Raamatussa puhutaan suurimmasta kristittyjen joukosta joita pakanoiden Apostoli Paavali (entinen Saulus) sanoi pakanakristityiksi?
Siis n. 99,9999999999999999% maailman kristityistä on pakanakristittyjä poislukien messiaaniset juutalaiset.
Pitävätkö adventistit itseään pakanakristityinä vai eivätkö?
Ovatko adventistit omasta mielestään lopunajan jäännösseurakunta niinkuin jehovatkin uskovat itsestään?
käämehiä valheveljinä joukhossamme
6
55
Vastaukset 6
Sellaista kuin pakanakristittyä ei ole olemassakaan. Ihminen on joko pakana tai kristitty. Jos hän yrittää olla molempia, hän on pakana.
Uskoisin sinun jo tietävän, että adventistit (myös minä) uskovat adventtikirkon olevan Jumalan profetioiden ilmoittama jäännösseurakunta, Jumalan Israel.Uskoisin sinun jo tietävän, että adventistit (myös minä) uskovat adventtikirkon olevan Jumalan profetioiden ilmoittama jäännösseurakunta, Jumalan Israel. >>
Timolle tiedoksi, että myös mormonikirkko, Made in USA, ajattelee näin. Jehovan Todistajat, Made in USA, ajattelee näin ja noin 36000 muuta lahkoa ajattelevat näin ja kaikki ovat yllättäen Made in USA.
Kuka on oikeassa?
Veikkaan, että yhtä metsässä kaikki, mutta palkka juoksee papistolle joka lahkossa, se on tärkeintä.
Jumalan Israel, maailman viimeinen cliché. Mutta onnea, kuukausipalkasta!- se selittikin
Pakana-sanalla on tietty merkitys Raamatussa.
Adventistina tiellähän on kaikkien hengellisten sanojen merkitykset muunnettuja.
Israelaisia ei nimitetä pakanoiksi riippumatta heidän tekemistensä hyvyydestä.
Pakana on hebrealaisen vastakohta
- vastaavasti kuin ihminen ja eläin.
###Uskoisin sinun jo tietävän, että adventistit (myös minä) uskovat adventtikirkon olevan Jumalan profetioiden ilmoittama jäännösseurakunta, Jumalan Israel.###
Se kertoo sinusta kaiken!
Ilmankos kannatat korvausteologiaa. - PYH!
se selittikin kirjoitti:
Pakana-sanalla on tietty merkitys Raamatussa.
Adventistina tiellähän on kaikkien hengellisten sanojen merkitykset muunnettuja.
Israelaisia ei nimitetä pakanoiksi riippumatta heidän tekemistensä hyvyydestä.
Pakana on hebrealaisen vastakohta
- vastaavasti kuin ihminen ja eläin.
###Uskoisin sinun jo tietävän, että adventistit (myös minä) uskovat adventtikirkon olevan Jumalan profetioiden ilmoittama jäännösseurakunta, Jumalan Israel.###
Se kertoo sinusta kaiken!
Ilmankos kannatat korvausteologiaa.Mitä sekoilet? Pakana on pakana eikä uskova. Ja monet juutalaiset ovat tasan pakanoita.
- Pakanakristitty
Uskoisin, että oikeat vastaukset löytyvät tästä linkistä:
http://p1.foorumi.info/ristinvalossa/viewtopic.php?t=3295
Vapautta totuuden tiellä! - Kirkkoja on monta
No eihän adventtikirkko ajattele niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.134732Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois196666Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!23627Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45627Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars97599- 56580
- 41529
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29521Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59505