Vertailua KAHDEN asian "nautinnollisuudesta".

Pakstori

Ihmisen annetaan nykyäänkin vielä hyvin helposti ja suorastaan yllyttäen ja pahojen ihmisten suosionosoitotusten pauhun kuuluessa "langeta" synteihin ja epäuskon valitsemiseen elämänasenteeksi ja kyynisyyden valitsemiseen jonkinlaiseksi kaikkien asenteiden hallitsijaksi. Ja siirtymisen Jumalan tahdon noudattamisesta ihmisten suosioon. Mutta vaikka saisikin katoavaisten ja kuoievaisten ihmisten suosion taakseen sillä, että "lankeaa", mitä se on siihen verrattuna että tietää ja voi vielä uskoa tehneensä iankaikkisen Luojan ja Isän eli Jumalan Tahdon? Se on kuin tyhjää - ei mitään, siihen verrattuna. Miksi vaihtaisitte Jumalan tiedot nykyajan maailman satanistisiin tietoihin ja miksi vaihtaisitte toisaalta OIKEAT tiedot Jumalan luomakunnasta valhetietoihin, jotka eivät loppuun asti kestä. En sano, että kaikki maailman tiedot olisivat väärin, itse olen nähnyt totuudeksi useimmat matematiikan, kemian ja fysiikan tiedot, eikä minunkaan ole niitä tietojani tarvinnut ihan kokonaan unohtaa ja "hyljätä".

Nykyään ihmisille SUOSITELLAAN esim. sellaista ateismia, jossa väitetään, ettei Jumalaa olisi missään asiassa koskaan ollut olemassa, vaan että SIINÄ Jumalaan uskomisessa olisi ollut kyse vain ihmisten pettämisestä! Mitenkähän käy kun totuus paljastuu? Tuplapetoksella itseään ja muita kietoneet, mikä on kohtalonsa? Voivatko he SYYTTÄÄ siitä muutakuin itseään? Saatanaa yms., kyllä tietysti mutta mitä SE hyödyyttää sillä Hänkin on silloin VAIN kanssaan Helvetissä. Voivathan he siellä sitäkin yrittää jotenkin "rangaista", ja niinkin tietysti käy.

JOS olisi niin että usko Jumalaan olisi jotenkin UUSI ja kummallisen inhimillisen teorian kautta syntynyt uskonto, olisi tuo heidän epäilyksenä aiheellinen ja voitaisiin asettaa vastakkain usko Jumalaan ja usko johonkin muuhun tai suorastaan pelkkä epäusko suhteessa kaikkeen tietoon ja puheeseenkin. Näin ei ole, vaan ihmiselle jo ALUSTA saakka annettiin tieto ja usko siihen ensimmäiseen Isään ja Äitiin, siis Jumalaan.

Se että joitakin nykyaikaisenTIEDON linnakkeita on pidetty ateismin varjolla VAIN JUMALATTOMINA, se antaa Jumalattomuuden valinneille ihmisille mahdollisuuden turvautua sellaisiin teoriohin ja sellaisiin auktorittetteihin? Mutta hekin(ne aukotriteetit) ovat VAIN kuolleet, mitä hyötyä heistä olisi meille enää... Ja mitä hyötyä on valita KUOLLUT OLEMATON JUMALA elävän Jumalan sijaan, joka Hädässä meitä kuulee? Jumalasta Jeesus sanoi: Minä olen Aabahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumala, ja Hänelle hekin ovat ELÄVIÄ! Emme tarkotin tiedä, mikä on se olemassaolo, joka ENNEN VIIMEISTÄ TUOMIOTA meille annetaan kuolemaan jälkeen, mutta se voi olla esim. aktiivista olemassaoloa mm. jälkeläistemme mielissä, ja astraalinen maailma on aivan todellinen todellisuus,kuten se "unituonela" ja Haades ja Manala, jonne KYLLÄ KAIKKI kuolleet joutuvat, ainakin joksikin aikaa, ennen sitä "viimeistä tuomiota".

Emmekä todellisuudessa tiedä, tapahtuuko oikeasti IDÄN uskontojen piirissä jonkinlaista INKARNAATIOTA, ja olisko se vallalla myös lännessä, vaikkapa lännen KIRKON oppi ei sitä asiaa tunnusta, eikä ole yrittänyt sitä selittää ja sovittaa oppeihinsa. Itselleni on samantekevää se, minkälainen on olemassaoloni Kuoleman jälkeen, kunhan se ei olisi mitään LIIAN nopeasti suurella tuskalla ja kivulla tuhottavaa olemassaoloa. Ja Jeesus lupaa VOITTAJILLEEN olemisen jonain temppelinsä pylväinä. Itse apostolinsa Johannes sanoi apostolien(kuten itsenesä) olevan silloin Jerusalemin kaupungin muurin peruskiviä. Jos meidänkin olemassaolomme voisi olla kuolemamme jälkeen KIVENÄ olemista, pitäsikö SIIHEN olla "pettynyt"? Toisaalta olisin kyllä, mutta miten muutakaan voimme uskoa kohdallemme ylettömän nautintomme jälkeen TÄSSÄ elämässä? Se on PYSYVÄ tunne, eikä liikaa "aisteja", joten tavallaan ihan onnellinen sielu on varmaan kievelläkin? Ja enemmän MASSAAHAN on kaupungin peruskivillä kuin ihmisellä, joten kyllä se olisi jossain mielessä suurempaakin "olemassaoloa". Mutta miten olisi selitettävissä se, että Jeesus itse olisi samana vielä elossa tuona aikana? Itse en sitä ajatusta hyväksy, vaan hän olisi vain siirtänyt henkeään muihin TUON ajan ihmisiin, ja itse on siis jonkinlainen LAMPPU tuossa kaupungissa, eikä enää fyysinen ruumis, siitä tulemme KYLLÄ kuolemassamme kuolemaan pois ja lopullisestikin... En täysin tiedä, onko kyse vain "symboleista"; ja todellisuudessa esim. apostolitkin olisivat vielä olemasa kaikkine muistoneenkin, mutta sellaisesta EI Raamattu todista.

Jos HELPON Jumaluuden todistuksen haluatte lopuksi, eikä tällä kertaa sitä "JUMISEVA ALA" - todistusta, niin miettikää Raamatussa Jehovan(tai Jahveen) nimeä: se tarkoittaa: MINÄ OLEN! Siis jokainen yksiköllinen MINUUS olisi persoonallisesti Jumalan Ilmentymä, ja sehän tietysti kosksisi jopa ELÄIMIÄ vaikka niilä tuskin on äännähdystä, jolla tarkoittaisivat sitä MINUAAN, mutta lukumääriä ne osaavat nähdyistä asioista laskea - aivan kuin ihmisetkin!

0

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

        tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
        Ikävä
        134
        3599
      2. Melkein lähetin viestin.

        Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
        Ikävä
        110
        1409
      3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

        "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
        Maailman menoa
        271
        1320
      4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

        Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
        Ikävä
        69
        1239
      5. Kalateltta fiasko

        Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
        Kuhmo
        17
        1134
      6. Nainen voi rakastaa

        Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
        Ikävä
        79
        1081
      7. Ikävöimäsi henkilön ikä

        Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
        Ikävä
        45
        1028
      8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

        Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
        Sanaristikot
        57
        1019
      9. Rakastan sinua

        Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
        Ikävä
        30
        1016
      10. Liikenne onnettomuus

        Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
        Orimattila
        53
        938
      Aihe