mopoauton vilkut

aixaaaaaaam

mulla on mopoautossa sellane ongelma et vilkut ei toimi eikä mittaristos ei näy valoo vilkuttaessa. (hätävilkku toimii) mikä ongelma ja miten korjataan? :D

15

7248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole hyvä ja anteeks

oisko sulake menny?

korjaus:
      1. avaa sulake taulun/rasian kansi/luukku
      2. etsi vilkun sulake (lukee ohjekirjassa. jos ei ole katso mikä on palanut)
      3. irroita palanu sulake
      4. etsi jostain( kaupasta, laatikosta, tai ihan mistä vaan voit sellaisen löytää) samankokoinen sulake
      5.laita uusi sulake siihen paikkaan mistä vanhan irroitit
      6. kokeile toimiiko vilkut nyt (ja katso samalla palaako sulake uudelleen)
      7. jos toimii niin hyvä juttu vika on korjattu!
      8. jos ei tarkista maadoitus/ kaikki liitokset jos ei vieläkään niin sitte kannattaa kääntyä jonku sähkömiehen puoleen

• Aixamcity

Osaako kukaan sanoo et mikä on vikana kun hätävilkut vilkkuu itsekseen eikä mene pois päältä vaikka painan hätävilkku nappia

• yhhhh

Mulla sama ongelma ois kiva tietää

• Tietääks kukaan syytä miks ei toimi vilkut,hätävilkut,takaluukun avausnappi,sisätilan valot(kaikkiin ei ole edes sulakkeita mutta silti toimis)

• Microcar m.go 2010

• Anonyymi

selvisikö Heloolle tuo sähkö ongelma?

• Anonyymi

Nokilekasi on kohta arvoton.

• Anonyymi

Laita Mydieseliä

• Ligier js50. Missä vika kun mopoauton hätävilkut palaa jatkuvasti eivätkä sammu kuin ottamalla akunkengän pois. Vika ei ole vilkkureleessä ja sulakkeen ovat ehjät.
      Kun laitan akunkengän paikalleen, niin hätävilkku rupeaa heti vilkuttelemaan eikä sammu mitenkään.

• Anonyymi

Katkaisin on sökö tai siellä jotain tahmeaa välissä?😍😍😍

• Anonyymi

Onko tää vika selvinny, mulla sama :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tää vika selvinny, mulla sama :(

Vika ratkennut varmaan jo, mutta toinen, isompi vilkkurele rikki. Ligier relais bistable nimeltään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vika ratkennut varmaan jo, mutta toinen, isompi vilkkurele rikki. Ligier relais bistable nimeltään

Missä tuo isompi vilkkurele siajitsee?

• Anonyymi

Mulla microcar mgossa ongelma että kun vilkun laittaa päälle, joskus vilkuttaa normaalisti, joskus vilahtaa kerran ja joskus ei ollenkaan. Onko kellään hajua, mikä on vialla?

• Anonyymi

Ostakaa aixam mopoauto ainoo hyvä merkki ongelmat ratkee:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      69
      2311
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1772
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      1450
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1437
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      248
      1406
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      83
      1242
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1215
    8. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      370
      1195
    9. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1175
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      339
      1141
    Aihe