vähän nassetädin kanssa. Tuo juttu kulkee lärviksessä, mut ihan kivasti se tännekkin sopii. Eli vastaa vaikka nikisi eka kirjaimeella, jos et oikean nimesi eka kirjainta haluu käyttää. Älkää sitten please vetäkö herneitä nenuun tämä on vain mielikuvitusta. Eli näin:
Olen: myy-pikkuinen
Haluan: muumilaaksoon
Minulla on: mukavaa
Pelkään: mörköjä
En ole: mulkku
...Laulan: mielelläni
Eläin jota muistutan: muurahaista
Äidinkieli: malta
Rakastan: mansikoita
Asun: metsässä
Oletko pilvessä: melkoisesti
minne joudut vanhana: monttuun
No niin, leikkikääs sitten
12
160
Vastaukset
Olen: haukullinen
Haluan: heinäpellolle
Minulla on: hauskaa
Pelkään: hämiksiä
En ole: hyllyvä
...Laulan: huonosti
Eläin jota muistutan: hukka
Äidinkieli: hindi
Rakastan: hellettä
Asun: hongikossa
Oletko pilvessä: hattarassa
minne joudut vanhana: hoivattavaksiOlen: Kaishakunin
Haluan: Kotiin
Minulla on: Kivaa
Pelkään: Kyykkyä
En ole: Köykäinen
Laulan: Kehnosti
Eläin jota muistutan: Koira
Äidinkieli: Kukkuravittu
Rakastan: Koiriani
Asun: Kodissani
Oletko pilvessä: Kokoajan
minne joudut vanhana: Kuoppaan- Myy-Pikkuinen
Haah...kaksi rohkeaa on jo vastannut! ;))))))))))))))))))))
Olen: Ursa
Haluan: Unkariin
Minulla on: uimapuku
Pelkään: umpikujia
En ole: uninen
Laulan: ulisten
Eläin jota muistutan: unikeko
Äidinkieli: urdu
Rakastan: ulappaa
Asun: ullakolla
Oletko pilvessä: umpikännissä
Minne joudut vanhana: unohduksiinOlen: Sikra
Haluan: Sirkukseen
Minulla on: Suklaata
Pelkään: Sotaa
En ole: Sinisilmäinen
...Laulan: Suihkussa
Eläin jota muistutan: Sudenkorento
Äidinkieli: Suomi
Rakastan: Suvea
Asun: Saaressa
Oletko pilvessä: Sitäkin
minne joudut vanhana: Suollehauska juttu, mutta saako tässä pikkusen valehdella ? ai, juu, saikin ;-)
Olen: marja, mustikka tietysti
Haluan: metsään
Minulla on: murrosikä
Pelkään: maailmanloppua
En ole: mustasukkainen
...Laulan: mörrimöykkyä
Eläin jota muistutan: muulia
Äidinkieli: maidosta
Rakastan: minua
Asun: meillä
Oletko pilvessä: mukiinmenevästi
minne joudut vanhana: monitoimitaloon tai mielummin männikköön
;-))))))- sakuli-ex
Olen: Sakuli
Haluan: Seychelleille
Minulla on: satoisa puutarha
Pelkään: suonsilmäkkeitä
En ole: sadisti
Laulan: sooloa kuorossa
Eläin jota muistutan: susi
Äidinkieli: Suomi
Rakastan: Saksanpaimenkoiria
Asun: suloisessa talossa
Oletko pilvessä: sitä en koskaan
Minne joudut vanhana: saattohoitoon Olen: umalehtinen
Haluan: uimaan
Minulla on: upeaa
Pelkään: uhkailuja
En ole: uikku
...Laulan: ulvomalla
Eläin jota muistutan:uivelo
Äidinkieli: upea suomen kieli
Rakastan: uhmakkaita rihveleitä
Asun: ulko-ovesta seuraavan oven takana
Oletko pilvessä: umpikännissä
minne joudut vanhana: ulkomaille- issu56
Olen: issu
Haluan: Italiaan
Minulla on: ihanaa
Pelkään: inisijöitä
En ole: itserakas
...Laulan: inumalla
Eläin jota muistutan: impala
Äidinkieli: italiano
Rakastan: ihraa
Asun: iglussa
Oletko pilvessä: ilmiselvästi
minne joudut vanhana: indokiinaan Olen: molossi
Haluan: maalle
Minulla on: möhköjä
Pelkään: muksahdusta
En ole: mäntti
Laulan: mielenkiintoisesti
Eläin jota muistutan: mirri
Äidinkieli: marokko
Rakastan: mannafruttia
Asun: männikössä
Oletko pilvessä: mukavasti
Minne joudut vanhana: multiin- Hansuliini
Olen: molossi
Haluan: Habaa
Minulla on: Herukka
Pelkään: Homoja
En ole: Heiveröinen
Laulan: Hilpeänä
Eläin jota muistutan: Harakka
Äidinkieli: Heprea
Rakastan: Heruttamista
Asun: Hullujenhuoneella
Oletko pilvessä: Harvoin
Minne joudut vanhana: Harjavaltaan!- "hansuliini"
Siispä huom: Olen: Hyvätahtoinen
Unohtu poistaa tuo aiemmasta kopioidusta ensimmäinen sana :D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581