanssia jonkun vieraan limanuljaskaisen Casanovan kanssa poskitanssia, koska minulla on oma aviomies, jonka poski on tuttu ja ihana.
- Yököttävä asenne
Srv. Siirto kirjoitti:
Kiitti linkistäsi - katsoin sen, tiedän lajin toki. Noita tankojahan on asennettu omiin huusholleihinkin, jotta voi tangoilla kylmän rautapuikon kanssa ihan vaan jumpatakseen.
Mutta sen verran vaan tuosta tanssimisen kiimaisuudesta, että olen muutamat kerrat aikoinaan tanssinut sellaisten tuikituntemattomien miesten kanssa hitaita, ja kyllä vaan miehen etumus oli ihmeellisen kovan tuntuinen ja tietenkin itselläkin kostui sieltä ts. kiihkoisia tanssin pyörteitä on todellakin ollut, puhumattakaan aviomieheni kanssa.
Eli kiima se pyörityttää, vaan eihän kaikkien tanssipartnerien kanssa sykähdytä silleen, mutta kun ja jos osuu kohdalleen se niin sykähdyttäväkin, siis varatuillakin henkilöillä, niin onhan siinä sitten ikään kuin vaaran paikka.Kyllä kyse on vain rajoittuneesta, ahtaasta, likaisesta ja perverssistä mielestä ja luonteenlaadusta. Sellaisesta, joka näkee kiimaa ja seksiä ruokalautasellakin, joten ihan oma häpeä, menkää karsinaan porsastelemaan.
Kilpatanssi on kilpatanssia ja eri laji kuin tavalliset tanelit aikaansaavat. Arvostelijan taas pitää tuoda näkemyksensä jotenkin esille ja kaikkea käytetään, jolla pipipäiset ihmiset saadaan luulemaan juttuun liittyvän sitä ja tätä ja syntiä ja pahuuden esikartanoita.
- Totuudenlaukoja 3
Oletteko kuulleet sanoista "luottamus", ja "itsetunto"...?
Jos ei kumpaakaan ole, silloin puolison tanssimiset ahdistaa. Silloin suositellaan kasvamista aikuiseksi.
Suomennetaan: jos aikoo pettää, ei siihen mitään lauantaitansseja tarvi.- Srv. Siirto
"'Suomennetaan: jos aikoo pettää, ei siihen mitään lauantaitansseja tarvi'"
Juupa juu, mutta lauantaitansseissa ahkerasti urakoivalle saattaa sattua sattumalta pettämiseen johtava reaktio, vaikkei sitä olisi millään tavalla edes ajatellut sattuvaksi, eli aikovaksi toteuttaa. - Tico - tico
Jos ei kotona saa vahvistusta puolisoltaan heikkoon itsetuntoonsa, niin justjoo, sitähän pitääkin sitten lähteä ravintolatansseista etsimään ja pönkittämään.
Hiveleehän se sitä heikohkoa itsetuntoa, kun huomaa, että vielä kelpaa ja muut vieraat miehet vielä hakevat tanssiin jos toiseenkiin.
Superbonus itsetunnon nostatusilta on ravintolatansseissa se, kun joku tuntematon, vieras MIES tarjoaa juoman sormustetulle naiselle!!!AAH, ihanaa sitten sen "nostatuksen" jälkeen on palata kotiin pikkuisessa tuiskeessa tai isommassakin pöllyssä sen nöyrän vakiokumppaninsa viereen nukkumaan, jos hän nyt enää kotona onkaan. Tuskin aviomies ainakaan sekstailla haluaa, kun haistaa vielä "ahkeradanssailevan" vaimonsa olemuksesta vieraiden hikisten miesten tanssikainalohien. Srv. Siirto kirjoitti:
"'Suomennetaan: jos aikoo pettää, ei siihen mitään lauantaitansseja tarvi'"
Juupa juu, mutta lauantaitansseissa ahkerasti urakoivalle saattaa sattua sattumalta pettämiseen johtava reaktio, vaikkei sitä olisi millään tavalla edes ajatellut sattuvaksi, eli aikovaksi toteuttaa.srv. siirto jo se tansseihin lähteminen on osa tapahtumaketkjua joka useimmiten johtaa loppupelissä pettämiseen.
pettäminen on sarja valintoja, ei koskaan, voi selittää, että siinä vain kävi niin, vaan koko ajan on valittu tie joka vie pettämiseen
- Yöäk !
Ei ole ihme, että ihmiset sairastavat niin paljon. Näin ahtaasti ajattelevia kuin tällä sivulla, kiristää panta tosi lujaa eikä siitä voi muuta seurata kuin sairautta.
- ???????????????????
Nykyään joka toinen avioliitto päätyy eroon, miksiköhän?
Eikö ole hyvä että niitäkin mielipiteitä tulee joissa edes aiotaan pitää avioliitto elinikäisenä?
- Kuoppaan vaan
Jos tansseissa käynti johtaa eroon, niin avion joutaakin johtaa eroon. Siinä ollaan väärin perustein ja asentein. Avioliitto ei ole, tai sen ei pitäisi olla, ahdas karsina, vankila, jossa toinen määrää, mitä toinen saa ja voi tehdä.
Viisaus, fiksuus ja onnellisuus kasvavat vain vapaudessa ja vapaa ihminen tekee juuri niitä asioita, joita itse tahtoo ja halajaa, sitä ei aikuisen puolesta kukaan muu voi päättää ja määrätä.
Avioliitot, joissa määritellään toisen paikka, aika ja tehtävät, ovat vanhanaikaisia, aikansa eläneitä institutioita, jotka saavatkin päättyä eroon, jos ne estävät jomman kumman, tai molempien, elämää. Miksi ihmeessä niitten pitäisi olla vielä "elinikäisiäkin" ?- tanssittaa joo..
Juu! meilläkin isäntä kulki ravintoloissa ja tansseissa, kun kuulemma halusi
ja minä olin se paha perkele, joka sitä oikeutta yritin hältä viedä!
Eipä juossut kapakoissa, ennen kuin lapset siihen syntyi häiritsemään herran autuutta!
Kuulemma olin sairas mustasukkainen kahjo, kun en häneen luottanut..
No, enpä luottanut ja miksi en?
Soittipa yks akka sitten ja kertoi mieheni häntä käyvän nussimassa.
Se niistä tanssireissuista, joo. - niinpä niin
>Miksi ihmeessä niitten pitäisi olla vielä "elinikäisiäkin" ? <
Tämän kysymyksen takia ymmärrän niitäkin jotka puolustavat yksin tanssipaikkoihin menemistä. Kaikille avioliitto ei merkitse mitään, ollaan vaan sen aikaa yhdessä kun on kivaa, ja heti kun ei ole niin erotaan. Mielipide on tämäkin, toivottavasti löydät toisen samanlaisen ettei tule sydänsuruja. NM. kuoppaan vaan, olet täsmälleen väärässä, avioliiton on tarkoitus olla elinikäinen, ja siihen auttaa nimenomaan toisen huomioonottaminen ja yhteen hiileen puhaltaminen, se ei ole vankila, ymmärrätkös.
Mutta vapaus voi olla vankila, voi tulla ääretön kaipuu sitä pysyvää elämänkumppania kohtaan - sitä jonka kanssa vanhana muistellaan menneitä ja eletään täyttä elämää toinen huomioonottaen ja toista rakastaen ja kunnioittaen.
Itse en sallisi vaimoni lähteä ravintoloihin tanssimaan ja etsimään parempaa, vaan lähden aina mukaan ja kivaa on.
Käsittämätöntä vai mitä?
siis kunnioitusta hiukan avioliittoa kohtaan.
Jos haluaa olla vapaa, niin sitten pysytään sinkkuina.- Kalteritango
Maraton1970 kirjoitti:
NM. kuoppaan vaan, olet täsmälleen väärässä, avioliiton on tarkoitus olla elinikäinen, ja siihen auttaa nimenomaan toisen huomioonottaminen ja yhteen hiileen puhaltaminen, se ei ole vankila, ymmärrätkös.
Mutta vapaus voi olla vankila, voi tulla ääretön kaipuu sitä pysyvää elämänkumppania kohtaan - sitä jonka kanssa vanhana muistellaan menneitä ja eletään täyttä elämää toinen huomioonottaen ja toista rakastaen ja kunnioittaen.
Itse en sallisi vaimoni lähteä ravintoloihin tanssimaan ja etsimään parempaa, vaan lähden aina mukaan ja kivaa on.
Käsittämätöntä vai mitä?
siis kunnioitusta hiukan avioliittoa kohtaan.
Jos haluaa olla vapaa, niin sitten pysytään sinkkuina.Ei ollenkaan käsittämätöntä, jos parisuhteessa on kaksi aikuista ihmistä, jotka suovat toisilleen oman persoonan mukaisen tavan elää ja olla. Kahlitsematta, rajoittamatta, vaatimatta riippumista itsessään, suomalla vapauden mennä ja tehdä, niin kuin ihmisen oma tahto ja halu määrää.
Muunlaisissa suhteissa ei ole kunnioituksen häivästäkään ikinä kuultu eikä nähtykään. Kalteritango kirjoitti:
Ei ollenkaan käsittämätöntä, jos parisuhteessa on kaksi aikuista ihmistä, jotka suovat toisilleen oman persoonan mukaisen tavan elää ja olla. Kahlitsematta, rajoittamatta, vaatimatta riippumista itsessään, suomalla vapauden mennä ja tehdä, niin kuin ihmisen oma tahto ja halu määrää.
Muunlaisissa suhteissa ei ole kunnioituksen häivästäkään ikinä kuultu eikä nähtykään.Siis kalteritango, oletko tosiaan sitä mieltä, että avioliitossa saa mennä ja vipeltää miten vain toista huomioimatta, meillä on ravintolareissut, tanssireissut, pikkujoulut ja matkat hoidettu aina yhdessä, ne ovat suurimpia vaarannpaikkoja pettämisen suhteen jos yksin vipelletään.
Harrastukset yms. tehdään tiettty yksin, eihän meillä palloa jalassa ole.
Resepti toimii, kumpikaan ei tukahdu, vaan olemme suorastaan liimaantuneet toisiimme - rakkaudesta.
Ottakaa kateelliset mallia.
en ole varma tosiaan käsitinkö kalteritangon nimimerkin tarkoituksen oikein vai väärin, kumpaa tarkoitit vapaata menemistä vai toisen mielipiteistä välittämistä ja niiden kunnioittamisesta?- ctg
Maraton1970 kirjoitti:
Siis kalteritango, oletko tosiaan sitä mieltä, että avioliitossa saa mennä ja vipeltää miten vain toista huomioimatta, meillä on ravintolareissut, tanssireissut, pikkujoulut ja matkat hoidettu aina yhdessä, ne ovat suurimpia vaarannpaikkoja pettämisen suhteen jos yksin vipelletään.
Resepti toimii, kumpikaan ei tukahdu, vaan olemme suorastaan liimaantuneet toisiimme - rakkaudesta.
en ole varma tosiaan käsitinkö kalteritangon nimimerkin tarkoituksen oikein vai väärin, kumpaa tarkoitit vapaata menemistä vai toisen mielipiteistä välittämistä ja niiden kunnioittamisesta?Niin siis sen sosiaalisemman tapauksen mielipiteistä ei tartte niin välittää ja niitä kunnioittaa, vai mitä? ;-D
- Avioliiton side.
Maraton1970 kirjoitti:
Siis kalteritango, oletko tosiaan sitä mieltä, että avioliitossa saa mennä ja vipeltää miten vain toista huomioimatta, meillä on ravintolareissut, tanssireissut, pikkujoulut ja matkat hoidettu aina yhdessä, ne ovat suurimpia vaarannpaikkoja pettämisen suhteen jos yksin vipelletään.
en ole varma tosiaan käsitinkö kalteritangon nimimerkin tarkoituksen oikein vai väärin, kumpaa tarkoitit vapaata menemistä vai toisen mielipiteistä välittämistä ja niiden kunnioittamisesta?Olen samaa mieltä kanssasi Maraton, ymmärrän pointtisi!
TE, sinä ja vaimosi, hoidatte noin suhdettanne ja siksi se kestää.
Avioliitto ja sen onnellisena pitäminen vaatii kummaltakin:
1. halua pitää se kasassa ja onnellisena.
2. kartella siis niitä vaarapaikkoja ennaltaehkäisevästi.
3. Liiton eteen pitää tehdä työtä.
Miksi pitäisikään ottaa tyhmiä riskejä, joita sitten katuu loppuelämänsä?
Moni nimittäin katuu jälkeenpäin, kun antoi virran viedä... - Paritanssi breikkaa
Maraton1970 kirjoitti:
en ole varma tosiaan käsitinkö kalteritangon nimimerkin tarkoituksen oikein vai väärin, kumpaa tarkoitit vapaata menemistä vai toisen mielipiteistä välittämistä ja niiden kunnioittamisesta?Joo-o, oletko uskaltanut kysyä vaimoltasi, menisikö hän mielellään joskus yksin, tai jonkun muun kuin sinun kanssasi, ilman vahtia ja kyylää selän takana. Niin, että voisi olla ja elää vapaasti, ilman kenenkään huohotusta niskassa, toteuttaen edes joissain kohdissa omaa elämäänsä vain omia toiveitaan ja halujaan.
Uskaltaako hän vastata sinulle totuudenmukaisesti vai antaako hän vain sellaisen vastauksen kuin tietää sinun haluavan. Mieti tarkasti, sillä minä en usko sanaakaan siitä, mitä sinä sanot.
Ihminen, jolla ei ole tarvetta pettää, ei petä yhtään missään tilanteessa eikä edes silloin, kun se olisi mahdollista. Tämä sivu on täynnä ahdasmielisiä, menettämisen pelkoisia, omistamisen haluisia, oman mielensä ahtauteen jämähtäneitä junttieinareita, jotka eivät 'rakkaudesta' tiedä yhtään mitään. Heille se sana on yhtä kuin omistaminen ja kahlitseminen, heitä varten olemassa oleminen. Paritanssi breikkaa kirjoitti:
Joo-o, oletko uskaltanut kysyä vaimoltasi, menisikö hän mielellään joskus yksin, tai jonkun muun kuin sinun kanssasi, ilman vahtia ja kyylää selän takana. Niin, että voisi olla ja elää vapaasti, ilman kenenkään huohotusta niskassa, toteuttaen edes joissain kohdissa omaa elämäänsä vain omia toiveitaan ja halujaan.
Uskaltaako hän vastata sinulle totuudenmukaisesti vai antaako hän vain sellaisen vastauksen kuin tietää sinun haluavan. Mieti tarkasti, sillä minä en usko sanaakaan siitä, mitä sinä sanot.
Ihminen, jolla ei ole tarvetta pettää, ei petä yhtään missään tilanteessa eikä edes silloin, kun se olisi mahdollista. Tämä sivu on täynnä ahdasmielisiä, menettämisen pelkoisia, omistamisen haluisia, oman mielensä ahtauteen jämähtäneitä junttieinareita, jotka eivät 'rakkaudesta' tiedä yhtään mitään. Heille se sana on yhtä kuin omistaminen ja kahlitseminen, heitä varten olemassa oleminen.Paritanssi breikkaa, olen kuullut ja lukenut liian monta tarinaa siitä kuinka se juttu vain vahingossa sen ravintolaillan jälkeen meni siihen pettämiseen, vaikka siihen ei aikomusta ollutkaan.
Mutta käsitätkös alkoholi voi saada tekemään mitä tahansa, se ei toki ole alkoholin syy vaan hänen joka sitä liikaa juo.
Ja toisekseen jos tuo oli minulle tarkoitettu, vaimoni on reumaatikko vaikeasti sairaana, tuskinpa haluaisi ravintolaan tanssimaan kun jo kävely tekee kipeää.
Eli ymmärrä, en kahlitse, yritän autta, rakastaa, helliä pitää avioliittoni kunnossa niin, ettei kummallakaan ole haluja lähteä sinne ravintolaan vierasta hakemaan.
Rakkaus, onko tuttu sana, maisteleppas sitä, mitä se sinulle merkitsee, reippaita ravintolailtoja kavereiden kanssa vai illallista rakkaan kanssa ravintolassa, minulle jälkimmäistä.
tuossa sinulle kuunneltavaa: http://www.youtube.com/watch?v=2DBDAXwB2IE- Aviotpa vahinkoja
Maraton1970 kirjoitti:
Paritanssi breikkaa, olen kuullut ja lukenut liian monta tarinaa siitä kuinka se juttu vain vahingossa sen ravintolaillan jälkeen meni siihen pettämiseen, vaikka siihen ei aikomusta ollutkaan.
Mutta käsitätkös alkoholi voi saada tekemään mitä tahansa, se ei toki ole alkoholin syy vaan hänen joka sitä liikaa juo.
Ja toisekseen jos tuo oli minulle tarkoitettu, vaimoni on reumaatikko vaikeasti sairaana, tuskinpa haluaisi ravintolaan tanssimaan kun jo kävely tekee kipeää.
Eli ymmärrä, en kahlitse, yritän autta, rakastaa, helliä pitää avioliittoni kunnossa niin, ettei kummallakaan ole haluja lähteä sinne ravintolaan vierasta hakemaan.
Rakkaus, onko tuttu sana, maisteleppas sitä, mitä se sinulle merkitsee, reippaita ravintolailtoja kavereiden kanssa vai illallista rakkaan kanssa ravintolassa, minulle jälkimmäistä.
tuossa sinulle kuunneltavaa: http://www.youtube.com/watch?v=2DBDAXwB2IEJos puoliso on sairas, niin silloin painitaan ihan eri sarjassa kuin sellaiset immeiset, jotka menevät ja kulkevat ns. terveen papereilla elonsa latuja.
'Rakkaus' on ruma sana, eikä oikein kukaan tiedä, mitä se on, oikeasti. Mutta sinulle nostan olematonta hattuani, sinä olet jo lähellä sen tiedon lähdettä, josta oikeanlainen rakkaus kumpuaa. Siis sikäli, mikäli sinä todella jäät vaimosi vierelle sairaudesta huolimatta ja hoivaat, hellit ja ymmärrät kaiken, mitä se tuo mukanaan.
Tiedän ja tajuan kyllä, mitä 'rakkaus' on oikeasti, mutta normiparisuhteissa on kyse ihan jostain muusta asiaintilasta, niillä ei ole juurikaan mitään tekemistä oikean rakastamisen kanssa. Niissä paremminkin kuka milläkin lailla päästään viallinen ja sydämestään tyhjä koettaa tehdä omasta elämästään helpompaa toisen kustannuksella. - Vahinkoja ei ole
Maraton1970 kirjoitti:
Paritanssi breikkaa, olen kuullut ja lukenut liian monta tarinaa siitä kuinka se juttu vain vahingossa sen ravintolaillan jälkeen meni siihen pettämiseen, vaikka siihen ei aikomusta ollutkaan.
tuossa sinulle kuunneltavaa: http://www.youtube.com/watch?v=2DBDAXwB2IEPakko on aukaista sanainen arkkunsa tuosta alkoholiasiasta. Kun itse en kännää, niin näen, kuulen ja käsitän syyt ja seuraukset toisella tavalla.
Hyvin, hyvin moni ihminen juopottelee sitä varten ja siitä syystä, että selvänä ei uskalla toteuttaa kaikkia niitä asioita, joita haluaisi. Humalassa on syyntakeeton, voi pistää jutut jonkun muun syyksi kuin omakseen. Humala on ihan verraton syy, mutta humalainenkaan ihminen ei tee mitään sellaista, mitä hän ei ihan oikeasti, sisimmästään asti, halua tehdä.
Kertoo aika surullista tarinaa ihmeisistä, jos pitää tehdä asioita elämässä alkohuurun turvin. Rohkeus elää ja toteuttaa itseään ja unelmiaan puuttuu, nousuhumalassa olo on voitokas ja parempi, on hetken rohkeampi olo ja tuntuu siltä, että elo on nousujohteista ja velat saatavia. Ja kaikki vastakkaiset sukupuolet naitavia, kun selvänä ei saa eikä uskalla edes vilpittömästi flirtata. Aviotpa vahinkoja kirjoitti:
Jos puoliso on sairas, niin silloin painitaan ihan eri sarjassa kuin sellaiset immeiset, jotka menevät ja kulkevat ns. terveen papereilla elonsa latuja.
'Rakkaus' on ruma sana, eikä oikein kukaan tiedä, mitä se on, oikeasti. Mutta sinulle nostan olematonta hattuani, sinä olet jo lähellä sen tiedon lähdettä, josta oikeanlainen rakkaus kumpuaa. Siis sikäli, mikäli sinä todella jäät vaimosi vierelle sairaudesta huolimatta ja hoivaat, hellit ja ymmärrät kaiken, mitä se tuo mukanaan.
Tiedän ja tajuan kyllä, mitä 'rakkaus' on oikeasti, mutta normiparisuhteissa on kyse ihan jostain muusta asiaintilasta, niillä ei ole juurikaan mitään tekemistä oikean rakastamisen kanssa. Niissä paremminkin kuka milläkin lailla päästään viallinen ja sydämestään tyhjä koettaa tehdä omasta elämästään helpompaa toisen kustannuksella.Aviotpa vahinkoja: olen jo jäänyt vaimoni viereen, hoivaamaan ja hellimään, hoitamaan, sairaudesta huolimatta.
Jopa seksikin pitää ajoittaa siihen hetkeen kun vaimoni on vähiten kipeä, se se on rakkautta.
Tämä on minun valintani, tämä on rakkauden valinta, tätä en pois vaihtaisi.Vahinkoja ei ole kirjoitti:
Pakko on aukaista sanainen arkkunsa tuosta alkoholiasiasta. Kun itse en kännää, niin näen, kuulen ja käsitän syyt ja seuraukset toisella tavalla.
Hyvin, hyvin moni ihminen juopottelee sitä varten ja siitä syystä, että selvänä ei uskalla toteuttaa kaikkia niitä asioita, joita haluaisi. Humalassa on syyntakeeton, voi pistää jutut jonkun muun syyksi kuin omakseen. Humala on ihan verraton syy, mutta humalainenkaan ihminen ei tee mitään sellaista, mitä hän ei ihan oikeasti, sisimmästään asti, halua tehdä.
Kertoo aika surullista tarinaa ihmeisistä, jos pitää tehdä asioita elämässä alkohuurun turvin. Rohkeus elää ja toteuttaa itseään ja unelmiaan puuttuu, nousuhumalassa olo on voitokas ja parempi, on hetken rohkeampi olo ja tuntuu siltä, että elo on nousujohteista ja velat saatavia. Ja kaikki vastakkaiset sukupuolet naitavia, kun selvänä ei saa eikä uskalla edes vilpittömästi flirtata.Vahinkoja ei ole: itsekkään en kännää, niin näkökulmaa on, mutta kyllä juttu taitaa olla niin, että alkoholi saa myös tekemään tekoja joita ei ikinä selvinpäin edes haaveile, alkoholihan on päihde ja päihde saa pään sekaisin.
Tulee kaikkea ylimääräistä, pettämisiä, yhden yön suhteita, tappeluita, väkivallantekoja yms.
Mutta kuitenkin vastuu on aina juojan, alkoholi ei kelpaa tekosyyksi, ei missään tapauksessa, juojan pitää hallita itsensä ja juoda vain sen verran kuin kestää, menettämättä aivotoimintaansa.- Tahtojen tanssi
Maraton1970 kirjoitti:
Aviotpa vahinkoja: olen jo jäänyt vaimoni viereen, hoivaamaan ja hellimään, hoitamaan, sairaudesta huolimatta.
Jopa seksikin pitää ajoittaa siihen hetkeen kun vaimoni on vähiten kipeä, se se on rakkautta.
Tämä on minun valintani, tämä on rakkauden valinta, tätä en pois vaihtaisi.Ymmärrän ja kunnioitan kantaasi ja toivon jaksamista. Mutta itse olen kuitenkin ihan muunlaista mieltä tuosta ns. 'rakkauvesta', tosin olen ihan muuta mieltä monesta muustakin jutskasta maailmassa ja elämässä.
Ihan oikea, aito, rehellinen, kaikenkattava ja -ymmärtävä ... rakkaus ei asu minkäänlaisessa kahleessa eikä kukaan oikeasti rakastava ihminen vaadi toiselta sellaisia uhrauksia, että toinen joutuu luopumaan oman elämänsä tärkeistä / -mmistä asioista. Sun vaimosi rakastaa sua ihan oikeasti vasta sitten, kun sinulla on lupa hoidella seksi miten itse parhaaksi näet sitten / silloin, kun hän ei jaksa / pysty. Ja toisinpäin jossain muussa tilanteessa. Seksi oli nyt vain esim., koska itse 'puhuit' siitä, muitakin vapausaiheita liitoissa on.
Vapauteen ei ole lupaa tässä maallisen ns. 'rakkauden' tarhassa, jossa 'koti-uskonto-isänmaa' -mentaliteetti pitää ihmiset tiukasti ruodussa ja kirkon, yhteiskunnan, yleisesti hyväksyttyjen tapojen ja sopivaisuussääntöjen jalkapuussa. Valitettavasti nämä ahtaan rajoittavat karsinat tuottavat vain onnettomia, kaavoihin kangistuneita ja omaan synkkään mielenmaisemaansa jämähtäneitä ihmispoloja.
Jos sinä ja vaimosi tulette onnellisiksi valitsemillanne tavoilla, niin teillä on kaikki hyvin ja hienosti. Elämä ei kuitenkaan kaikkineen ole niin yksinkertaista kuin se näillä sivuilla kuulostaa. - Käsityskyky / taju ?
tanssittaa joo.. kirjoitti:
Juu! meilläkin isäntä kulki ravintoloissa ja tansseissa, kun kuulemma halusi
ja minä olin se paha perkele, joka sitä oikeutta yritin hältä viedä!
Eipä juossut kapakoissa, ennen kuin lapset siihen syntyi häiritsemään herran autuutta!
Kuulemma olin sairas mustasukkainen kahjo, kun en häneen luottanut..
No, enpä luottanut ja miksi en?
Soittipa yks akka sitten ja kertoi mieheni häntä käyvän nussimassa.
Se niistä tanssireissuista, joo.Oletko miettinyt, ajatellut koskaan, olisiko se mies mennyt vieraisiin, jos hänellä olisi ollut lupasi käydä tansseissa silloin tällöin / silloin kun halusi ? Vieraissakäynti on ihan takuuvarma juttu, jos kotona pitää kuunnella "mustissairaan kahjoilua".
Sun luottamuksesi ei johtunut "yhden akan" soitosta, koska akka soitti vasta pitkän aikaa sen jälkeen, kun sinä olit jo kahjoillut. Eikö ?
Pahinta tässä jutussa on, jos kaikesta kertomastasi on jo aikaa, että et ole vieläkään pystynyt selvittämään itsellesi mistä mikäkin johtuu ja minkälaisessa kronologisessa järjestyksessä asiat kulkivat. - sun exäs
Käsityskyky / taju ? kirjoitti:
Oletko miettinyt, ajatellut koskaan, olisiko se mies mennyt vieraisiin, jos hänellä olisi ollut lupasi käydä tansseissa silloin tällöin / silloin kun halusi ? Vieraissakäynti on ihan takuuvarma juttu, jos kotona pitää kuunnella "mustissairaan kahjoilua".
Sun luottamuksesi ei johtunut "yhden akan" soitosta, koska akka soitti vasta pitkän aikaa sen jälkeen, kun sinä olit jo kahjoillut. Eikö ?
Pahinta tässä jutussa on, jos kaikesta kertomastasi on jo aikaa, että et ole vieläkään pystynyt selvittämään itsellesi mistä mikäkin johtuu ja minkälaisessa kronologisessa järjestyksessä asiat kulkivat.Juu..Juuri samanlainen selittelijä kuin mieheni..
- Seli-seli
sun exäs kirjoitti:
Juu..Juuri samanlainen selittelijä kuin mieheni..
Mulla ei ole exää mutta niin olenkin aina ajatellut, että sellaisen ihmisen päässä, joka sairastaa mustistautia, ei ole olemassa järjen hiventäkään.
Kannattaisiko tarkistella omat kootut selityksensä, löytyykö niistä yhtäkään hiventä.
- kummallista tekstiä
Samaa mieltä..
Jotkut eivät ole valmiita tekemään mitään avioliittonsa eteen.
Ei kannattaisi sellaisten avioituakkaan, vaan pysyä kiertopalkintoina ja jakorasioina ja tanssia vaan...... - Ärsyttävän ahdasta
Aviota on takana yli 30 vuotta, en kierrä palkintona enkä ole jakorasia. Mikä saattaa olla valitettava asia, olisi saanut edes jotain elämänsä aikana ihan vain itselleen ja itsensä hyväksi. Yksinkertaisuus on suurempi synti kuin tanssiminen ja omista haluistaan ja toiveistaan huolehtiminen.
Joten: "Älä sinä huoli, tyttö nuori, paljonkos kyyneleet hyödyttää. Eivät ne surut suremalla lopu, on tanssi ja laulu tärkeämpää."- Tanssiva pariskunta
....."Yksinkertaisuus on suurempi synti kuin tanssiminen ja omista haluistaan ja toiveistaan huolehtiminen."
Ja toi viimeinen lainauksesi jostain typerästä suomipoppilaulusta.
Oletko ottanut tuon laulun sanoituspätkän oikein elämäsi ohjeeksi?
Hah, nauran; lukisit ennemmin vaikkapa Uutta Testamenttia; sielläkin on parempia sanontoja elämän ohjeeksi!
Alunperin oli kyse ainoastaan siitä, että on todella huorahtavan oloinen tai muuten vaan vaillinaiseksi jäänyt sellainen ihminen, joka avio/avoliittolaisena ravaa harva se viikonloppu yksikseen ilman omaa puolisoaan tansseissa, ja on ollut jo alunperin niin tyhmä, että on ylipäätänsä hyväksynyt elämänkumppanikseen omien halujen ja toiveidensa vastaamattoman kumppanin, joka ei osaa tai edes halua tanssia. Tuossahan se yksinkertaisuus juuri paljastuukin. - uitto_mies
Tanssiva pariskunta kirjoitti:
....."Yksinkertaisuus on suurempi synti kuin tanssiminen ja omista haluistaan ja toiveistaan huolehtiminen."
Ja toi viimeinen lainauksesi jostain typerästä suomipoppilaulusta.
Oletko ottanut tuon laulun sanoituspätkän oikein elämäsi ohjeeksi?
Hah, nauran; lukisit ennemmin vaikkapa Uutta Testamenttia; sielläkin on parempia sanontoja elämän ohjeeksi!
Alunperin oli kyse ainoastaan siitä, että on todella huorahtavan oloinen tai muuten vaan vaillinaiseksi jäänyt sellainen ihminen, joka avio/avoliittolaisena ravaa harva se viikonloppu yksikseen ilman omaa puolisoaan tansseissa, ja on ollut jo alunperin niin tyhmä, että on ylipäätänsä hyväksynyt elämänkumppanikseen omien halujen ja toiveidensa vastaamattoman kumppanin, joka ei osaa tai edes halua tanssia. Tuossahan se yksinkertaisuus juuri paljastuukin.todella yksinkertaista, mutta samalla ah niin supi suomalaista. Sinäkin olisit mennyt viisasta kun olisit ollut hiljaa...
Olet tosi juntti, pyydä passiisi myös merkintä. - Tanssiva pariskunta
uitto_mies kirjoitti:
todella yksinkertaista, mutta samalla ah niin supi suomalaista. Sinäkin olisit mennyt viisasta kun olisit ollut hiljaa...
Olet tosi juntti, pyydä passiisi myös merkintä.Samat sanat sinulle;hahhhahaahhaaaaa.
Niinhän se on, että viisaamman alkaessa ihmettelemään, tyhmät alkavat suorastaan hyppimään seinille; ymmärrän!!!!!
P.S. ite oot junttiuden perikuva. - asiat asioina!
Tanssiva pariskunta kirjoitti:
Samat sanat sinulle;hahhhahaahhaaaaa.
Niinhän se on, että viisaamman alkaessa ihmettelemään, tyhmät alkavat suorastaan hyppimään seinille; ymmärrän!!!!!
P.S. ite oot junttiuden perikuva.Kyllä minäkin olen sitä mieltä, että pari on silloin väärä, jos toinen menee ja toinen ei ja tällä on siihen jotain negatiivista sanottavaa..
Kannattaisi varmaan nämäkin asiat tarkastella ennen naimisiin menoa..
Kun kumpikin tanssii, ei ole silloin ongelmaa!
Kun kumpikaan ei tanssi, ei tule silloin sitä ongelmaa!
- ti7
Mulle marttakerho on tosi tärkeetä, ja että tosiaan ketuttaa että olenkin mennyt valitsemaan puolisoksi miehen joka ei siis yhtään ole kiinnostunut tulemaan mun kanssa marttakerhoon. Olkaapa vielä vapaat tarkkana! Jos se puoliso ei halua kuluttaa 24/7 täsmälleen samalla tavalla kuin sinä eikä kyljessä kyhnöttämällä vastaa ihan kaikkiin tarpeisiisi mitä voi olla, niin SE EI OLE SE OIKEA!
- Viatonta
Mitä syytä tähän alkuperäisen juttuun on sotkea jotain marttakerhoa?
Vai sisältyykö marttakerhon ohjelmistoon nykypäivänä tanssiminenkin yökerhoissa?
Eihän aloittajan viestissä mielestäni ole ollutkaan kyse siitä, että avioparin pitäisi alati olla kahden kesken kotona ja muualla vapaa - aikoinaan. Kysehän oli siitä, että onko tilanne nyt kohtuullinen tanssimattomasta puolisosta, jonka avio/avopuoliso käy jatkuvalla syötöllä yksin kapakoissa tanssimassa, joka on mielestäni eri juttu kuin käydä kerran viikossa marttakerhon kokouksessa ja viipyä pari kolme tuntia kerrallaan naisporukassa ruokareseptejä, käsityöohjeita tai meikkausvinkkejä tms. pohtimassa. - ti7
Viatonta kirjoitti:
Mitä syytä tähän alkuperäisen juttuun on sotkea jotain marttakerhoa?
Vai sisältyykö marttakerhon ohjelmistoon nykypäivänä tanssiminenkin yökerhoissa?
Eihän aloittajan viestissä mielestäni ole ollutkaan kyse siitä, että avioparin pitäisi alati olla kahden kesken kotona ja muualla vapaa - aikoinaan. Kysehän oli siitä, että onko tilanne nyt kohtuullinen tanssimattomasta puolisosta, jonka avio/avopuoliso käy jatkuvalla syötöllä yksin kapakoissa tanssimassa, joka on mielestäni eri juttu kuin käydä kerran viikossa marttakerhon kokouksessa ja viipyä pari kolme tuntia kerrallaan naisporukassa ruokareseptejä, käsityöohjeita tai meikkausvinkkejä tms. pohtimassa.No kumpi ompi parempi, käydä tanssimassa tanssimisen vuoksi omalla autolla vai vetää kotona telkkarin ääressä kalsarikännejä? Onko muuten kesäillan tanssilavat ja eläkeläisten päivätanssit myös pannassa?
Siis mihin ylipäänsä vedetään raja? Naisporukassa saa käydä pohtimassa ruokareseptejä, käsityöohjeita ja meikkausvinkkejä. Mutta varmaankaan ei saa mennä autonrassaus- tai puutyökurssille, siellähän voi - hui kauhistus - olla miehiä? - Viatonta
ti7 kirjoitti:
No kumpi ompi parempi, käydä tanssimassa tanssimisen vuoksi omalla autolla vai vetää kotona telkkarin ääressä kalsarikännejä? Onko muuten kesäillan tanssilavat ja eläkeläisten päivätanssit myös pannassa?
Siis mihin ylipäänsä vedetään raja? Naisporukassa saa käydä pohtimassa ruokareseptejä, käsityöohjeita ja meikkausvinkkejä. Mutta varmaankaan ei saa mennä autonrassaus- tai puutyökurssille, siellähän voi - hui kauhistus - olla miehiä?En mahda minkään, jos et alunperinkään ole tajunnut, mitä alkuperäiskirjoittaja on tarkoittanut.
Onneksi jotkut täällä kirjoittavat ovat tajunneet, mistä tuossa oli kyse.
Kysehän ei ole ollutkaan tanssimisesta sinänsä vaan..............----nooh, antaapi olla! - Hah hah hah! ;))
Viatonta kirjoitti:
En mahda minkään, jos et alunperinkään ole tajunnut, mitä alkuperäiskirjoittaja on tarkoittanut.
Kysehän ei ole ollutkaan tanssimisesta sinänsä vaan..............----nooh, antaapi olla!Minä ymmärsin sen ainakin..
Milloin muuten siellä MARTTA_kerhossa on ruvettu viinapullon voimalla
ruokareseptejä vaihteleen? ;)))
Lueppas sinä marttakerholainen tuo AP teksti uudestaan, vai oliko liian
vaikeaselkoista sulle? - ti7
Viatonta kirjoitti:
En mahda minkään, jos et alunperinkään ole tajunnut, mitä alkuperäiskirjoittaja on tarkoittanut.
Kysehän ei ole ollutkaan tanssimisesta sinänsä vaan..............----nooh, antaapi olla!Kuule, entä jos pohdittaisiin ihmisiä mielipiteiden takana, minkälaisia he ovat ja minkälainen mielikuvitus?
Minulla on ollut suuri kunnia jopa seurustella ihmisen kanssa joka oli sitä mieltä että mitäs muuta ne naiset muka puutyökurssilta olisivat hakemassa kuin seuraa! Herrasmiehenä hän oli myös aina valmis auttamaan tyttäriä (tässäkin) hädässä, olipa missä tahansa. Ja vaikka minä istuisin vieressä. Eikä ne kurssilaiset siellä sirkkelin kanssa kännissä hilluneet, vai mitä luulet? Tapauksen kanssa ei tiennyt olisiko pitänyt itkeä vai nauraa, molempia taisi tulla harrastettua...
Ei mahda mitään jos sinäkään et tajua. Jos näkee ympärillään pelkkiä pariutumisriittejä meni mihin vaan ja seksi on päällimmäisenä mielessä ITSELLÄ niin eihän niitä muidenkaan touhuja miksikään muuksi ymmärrä.
- Hah !
Aivan, aivan ! Tyhmien, ahdasmielisten immeisten likaisesta mielikuvituksesta.
- Pusitanssimista
Olen aloittajan kanssa samaa mieltä ja täysin eli kaiken kaikkiaan avioliitossa ollessaan toisen aviopuolison yksin säännöllisesti kapakkatansseissa käyvän tie johtaa monta kertaa turmioon ja avioero on väistämätön. Varmasti eivät kädet pysy vain tanssikavaljeerin vaatteiden päällä, jos ja kun oikein ihanan tanssia osaavan tanssipartnerin kohtaa; kyllä se tanssia taitamaton kotipuoliso siinä vaiheessa unohtuu; ja alkaa ainakin pettäjän tie.......
Olen tuon edellä mainitun kuvion niin monta kertaa nähnyt sivusta, ettei tosikaan!- Yöäk !
No mitähän h-ä se sulle kuuluu ? Koeta hoidella vaan oma ahdas mielesi ja perverssi mielikuvituksesi.
- ;))))
Yöäk ! kirjoitti:
No mitähän h-ä se sulle kuuluu ? Koeta hoidella vaan oma ahdas mielesi ja perverssi mielikuvituksesi.
jaa. taisi kolahtaa, kun älähti...
heh heh! - Häh - häh
;)))) kirjoitti:
jaa. taisi kolahtaa, kun älähti...
heh heh!Kuule ei kolahtanut. Mutta älähdän kaikenlaista tyhmyyttä vastaan aina ja isosti.
ctg: tarvii välittää, ottaa huomioon ja tehdä kompromissejä.
mutta huom, yhdessä.
ei siis heilumaan juottoloihin ja muihin vastaaviin yksin.
kummalta ainakin minusta tuntuisi jos vaimoni vaatimalla vaatisi päästä epäilyttäville reissuille yksin.
noh ehköä olen vanhanaikainen, kuten vaimonikin.- portsari -73
Kapakan ovella työtä 11 v tehneenä on tullut huomattua, että yksin kapakkaan tullut nainen, jonka tulonumerojärjestyksensä sattumalta olen ennalta varannut, esim. nainen 1, 5:s tulija.
Miehen kanssa kapakasta ulos lähtee 70%:a, yleensä käsikynkkää, siinä olisi puolisoille näkemistä, mitä tapahtuu kun naisensa saa viinaa vieraan miehen tarjoamana ja supattelee aste asteelta suorasukaisempia lauseita puolisonsa lämmetessä ovelille sukkeluuksille, panomiehille, jotka ovat satoja naisia puheillaan saaneet selätettyä. panon jälkeen miehet eivät enää jaksa olla lipeviä... - ctg
Mikäs kompromissi se sitten on jos toinen istuu siellä ravintolassa naama norsunveellä kun ei siellä oikeasti halua olla? Luuletko että on hauskaa kenelläkään?
On ihan tosi epäilyttävää toimintaa joo. Parikymppisenäkin pitäisi mummoutua neljän seinän sisälle jos toinen ei halua kanssasi lähteä. Missäs ne muut ikätoverit lienee samaan aikaan viikonloppuna, olisiko siellä baarissa kenties? Mutta juujuu, suuresta synnistähän siinä vaan on kysymys, huoria ja pukkeja koko ikäluokka.
Työkavereidensa kanssa toki itse meni menoillensa silloin tällöin. Ilmeisesti olisi pitänyt tasapuolisuuden nimissä kieltää, siitäkös se onni sitten olisi lähtenyt kukoistamaan? - Hah !
portsari -73 kirjoitti:
Kapakan ovella työtä 11 v tehneenä on tullut huomattua, että yksin kapakkaan tullut nainen, jonka tulonumerojärjestyksensä sattumalta olen ennalta varannut, esim. nainen 1, 5:s tulija.
Miehen kanssa kapakasta ulos lähtee 70%:a, yleensä käsikynkkää, siinä olisi puolisoille näkemistä, mitä tapahtuu kun naisensa saa viinaa vieraan miehen tarjoamana ja supattelee aste asteelta suorasukaisempia lauseita puolisonsa lämmetessä ovelille sukkeluuksille, panomiehille, jotka ovat satoja naisia puheillaan saaneet selätettyä. panon jälkeen miehet eivät enää jaksa olla lipeviä...Sinä olet väärässä ammatissa. Mutta mikähän olisi oikea ahdasmieliselle ?
portsari -73 kirjoitti:
Miehen kanssa kapakasta ulos lähtee 70%:a, yleensä käsikynkkää, siinä olisi puolisoille näkemistä, mitä tapahtuu kun naisensa saa viinaa vieraan miehen tarjoamana ja supattelee aste asteelta suorasukaisempia lauseita puolisonsa lämmetessä ovelille sukkeluuksille, panomiehille, jotka ovat satoja naisia puheillaan saaneet selätettyä. panon jälkeen miehet eivät enää jaksa olla lipeviä...portsari 73 kiitos ammattimaisesta mielipiteestäsi.
- Ammatti hukassa
Maraton1970 kirjoitti:
portsari 73 kiitos ammattimaisesta mielipiteestäsi.
Woi, woi, jos portsarin juttu sattui miellyttämään sinun(kin) perverssiä mieltäsi, niin se ei tarkoita, että juttu oli ammattilaisen. Oikea sellainen ei retostele täällä eikä missään muuallakaan työssään näkemäänsä ja kuulemaansa ja se on ammatillisuutta.
Portsari päästi vain ahtaan ja perverssin mielensä lentämään tämän sivun juttujen myötä. Ei kuulu hänelle sen enempää kuin kenellekään muullekaan, kuka kenenkin kanssa lähtee ja minne ja mitä tekemään. - Viatonta15
Ammatti hukassa kirjoitti:
Woi, woi, jos portsarin juttu sattui miellyttämään sinun(kin) perverssiä mieltäsi, niin se ei tarkoita, että juttu oli ammattilaisen. Oikea sellainen ei retostele täällä eikä missään muuallakaan työssään näkemäänsä ja kuulemaansa ja se on ammatillisuutta.
Portsari päästi vain ahtaan ja perverssin mielensä lentämään tämän sivun juttujen myötä. Ei kuulu hänelle sen enempää kuin kenellekään muullekaan, kuka kenenkin kanssa lähtee ja minne ja mitä tekemään.Taksisuharit vasta näkevätkin ja kuulevat kaikenlaista sutinatoimintaa taksiensa takapenkeillä ja alkulämmittelyjä varattujen naisten ja miesten kesken.
Kaiken lisäksi vielä pääsevät toteamaan illan päätepysäkit, mihin matkat johtavat.
Ai, ai, minäkin oikein muistelen sitä taksisuharia, joka kerran avioliittoni aikana matkatessani melkoisessa laitamyötäisessä olotilassa kotiini pysäytti Mersunsa tien laitaan, ja ehdotti vallan suorasukaisesti seksiä kanssani. Ei vaan sytyttänyt minua, kultasormuksin rengastettua naista moinen miehen köriläs. Pyysin käynistämään Mersunsa ja jatkamaan sinne, minne alunperin osoitteeni kerroinkin. Että sellasta. Ammatti hukassa kirjoitti:
Portsari päästi vain ahtaan ja perverssin mielensä lentämään tämän sivun juttujen myötä. Ei kuulu hänelle sen enempää kuin kenellekään muullekaan, kuka kenenkin kanssa lähtee ja minne ja mitä tekemään.ammatti hukassa, luulenpa, että tämä portsari on aito tapaus, ja kertoi tuon vain varoituksena kaikille, mutta silti sai vain puukkoa selkään.
Noh kun se pettäminen sattuu omalle kohdallesi tule tänne kertomaan miltä se tuntuu..- En ole hukassa
Maraton1970 kirjoitti:
ammatti hukassa, luulenpa, että tämä portsari on aito tapaus, ja kertoi tuon vain varoituksena kaikille, mutta silti sai vain puukkoa selkään.
Noh kun se pettäminen sattuu omalle kohdallesi tule tänne kertomaan miltä se tuntuu..Minä olen jo päättänyt, miltä annan sen tuntua sitten, jos se joskus tulee eteen, se asia on jo käsitelty ja ajateltu valmiiksi. Tässä suhteessa sillä ei ole mitään väliä, mutta jos joskus olisi joku, jonka kanssa sillä olisi jotain väliä, niin jokaisen aikuisen ihmisen pitää mennä, tehrä ja toimittaa elämänsä juuri niin kuin omasta itsestä parhaimmalta tuntuu. Jos panettaa ja petättää, niin ne halut eivät häviä millään muulla tavalla kuin panemalla ja pettämällä. Piste.
En ole hukassa kirjoitti:
Minä olen jo päättänyt, miltä annan sen tuntua sitten, jos se joskus tulee eteen, se asia on jo käsitelty ja ajateltu valmiiksi. Tässä suhteessa sillä ei ole mitään väliä, mutta jos joskus olisi joku, jonka kanssa sillä olisi jotain väliä, niin jokaisen aikuisen ihmisen pitää mennä, tehrä ja toimittaa elämänsä juuri niin kuin omasta itsestä parhaimmalta tuntuu. Jos panettaa ja petättää, niin ne halut eivät häviä millään muulla tavalla kuin panemalla ja pettämällä. Piste.
tähän ei voi muuta sanoa kuin voi aikoja voi tapoja.
noh jos kohdallesi kalahtaa sittenpä näät, ei sitä etukäteen voi päättää miltä silloin tuntuu.- baarimikkosami
Maraton1970 kirjoitti:
ammatti hukassa, luulenpa, että tämä portsari on aito tapaus, ja kertoi tuon vain varoituksena kaikille, mutta silti sai vain puukkoa selkään.
Noh kun se pettäminen sattuu omalle kohdallesi tule tänne kertomaan miltä se tuntuu..Jokainen ravintola-alalla työskentelevähän tuon tietää....jotkut tulee kaveriporukassa, mutta jossain vaiheessa iltaa alkaa levottomat vilkuilut viereisiin pöytiin. Tottakai se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Ei toi portsari mitään ammattisalaisuuksia kertonut.
Jos kaikki suomalaiset miehet tietäisivät millaisia suomalaiset naiset ovat seksuaalimoraaliltaan niin eivät luottaisi niin kovasti naisiin kuin ilmeisesti luottavat. Itse lähden suhteessa naiseen aina siitä, että se valehtelee, sillä systeemillä saa naisen jossain vaiheessa kiinni, on ne taitavia valehtelemaan ja esittämään totuudellista ja totuutta kunnioittavaa, poikkeuksiakin on mutta ne on todellakin poikkeuksia, silti suurin osa luottaa kumppaniinsa, ymmärrettävää sokeuttahan se on että toista haluaa uskoia omaa kultaansa baarimikkosami kirjoitti:
Jokainen ravintola-alalla työskentelevähän tuon tietää....jotkut tulee kaveriporukassa, mutta jossain vaiheessa iltaa alkaa levottomat vilkuilut viereisiin pöytiin. Tottakai se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Ei toi portsari mitään ammattisalaisuuksia kertonut.
Jos kaikki suomalaiset miehet tietäisivät millaisia suomalaiset naiset ovat seksuaalimoraaliltaan niin eivät luottaisi niin kovasti naisiin kuin ilmeisesti luottavat. Itse lähden suhteessa naiseen aina siitä, että se valehtelee, sillä systeemillä saa naisen jossain vaiheessa kiinni, on ne taitavia valehtelemaan ja esittämään totuudellista ja totuutta kunnioittavaa, poikkeuksiakin on mutta ne on todellakin poikkeuksia, silti suurin osa luottaa kumppaniinsa, ymmärrettävää sokeuttahan se on että toista haluaa uskoia omaa kultaansaKiitos baarimikkosami kun sinäkin tuot totuutta esiin, se satuttaa ja sitä eivät kaikki usko, mutta näin tämä maailma menee.
siis jälleen kerran, missä olet moraali?
Tulisitko jo takaisin?
Kaipaan sinua?- Hah !
baarimikkosami kirjoitti:
Jokainen ravintola-alalla työskentelevähän tuon tietää....jotkut tulee kaveriporukassa, mutta jossain vaiheessa iltaa alkaa levottomat vilkuilut viereisiin pöytiin. Tottakai se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Ei toi portsari mitään ammattisalaisuuksia kertonut.
Jos kaikki suomalaiset miehet tietäisivät millaisia suomalaiset naiset ovat seksuaalimoraaliltaan niin eivät luottaisi niin kovasti naisiin kuin ilmeisesti luottavat. Itse lähden suhteessa naiseen aina siitä, että se valehtelee, sillä systeemillä saa naisen jossain vaiheessa kiinni, on ne taitavia valehtelemaan ja esittämään totuudellista ja totuutta kunnioittavaa, poikkeuksiakin on mutta ne on todellakin poikkeuksia, silti suurin osa luottaa kumppaniinsa, ymmärrettävää sokeuttahan se on että toista haluaa uskoia omaa kultaansa" ... Itse lähden suhteessa naiseen aina siitä, että se valehtelee ... ". Toivottavasti naiset älyävät pysyä sinusta kaukana, kukaan ei ainakaan jää kovin kauaksi aikaa. Idioottimainen asenne.
- naimiseksi menee.
Hah ! kirjoitti:
" ... Itse lähden suhteessa naiseen aina siitä, että se valehtelee ... ". Toivottavasti naiset älyävät pysyä sinusta kaukana, kukaan ei ainakaan jää kovin kauaksi aikaa. Idioottimainen asenne.
...mitäs sä täällä kiihkoilet oikein? :O
Oletko jotenkin yksinkertainen?
Mä olen ainakin lähtenyt tanssimaan kapakkaan ja päätynyt ihanan miehen kanssa
sitten pettämään omaa miestäni.
Ja se on johtunut siitä, että viina on tehnyt tepposensa!
minkäs teet... :(
Eiköhän se ole niin, että selvinpäin aiotaan mennä vain pitämään hauskaa, mutta kun se viina tulee kuvioon, mennäänkin sitten pitemmälle. - Iso puute
ctg kirjoitti:
Mikäs kompromissi se sitten on jos toinen istuu siellä ravintolassa naama norsunveellä kun ei siellä oikeasti halua olla? Luuletko että on hauskaa kenelläkään?
On ihan tosi epäilyttävää toimintaa joo. Parikymppisenäkin pitäisi mummoutua neljän seinän sisälle jos toinen ei halua kanssasi lähteä. Missäs ne muut ikätoverit lienee samaan aikaan viikonloppuna, olisiko siellä baarissa kenties? Mutta juujuu, suuresta synnistähän siinä vaan on kysymys, huoria ja pukkeja koko ikäluokka.
Työkavereidensa kanssa toki itse meni menoillensa silloin tällöin. Ilmeisesti olisi pitänyt tasapuolisuuden nimissä kieltää, siitäkös se onni sitten olisi lähtenyt kukoistamaan?Eikö olekkin kumma, mutta nuoret eivät mene sinne baariin pettämään toista?
Ne todellakin menee sinne vain porisemaan kavereittensa kanssa ja mites siellä pettäiskään, kun ne on tuttuja kaikki melkein keskenänsä?
Mutta nämä jo vanhemmat ovat jo outoja toisilleen ja kyllästyneet siihen samaan puuduttavaan seksiin siellä kotona ja se naisten halukkuus tanssiin on just sitä, että saa sitä huomiota miehiltä, mitä ei enää kotona saa ja joskus se menee sitten pitemmälle, kuin oli tarkoituskaan..
Valitettavasti se on liian iso houkutus se viettelevä mies siellä... naimiseksi menee. kirjoitti:
Eiköhän se ole niin, että selvinpäin aiotaan mennä vain pitämään hauskaa, mutta kun se viina tulee kuvioon, mennäänkin sitten pitemmälle.naimiseksi menee: teit väärin mutta tunnustitko miehellesi?
jos et tee se heti.
Mutta kiitos kun toit kuitenkin totuuden esiin, tätä eivät vain kaikki pettäjät uskalla myöntää.Iso puute kirjoitti:
Eikö olekkin kumma, mutta nuoret eivät mene sinne baariin pettämään toista?
Ne todellakin menee sinne vain porisemaan kavereittensa kanssa ja mites siellä pettäiskään, kun ne on tuttuja kaikki melkein keskenänsä?
Mutta nämä jo vanhemmat ovat jo outoja toisilleen ja kyllästyneet siihen samaan puuduttavaan seksiin siellä kotona ja se naisten halukkuus tanssiin on just sitä, että saa sitä huomiota miehiltä, mitä ei enää kotona saa ja joskus se menee sitten pitemmälle, kuin oli tarkoituskaan..
Valitettavasti se on liian iso houkutus se viettelevä mies siellä...iso puute: meillä ei ainakaan harrasteta samaa puuduttavaa seksiä, meillä on vaihtelua, Yes!.
Mutta tuo on totta mitä naisista kirjoitit, onhan täällä muutakin porukka joka sen näkee kuin minä.
Nuorilla homma on tosiaan erilaista, he ovat pelkästään hauskanpidossa, porisemassa toistensa kanssa, he voivat jopa aloitta siellä vakavia suhteita.- ctg
Maraton1970 kirjoitti:
iso puute: meillä ei ainakaan harrasteta samaa puuduttavaa seksiä, meillä on vaihtelua, Yes!.
Mutta tuo on totta mitä naisista kirjoitit, onhan täällä muutakin porukka joka sen näkee kuin minä.
Nuorilla homma on tosiaan erilaista, he ovat pelkästään hauskanpidossa, porisemassa toistensa kanssa, he voivat jopa aloitta siellä vakavia suhteita.No täytyypä ihan jännityksellä odotella missä iässä se meno muuttuu kyseenalaiseksi sitten. Itsellä kun ei ole ollut ikinä sen suurempaa tarvetta miesten huomiolle enkä ole sitä kumppaniakaan etsinyt aktiivisesti sen paremmin baarista kuin muualtakaan. Keksin miljoona mielenkiintoisempaa asiaa maailmassa kuin puhua siitä onko minulla kauniit silmät tms tai pyhittää elämääni sille että kun nyt löytyisi joku tai jotain. Toki olen jutellut sitten muusta ennestään tuntemattomien kanssa ihan normaalisti ilman mitään virityksiä, mutta jos sekin lasketaan ongelmien kalasteluksi niin ei varmaan kannata päästää puolisoa sitten edes töihin tai kauppaan tai ainakaan nettiin. Mielipiteitähän täälläkin vaihdellaan.
- Veden voimalla
naimiseksi menee. kirjoitti:
Eiköhän se ole niin, että selvinpäin aiotaan mennä vain pitämään hauskaa, mutta kun se viina tulee kuvioon, mennäänkin sitten pitemmälle.Onko juolahtanut koskaan mieleen, että miksi pitää juoda, jos kännipäissään tekee 'tyhmiä' ? Mutta en "kiihkoillut" siitä(kään) asiasta, kuin en myöskään siitä, että ei saisi / voisi lähteä, jos mieli tekee.
Joten olitko humalassa, kun luit ? Luitko kommentteja tarpeeksi pitkältä ? Jutut eivät ainakaan menneet jakeluun. Jos eivät mene selvänäkään, juomista kannattaa todella vähentää. Veden voimalla kirjoitti:
Onko juolahtanut koskaan mieleen, että miksi pitää juoda, jos kännipäissään tekee 'tyhmiä' ? Mutta en "kiihkoillut" siitä(kään) asiasta, kuin en myöskään siitä, että ei saisi / voisi lähteä, jos mieli tekee.
Joten olitko humalassa, kun luit ? Luitko kommentteja tarpeeksi pitkältä ? Jutut eivät ainakaan menneet jakeluun. Jos eivät mene selvänäkään, juomista kannattaa todella vähentää.Veden voimalla: eikö tässä maassa ole tarpeeksi särjettyjä sydämmiä, ilman tyttöjen tahi poikien tanssireissuja ilman puolisojaan.
Siis minä en jaksa käsittää, miksi sinne ei voi lähteä avioparina, sehän olisi samalla suhteen ylläpitämistä/parantamista ja tosiaan miksi siellä pitää kitataa litratolkulla sitä viinaa.- Paikattu syrän
Maraton1970 kirjoitti:
Veden voimalla: eikö tässä maassa ole tarpeeksi särjettyjä sydämmiä, ilman tyttöjen tahi poikien tanssireissuja ilman puolisojaan.
Siis minä en jaksa käsittää, miksi sinne ei voi lähteä avioparina, sehän olisi samalla suhteen ylläpitämistä/parantamista ja tosiaan miksi siellä pitää kitataa litratolkulla sitä viinaa.Kittaamisasioitahan sun tulee kysellä hiljaa isseltäsi. Mulla ei ole vastausta kun en ole koskaan kitannut. Suurimmalta osalta pariskuntia yhteinen tanssi ei onnistu, siihen tiedän ainakin melkein kaikki syyt, mutta enpä kerro.
Lavenna, avarra, levitä, laajenna ... tajuasi, käsityskykyäsi. Ota läpyt pois ohimoilta, aukaise silmät ja korvat mutta varsinkin mieli, kuuntele, katsele ja ota vastaan panematta hanttiin. Opit elämästä ja maailmasta paljon enemmän kuin pyörimällä vain oman navan ja omien käsitysten pienessä piirissä. Paikattu syrän kirjoitti:
Kittaamisasioitahan sun tulee kysellä hiljaa isseltäsi. Mulla ei ole vastausta kun en ole koskaan kitannut. Suurimmalta osalta pariskuntia yhteinen tanssi ei onnistu, siihen tiedän ainakin melkein kaikki syyt, mutta enpä kerro.
Lavenna, avarra, levitä, laajenna ... tajuasi, käsityskykyäsi. Ota läpyt pois ohimoilta, aukaise silmät ja korvat mutta varsinkin mieli, kuuntele, katsele ja ota vastaan panematta hanttiin. Opit elämästä ja maailmasta paljon enemmän kuin pyörimällä vain oman navan ja omien käsitysten pienessä piirissä.Paikattu syrän: kittaamisasioista minäkään en tiedä, en juo alkoholia.
ja mitä tähän käsityskykyyn tulee, tuli tarpeeksi nuorena kokeiltua asioita, tuota taas en laisinkaan ymmärrä miksi aviopari ei voisi tanssia keskenään? valaisehan asiaa - jos tosiaan siitä luulet jotain ymmärtäväsi.
Meiltä se onnistuu, kluten muukin yhdessäolo, sitä on harrastettu tosiaan 22 vuotta ja rakkaus roihuaa edelleen, ehkäpä sinun siis pitäisi laajentaa käsityskykyäsi rakkaudesta.- Hah !
Maraton1970 kirjoitti:
Paikattu syrän: kittaamisasioista minäkään en tiedä, en juo alkoholia.
ja mitä tähän käsityskykyyn tulee, tuli tarpeeksi nuorena kokeiltua asioita, tuota taas en laisinkaan ymmärrä miksi aviopari ei voisi tanssia keskenään? valaisehan asiaa - jos tosiaan siitä luulet jotain ymmärtäväsi.
Meiltä se onnistuu, kluten muukin yhdessäolo, sitä on harrastettu tosiaan 22 vuotta ja rakkaus roihuaa edelleen, ehkäpä sinun siis pitäisi laajentaa käsityskykyäsi rakkaudesta.Mistä "rakkaudesta" ? Onko se jotain syötävää kenties ?
Hah ! kirjoitti:
Mistä "rakkaudesta" ? Onko se jotain syötävää kenties ?
esim. tästä: 1. Korinttilaiskirjeen luvussa 13 luetellaan agape-rakkauden ominaisuudet:
Rakkaus on pitkämielinen
Rakkaus on lempeä
Rakkaus ei kadehdi
Rakkaus ei kerskaa
Rakkaus ei pöyhkeile
Rakkaus ei käyttäydy sopimattomasti
Rakkaus ei etsi omaansa
Rakkaus ei katkeroidu
Rakkaus ei muistele kärsimäänsä pahaa
Rakkaus ei iloitse vääryydestä
Rakkaus iloitsee yhdessä totuuden kanssa
Rakkaus kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii.
Rakkaus ei koskaan häviä- kännitanssija..
Maraton1970 kirjoitti:
esim. tästä: 1. Korinttilaiskirjeen luvussa 13 luetellaan agape-rakkauden ominaisuudet:
Rakkaus on pitkämielinen
Rakkaus on lempeä
Rakkaus ei kadehdi
Rakkaus ei kerskaa
Rakkaus ei pöyhkeile
Rakkaus ei etsi omaansa
Rakkaus ei katkeroidu
Rakkaus ei koskaan häviäJoo, kyllä sä Maraton olet oikeilla jäljillä, sinunlaillasi ne liitot säilyvät.
Se on vain niin, että kaikki eivät välitä panostaa siihen suhteeseensa,
joten siksi kaikki täällä eivät älyä, mitä ajat takaa..
Eihän normiavioliitossa muutakuin syödään enää yhdessä.
Sä oot hoksannu, että muutakin kivaa voi tehdä yhdessä, kunhan kumpikin sitoutuu sihen.
Kysyit muuten tuolla aikaisemmin, miten mun kävi, kun petin päissäni miestäni,
no tottakai myönsin sen ja mies olisi antanut anteeksi, mutta minun mielestä oli parempi erota.
Halusin ehkä vielä kuitenkin tanssia tässä elämässäni ilman miestäni. - siitä puhe, mistä...
ctg kirjoitti:
No täytyypä ihan jännityksellä odotella missä iässä se meno muuttuu kyseenalaiseksi sitten. Itsellä kun ei ole ollut ikinä sen suurempaa tarvetta miesten huomiolle enkä ole sitä kumppaniakaan etsinyt aktiivisesti sen paremmin baarista kuin muualtakaan. Keksin miljoona mielenkiintoisempaa asiaa maailmassa kuin puhua siitä onko minulla kauniit silmät tms tai pyhittää elämääni sille että kun nyt löytyisi joku tai jotain. Toki olen jutellut sitten muusta ennestään tuntemattomien kanssa ihan normaalisti ilman mitään virityksiä, mutta jos sekin lasketaan ongelmien kalasteluksi niin ei varmaan kannata päästää puolisoa sitten edes töihin tai kauppaan tai ainakaan nettiin. Mielipiteitähän täälläkin vaihdellaan.
Sepä se! Sinä oot sinä ja sinun tarpeet!
Minä taas minä ja minun tarpeet.
Ja tuohon porukkaan vielä tanssiravintoloissa..
Ei ole vieteltävää naista ilman viettelevää miestä..
Joten kummassakin on näitä "pettäjiä"
Osa taas lähtee kiltisti tanssimisen jälkeen kotiin..
Itse en kuulu tähän sakkiin, mutta minä olenkin minä.. - Rakkaus on ruma sana
Maraton1970 kirjoitti:
Rakkaus on pitkämielinen
Rakkaus on lempeä
Rakkaus ei kadehdi
Rakkaus ei kerskaa
Rakkaus ei pöyhkeile
Rakkaus ei etsi omaansa
Rakkaus ei katkeroidu
Rakkaus ei koskaan häviäJa tästä lätinävirrestä huolimatta se 'rakkaus' tekee juuri kaikki värssyn luettelemat asiat päinvastoin kuin siinä sanotaan. Ota läpyt pois ohimoilta, kuuntele ja katsele ... Ai niin mutku sehän on ihan turhaa, jos korvien välissä ei tapahdu mitään. Sori.
lueppa hyvä ctg tuo nm. viatonta15 keirjoitus, ehkä se avaa vähän silmiäsi näkemään mitä sieltä ravintolasta haetaan.
Kuuluukohan se avioliittoon?- ctg
Niin, ehkä sinä haet?
ctg taas kerran väärin, itse en käy ravintoloiissa, eli meni aika pahasti pieleen.
Mutta pidän silmäni auki ja kuuntelen portsareita, kavereita jotka siellä käyvät sekä yhtä tuttuani joka omistaa tanssiravintolan, joten tiedän tarkkaan mitä siellä tapahtuu.
lisäksi olkapäätäni vasten on itketty useamman kerran, että miksi tuli kännispäissää baari-illan jälkeen petettyä.
Kun ikää tulee näkee ja kuulee kaikenlaista.- Älli-tälli
Tämä on oikeasti maailman tyhmintä. Kun itse haluan TIETÄÄ jostain asiasta jotain, otan siitä selvää ITSE. Voin kuunnella ja kysyäkin jonkun toisen puheita ja mielipiteitä, mutta en IKINÄ muodosta omaa mielipidettäni mistään asiasta toisten puheitten perusteella.
Muodostan käsitykseni asioista ihan omakohtaisen kokemukseni perusteella. Katson, kuuntelen, haistan, maistan, makustelen, koetan ymmärtää ja tajuta, miksi joku tekee jotain niin kuin tekee, sillä minä päätän itse, mitä mieltä olen jostain, kukaan muu ei tee sitä puolestani.
Kun tulee ikää, niin elämänkokemus ja -näkemys kasvavat ja mielipiteiden pitäisi avartua ja laajentua, ymmärryksen kasvaa ja kehittyä, kun näkee ja tajuaa jo, mikä tämä juttu on, oikeasti. - Siis jos näkee, siis jos ymmärtää. Karsinassa elämä ja maailma eivät tietenkään kehity eivätkä aukea koskaan eivätkä milloinkaan. Tarjoilet siitä mahtavia esimerkkejä ihan tarjottimella. Älli-tälli kirjoitti:
Tämä on oikeasti maailman tyhmintä. Kun itse haluan TIETÄÄ jostain asiasta jotain, otan siitä selvää ITSE. Voin kuunnella ja kysyäkin jonkun toisen puheita ja mielipiteitä, mutta en IKINÄ muodosta omaa mielipidettäni mistään asiasta toisten puheitten perusteella.
Muodostan käsitykseni asioista ihan omakohtaisen kokemukseni perusteella. Katson, kuuntelen, haistan, maistan, makustelen, koetan ymmärtää ja tajuta, miksi joku tekee jotain niin kuin tekee, sillä minä päätän itse, mitä mieltä olen jostain, kukaan muu ei tee sitä puolestani.
Kun tulee ikää, niin elämänkokemus ja -näkemys kasvavat ja mielipiteiden pitäisi avartua ja laajentua, ymmärryksen kasvaa ja kehittyä, kun näkee ja tajuaa jo, mikä tämä juttu on, oikeasti. - Siis jos näkee, siis jos ymmärtää. Karsinassa elämä ja maailma eivät tietenkään kehity eivätkä aukea koskaan eivätkä milloinkaan. Tarjoilet siitä mahtavia esimerkkejä ihan tarjottimella.noh korjausta tuohon sen verran, että muutamia vuosia sitten oli aika jolloin kävin ravintoloissa itsekkin ja näin aivan omin silmin homman.
Siitä on noin neljä vuotta, sitten sain keuhkoveritulpan, ja viinanjuontikiellon, sen jälkeen en ravintoloihin ole astunut huom! kuin syömään vaimoni kanssa.
Syömisetkin ovat sitten ajoitettu niin, että tätä rymymenoa, en enää onneksi näe.
Ja te jotka siellä ravintoloissa nykyäänkin riekutte, kuinka teillä on pokkaa väittää, ettei ravintolan omistajan puheisiin mitä omassa ravintolassansa tapahtuu voi luottaa.
Tahi portsarikavereiden jotka olen tuntenut vuosia voimannostopiireistä?- That's it
Maraton1970 kirjoitti:
noh korjausta tuohon sen verran, että muutamia vuosia sitten oli aika jolloin kävin ravintoloissa itsekkin ja näin aivan omin silmin homman.
Siitä on noin neljä vuotta, sitten sain keuhkoveritulpan, ja viinanjuontikiellon, sen jälkeen en ravintoloihin ole astunut huom! kuin syömään vaimoni kanssa.
Syömisetkin ovat sitten ajoitettu niin, että tätä rymymenoa, en enää onneksi näe.
Ja te jotka siellä ravintoloissa nykyäänkin riekutte, kuinka teillä on pokkaa väittää, ettei ravintolan omistajan puheisiin mitä omassa ravintolassansa tapahtuu voi luottaa.
Tahi portsarikavereiden jotka olen tuntenut vuosia voimannostopiireistä?Kerropa ravintoloitsijan nimi. Ei käy kukaan kohta, busines loppuu aika äkäseen. Tai ehkä mistään tasopaikasta ei olekaan kyse, ei voi olla, jos ravintoloitsijan ammatillinen taso on tuota luokkaa. Ja poken.
Mutta ok; "voimannostopiirit" kertovatkin olennaisen. That's it kirjoitti:
Kerropa ravintoloitsijan nimi. Ei käy kukaan kohta, busines loppuu aika äkäseen. Tai ehkä mistään tasopaikasta ei olekaan kyse, ei voi olla, jos ravintoloitsijan ammatillinen taso on tuota luokkaa. Ja poken.
Mutta ok; "voimannostopiirit" kertovatkin olennaisen.That`s it : tasopaikasta on muuten kyse ja en muuten kerro ravintoloitsijan nimeeä täällä, se on vissi ja varma, kaveriani en petä jos olen luottamuksellista tietoa saanut.
- ctg
Jep, ja kaikki asiasta esitetyt vastakkaikset mielipiteet tulet loppujenlopuksi unohtamaan ja kiinnität huomiota vain niihin asioihin jotka vahvistavat omaa näkemystäsi. Samantekeväähän se tosin on, jokainenhan saa olla mitä mieltä haluaa, mutta sitten taas jotenkin vaivaa tuo joidenkin moraalinvartijoiden melko häijy suhtautuminen niitä kohtaan jotka eivät elä samalla tavalla kuin he. Toivottavasti se paheksunta pysyy siellä omien korvien välissä piilossa sitten edes.
- monenlaista
;D
Kylläpä pitää nyt tähän jo jotain kirjoittaa ihan tällaisen tanssilattioiden
suurkuluttajankin ja ihan omaa kokemusta kaikki!
On todellakin olemassa ihmisiä, joilla tanssin riemu on niin niskavilloissa, että tanssimaan vain mennään, mutta voin sen allekirjoittaa itsekkin, että hyvin-harvoin-on-että mies, joka tulee tanssittamaan, ei yritä vongata mukaansa yöhön..
Ja sekin on totta, että mitä isompi on humala, sitä herkemmästi lähdetään vieraan miehen mukaan.
Loppuillasta jopa tulee tunkua, kuka lähtee kenenkin mukaan.
Mutta siis ei saa yleistää.
Jotkut menee ihan kiltisti sinne kotiin saatuaan tanssihimonsa tyydytettyä ja jos naisporukalla ollaan tultu, naisporukalla kotiin yleensä lähdetäänkin.
Kumpaankin kastiin siis riittää sakkia.
Paras tilanne on se, kun kumpikin pariskunnasta nauttii tanssimisesta ja jotka ovat tehneet siitä oman yhteisen harrastuksensa.
Jos taas toinen tuntee halua tanssimiseen, silloin ei auta muu, kuin luottaa ja jos kerran kotiin tulee ajoissa, mitä sitten?
Jos taas ei oikein luota, ei muuta kuin mukaan sitten sinne vahtimaan. ;))
Suurin osa porukasta istuu kuppia ottaen, vain osa tanssii.
- Vaara on olemassa
Tanssilla ja tanssilla on ero. Jos menet ravintolaan tanssimaan yökaudeksi, luultavasti elämäsi on jo pilattu, tuskin kukaan sinua enää koskaan ottaa vakavasti edes työpaikassasi, menetät kunnioituksen.
Jos taasen menet mukaan tanssiharrastukseen, josta palataan kotiin ilman viinahöyryjä jo alkuillasta, silloin se onkin liikuntamuoto.
Tietenkin aina puolisoille olisi paras vaihtoehto menneä yhdessä, tanssissa kuitenkin ollaan lähellä toista sukupuolta ja siihen liittyy aina riskinsä.
On helppoa luisua väärälle kaistalle ja tuhota elämä itseltä ja läheisiltään, tuskinen muutoin edes tuntien vikittelijäänsä.
Naisena etsisin harrastukseni naisseuroista, jotta saisin vaihtelua ja perhe saisi pitää äidin ja vaimon , samonhan on miesten harrastusten kanssa.- -nauraa kuoliaaksi-
Eli näistä kirjoituksistahan voi tehdä vain yhden johtopäätöksen: jos tapaat miehen, joka sattuisi sulle kuin nappi otsaan, niin älä mene sen kanssa yhteen, jos mies ei tykkää tanssimisesta ja itse tykkäät. Hallelujaa mitä porukkaa!
- onnellisia ovat
-nauraa kuoliaaksi- kirjoitti:
Eli näistä kirjoituksistahan voi tehdä vain yhden johtopäätöksen: jos tapaat miehen, joka sattuisi sulle kuin nappi otsaan, niin älä mene sen kanssa yhteen, jos mies ei tykkää tanssimisesta ja itse tykkäät. Hallelujaa mitä porukkaa!
tuota..
Mun äiti oli kova tanssiin ja rakastui isääni, joka oli oikea "puujalka"..
No, äiti lopetti tanssit siihen, eikä ole edes kaivannut sinne.
Isä puolestaan jätti kaveriporukassa juopottelut kokonaan pois.
Yhdessä käyvät kylläkin golfaamassa..
- Yöäk !
Junalauta että on ahdasta! Ja toi yksi, joka ylistää aviota ja pettämättömyyttä sairaasti maasta taivaaseen on takuuvarmasti maan paras panopelle. Juttunsa pistää yökkimään.
Vaara on tosiaan olemassa, mutta suurin sellainen sijaitsee vinksahtaneella asenteella ahtaaksi sullotussa korvien välissä. - 4 +2
Minä valitsin puolisokseni naisen, joka kertoi voivansa hyvinkin kuvitella lähtevänsä joskus kanssani tanssimaan ja oli erittäin kiinnostuneen oloinen myös kotimaisesta iskelmästä.. mutta homma venyi ja venyi.. kunnes sitten pari vuotta papin aamenen jälkeen kävi ilmi, että oikeasti hän inhoaa kotimaista iskelmää, eikä voi sietää että kuuntelen sellaista.. eikä hän todellakaan aikoisi lähteä minenkään tanssilavoille.. eli mitäpä siinä silloin voi, kuin lähteä yksikseen.
Muttatuota en kyllä ymmärrä, minkä sinä ymmärrät, että konsertit ja työporukan illanvietot.. nimenomaan nuo konsertit ovat niitä känniääliömestoja, jossa humalapäissään touhutaan (olen toiminut järkkärinä kymmenisen vuotta yksillä festareilla) ja firman illanistujaisissahan ne sutinat syntyvät, työkavereita ehtii nähdä siellä töissäkin. Tuntemattomien tanssijoiden kanssa lavoilla ei varmasti synny sutinaa siinä määrin kuin tutun työkaverin kanssa.- kokemusta on..
hmm.kummankin kanssa kyllä syntyy sutinaa ;))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512254Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251028Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82962Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54873- 68873
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126853Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10773vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22753Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49749