Tosi TV
Merkkivaatefobia
Kliininen musiikki (X Factor, Idols)
Asunnot pitää olla jotain näyttelytiloja
PR, markkinointi, julkisuuskuvan silottelu
plastiikkakirurgia
pissistyyli- kaikki samaan muottiin
Blogikirjoittelu (minä, minä, minä) Voi toimia ihan mukavana harrastuksena, mutta osassa blogeja kyseessä on itsensä korostaminen
Facebook (poseerauskuvia, kehumista)
Omien varojen yli eläminen, jättisuuret asuntolainat ja talot.
Mulla kaikki tänne ja heti. Palvelun pitää pelata.
Kauneushoitolat (luksusta vielä 80-luvulla)
seksin esineellistäminen.
Mahtipontiset häät ajatuksella päivä prinsessana, sulhanen statistina
jne. jne.
Missä on yhteisöllisyys, missä kulttuurin ja taiteen arvostus, inhimillisyys, persoonallisuus, rentous, ihmisistä välittäminen, luonto & eläimet, rakkaus (aito sellainen, ei mikään Kaunarit-kopio)
Narsistinen aikakautemme
16
93
Vastaukset
- j.o.k.u.
Tosi TV= En katso, ei kiinnosta.
Merkkivaatefobia= Merkki on mulle samantekevä, jos tykkään, ostan.
Kliininen musiikki (X Factor, Idols)= Ei kiinnosta.
Asunnot pitää olla jotain näyttelytiloja= Samantekevää miltä näyttää.
PR, markkinointi, julkisuuskuvan silottelu= Ei kiinnosta
plastiikkakirurgi= No ei todellakaan kiinnosta.
pissistyyli- kaikki samaan muottiin= Vastenmielisin asia koskaan.
Blogikirjoittelu (minä, minä, minä) Voi toimia ihan mukavana harrastuksena, mutta osassa blogeja kyseessä on itsensä korostaminen= Ainoa paikka mihin kirjoittelen ehkä minä, minä-tyyliin, on tämä.
Facebook (poseerauskuvia, kehumista)= Ei ole yhtään "poseerauskuvaa", harvemmin edes päivitän tilaani. Mitä se kenellekään kuuluu, mitä mulle kuuluu.
Omien varojen yli eläminen, jättisuuret asuntolainat ja talot.= Perse on niin auki, että sieluun tuulee. ;D
Mulla kaikki tänne ja heti. Palvelun pitää pelata.= Mihin kiire valmiissa maailmassa?
Kauneushoitolat (luksusta vielä 80-luvulla)= En käy koskaan.
seksin esineellistäminen.= ?
jne. jne.= Ei kiinnosta. Rahaa voi käyttää järkevämminkin.
Niin mikä tässä oli narsistista?
Nuo on juuri niitä asioita, miksi toisinaan tuntuu, että olen ulkona tästä kaikesta...Mikään noista "narsistisista" asioista ei kosketa elämääni millään tavalla, ja pidän niitä kertakaikkiaan säälittävinä. Ihmisiä, jotka nostavat egoaan ostamalla kalliita tavaroita ja elämällä muutenkin jotain pintaliitoelämää, tyyliin kulissit kunnossa, mutta kaikki muu onkin sitten päin persettä...Mulla on taipumusta nähdä näiden teennäisten kulissien taakse...Enkä todellakaan ymmärrä, miksi pitää esittää olevansa samanlainen, kuin muut.
Itselläni sen sijaan on "kulissit" päin persettä, ja muu elämä onkin sitten vallan loistavasti. ;D
Jos muut eivät ymmärrä, miksi en halua tähän normaaliin "narsistiseen" menoon mukaan, se on heidän ongelmansa...Mulle kelpaa tällainen vähän vaatimattomampi elämäntyyli.
Kuljen vaikka säkki päässä, jos siltä tuntuu...Jos jotain ärsyttää katsokoon muualle.- j.o.k.u.
M.B. kirjoitti:
Uuno on kunnon paatti...
- M.B.
yxex kirjoitti:
Tykkään satasella j.o.k.u.n tyylistä! Siinä ei valehdella! Pyrkikää samaan! =)
Mää vaan komppaan.. Uunona puikoissa :DDD
- hoitolanpitäjä
"Missä on yhteisöllisyys, missä kulttuurin ja taiteen arvostus, inhimillisyys, persoonallisuus, rentous, ihmisistä välittäminen, luonto & eläimet, rakkaus (aito sellainen, ei mikään Kaunarit-kopio)"
Kauneushoitoloissa tätäkin tarjotaan. Kauneushoitolat ovat enenevissä määrin paikkoja, joissa ihmiset saavat välittämistä, kosketusta ja henkistä hyvinvointia ja tasapainoa, siis kokonaisvaltaista hyvinvointia myös lähipiirille ammennettavaksi.
Toki löytyy niitäkin hoitopaikkoja, joissa keskitytään pelkkän ulkokuoren siloittamiseen. Nami-nami-aloitus!!!
Tosi TV -- en kato koko tv:tä
Merkkivaatefobia - - ei ydin, ostan lähinnä kirpputorilta vaatteeni
Kliininen musiikki (X Factor, Idols) -- en kato nykyisin
Asunnot pitää olla jotain näyttelytiloja -- jos ei ole julkisia. Oma koti saa olla näyttävä. Mulla ei ole.
PR, markkinointi, julkisuuskuvan silottelu -- tottahan toki (ulkokuori-imagoni)
plastiikkakirurgia - - en harrasta
pissistyyli- kaikki samaan muottiin -- ehdoton ei
Blogikirjoittelu (minä, minä, minä) Voi toimia ihan mukavana harrastuksena, mutta osassa blogeja kyseessä on itsensä korostaminen -- nami nami
Facebook (poseerauskuvia, kehumista) -- kiva kuva on, poseeraa en. Kehun itseäni ja muita
Omien varojen yli eläminen, jättisuuret asuntolainat ja talot. .-- voi pojat...
Mulla kaikki tänne ja heti. Palvelun pitää pelata. -- kyllä. Kärsivällinenkin voi olla. Jos perustelut ovat hyvät.
Kauneushoitolat (luksusta vielä 80-luvulla) -- luksusta oli tosiaan 90 -luvulla
seksin esineellistäminen -- tuo mieleeni mekaanisen lelun. Seksi kumppanin kanssa, hmm....
jne. jne. -- mikä ettei kenen tyyliin sopii. Minun ei
Missä on yhteisöllisyys, missä kulttuurin ja taiteen arvostus, inhimillisyys, persoonallisuus, rentous, ihmisistä välittäminen, luonto & eläimet, rakkaus (aito sellainen, ei mikään Kaunarit-kopio) -- olen aito ja nuo ovat lähempänä sydäntäni. Vaikka on sitä pinnallisuuttakin. JossainTosi TV...pyh
Merkkivaatefobia...pyh
Kliininen musiikki (X Factor, Idols)...pyh
Asunnot pitää olla jotain näyttelytiloja...pyh
PR, markkinointi, julkisuuskuvan silottelu...pyh
plastiikkakirurgia...pyh
pissistyyli- kaikki samaan muottiin...pyh
Blogikirjoittelu (minä, minä, minä) Voi toimia ihan mukavana harrastuksena, mutta osassa blogeja kyseessä on itsensä korostaminen...pyh
Facebook (poseerauskuvia, kehumista)...pyh
Omien varojen yli eläminen, jättisuuret asuntolainat ja talot....pyh
Mulla kaikki tänne ja heti. Palvelun pitää pelata....pyh
Kauneushoitolat (luksusta vielä 80-luvulla)...pyh
seksin esineellistäminen....pyh
jne. jne...pyh
Missä on yhteisöllisyys, missä kulttuurin ja taiteen arvostus, inhimillisyys, persoonallisuus, rentous, ihmisistä välittäminen, luonto & eläimet, rakkaus (aito sellainen, ei mikään Kaunarit-kopio) ...meissä ihmisissä se on!- 20
Justiinsa ja jos et ole noista kiinnostunut olet omituinen friikki.
- A
Tosi TV - Katsoin 1980-luvulla yhden jakson jossa oli Kauko Röyhkä, joka oli tuonut Viktor Klimenkon levyn mukanaan.
Merkkivaatefobia - Ostan uuden vaatteen noin kerran 10 vuodessa.
Kliininen musiikki (X Factor, Idols) - Kuuntelen muodista mennyttä musiikkia.
Asunnot pitää olla jotain näyttelytiloja - Meillä on sekalaista roinaa, josta suuri osa saatu ilmaiseksi.
PR, markkinointi, julkisuuskuvan silottelu - En ole koskaan tehnyt yhtään työhakemusta. Kuljen mielelläni kumisaappaissa ja verkkareissa. Häpeilen toisinaan sitä, että hakeudun mielelläni seurassa keskipisteeksi, mutta sitten unohdan häpeäni nopeasti. Keksin valkoisia valheita ja selityksiä.
plastiikkakirurgia - Leikkaan hiukseni itse noin kerran 10 vuodessa.
pissistyyli- kaikki samaan muottiin - Alastomat ihmiset saunassa ovat kauniita.
Blogikirjoittelu (minä, minä, minä) Voi toimia ihan mukavana harrastuksena, mutta osassa blogeja kyseessä on itsensä korostaminen - En ole koskaan blogannut. Julkisilla foorumeilla piilottelen ujona nimimerkin suojassa.
Facebook (poseerauskuvia, kehumista) - En ole koskaan käyttänyt facebookia.
Omien varojen yli eläminen, jättisuuret asuntolainat ja talot. - En halua ottaa lainaa, koska pelkään joutuvani riippuvaiseksi rahoittajasta.
Mulla kaikki tänne ja heti. Palvelun pitää pelata. - Olen välillä äkkipikainen ja suutahdan helposti. Sitten tulen synnintuntoon ja lepyn pian.
Kauneushoitolat (luksusta vielä 80-luvulla) - Käytän joskus kynsilakkaa.
seksin esineellistäminen. - En jostain syystä oikein pidä seksistä, vaan yleensä mieluummin olen ilman sitä.
jne. jne. - Olen järjestänyt yhden kerran synttärit.
Missä on yhteisöllisyys, missä kulttuurin ja taiteen arvostus, inhimillisyys, persoonallisuus, rentous, ihmisistä välittäminen, luonto & eläimet, rakkaus (aito sellainen, ei mikään Kaunarit-kopio) - Se on jossain. http://www.youtube.com/watch?v=2qM06gnSPy8&playnext=1&list=PL5273E307FE414117 A kirjoitti:
Tosi TV - Katsoin 1980-luvulla yhden jakson jossa oli Kauko Röyhkä, joka oli tuonut Viktor Klimenkon levyn mukanaan.
Merkkivaatefobia - Ostan uuden vaatteen noin kerran 10 vuodessa.
Kliininen musiikki (X Factor, Idols) - Kuuntelen muodista mennyttä musiikkia.
Asunnot pitää olla jotain näyttelytiloja - Meillä on sekalaista roinaa, josta suuri osa saatu ilmaiseksi.
PR, markkinointi, julkisuuskuvan silottelu - En ole koskaan tehnyt yhtään työhakemusta. Kuljen mielelläni kumisaappaissa ja verkkareissa. Häpeilen toisinaan sitä, että hakeudun mielelläni seurassa keskipisteeksi, mutta sitten unohdan häpeäni nopeasti. Keksin valkoisia valheita ja selityksiä.
plastiikkakirurgia - Leikkaan hiukseni itse noin kerran 10 vuodessa.
pissistyyli- kaikki samaan muottiin - Alastomat ihmiset saunassa ovat kauniita.
Blogikirjoittelu (minä, minä, minä) Voi toimia ihan mukavana harrastuksena, mutta osassa blogeja kyseessä on itsensä korostaminen - En ole koskaan blogannut. Julkisilla foorumeilla piilottelen ujona nimimerkin suojassa.
Facebook (poseerauskuvia, kehumista) - En ole koskaan käyttänyt facebookia.
Omien varojen yli eläminen, jättisuuret asuntolainat ja talot. - En halua ottaa lainaa, koska pelkään joutuvani riippuvaiseksi rahoittajasta.
Mulla kaikki tänne ja heti. Palvelun pitää pelata. - Olen välillä äkkipikainen ja suutahdan helposti. Sitten tulen synnintuntoon ja lepyn pian.
Kauneushoitolat (luksusta vielä 80-luvulla) - Käytän joskus kynsilakkaa.
seksin esineellistäminen. - En jostain syystä oikein pidä seksistä, vaan yleensä mieluummin olen ilman sitä.
jne. jne. - Olen järjestänyt yhden kerran synttärit.
Missä on yhteisöllisyys, missä kulttuurin ja taiteen arvostus, inhimillisyys, persoonallisuus, rentous, ihmisistä välittäminen, luonto & eläimet, rakkaus (aito sellainen, ei mikään Kaunarit-kopio) - Se on jossain. http://www.youtube.com/watch?v=2qM06gnSPy8&playnext=1&list=PL5273E307FE414117Tosi TV = yök, yök, yök ! Tai no.. lasketaanko pelkokertoin mukaan ?
Merkkivaatefobia = Pyrin ostamaan harvemmin ja toimivaa/terveellistä laatua, ei ole varaa muuhun
Kliininen musiikki (X Factor, Idols) = Sisällä syttyy jo periaatevastustuskin. Koelauluille voin nauraa mutta sitten lopetan katsomisen/kuuntelemisen
Asunnot pitää olla jotain näyttelytiloja = Kodissa pitää olla henkeä ja elämisen meininkiä. Ostan todella harvoin mitään, mutta laatua koska ei ole muuhun varaa.
PR, markkinointi, julkisuuskuvan silottelu = Ei olisi tällä eletyllä elämällä edes varaa tulla julkisuuteen...huh huh...en muuta teekään kun hyväksy "virheitäni".
plastiikkakirurgia = ei tee mielestäni ihmisestä kaunista, päinvastoin! Katsokaa vaikka maatumatonta Joan Riversia tms.
pissistyyli- kaikki samaan muottiin = kuljen omaa tietäni muista huolimatta
Blogikirjoittelu (minä, minä, minä) Voi toimia ihan mukavana harrastuksena, mutta osassa blogeja kyseessä on itsensä korostaminen = pidän blogeista jotka jakavat kokemuksen pohjalta "vertaistukea" samasta kärsivälle/kiinnostuneelle
Facebook (poseerauskuvia, kehumista) = omia kuvia 2
Omien varojen yli eläminen, jättisuuret asuntolainat ja talot. = en halua sitoa itseäni pankkiin vuosikymmeniksi. Joskus kyllä elämässäni törsäillytkin. Se onneksi takana jo.
Mulla kaikki tänne ja heti. Palvelun pitää pelata. = rauhallinen ravintoloissa, kaupoissa mutta muuten asioin kyllä yksityisillä paljon. Vika kai sekin (?)
Kauneushoitolat (luksusta vielä 80-luvulla) = en ole ikinä käyttänyt. Kotoa lähdettyäni käyttänyt kampaajaa kolmesti. Värjään tukkani itse, kaverit leikkaa.
seksin esineellistäminen. = mitä tääkin tarkoittaa ? Olen seksuaalisesti t-o-d-e-l-l-a avoin mutta vaatii täysosuman vastapuoleksi (ollut kaksi elämässä). Joskus leikityttää toisten mielestä ouodoillakin tavoilla mutta voin olla seksittäkin. Käytän seksiä joskus "väärinkin". Riippuu kastikkeesta.
jne. jne. = jos menisin naimisiin joskus, ihanteena olisi todistajien lisäksi "kahdenkeskinen" maistraattitilaisuus ja sitten bailaamaan.
Missä on yhteisöllisyys, missä kulttuurin ja taiteen arvostus, inhimillisyys, persoonallisuus, rentous, ihmisistä välittäminen, luonto & eläimet, rakkaus (aito sellainen, ei mikään Kaunarit-kopio) = kaipaan inhimillisyyttä, yhteisöä jne itsekin ja koetan elää niin osaamiseni mukaan. Olen myös taiteellinen ja toteutan sitä.
Juu... kiva jos tänne on sattunut näin paljon samanhenkisiä ihmisiä. Onkohan se meidän "narsismi-ihmisten" yhteinen piirre ;) ?- 15
lynett kirjoitti:
Tosi TV = yök, yök, yök ! Tai no.. lasketaanko pelkokertoin mukaan ?
Merkkivaatefobia = Pyrin ostamaan harvemmin ja toimivaa/terveellistä laatua, ei ole varaa muuhun
Kliininen musiikki (X Factor, Idols) = Sisällä syttyy jo periaatevastustuskin. Koelauluille voin nauraa mutta sitten lopetan katsomisen/kuuntelemisen
Asunnot pitää olla jotain näyttelytiloja = Kodissa pitää olla henkeä ja elämisen meininkiä. Ostan todella harvoin mitään, mutta laatua koska ei ole muuhun varaa.
PR, markkinointi, julkisuuskuvan silottelu = Ei olisi tällä eletyllä elämällä edes varaa tulla julkisuuteen...huh huh...en muuta teekään kun hyväksy "virheitäni".
plastiikkakirurgia = ei tee mielestäni ihmisestä kaunista, päinvastoin! Katsokaa vaikka maatumatonta Joan Riversia tms.
pissistyyli- kaikki samaan muottiin = kuljen omaa tietäni muista huolimatta
Blogikirjoittelu (minä, minä, minä) Voi toimia ihan mukavana harrastuksena, mutta osassa blogeja kyseessä on itsensä korostaminen = pidän blogeista jotka jakavat kokemuksen pohjalta "vertaistukea" samasta kärsivälle/kiinnostuneelle
Facebook (poseerauskuvia, kehumista) = omia kuvia 2
Omien varojen yli eläminen, jättisuuret asuntolainat ja talot. = en halua sitoa itseäni pankkiin vuosikymmeniksi. Joskus kyllä elämässäni törsäillytkin. Se onneksi takana jo.
Mulla kaikki tänne ja heti. Palvelun pitää pelata. = rauhallinen ravintoloissa, kaupoissa mutta muuten asioin kyllä yksityisillä paljon. Vika kai sekin (?)
Kauneushoitolat (luksusta vielä 80-luvulla) = en ole ikinä käyttänyt. Kotoa lähdettyäni käyttänyt kampaajaa kolmesti. Värjään tukkani itse, kaverit leikkaa.
seksin esineellistäminen. = mitä tääkin tarkoittaa ? Olen seksuaalisesti t-o-d-e-l-l-a avoin mutta vaatii täysosuman vastapuoleksi (ollut kaksi elämässä). Joskus leikityttää toisten mielestä ouodoillakin tavoilla mutta voin olla seksittäkin. Käytän seksiä joskus "väärinkin". Riippuu kastikkeesta.
jne. jne. = jos menisin naimisiin joskus, ihanteena olisi todistajien lisäksi "kahdenkeskinen" maistraattitilaisuus ja sitten bailaamaan.
Missä on yhteisöllisyys, missä kulttuurin ja taiteen arvostus, inhimillisyys, persoonallisuus, rentous, ihmisistä välittäminen, luonto & eläimet, rakkaus (aito sellainen, ei mikään Kaunarit-kopio) = kaipaan inhimillisyyttä, yhteisöä jne itsekin ja koetan elää niin osaamiseni mukaan. Olen myös taiteellinen ja toteutan sitä.
Juu... kiva jos tänne on sattunut näin paljon samanhenkisiä ihmisiä. Onkohan se meidän "narsismi-ihmisten" yhteinen piirre ;) ?"Mulla kaikki tänne ja heti. Palvelun pitää pelata. = rauhallinen ravintoloissa, kaupoissa mutta muuten asioin kyllä yksityisillä paljon. Vika kai sekin (?)"
Tuskin se mikään vika on, jos sitä palvelua haluaa ja rahoilleen vastinetta. Sitäpaitsi se on yhteiskunnan vika tuo kiire!!! Prkl..
*ei pysy kärryillä*
"Juu... kiva jos tänne on sattunut näin paljon samanhenkisiä ihmisiä. Onkohan se meidän "narsismi-ihmisten" yhteinen piirre ;) ?"
Kyllä hullu aina toisen hullun tunnistaa :)
Anteeksi kun kommentoin vaan juttujasi enkä kirjoita omaa listaa, tämä tuntui nyt tärkeämmältä. 15 kirjoitti:
"Mulla kaikki tänne ja heti. Palvelun pitää pelata. = rauhallinen ravintoloissa, kaupoissa mutta muuten asioin kyllä yksityisillä paljon. Vika kai sekin (?)"
Tuskin se mikään vika on, jos sitä palvelua haluaa ja rahoilleen vastinetta. Sitäpaitsi se on yhteiskunnan vika tuo kiire!!! Prkl..
*ei pysy kärryillä*
"Juu... kiva jos tänne on sattunut näin paljon samanhenkisiä ihmisiä. Onkohan se meidän "narsismi-ihmisten" yhteinen piirre ;) ?"
Kyllä hullu aina toisen hullun tunnistaa :)
Anteeksi kun kommentoin vaan juttujasi enkä kirjoita omaa listaa, tämä tuntui nyt tärkeämmältä.Niin... mä kun en lääkäriin mene muutenkaan kun vasta toinen jalka haudassa tai kun en kykene enää kävelemään tms... ja menen sitten yksityiselle jolle saa ajan heti. Sitä paitsi pienyrittäjänä haluan tukea toisia samanlaisia.
Hammaslääkäri... sielläkin jonot ja tehdään vain pikaratkaisuja alkuun. Siksi yksityinen siinäkin.
En muuten kuumottele jonoista tms., sillä eihän se niiden kassojen tai tarjoilijoiden vika ole jos on liian vähän henkilökuntaa. Sitä paitsi se on energian hukkaamista.
Juu, hullut tunnistaa hullut... jo hajusta. Hitto, täällä ehkä käsialasta ;) ?
Ja kirjoitat sen listan sitten kun siltä tuntuu, JOS tuntuu.
Hitsi, olipa kaunis päivä ! Tai siis on... kävin tossa vähän lenkillä =)
Juosta ei vielä voi kuin paikoittain mutta sais kait siitä luistelusta ja kaatuilusta vaikka tositeeveetä pahimpaan hätään. Ja blogin aiheen!- 17
lynett kirjoitti:
Niin... mä kun en lääkäriin mene muutenkaan kun vasta toinen jalka haudassa tai kun en kykene enää kävelemään tms... ja menen sitten yksityiselle jolle saa ajan heti. Sitä paitsi pienyrittäjänä haluan tukea toisia samanlaisia.
Hammaslääkäri... sielläkin jonot ja tehdään vain pikaratkaisuja alkuun. Siksi yksityinen siinäkin.
En muuten kuumottele jonoista tms., sillä eihän se niiden kassojen tai tarjoilijoiden vika ole jos on liian vähän henkilökuntaa. Sitä paitsi se on energian hukkaamista.
Juu, hullut tunnistaa hullut... jo hajusta. Hitto, täällä ehkä käsialasta ;) ?
Ja kirjoitat sen listan sitten kun siltä tuntuu, JOS tuntuu.
Hitsi, olipa kaunis päivä ! Tai siis on... kävin tossa vähän lenkillä =)
Juosta ei vielä voi kuin paikoittain mutta sais kait siitä luistelusta ja kaatuilusta vaikka tositeeveetä pahimpaan hätään. Ja blogin aiheen!Ihana auringonpaiste tosiaan eilisen masentavan synkän harmauden jälkeen. Kevät tulee jee! Nyt vois alkaa heräilemään pikkuhiljaa talviunilta ja lähteä nuuskimaan kevään tuoksua. (koirankakkaa) Ja sisäinen pessimisti ilmoitti heti että siitepölyaikakin alkaa kohta ja ikkunat pitäis pestä, arghhhh..
- lottamari<3
"Missä on yhteisöllisyys, missä kulttuurin ja taiteen arvostus, inhimillisyys, persoonallisuus, rentoutus, ihmisistä välittäminen, luonto & eläimet, rakkaus ( aito sellainen, ei mikään Kaunarit-kopio)"
No, ei niitä ainakaan täältä narsimipalstalta löydy. Ilmeisesti itse elät tuota elämää, koska olet siihen kyllästynyt muutenhan et sitä osaisi kritisoida ja siitä mitään tietäisi :))
Itse haluan isot Satuhäät, paikalle 7 päivää lehti ja limusiinin ja olla Rinsessana Rinssini kanssa ja hääyö kuvataan nauhalle ja lähetetään tänne suomi24 kaikkien kommentoitavaksi, etenkin tälle narsistipalstalle.
Sitten mennään Tosi TV.n rakkaan kanssa analysoimaan parisuhdettamme merkkivaatteissa ja keskustellaan seuraavista kauneusleikkauksista ja rintainblanttien laitosta. Näytellään luksuskotiamme ja pyydetään Teuvoa sisustamaan meidän kissalle oma huone ja tekemään sille sävy sävyyn olohuoneen sisutuksen kanssa sopiva kiipeilypuu.
Ostetaan luotolla kaikkea kivaa ja eletään ylivarojen, eihän niitä rahoja kannata säästelemään alkaa, kun ei tiedä koska tässä kuolla kupsahtaa..maksetaan sitten kun jaksetaan ja keksitään vaikka avioero, että saadaan taas 7-päivää lehteen juttu ja vähän massia luksuselämää varten..
Facebookissa ei keritä roikkumaan, kun ollaan niin yhteisöllisiä ja kultturelleja tieteen ja taiteen arvostavia ihmisiä ja tehdään nimellistä hyväntekeväisyyttä joka loosissa ja ollaan niin persoonallisia ja kuvauksellisia aseksuaalisia ihmisiä, luonnosta ja eläimistä välittäviä kaiken kansan rakastamia aitoja ei mitään Kaunarikoplareita...joo.
Että Näin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1024609- 272405
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1102282- 2002189
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4211974- 1721526
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001279Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321075Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72976Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?79860