No niin, leikkikääs sitten

Myy-Pikkuinen

vähän nassetädin kanssa. Tuo juttu kulkee lärviksessä, mut ihan kivasti se tännekkin sopii. Eli vastaa vaikka nikisi eka kirjaimeella, jos et oikean nimesi eka kirjainta haluu käyttää. Älkää sitten please vetäkö herneitä nenuun tämä on vain mielikuvitusta. Eli näin:

Olen: myy-pikkuinen
Haluan: muumilaaksoon
Minulla on: mukavaa
Pelkään: mörköjä
En ole: mulkku
...Laulan: mielelläni
Eläin jota muistutan: muurahaista
Äidinkieli: malta
Rakastan: mansikoita
Asun: metsässä
Oletko pilvessä: melkoisesti
minne joudut vanhana: monttuun

12

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen: haukullinen
      Haluan: heinäpellolle
      Minulla on: hauskaa
      Pelkään: hämiksiä
      En ole: hyllyvä
      ...Laulan: huonosti
      Eläin jota muistutan: hukka
      Äidinkieli: hindi
      Rakastan: hellettä
      Asun: hongikossa
      Oletko pilvessä: hattarassa
      minne joudut vanhana: hoivattavaksi

    • Olen: Kaishakunin
      Haluan: Kotiin
      Minulla on: Kivaa
      Pelkään: Kyykkyä
      En ole: Köykäinen
      Laulan: Kehnosti
      Eläin jota muistutan: Koira
      Äidinkieli: Kukkuravittu
      Rakastan: Koiriani
      Asun: Kodissani
      Oletko pilvessä: Kokoajan
      minne joudut vanhana: Kuoppaan

    • Myy-Pikkuinen

      Haah...kaksi rohkeaa on jo vastannut! ;))))))))))))))))))))

    • Olen: Ursa
      Haluan: Unkariin
      Minulla on: uimapuku
      Pelkään: umpikujia
      En ole: uninen
      Laulan: ulisten
      Eläin jota muistutan: unikeko
      Äidinkieli: urdu
      Rakastan: ulappaa
      Asun: ullakolla
      Oletko pilvessä: umpikännissä
      Minne joudut vanhana: unohduksiin

    • Olen: Sikra
      Haluan: Sirkukseen
      Minulla on: Suklaata
      Pelkään: Sotaa
      En ole: Sinisilmäinen
      ...Laulan: Suihkussa
      Eläin jota muistutan: Sudenkorento
      Äidinkieli: Suomi
      Rakastan: Suvea
      Asun: Saaressa
      Oletko pilvessä: Sitäkin
      minne joudut vanhana: Suolle

    • hauska juttu, mutta saako tässä pikkusen valehdella ? ai, juu, saikin ;-)

      Olen: marja, mustikka tietysti
      Haluan: metsään
      Minulla on: murrosikä
      Pelkään: maailmanloppua
      En ole: mustasukkainen
      ...Laulan: mörrimöykkyä
      Eläin jota muistutan: muulia
      Äidinkieli: maidosta
      Rakastan: minua
      Asun: meillä
      Oletko pilvessä: mukiinmenevästi
      minne joudut vanhana: monitoimitaloon tai mielummin männikköön

      ;-))))))

    • sakuli-ex

      Olen: Sakuli
      Haluan: Seychelleille
      Minulla on: satoisa puutarha
      Pelkään: suonsilmäkkeitä
      En ole: sadisti
      Laulan: sooloa kuorossa
      Eläin jota muistutan: susi
      Äidinkieli: Suomi
      Rakastan: Saksanpaimenkoiria
      Asun: suloisessa talossa
      Oletko pilvessä: sitä en koskaan
      Minne joudut vanhana: saattohoitoon

    • Olen: umalehtinen
      Haluan: uimaan
      Minulla on: upeaa
      Pelkään: uhkailuja
      En ole: uikku
      ...Laulan: ulvomalla
      Eläin jota muistutan:uivelo
      Äidinkieli: upea suomen kieli
      Rakastan: uhmakkaita rihveleitä
      Asun: ulko-ovesta seuraavan oven takana
      Oletko pilvessä: umpikännissä
      minne joudut vanhana: ulkomaille

    • issu56

      Olen: issu
      Haluan: Italiaan
      Minulla on: ihanaa
      Pelkään: inisijöitä
      En ole: itserakas
      ...Laulan: inumalla
      Eläin jota muistutan: impala
      Äidinkieli: italiano
      Rakastan: ihraa
      Asun: iglussa
      Oletko pilvessä: ilmiselvästi
      minne joudut vanhana: indokiinaan

    • Olen: molossi
      Haluan: maalle
      Minulla on: möhköjä
      Pelkään: muksahdusta
      En ole: mäntti
      Laulan: mielenkiintoisesti
      Eläin jota muistutan: mirri
      Äidinkieli: marokko
      Rakastan: mannafruttia
      Asun: männikössä
      Oletko pilvessä: mukavasti
      Minne joudut vanhana: multiin

    • Hansuliini

      Olen: molossi
      Haluan: Habaa
      Minulla on: Herukka
      Pelkään: Homoja
      En ole: Heiveröinen
      Laulan: Hilpeänä
      Eläin jota muistutan: Harakka
      Äidinkieli: Heprea
      Rakastan: Heruttamista
      Asun: Hullujenhuoneella
      Oletko pilvessä: Harvoin
      Minne joudut vanhana: Harjavaltaan!

      • "hansuliini"

        Siispä huom: Olen: Hyvätahtoinen
        Unohtu poistaa tuo aiemmasta kopioidusta ensimmäinen sana :D


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe