Wincapita ja todistajuus

vertaaa sökin

Wincapita oli huijaus. myös vt-seura huijaa.


wincapita jäi kiinni huijauksesta. se on oikeudessa ja huijaus loppunut. ihmiset menettivät vain rahojaan. syyllisiä pyritään tuomitsemaan


vt-seura on jäänyt kiinni monia kertoa. se jatkaa toimintaansa. ihmiset eivät menetteäneet vain rahojaan vaan heidät myös aivopestiin ja usein menettävät läheisensä samalla karttamissäännön takia.syylliset jatkavat toimiaan

vertailkaa ihmeessä lisää

11

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3+6

      Koko Jt:n pyhä kirja ja Vt-seura oppeineen ovat suurta vitsiä, mutta uskoipa aika moni järkeväkin ihminen Wincapita-nimiseen ilosanomaan ja 400%:n tuottoon puolelle vuodelle. Kailajärvi on kuin Jehova. Suuri johtaja, jota palvotaan vielä kulissien romahdettua. Harmageddonia ei näy, eikä Wincapita-rahojakaan, mutta usko on lujassa. Valuuttakauppaa (muka) tehtiin ja Jehovalle eletään Vt-seuran vääristyneiden ohjeiden mukaan.

      Koko homma haiskahtaa palaneelta, mutta totuutta ei haluta nähdä. On parempaa, kun löytyy henkilöitynyt kultti, joka kertoo ilosanomaa, joka on liian hyvä ollakseen totta. Jotenkin siihen vain haluaa uskoa. Jospa se sittenkin on totta, vastoin kaikkea järkevää ajattelua. Jospa signaalijärjestelmä sittenkin antaa sen luvatun 400%:n tuoton, ja Jehova ikuisen elämän maanpäällisessä paratiisissa. Jospa sittenkin...

      Aina löytyy "fiksuja" ihmisiä, jotka todellisuudessa uskovat ihan mihin vain. Tämä ihmetyttää minua suuresti... On helppo heittää vastuu pois itseltä. Antaa toisten (Vt-seura) sanella säännöt omaan elämään. Kuljettajan vastuu on suurempi kuin matkustajalla. Antaa Jehovan ajaa. Vt-seura on kartanlukijana. Todistajat ovat kaikki matkustajia. He ovat vain kyydissä, antavat korkeamman tahon ajaa oma reittinsa omalla nopeudellaan.

      Tällä tavalla Vt-seura takoo oppeja New Yorkin kupeessa ja levittää globaalia ilosanomaa jäsenistölleen. Elämä on helppoa, kun todistajan ei itse tarvitse ottaa vastuuta tekemisistään. Pelataan seuran ohjeiden mukaan ja laitetaan muutama roponen Wincapitan lisensseihin. Ei se mitään anna, jos ei otakaan.

      • Seuraan kapua

      • Kyydissä pysynkin!

        Todella osuva kuvaus! ;D
        " Antaa Jehovan ajaa. Vt-seura on kartanlukijana.
        Todistajat ovat kaikki matkustajia. He ovat vain kyydissä, antavat korkeamman tahon ajaa oma reittinsa omalla nopeudellaan."
        Just näin!


      • Hannu K.

      • ehdottomasti!
        Kyydissä pysynkin! kirjoitti:

        Todella osuva kuvaus! ;D
        " Antaa Jehovan ajaa. Vt-seura on kartanlukijana.
        Todistajat ovat kaikki matkustajia. He ovat vain kyydissä, antavat korkeamman tahon ajaa oma reittinsa omalla nopeudellaan."
        Just näin!

        Minäkin pyydän Jehovaa ajamaan minut perille ;D


      • Veli vanhempi
        ehdottomasti! kirjoitti:

        Minäkin pyydän Jehovaa ajamaan minut perille ;D

        Sitten ei muuta kuin liityt todistajiin. Niin helppoa se on. Tuhannet suomalaiset ovat valinneet Jehovan todistajuuden itselleen parhaana vaihtoehtona.


      • uouuy7ot7890

        hyvin ilmaistu. tein itse aloituksen ja näköjään inspiroin sinut tuottamaan hyvän tekstin. nyt ollaan asian ytimessä!


      • 3+6
        uouuy7ot7890 kirjoitti:

        hyvin ilmaistu. tein itse aloituksen ja näköjään inspiroin sinut tuottamaan hyvän tekstin. nyt ollaan asian ytimessä!

        Joo, hyvä aloitus antoi sysäyksen kirjoitukselle...

        Nämä ovat mielenkiintoisia nämä Jehovan todistajuuden ympärillä olevat asiat.


    • älä varasta

      On se hyvä kun Harmagedonissa neutraloidaan kaikki rahanahneet tyypit jotka petkuttaa toisten rahat!
      Loppuu se rötöstely toisten kustannuksella-
      kaikilta epärehellisiltä!

      • Aina Nälkä P.A.

        Rehellisyys maan perii.
        Sanotaan Raamatussa.
        -ielä vähän aikaa vääryys ja huijaukset rehottavat, ja köyhiä sorretaan...
        Pian siitä tulee loppu.
        Ylemmältä taholta!


      • 14

        "On se hyvä kun Harmagedonissa neutraloidaan kaikki rahanahneet tyypit"

        niin, ja invavanhusateistiluopparit :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4217
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4056
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3662
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3079
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2771
    6. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2568
    7. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2548
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2426
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2319
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2275
    Aihe