Mä joskus uskoin Jumalaan, mutta en enää, koska koin parannuksen.
Haluan nyt kertoa teille kaikille, että kyllä siitä sairaudesta voi oikeasti parantua. Uskokaa itseenne, älkää satukirjoihin!
PS. Homot ovat henkisesti terveempiä kuin kristityt. ;)
Jeesus oli homo!
Kristinusko on sairaus, josta voi parantua
10
306
Vastaukset
- Se avarakatseinen
Piispakaan ei usko, että paraneminen (eheytyminen) on mahdollista.
http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2011/03/arkkipiispa_homokielteinen_kampanja_lopetettava_2461293.html?origin=rss
Kyllä homot ovat noin fyysisesti terveitä, mutta niissä on syntymävika.
Myös uskovaisuus on vaurio aivoissa.
(ilman lobotomiaa ei voi parantua?)
Epäilys: Mutta jos islamin uskovaiset, myös naiset rukoilisivat oikein saatanasti ja perse pystyssä, säännöllisin väliajoin, niin voisiko Allah suoda armon, ettei homoja syntyisi ainakaan muslimeiksi, niillä kun on KIVikova kohtalo. (siellä) - Anonyymi
Ainakin sairas eläimiinsekaantuja jeesus oli kun oli nussinut aasia.
- Anonyymi
Synti erottaa ihmisen Jumalasta. Jeesus on sovittanut kaikkien synnit, ne pitää vain tunnustaa ja hylätä,niin silloin saa armon. Kun ihminen pyytää Jeesusta tulemaan sydämmeensä, niin samalla sydämmeen tulee myös Pyhä Henki ja antaa voiman taistella syntiä vastaan. Tässä opetusta synnistä. https://www.youtube.com/watch?v=n_K3lQiGzRk
- Anonyymi
Kaikkien kristittyjen kaikki synnit eivät ole sovitettuja kristillisten Kaikkivaltiaan Jeesuksen mukaan.
Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
24:23 "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
((( viitaten mm Apostolien teot:13:6 tekstiin.)))
24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen." - Anonyymi
Väärentämällä raamatun tietoja ei kristittyjäkään voi pelastaa.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Katolinen_kirkko
"Katolinen kirkko katsoo olevansa se kirkko, jonka Jeesus Kristus itse perusti, ja joka ei ole koskaan menettänyt ykseyttään, vaikka muita kirkkokuntia on syntynyt eroamalla sen yhteydestä. Kirkon opetuksen mukaan kirkon piispat ovat apostolien seuraajia ja Paavi eli Rooman piispa on apostoli Pietarin seuraaja. Paavi ja hänen hallintonsa, Pyhä istuin sijaitsevat Roomassa Vatikaanivaltiossa."
Kristillisten Kaikkivaltiaan Jeesuksen opetuslapsena raamatun mukaan vallan ja Avaimet saanut kristillisten Pietari ei ole kristittyjen laittomuuden orja koskaan ollut. - Anonyymi
Uskonasioita herjaava on sen takia tyhmä, koska Jumala jota asiat käsittelevät, on hänelle täysin tuntematon.
- Anonyymi
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009853737.html
Kristittyjen kirkko maallistuu entisestään:
"Korson seurakunta alkaa vihkiä myös samaa sukupuolta olevia pareja. Kirkkoherra uskoo, että päätös on raamatullinen ja oikein."
Moosesksenkirja:
18:22 "Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus.
20:13 Jos joku makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan, tekevät he molemmat kauhistuksen; heidät rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset."
- Anonyymi
Jos kristinusko tuntuu sairaalta, niin "kokeilepa" islamia (ei, ei, älä kokeile, ei, älä).
https://www.youtube.com/shorts/u6cpNhMx_AE
Katsokaas, täällä lännessä luullaan, erityisesti kristikunta luulee, että "islam on uskonto, jossa rukoillaan. Kaikki on kunnossa! ".
Onnea vaan matkaan teille kaikille kristityille sinne islamistuvaan eurooppaan. - Anonyymi
Kristityillä ei pääasia ole usko tai mukaan uskonnollinen asia, vaan toisten herjaaminen siinä että eivät ole raamatullisia aivan samalla tavalla kuin minä. Siitä se usko tulee ja se on merkkinä niistä, jotka taivaaseen matkalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992