mulla on mopoautossa sellane ongelma et vilkut ei toimi eikä mittaristos ei näy valoo vilkuttaessa. (hätävilkku toimii) mikä ongelma ja miten korjataan? :D
mopoauton vilkut
15
7239
Vastaukset
- ole hyvä ja anteeks
oisko sulake menny?
korjaus:
1. avaa sulake taulun/rasian kansi/luukku
2. etsi vilkun sulake (lukee ohjekirjassa. jos ei ole katso mikä on palanut)
3. irroita palanu sulake
4. etsi jostain( kaupasta, laatikosta, tai ihan mistä vaan voit sellaisen löytää) samankokoinen sulake
5.laita uusi sulake siihen paikkaan mistä vanhan irroitit
6. kokeile toimiiko vilkut nyt (ja katso samalla palaako sulake uudelleen)
7. jos toimii niin hyvä juttu vika on korjattu!
8. jos ei tarkista maadoitus/ kaikki liitokset jos ei vieläkään niin sitte kannattaa kääntyä jonku sähkömiehen puoleen - Aixamcity
Osaako kukaan sanoo et mikä on vikana kun hätävilkut vilkkuu itsekseen eikä mene pois päältä vaikka painan hätävilkku nappia
- yhhhh
Mulla sama ongelma ois kiva tietää
Tietääks kukaan syytä miks ei toimi vilkut,hätävilkut,takaluukun avausnappi,sisätilan valot(kaikkiin ei ole edes sulakkeita mutta silti toimis)
- Anonyymi
selvisikö Heloolle tuo sähkö ongelma?
- Anonyymi
Nokilekasi on kohta arvoton.
- Anonyymi
Laita Mydieseliä
Ligier js50. Missä vika kun mopoauton hätävilkut palaa jatkuvasti eivätkä sammu kuin ottamalla akunkengän pois. Vika ei ole vilkkureleessä ja sulakkeen ovat ehjät.
Kun laitan akunkengän paikalleen, niin hätävilkku rupeaa heti vilkuttelemaan eikä sammu mitenkään.- Anonyymi
Katkaisin on sökö tai siellä jotain tahmeaa välissä?😍😍😍
- Anonyymi
Onko tää vika selvinny, mulla sama :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tää vika selvinny, mulla sama :(
Vika ratkennut varmaan jo, mutta toinen, isompi vilkkurele rikki. Ligier relais bistable nimeltään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vika ratkennut varmaan jo, mutta toinen, isompi vilkkurele rikki. Ligier relais bistable nimeltään
Missä tuo isompi vilkkurele siajitsee?
- Anonyymi
Mulla microcar mgossa ongelma että kun vilkun laittaa päälle, joskus vilkuttaa normaalisti, joskus vilahtaa kerran ja joskus ei ollenkaan. Onko kellään hajua, mikä on vialla?
- Anonyymi
Ostakaa aixam mopoauto ainoo hyvä merkki ongelmat ratkee:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241149Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111080- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73869