Eli tarttis ostaa halpa auto, kilometrejä tulee n. 10000 km / vuosi.
Auto ei saisi olla yli 200tkm ajettu ja pitäisi olla aika pieniruokainen.
Myös alle -95 vuosimalleja ei mielellään.
Tällä hetkellä ajelen Ford Mondeolla -98, mutta syö niin paljon bensaa, että taitaa olla autonvaihto on edessä.
Minkäslaista suosittelisitte?
Halpa auto
151
3426
Vastaukset
- Foorti mies tarkenta
Niin ja ei saa maksaa yli 2500 e.
- Toukohousu6767
Osta kaksi eri autoa!
- ovorp
Ootko hullu ?
- auto joppari
Mondeo on aika iso, mutta tarvitsetko sen kokoista autoa? Pienemmät autot ovat yleensä halvempia. Pieni moottori taas vähentää kulutusta.
Pidätkö nykymerkistä? Pitääkö olla eurooppalainen? Kelpaako ranskalainen? Entä riisikuppi? Vai pitääkö olla jenkki?- aloittaja .
En tarvitse niin isoa autoa.
Tuo tuli vaan ostettua, kun sain halvalla pari vuotta sitten.
Pidän Fordista merkkinä. Eurooppalainen ja japanilainen saa olla, jenkeistä en perusta, ja ranskalainenkaan ei kovin mielellään. - Säästöporsaita kaikk
aloittaja . kirjoitti:
Pidän Fordista merkkinä. Eurooppalainen ja japanilainen saa olla, jenkeistä en perusta, ja ranskalainenkaan ei kovin mielellään.Kymppitonnin vuosiajolla litran ero kulutuksessa tekee 150 euroa vuodessa. Kun pistät pienempään autoon parituhatta lisäeuroa, kestää vain 13 vuotta maksaa se takaisin polttoaineen säästöllä. Jos kulutusero on kaksi litraa, menee seitsemän vuotta.
Niin kauan kuin Mondeo on kunnossa, ei ole mitään järkeä vaihtaa. - aloittaja .
Säästöporsaita kaikk kirjoitti:
Kymppitonnin vuosiajolla litran ero kulutuksessa tekee 150 euroa vuodessa. Kun pistät pienempään autoon parituhatta lisäeuroa, kestää vain 13 vuotta maksaa se takaisin polttoaineen säästöllä. Jos kulutusero on kaksi litraa, menee seitsemän vuotta.
Niin kauan kuin Mondeo on kunnossa, ei ole mitään järkeä vaihtaa.Totta tuokin, polttoainekulutuksessa ero ei ole suuri, mutta jos ostaa auton pienemmällä moottoritilavuudella, laskee myös verot ja vakuutusmaksut, jotka nielevät useita satoja euroja vuodessa.
- Se on just näin.
Kymppitonnin vuosiajolla litran ero kulutuksessa tekee 150 euroa vuodessa. Kun pistät pienempään autoon parituhatta lisäeuroa, kestää vain 13 vuotta maksaa se takaisin polttoaineen säästöllä. Jos kulutusero on kaksi litraa, menee seitsemän vuotta.
Niin kauan kuin Mondeo on kunnossa, ei ole mitään järkeä vaihtaa.Siinä sulle pihi auto kymmeneks vuodeks, ja tilaa on jos joskus tarvis enemmänki: http://www.nettiauto.com/suzuki/wagon-r /3865395
- aloittaja .
Se on just näin. kirjoitti:
Siinä sulle pihi auto kymmeneks vuodeks, ja tilaa on jos joskus tarvis enemmänki: http://www.nettiauto.com/suzuki/wagon-r /3865395
Ei paha, mutta liian kallis. En halua autolainaa.
- LOL x2
aloittaja . kirjoitti:
Ei paha, mutta liian kallis. En halua autolainaa.
LOL ostakaa mulle auto
- <<<
LUULETTEKO TE TYHMÄT ETTÄ MOOTORI ON LOPPU 200tkm:iin? mitä jos vaikka ajaisit polkupyörällä siinä tapauksessa...
<<< kirjoitti:
LUULETTEKO TE TYHMÄT ETTÄ MOOTORI ON LOPPU 200tkm:iin? mitä jos vaikka ajaisit polkupyörällä siinä tapauksessa...
Osassa loppuu, osassa ei. Esim. Saabin voi huoletta ostaa vaikka mittarissa olisi yli 400 tuhatta, olen omistanut tälläisiäkin.
aloittaja . kirjoitti:
Pidän Fordista merkkinä. Eurooppalainen ja japanilainen saa olla, jenkeistä en perusta, ja ranskalainenkaan ei kovin mielellään.Mene katsomaan nettiauto.com. Jos et sieltä löydä autoa niin et sitten mistään. Toinen vaihtoehto on katsella Autovahinkokeskuksen sivuilta. Ei pidä heti pelästyä sillä siellä on monesti aivan ehjääkin autoa tarjolla esim: varastettu auto, jonkavak.yht. on jo maksanut asiakkaalleen. Monesti olen katsonut ja usein todella ajokelpoisia yksilöitä tarjolla, mutta myös vastapainoksi aivan paskojakin.
- mnbvghjkm,
********* kirjoitti:
Osassa loppuu, osassa ei. Esim. Saabin voi huoletta ostaa vaikka mittarissa olisi yli 400 tuhatta, olen omistanut tälläisiäkin.
Missä osassa? Fiat? Siitä en tiedä. Onhan tosi huoletonta ostaa 400 000 ajettu.
- ettänäin...
Niin kauan kuin Mondeo on kunnossa, ei ole mitään järkeä vaihtaa.Halpa auto joka toimii ja johon ei tartte remonttia tehdä jatkuvasti ja on luotettava kulkupeli on kaiken halvin ajettava. Jos paljon ajaa niin diesel. Jos vähän niin bensa. Kun ensin mainitut kriteerit täyttyy niin on ihan hyvä jos kulutuskin alle 10l satasella. Siihen pääsee lähestulkoon kaikilla nykyisin liikenteessä olevilla autoilla. Poislukien isot jenkit ja muutaman muun yleensä isomman auton.
Se että vaihtaa etenkin noissa halvemmanpään autoissa, jotka yleensä ei ole uudemmasta päästä pienemmällä koneella olevaan ei sitä kulutusta suhteessa kovin paljoa laske. Mitä uudemman auton saa halvemmalla usein siinä on myös enempi remonttia tiedossa syystä tai toisesta. Halvinta on ajaa se kulkine jonka nyt omistat loppuun ja sitten katsoa tilanne uudestaan. - aloittaja .
unosti kirjoitti:
Mene katsomaan nettiauto.com. Jos et sieltä löydä autoa niin et sitten mistään. Toinen vaihtoehto on katsella Autovahinkokeskuksen sivuilta. Ei pidä heti pelästyä sillä siellä on monesti aivan ehjääkin autoa tarjolla esim: varastettu auto, jonkavak.yht. on jo maksanut asiakkaalleen. Monesti olen katsonut ja usein todella ajokelpoisia yksilöitä tarjolla, mutta myös vastapainoksi aivan paskojakin.
Tiesin nuo jo, mutta kiitos silti vinkistä!
- ei vanhoja
<<< kirjoitti:
Itse en aja autolla jolla on ajettu yli 100 000 km. Ostan autoni aina uusina.
- korjattu ja huollett
<<< kirjoitti:
Kannattaa ostaa auto jolla on ajettu pikkasen yli 200 000km,siihen on silloin vaihdettu kuluvat osat jotka on edessä jos autolla on ajettu 170 000km.
- gsdfgdgdgdgd
korjattu ja huollett kirjoitti:
Kannattaa ostaa auto jolla on ajettu pikkasen yli 200 000km,siihen on silloin vaihdettu kuluvat osat jotka on edessä jos autolla on ajettu 170 000km.
Ei ei, kannattaa ostaa 210tkm ajettu niin siihen on vaihdettu ne kuluvat osat jotka pitää vaihtaa jo 200tkm kohdalla.
Eli puutaheinää.... - halvallakin pääsee
korjattu ja huollett kirjoitti:
Itse ostin 4 vuotta sitten yli 400000 km ajetun omegan, ja ajan noin 15000 km per vuosi , eikä mitään moottori ongelmia ole ollut, huolto historia oli tosi hyvä.
Katsastuksesta on mennyt joka kerta ens yrityksellä,toki auto pitää huoltaa säännöllisesti, muuten tuo ei ole mahdollista, meinasin ainakin 2 vuotta ajaa sillä auto on massattu papereitten mukaan 2 kertaa, joten ruostevikoja ei ole.
nyt mittarissa on jo 450000 km ja hyvin pyyhkii, eukä kuluta paljon bensiiniä isoksi autoksi.
- ereeeeeee
tuolla kilometri määrällä tulee päivää kohden alle 30km... Järkevämpi on kulkea bussilla tuossa tilanteessa.
- aloittaja .
Niinhän se olisi, mutta asun maaseudulla, täällä ei joukkoliikenne kulje niinkuin kaupungissa!
- PaulyBynyon
Jos ajo ei olekaan päivittäistä? kerran viikossa mökille 200km?
- ?????????
aloittaja . kirjoitti:
Niinhän se olisi, mutta asun maaseudulla, täällä ei joukkoliikenne kulje niinkuin kaupungissa!
No entä jos polkisit pyörällä ? Tuo n. 30 km ei tunnu missää vaikka pyörällä sotkisit.
aloittaja . kirjoitti:
Minul Seat Toledo 1.9 diesel 95 malli kulutus 5-6 l
jäi tarpeettomaksi.pitäis leimata on sisonnassa
Ajettu 300000 tekiikka hyvä kesä ja talvirenkaan
hyvät saat tonnilla- Ei ei kun tuossahan
ramiro kirjoitti:
hyvät saat tonnillaon se dieselverokin ja kalliit huollot ja muutenkin epäluotettava epsanjan auto.
- aloittaja .
????????? kirjoitti:
No entä jos polkisit pyörällä ? Tuo n. 30 km ei tunnu missää vaikka pyörällä sotkisit.
Ei riitä aika meikäläisellä tuon välin polkemiseen!
- aloittaja .
ramiro kirjoitti:
hyvät saat tonnillaKiitos tarjouksesta, mutta en tarvitse ajoihini dieseliä.
- aloittaja .
PaulyBynyon kirjoitti:
Jos ajo ei olekaan päivittäistä? kerran viikossa mökille 200km?
Päivittäistä on, mutta periaattessa voisi olla näinkin.
- sfgsdfsdfsfsdf
- aloittaja .
Liian pieni.
- mioubnjhh
Osta vanha fiat punto. Reilu 10 vuotiaita yksilöitä saa parilla tonnilla ja kilometritkin on alle 200 tkm. Melko luotettavia ja pieniruokaisia.
- aloittaja .
Juu-u, olen ajanut Fiatilla monta vuotta aikoinaan, ei kiitos enään!
- Merkillä ei väliä!
Miksei ranskikset käy? Just ostin vm. 2000 rellun, ajettu 180tkm. Täydellisessä kunnossa, on jopa ilmastointi, ja hieman tingittyäni maksoin 1900e. Eikä mikään "pikkuauto", vaan perus 5-ovinen, kunnon kokoisella peräloostorilla! Kulutus on ollut muistaakseni 6-7 litraa sadalla (kun ajaa taloudellisesti!!!) bensakone. Työkaveritkin ja sukulaisetkin ihmetelleet että miten alle kahdella tonnilla saa noin hyvän näköisen ja uuden näköisen auton!?
Monilla on ranskalaisia autoja kohtaan kauheat ennakkoluulot, kun jossain malleissa ollut sähkövikoja. Mielestäni pikkuvikoja on kaikissa automalleissa, kaikilla merkeillä on ne "maanantaikappaleet"... Esim. jotkut uudet Fordit kuulemma ruostuvat herkästi (työpaikalla kuultuja kokemuksia).- älä ota ranskalaista
Ranskalaiset on kaikki maanantaikappaleita....
Ranskalaiset ei osaa tehdä kuin patonkia ja viiniä. Autohommat kannattaa jättää suosiolla muiden hommiksi. - ni!
Rellu on koulu.
Renu se on - aloittaja .
Olen ajanut paljonkin Renault Megane vm. 2000 1.4i Sedanilla, äidilläni oli tälläinen aikanaan. Ihan hyvä autohan ranskatar oli, mutta ei vai jostain syystä minun käsiini sopiva. En sitä sano, etteivät hyviä autoja olisi!
- hyi hitto ranskikset
älä ota ranskalaista kirjoitti:
Ranskalaiset on kaikki maanantaikappaleita....
Ranskalaiset ei osaa tehdä kuin patonkia ja viiniä. Autohommat kannattaa jättää suosiolla muiden hommiksi.Näin on ei ranskalaiset osaa tehdä muuta kuin hajuvesiä ja kortonkeja.
Itse erehdyin joskus ostamaan rellun ja siitä meni kone pienissä km-lukemissa, maksoi 2100 euroa / pytty kun alettiin korjaamaan. Hirveä paskaloota!
- Opel-lepo
entä Opel Astra, viime vuositunannen loppupuolen ja ja vähän ajettu ja edeullinen, hinta abaut 1500
- aloittaja .
Opelit ei oikeen nappaa.
- dakruppa
mun valinta on nissan micra k11. luotettavempaa autoa saa hakea. ja 1.3 litranen nii sillä pysyy liikenteen mukanakin ja on hyvä ajaa kun siinä on kallistuksenvakaajat tosin kun 1.0 mallissa. mulla kolmas micra menossa jo ja ajan sillä n 150km päivittäin. yllättävän tilavakin on
- aloittaja .
Tuo ei olisi hullumpi ehdotus! Olen tuollaisia katsellutkin ja jos ajo-ominaisuudet ovat hyvät, tuollaisen voisi ostaakin. Mutta olen saanut käsityksen, että ovat äänekkäitä "koppiin". Voipi olla, että olen väärässä, miten on?
- tahoisin kanssa.
HEI HALOO!!!halpa ja hyvä auto ei oo vielä koskaan kohdanneet!!!
- timppa 67
juuri näin, on olemassa halpaa ja on olemassa hyvää - mutta ne on aina eri paketissa =)
- aloittaja .
timppa 67 kirjoitti:
juuri näin, on olemassa halpaa ja on olemassa hyvää - mutta ne on aina eri paketissa =)
Itse tyydyn halpaan ja kohtalaiseen. Mielestäni on turhaa pistää autoon kymmeniä tuhansia, auto on huono sijoitus. Mielummin ajelen vanhalla autolla ja asun mukavasti omakotitalossa. Minä ajattelen näin, mutta mielipiteensä kullakin ;)
- fölköldfökfdlök
Kyl tossa pari vuotta sitten kun kaupat pullisteli käytettyjä autoja, ni tonnillaki sai ihan hyviä joilla ajaa vielä 100000km ongelmitta. Nyt on halvimpien autojen hinnat pikkasen koholla, tonnilla saa vain ruosteisia romuja. Fiksumpaa ostaa tällä haavaa joku kuuden tonnin auto, mutta minkäs teet ellei rahaa ole.
- toisinpäin
aloittaja . kirjoitti:
Itse tyydyn halpaan ja kohtalaiseen. Mielestäni on turhaa pistää autoon kymmeniä tuhansia, auto on huono sijoitus. Mielummin ajelen vanhalla autolla ja asun mukavasti omakotitalossa. Minä ajattelen näin, mutta mielipiteensä kullakin ;)
Minä taas en missään nimessä asuisi omakotitalossa, haluan huolettoman kerrostaloasunnon, joka minulla onkin, ja auton on oltava mahdollisimman uusi, korkeintaan 4 vuotta vanha.
- aloittaja .
toisinpäin kirjoitti:
Minä taas en missään nimessä asuisi omakotitalossa, haluan huolettoman kerrostaloasunnon, joka minulla onkin, ja auton on oltava mahdollisimman uusi, korkeintaan 4 vuotta vanha.
Meillä on arvot erilailla. Tietysti asiaan vaikuttaa varmaan myös se, että asun maaseudulla, sinä varmaankin asut kaupungissa. Minä itse mielummin haluan talon olevan toiveideni mukainen (järvinäköala) ja taas sitten auto saa olla vanhahko kottero...
mulla on auto sulle.94 mallinen uno,ajettu alle 170 000,leimaamaton,pieni kuluttteinen,halvat vara-osat,idiootti varma käynistymäänn pakkasellakin,uus pakoputki,uus tankki,käy ja kulkee kivasti.saat suvi hintaan:2499e!
- aloittaja .
Ajelin -89 unolla vuosia sitten, vähän turhan hutera peli. Enkä maksaisi noin vanhasta Unosta 2500 e. Kiitos vaan.
- Uunoton
Suvihintaan saa jo autonkin joka on leimassa. :D
- Ryöstöä?????????????
Max 1500 egee
vai yritätkö ryöstää ihmisiä
- osta seat
seatista löytyy halpaa ja hyvää, ei vie paljoa ainetta, itellä ollut kolme vuotta ja tyytyväinen olen ollut.
- aloittaja .
Seat on hyvä auto! Mutta olen tuttavaltani kuullut, jolla on vm. 1999 1.6i Seat Cordoba, että kuluttaa maantiellä 8.5 l / 100 km. Viekö sun autosi yhtä paljon ?
- osta seat
aloittaja . kirjoitti:
Seat on hyvä auto! Mutta olen tuttavaltani kuullut, jolla on vm. 1999 1.6i Seat Cordoba, että kuluttaa maantiellä 8.5 l / 100 km. Viekö sun autosi yhtä paljon ?
minulla cordoba vm.2003 1,9 tdi kulutus maantie ajossa 5,5-5.8 lit.
- Volkkaristi85
osta seat kirjoitti:
minulla cordoba vm.2003 1,9 tdi kulutus maantie ajossa 5,5-5.8 lit.
Eli volkkarin 1,9tdi. Kuluttaa vähän, on kiva kone. myös 1,9di ilman turboa menee yhtä pienellä ainakin Skoda Feliciassa, jonka saa rekisteröityä pakettiautoksi matalammilla veroilla.
Volkkarin koneita löytyy Skodasta ja Seatista. Koneina pieniruokaisia, merkkejä en kommentoi. - bottis
Volkkaristi85 kirjoitti:
Eli volkkarin 1,9tdi. Kuluttaa vähän, on kiva kone. myös 1,9di ilman turboa menee yhtä pienellä ainakin Skoda Feliciassa, jonka saa rekisteröityä pakettiautoksi matalammilla veroilla.
Volkkarin koneita löytyy Skodasta ja Seatista. Koneina pieniruokaisia, merkkejä en kommentoi.älä puhu paskaa,ei ole vanhoissa enää pieniä veroja??on vain veroja jotka määräytyvät auton kokonaispainon mukaan!!muuttui 01.03.2011. lue trafin tiedote niin tiedät!
- Kuins olisi
Olisi Nissan Almera 1,6 Air Sport Deck vm:2000-2001 näitä löytyy vähän ajettuja
ja siistejä yksilöitä pariin tonniin, ei ole kuulunut kauhutarinoita näistä.- aloittaja .
Tämmönen kyllä kävisi! Jos vähän ajettu Nissanin Almera tai Sunny löytyy edullisesti jostakin päin, lähden heti hakemaan!
- ..
aloittaja . kirjoitti:
Tämmönen kyllä kävisi! Jos vähän ajettu Nissanin Almera tai Sunny löytyy edullisesti jostakin päin, lähden heti hakemaan!
Nissania kantsii vilkasta pohjanalle et onko kuinka ruostunu,niinpä tosin muitakin autoja millä on kymmenenkin vuotta jo ikää!
- aloittaja .
.. kirjoitti:
Nissania kantsii vilkasta pohjanalle et onko kuinka ruostunu,niinpä tosin muitakin autoja millä on kymmenenkin vuotta jo ikää!
Tiedän, mutta kiitos vinkistäsi!
- opel 7
opel astra http://www.nettiauto.com/opel/astra/3843319
- aloittaja .
Opel ei jotenkin nappaa, semmostakin tullu joskus kokeiltua.
- Toi Ota jos saat
Toyota Corolla vuosimalliin -97 asti. Ei lastentauteja, edulliset varaosat ja helpot korjaukset - jos sattuu tarvimaan, noissa kun ei juuri vikoja ole. 300 000 km vasta sisäänajo...noihin kilometreihin toki jarruremppaa ja takaiskarit voi tarvia, vanhemmissa joskus laturin. Suunnilleen tervepeltisen kun löytää niin ajaa monta vuotta luultavasti pelkillä normihuolloilla (öljynvaihdot jine.) eivätkä ole mahdottomia syömään pensaa. Käyttöarvo kohdallaan noissa on.
- aloittaja .
Toyota olisi kova sana! Kaikilta tuntemiltani Toyota-kuskeilta olen kuullut, että auto on hyvä ja kestävä! Pitääkin mennä Nettiautoon tutkimaan Corollia!
- jhgdfrtyhcfvgb
aloittaja . kirjoitti:
Toyota olisi kova sana! Kaikilta tuntemiltani Toyota-kuskeilta olen kuullut, että auto on hyvä ja kestävä! Pitääkin mennä Nettiautoon tutkimaan Corollia!
Hyvä on. Ainoa vaan, että maksaakin siksi enemmän kuin muut saman vuosimallin autot, mutta sitä halvintahan ei kannata koskaan ostaa.
- aloittaja .
jhgdfrtyhcfvgb kirjoitti:
Hyvä on. Ainoa vaan, että maksaakin siksi enemmän kuin muut saman vuosimallin autot, mutta sitä halvintahan ei kannata koskaan ostaa.
Olen huomannut saman, mutta kyllä ne sitten kestävätkin!
- seatti mulla
seat cordoba 1,9 tdi kuluttaa kyllä hieman vähemmän mitä tuossa aiemmin oli kerrottu, kulutus noin 4,5-4,8 lit/100km
volkkarin konehan siinä mutta hinta huomattavasti halvempi mitä volkkarissa, en silti moiti vokkaria, hyvä merkki sekin!- aloittaja .
Volkkari on hyvä merkki. No joo, ei kyllä ole kulutus paha, mutta tuo on diesel-koneella, itsellä ei ole tarvetta riisselille... Kiitos kuitenkin vinkistä!
- dakruppa
kyllähän ne kaikki pienet ja muutenkin halvemman pään autot ovat hieman äänekkäitä kopissa. mua se ei ole haitannut. ei se kuitenkaan niin kovaa ääntä pidä et pää hajoaisi.microissa kannattaa helmat tarkistaa ostaessa kun tuppaavat mätänee helmat. uudemmissa eli k11 faseliftissä tätä ongelmaa ei tietääkseno ole. mulla -96 ja helmat paikattu parista kohtaa mutta muuten pohja täysin ruosteeton. autolla ajettu 178000 ja maksoin siitä 1100e.yks pieni ruostekukka muuten tosi siisti. ja on muuten kaikki herkut nimittäin ohjaustehostin.maailman paras keksintö. ja asensin siihen kaukoohjattavan keskuslukituksen, ei olllut iso homma ja osat makso 50. eli pieniä parannuksia saa halvalla tehtyä kun on niin yksinkertainen auto.
että kyllä lämpimästi suosittelen micraa kaikille heh.
vakuutusmaksutki alle 200/v- aloittaja .
Ok, kiitos vinkeistä! Täytyykin tutkailla netistä Microja!
- .
Onko Bonukset alentamassa vakuutusmaksuja ei omassa 2.0litran koslassakaan jää kun 195 ponusten jälkeen vaik lähtö 750.Mikra muistaakseni ennen ainakin oli 400 luokassa ilman ponuksia!
. kirjoitti:
Onko Bonukset alentamassa vakuutusmaksuja ei omassa 2.0litran koslassakaan jää kun 195 ponusten jälkeen vaik lähtö 750.Mikra muistaakseni ennen ainakin oli 400 luokassa ilman ponuksia!
Nissanit on ilman bonusta n. 700 vuosi, Saab on ilman bonuksia n. 450 vuosi, täysillä bonuksilla vähän yli satasen.
- aloittaja .
******** kirjoitti:
Nissanit on ilman bonusta n. 700 vuosi, Saab on ilman bonuksia n. 450 vuosi, täysillä bonuksilla vähän yli satasen.
Ohhoh, tiesin kyllä, että merkkikohtaisesti vakuutusmaksut vaihtelee, mutta että Nissaneissa noin korkeat! Itselläni ei ole täysiä bonuksia, vakuutusmaksut jotain 500 e pintaan. Kiitos vinkeistä!
Haluat siis minun rakkaan Henryni ! Ok. Saat sen piakkoin. Itselleni iski uudenautonkuume, Fordin tietysti; osto jäi eilen vain värisävystä kiinni.
Joo, olen ajanut 135 000 Henrylläni = Ford Fiesta 1.3 Ambiente 3-ovinen. Hän on oikea sunnuntailapsi, huollettu ja hoivattu hyvin; kahdet käyttökelpoiset renkaat, ilmastointi, radiokasettisoitin yms asiaankuuluvaa. Ostettu v 2000.
Mahtuu budjettiisi. On ollut vain naisen hellän käden ohjauksessa. Käyhän koeajolla.- aloittaja .
Mikä vuosimalli? Yhteensä ajettu 135000 ?
aloittaja . kirjoitti:
Mikä vuosimalli? Yhteensä ajettu 135000 ?
Huomenta Foorti mies. Henry on siis ollut minulla syntymästään saakka. Ford Fiestani on vuosimallia 1999 , olen ostanut sen 1.4.2000. Ekat 5 vuotta hän seisoi nätisti tallissa talvisin, kun tarvitsin sitä vain kulkemaan Lahdenväylää ees`taa mökille. Nyt on tyttäreni ajellut sillä myös talvet. Ei siis paljon yli 135 000 ajettu. Fordi on aina Fordi. Sen ostan nytkin seuraavaksi. ( Huom. Olen myös omistanut Minit, Peugeot ja Malibu Chevrolet. ) Koeajo Sinulle ?
- aloittaja .
annakajsa kirjoitti:
Huomenta Foorti mies. Henry on siis ollut minulla syntymästään saakka. Ford Fiestani on vuosimallia 1999 , olen ostanut sen 1.4.2000. Ekat 5 vuotta hän seisoi nätisti tallissa talvisin, kun tarvitsin sitä vain kulkemaan Lahdenväylää ees`taa mökille. Nyt on tyttäreni ajellut sillä myös talvet. Ei siis paljon yli 135 000 ajettu. Fordi on aina Fordi. Sen ostan nytkin seuraavaksi. ( Huom. Olen myös omistanut Minit, Peugeot ja Malibu Chevrolet. ) Koeajo Sinulle ?
Riippuu vähän hinnasta. Ilmoitit, että mahtuu budjettiini , paljonko ihan numeroina?
aloittaja . kirjoitti:
Riippuu vähän hinnasta. Ilmoitit, että mahtuu budjettiini , paljonko ihan numeroina?
Sullahan oli se 2000:n budjetti. Nyt vaan rupeet tinkimään, niin minä nostan hintaa !!!!! Käy nyt ensin tsekkaamassa, ruvetaan sitten kaupankäyntiin.
- aloittaja .
annakajsa kirjoitti:
Sullahan oli se 2000:n budjetti. Nyt vaan rupeet tinkimään, niin minä nostan hintaa !!!!! Käy nyt ensin tsekkaamassa, ruvetaan sitten kaupankäyntiin.
Täytyy miettiä! Mistäpäin Suomea? Koska katsastettu?
- aloittaja .
Juu, jos autoa ei ole katsastettu 2011, voisin harkita Henryn ostamista n. 1600 eurolla. Mutta minun täytyy vielä miettiä! Mitä mieltä itse olet?
aloittaja . kirjoitti:
Juu, jos autoa ei ole katsastettu 2011, voisin harkita Henryn ostamista n. 1600 eurolla. Mutta minun täytyy vielä miettiä! Mitä mieltä itse olet?
Panees nyt miettien Foortimies. Minä olen sen jo miettinyt. Oma autokuume nousee nyt vain kohisten, että alan kaupata tosissani Fiestaa. Sinä olisit ostajaehdokkaista nro 3. Olen vasta siis kolmelle tarjonnut, eikä kukaan ole vielä antanut kieltävää vastausta. Koeajotreffit tehty kahdelle vkl. Aurinkoisia mietteitä !
- Skoda-tytteli
Entäs Skoda..? Olen ajellut Fabialla kohta 10 vuotta. On ollut huoleton auto eikä mitenkään kovasyöntinenkään. Meillon kohta suvussa kaikilla Skodat! On nimittäin havaittu pitkässä juoksussa hyviksi autoiksi.
- aloittaja .
Ei Skodassakaan mitään vikaa olisi, Volkkarin koneellahan ne on! Ei hullumpi ajatus ollenkaan! Mutta mites toi ajovakaus - onko yhtä hyvä ajaa kuin, VW, kun samalla koneella ovat?
- Öömies
Leyland on ikuinen
- Laskuttanut oon
Jos et tee itse huoltoja ja korjauksia niin vertaile ihmeessä eri vehkeiden ylläpitokustannuksia. Esim. jakoremmin vaihto maksaa joihinkin merkkikorjaamossakin vain parisataa, halpapajalla satasen...joihinkin 400 ja enemmänkin. Sama pätee monesti vetareihin summuihin kuluviin osiin.
- aloittaja .
Laskuttanut oon kirjoitti:
Jos et tee itse huoltoja ja korjauksia niin vertaile ihmeessä eri vehkeiden ylläpitokustannuksia. Esim. jakoremmin vaihto maksaa joihinkin merkkikorjaamossakin vain parisataa, halpapajalla satasen...joihinkin 400 ja enemmänkin. Sama pätee monesti vetareihin summuihin kuluviin osiin.
Juu, tiedän. Kiitos kuitenkin vinkistä!
- HPJ
Kuule, ei ole mitään älyä tuijottaa vuosimalliin jos ei kerta halua/ ei varaa maksaa autosta...
Kunhan et sekoa ranskalaisiin, italialaisiin, korealaisiin tai amerikkalaisiin niin reilusti yli 10 vuotta vanhaan ja tunnettuun eurooppalaiseen merkkiin kannattaa sijoittaa muutama tonni, kunhan kilometrit ovat kohdallaan...- Halpaa ajoa
Muuten oikein, mutta jos käyttöarvoa hakee niin vanhat japskit pesee jurppalaiset mennen tullen.
- aloittaja .
Halpaa ajoa kirjoitti:
Muuten oikein, mutta jos käyttöarvoa hakee niin vanhat japskit pesee jurppalaiset mennen tullen.
Kiitos vinkeistä!
- jokumuu.
Tässä ollaan hakemassa tonnin parin vanhaa, vähän kuluttavaa pikkuautoa ja tärkeätä on olla sekoamatta ranskalaisiin, italialaisiin tai korealaisiin?
Kaikkia noita on ollut ja on nytkin muutama, ja ihan ihmisen tekemiä pelejähän ne ovat. On toki ollut niitä Fordeja, Ooppeleita, Bemareita ja mitä lie muitakin "saksalaisia laatuautoja". Henkilökohtaisesti en näe jonkun Corollan tai Pösö 306:n tekniikassa juuri mitään eroa, samanlaista peruskauraa molemmat, joskin jälkimmäinen on mukavampi ajaa, niitä saa halvemmalla ja kestävät ruostetta paremmin. Mallit siis ihan vain esimerkkeinä, tuossa hintaluokassa olisi viisasta valita nimenomaan yksilö eikä jotain tiettyä merkkiä tai mallia.
Jenkkien käsitys pikkuautoista on vähän meikäläisestä poikkeava joten ne eivät soveltune tähän tarpeeseen. - lounais-suomi
aloittaja . kirjoitti:
Kiitos vinkeistä!
Mistä päin oot?
- PrumPrum
jokumuu. kirjoitti:
Tässä ollaan hakemassa tonnin parin vanhaa, vähän kuluttavaa pikkuautoa ja tärkeätä on olla sekoamatta ranskalaisiin, italialaisiin tai korealaisiin?
Kaikkia noita on ollut ja on nytkin muutama, ja ihan ihmisen tekemiä pelejähän ne ovat. On toki ollut niitä Fordeja, Ooppeleita, Bemareita ja mitä lie muitakin "saksalaisia laatuautoja". Henkilökohtaisesti en näe jonkun Corollan tai Pösö 306:n tekniikassa juuri mitään eroa, samanlaista peruskauraa molemmat, joskin jälkimmäinen on mukavampi ajaa, niitä saa halvemmalla ja kestävät ruostetta paremmin. Mallit siis ihan vain esimerkkeinä, tuossa hintaluokassa olisi viisasta valita nimenomaan yksilö eikä jotain tiettyä merkkiä tai mallia.
Jenkkien käsitys pikkuautoista on vähän meikäläisestä poikkeava joten ne eivät soveltune tähän tarpeeseen.Tjuh no ihan korjaamolla hommissa olleena voin sanoa että korollan ja pösön remontit eroaa sikäli toisistaan että pösö tuppaa oleen usiammin ja kalliimmissa remonteissa ;-) Pösö kyllä patonggeista paras, ei ikää sitikkaa eikä renua!
- jhgfdfrtghygcdfg
jokumuu. kirjoitti:
Jenkkien käsitys pikkuautoista on vähän meikäläisestä poikkeava joten ne eivät soveltune tähän tarpeeseen.Tämäpä hauskaa. Vai ei ole tekniikassa eroa...
- aloittaja .
lounais-suomi kirjoitti:
Mistä päin oot?
Länsi-Suomesta.
- aloittaja .
PrumPrum kirjoitti:
Tjuh no ihan korjaamolla hommissa olleena voin sanoa että korollan ja pösön remontit eroaa sikäli toisistaan että pösö tuppaa oleen usiammin ja kalliimmissa remonteissa ;-) Pösö kyllä patonggeista paras, ei ikää sitikkaa eikä renua!
Ei varmasti ajomukavuudessa olekaan eroa, mutta olen kuullut esim. autokorjaajaltani, että japseissa paljon vähemmän remonttia, kuin ranskalaisissa. Kuten jo aiemmin sanoin, ei minulla silti mitään niitä vastaan ole.
- jokumuu.
aloittaja . kirjoitti:
Ei varmasti ajomukavuudessa olekaan eroa, mutta olen kuullut esim. autokorjaajaltani, että japseissa paljon vähemmän remonttia, kuin ranskalaisissa. Kuten jo aiemmin sanoin, ei minulla silti mitään niitä vastaan ole.
Automerkki on jostain syystä asia josta riittää kyllä kiivaita mielipiteitä hengästymiseen asti. Oman kylän pikkukorjaamon kavereista ainakin kaksi ajaa Pösöillä, eivät taida niitä kovin surkeina pitää.
Remontintarpeen arvioinnissa kannattaa huomioida, että rahasummalla X saa yleensä paljon tuoreemman ranskalaisen kuin japanilaisen auton. Lisäksi parin tonnin hintaluokassa alkavat autot olla merkkiin katsomatta jo niin pitkälle yksilöitä ettei sellaista hankkiessa ehkä kannata rajata mallia kovin tiukasti.
Ei sillä että minulla olisi mitään syytä markkinoida ranskalaisia autoja, en itsekään aja sellaisella tällä hetkellä. Toinpahan nyt vaan mielipiteeni esiin. - aloittaja .
jokumuu. kirjoitti:
Automerkki on jostain syystä asia josta riittää kyllä kiivaita mielipiteitä hengästymiseen asti. Oman kylän pikkukorjaamon kavereista ainakin kaksi ajaa Pösöillä, eivät taida niitä kovin surkeina pitää.
Remontintarpeen arvioinnissa kannattaa huomioida, että rahasummalla X saa yleensä paljon tuoreemman ranskalaisen kuin japanilaisen auton. Lisäksi parin tonnin hintaluokassa alkavat autot olla merkkiin katsomatta jo niin pitkälle yksilöitä ettei sellaista hankkiessa ehkä kannata rajata mallia kovin tiukasti.
Ei sillä että minulla olisi mitään syytä markkinoida ranskalaisia autoja, en itsekään aja sellaisella tällä hetkellä. Toinpahan nyt vaan mielipiteeni esiin.Kiitos mielipiteestäsi!
- lounais-suomi
aloittaja . kirjoitti:
Länsi-Suomesta.
Naapuril vois olla vielä 95-96 corolla n.150tkm ajettu sun hintahaarukkaan. Kysynkö?
- aloittaja .
lounais-suomi kirjoitti:
Naapuril vois olla vielä 95-96 corolla n.150tkm ajettu sun hintahaarukkaan. Kysynkö?
Voithan sinä kysyä, jos haluat. Kiitos!
- fransmanni 406
Tämä ei nyt ole sitä mitä jutun aloittaja halusi mutta,kun ranskalaisia ain moititaan,mulla toinen peugeot 406 diesel alla,ekalla ajoin vajaa sata tonnia ja nyt toisellakin jo 80 tonnia ,mittarissa yli 400tonnia ja auto maksoi 2500e.Öljyt vaihdeltu säännöllisesti niin kyllä kestää. Ei oo ollut sen huonompi kuin mikään muukaan merkki.
- Tuurilla
Ootko lottoa ajatellu laittaa vetämään tällä viikolla?
- tramal11
toi jutun aloittaja on niin saatanan kipee!!!et ei se tartte koht autoo ollenkaan(joutuu psykohoitoon??ja sinne se kuuluukin!! voi vittu mitä juttua???"ei sovi käteen,ei nappaa ei ranskiksia!!"kyl sun on parempi ottaa aamulääkkeet ja pysyy pois liikenteestä,vaik et sä siäl varmaan ookkaa...oot jossain suljetul.
- Pilleriä
Ettet ois ite just ottanu...ja väärät napit
- aloittaja .
Kiitos vaan tästä värikkäästä kommentistasi.
- kuski*
itse hommasin viime lokakuussa -97 mallisen nissan primeran, 130tkm ajettu, 2-litraisella koneella ja täysin uuttavastaavassa kunnossa: 500 euroa ja vieläpä autoliikkeestä käteisellä ilman vaihtoautoa.
- aloittaja .
Olet kyllä tehnyt hyvän kaupan!
- V.A.G.
Et taida itsekkään oikein tietää mitä haluat...
- aloittaja .
Edullista kulkupeliä tässä etsiskelen.
- reikä666
Se on ostettava kaksi: Halpa ja se Hyvä.... ja sitä foortia ei kannata ostaa kummaksikaan, taivaspaikka on aina varattuna. nimimerkillä kesäautona capri ja eskon sain myytyä (caprista en luovu). osta mersu vanha 200 nokileka :D
- mari mersunen
Kaikenmoisia stritsoja on tyrkytelty.
Mulla mockwitsh 2006 1600 motolla kulutus 5.5 l/ satakm ja hinta 500!
Sinä tuore ja hyvä auto. Ja just leimattu. - aloittaja .
Itse olen kyllä ollut tyytyväinen Fordeihin, niitä pari jo ollut... Mersu tietysti olisi kestävä. Kiitos vinkistä!
- aloittaja .
mari mersunen kirjoitti:
Kaikenmoisia stritsoja on tyrkytelty.
Mulla mockwitsh 2006 1600 motolla kulutus 5.5 l/ satakm ja hinta 500!
Sinä tuore ja hyvä auto. Ja just leimattu.No mosseista ei ole kokemusta, mutta en taida täällä haavaa ostaa, kiitos kuitenkin!
- jep71
katsoin tuossa viime vuonna ystävälleni autoa, mahdollisimman halpaa ja luotettavaa eri hintaluokissa myöskin varaosien hinnat ja käyttökustannukset huomioiden, käytin suomen,ruotsin ,saksan katsastustilastoja sekä tiepalveluraportteja, auto merkkien keskustelu sivustoja-tuulilasin vikatietoja-autobild lehden käytettyjen testejä ym.
selvittääkseni asian tulokset ovat; käyttö vaikuttaa merkittävästi, ajetut kilometrit
sekä onko tyyppi viat korjattu,ford mondeo kannattaa pitää ellei ruostumista ole
merkittävästi alkanut ilmetä sillä 2500€ ei ihmeitä saa... jos suurin osa kilometreista kertyy maantiellä on mondeo omiaan siinä kulutuksen suhteenkin
turvallisuudesta puhumattakaan, opettele ajamaan taloudellisesti.
mikäli suurin osa kilometreista muodostuu kaupunki ajosta suosittelen renault twingoa 96-98 vähän ajettua ja hyvin huollettua sillä japanilaiset maksavat huomattavasti enemmän n.>3500€ saa jo sitten varsinaisen ikiliikkujan mazda 323 familia 96-98 1,5 koneella eikä tämä ole mikään bensa pihi,joten pidä mondeo ja käytä polkupyörää / julkisia ajoneuvoja kaupungissa...- jep71
niin ja lisäys vielä edelliseen kun noita nissan microja kehuttiin 1,3 koneella varmaan teho / painosuhde kohdallaan niinkuin renault twingossakin
ei jää liikenteen jalkoihin. nissaneissa on mielikuvana almerassa ja vanhemmissa microissa vaihdelaatikon kestävyys... joten vähän ajettu micra ei hullumpi vaihtoehto. - aloittaja .
Kiitos vinkeistä! En kuitenkaan etsi mitään ihmettä, vaan kohtalaista kulkupeliä. Ajoni on maantie -ja kaupunkiajon sekoitusta, sitä ei oikein voi eritellä kumpaankaan. Ruostetta ei juurikaan ole, hieman yksi helma mätänee, mutta korjata vika kevään mittaan... Taloudellisesti ajaminen on tosiaan hieman hankalaa ajossani ja Mondeoni syö sen 8 l / 100 km maantieajossakin. Ja joukkoliikennettä täällä maaseudulla ei pysty käyttämään.
- aloittaja .
jep71 kirjoitti:
niin ja lisäys vielä edelliseen kun noita nissan microja kehuttiin 1,3 koneella varmaan teho / painosuhde kohdallaan niinkuin renault twingossakin
ei jää liikenteen jalkoihin. nissaneissa on mielikuvana almerassa ja vanhemmissa microissa vaihdelaatikon kestävyys... joten vähän ajettu micra ei hullumpi vaihtoehto.Kiitos vinkistä.
- frangröbbä
miten niin muka foortti syö bensaa paljon tai no mikä on sun mielestäsi paljon,minulla on nyt mondeo ja menee tosi pienellä löpöllä,esim.kulutus on pienempi kuin nissan primeran,katso nyt vaikka nettiautosta tai autotallista itsellesi sopiva se mikä sopii minulle ei varmaankaan sovi sinulle joten jospa nyt vain itse päättäisit minkä haluat
- aloittaja .
Fordini syö maantiellä 8 l / 100 km ja kaupungissa 10-14 l / 100 km. Minusta tämä on paljon, mutta mielipiteensä kullakin. Kiitos vastauksestasi.
- ostahyvahevonen
Kun ajat noin vähän niin onko väliä millä ajat? EI SULLA SIIHEN BENSAAN NYT NOILLA KILOMETREIILÄ VUODESSA HIRVEESTI RAHAA MENE! Taidat vaan olla aika pihi tyyppi-....
- polepolekylläketjua
Vanhaa kunnon jopoa suositteken. Se keulii hyvin. ;)
- aloittaja .
Eihän siihen bensaan kaikki menekään, mukana myös verot ja vakuutukset, jotka ovat 1.8 koneella ja päästöillä myös huomattava osa. Ja kun ajan noinkin vähän, minusta autoon vain on turha laittaa menemään paljon rahaa. Autojen suhteen olen pihi, muissa asioissa en niinkään. Kiitos vastauksestasi.
- berlingo
Turha on sitikoita mollata, itse ajoin edellisellä sitikalla 6v. ainoa "vika" tuona aikana oli toisen rekisterikilven valon palaminen, siis 6v. aikana yksi polttimo kärähti ! Tammikuussa vaihdoin sen uuteen samanmerkkiseen...ja taas mennään se 6v.
- aloittaja .
Kuten sanottu, minusta ranskalaisissa ei ole mitään vikaa, eivät vain ole minun juttuni. Kiitos vastauksestasi!
- vanha-57
vaihda hyvä ihminen merkki ensin,sit voit puhua autosta.
- Pöllöpää
Osta polkupyörä
- aloittaja .
Löytyy pyöräkin, mutta tarvitsen siitä huolimatta autoa. Kiitos vastauksestasi.
- mk
Itse läysin 2000 mallin Ford focuksen 1.6 koneella ja ajetuna 74tkm kun elokuussa viime vuonna ostin ja hyvin kulkee. Ainoa huolto mikä pti tehdä on nokkaremmin vaihto ja meni pariviikkoa sitten laakista katsatuksesta läpitte ja kulutus 6-7 litraa satasella. Hintaa autolla oli 6000€ ja on hintansa väärti. Osta noin 6-10 vuotta vanha auto jolla vähän ajettu.
- aloittaja .
Kiitos vinkistä!
- entinen mazda kuski
tossa hyvä auto vähä kuluttava http://www.nettiauto.com/mazda/demio/3853925 itellä ollu aikasemmin
- aloittaja .
Kiitos vinkistä!
- TAMG 300TDIC
Osta 80 luvun mese, itellä vm. 85 ajettu 450 000km syö diiseliä 6,7l/100km matka ajossa. Ite ajanu autolla 150 000km ja vuosittain oon vaihtanu pa-suodattimen á 15€ ja kerran vaihtanu jarrupalat joka nurkkaan (taisivat maksaa yhteensä n.50€) lisäks joitakin polttimoita on tietty menny. Siinä kaikki huollot mitä on tarvinnu tehä. Joka kerta menny leimalla läpi. Kannattaa hetki metsästää että löytää sen ruosteettoman yksilön, oman meseni metsästys kesti aikoinaan 3 viikkoa. Ajo on tasasta, menee ku juna kiskoilla. Toki oon muitakin mielipiteitä kuullu tässä vuosien mittaan, mutta ite oon ollu tyytyväinen. Lisäks helppo turbottaa jos menohalut kasvaa.. Näitäkin on itellä ollu muutama kappale..
- aloittaja .
Vanhoista mersuista olenkin kuullut melkeinpä kaikkea hyvää, pitääkin ruveta niitä silmäilemään. Kiitos vinkistä!
- kaija vesa
no tämä on yhtämahdoton tehtävä kuin löytää
rehellinen poliitikko - kokeile skodaa
Itsellä on skoda octavia 2010 ja siihen olen ollut tyytyväinen. aika monet haukkuu skodaa mutta en välitä niistä, ovat vaan kateellisia monista skodan testivoitoista. onhan skoda octavia paljon halvempi kuin monet muut autot. VW on paljon kalliimpi, kuitenkin tekniikka on lähes samaa
- aloittaja .
Juu, Skodanhan sanotaan vievän VW:ltä asiakkaita, että sen takia olisivat joutuneet pienentämään Skodan varustetasoakin.
- aloittaja huom.
koita jo päättää vai oletko vaan ylläpidon provokaattori että saat keskustelua aikaan, luulis jo noilla vinkeillä löytyvän sulle peli ja jos ei löydy niin kysy vaikka ennustajalta
- aloittaja .
En ole ylläpidosta. Juu, kyllä näillä vinkeillä alkaa hahmottumaan, kiitos vain kaikille vastaajille!
- öömies
http://microcarmuseum.com/tour/mopetta.html
Brütsch on hyvä jos ei halua erottua massasta - hkls
Itselläni oli Nissan Primera vm. 1993. Mittarissa oli 340 000. Oli puoli vuotta tilapäisautona...ei syönyt öljyä ja rallatti kuin vettä vaan... ja ajoin sillä 10 00 km tekemättä mitään. harkitsen itse sen perusteella seuraavaksi autoksi nissania.
- hkls
siis ajoin nissanilla 10 000 km. jä yksi nolla pois o:)
- aloittaja .
Japanilaiset on hyviä. Kiitos vinkistä!
- jkölä'
Siinä sulle hyviä autoja. Iteltä löytyy molemmat ja molemmat niin perkeleen hyviä autoja. Nää ei edes ruostu.
http://www.nettiauto.com/listAdvSearchFindAgent.php?id=62049861&id_make=58&tb=tmp_find_agent&PN[0]=adv_search&PL[0]=advSearch.php?qs=Y?id=62049861@tb=tmp_find_agent&id_model=700- aloittaja .
Kiitos!
- mmimmosa
- jep71
tässä muutamia vaihtoehtoja eri hintaluokissa esim fordin vanhemmissa malleissa kenttiläinen on luotettava:
http://www.nettiauto.com/ford/fiesta/3873974
tosin tuolla ei ohiteta kuin traktoreita : ) mutta pieni kulutuksinen on takuulla
http://www.nettiauto.com/nissan/micra/3844211
vaihelaatikko on se heikko kohta...
http://www.nettiauto.com/opel/corsa/3871638
mitä uudempi sen parempi opeleissa (corsa,astra) talvella voi tulla jarrujen kanssa ongelmia...opelin ominaisuus
http://www.nettiauto.com/renault/twingo/3865464
mikäli tyyppiviat korjattu niin tämä on ainoa ranskalainen vaihtoehto
http://www.hs.fi/autot/vikasarja/?merkki=Renault
http://www.nettiauto.com/toyota/corolla/3863813
tätä voi jo suositella enemmän ajettunakin...
niin miksei vw? eikös se pitänyt olla pieni kulutuksinen ja edullinen myös käyttökuluilta siksi en suosittele
kuin tietyllä varauksella polo III -97-01
ja unohtakaa skoda / seat jos liikutaan tässä hintaluokassa, nämä eivät ole
mielipiteitä ks.ed- aloittaja .
KIITOS!
- sdfsdfsdfsdfsf
Ihmettelen kysyjän syytä kysyä tätä.
Ketjua seuratessa on tullut selväksi jo, mikä aloittajalle kelpaa ja mikä ei. Mikset katsoisi siis itse sieltä nettiautosta, kun asia tuntuu olevan selvää.- aloittaja .
Nyt se onkin selvää, halusin vain kuulla mielipiteitä. Kiitos kaikille vastanneille!
- Trallaallaa
Foorti mies, semmoisen Fiat Punton saa edullisesti, uudempi "kakkos-Punto" vm. 2000 alkaen maksaa jopa alle 2000 euroa.
Fiatin luotettavuudesta en osaa sanoa mitään, kun en ole semmoista koskaan omistanut. Fiatilla on tehty pitkään pieniä autoja, joten luulisi heidän tietävän. Ei välttämättä laatupeli, mutta hintaansa nähden varmaan aika hyvä.
Yksi vaihtoehto voisi olla mielestäni Skoda Fabia, VW-tekniikkaa, tosin ehkä vanhimmissa on joku vähän vanhempi ja pienempi tehoisempi moottori, 64 hv 1.4.
Volkswagen Polo on myös hyvä vaihtoehto, mutta alle 3000 euron ei saa kovin uutta.
Sitten tulee mieleen Opel Corsa, se on varmasti myös hyvä vaihtoehto ja vissiin myös aika taloudellinen se kolmas sukupolvi.
Ja... miksi ei myös Ford Fiesta, Fordin ohjausta on aina kehuttu. Minkäs mallin tuolla hinnalla saa (alle 2500 euroa), jaa-a, olisikohan nelonen tai vitonen (mallin sukupolvi siis).- aloittaja .
Kiitos vastauksestasi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175610
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus03841Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2252819- 412515
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella432211Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332146Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731727Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme141548- 381410
- 1681327