Ainut miinus miehessä on pienimuna! oikeen vitutti imeä sitä 90luvulla.Muuten ok.Ja SAATANAN KOVA
0Äänestä
jees........!
Tai sitten jollain lutkalla on liian avara ja kulutettu reva. Sen takiahan ne haukkuu muniakin kun oma on jo porattu loppuun.
männät ovat aina sopivia mutta sylinterit ovat kuluvaa sorttia...
0Äänestä
ei niin mistään...
Minun akallani on pytyssään erikoisvahvapinnoitus.. ei tarvi edes minun vaihtaa männänrenkaita ja aina suijaa niin perkeleen hyvin.
Ikävä homma että akkojen sylintereitä kyllä porataan suuremmiksi omilla mutta sitten kun alkaa väljyyttä esiintymään niin uusia mäntiä ei saa mistään...
0Äänestä
Työmies__
Ihmetyttää miten ulosotossa oleva henkilö ostelee Jaguareja,uuden keittiön jne. Minä käyn töissä eikä minulle ole varaa ostella tuommoisia!
0Äänestä
kupilla on rajansa
haluatko syytteen kunnianloukkauksesta vai miksi jatkuva panettelu kyseisiä henkilöitä kohtaan
0Äänestä
Häränsydän
Hinttitape kuolee pian syöpään tai sydämen liikakasvuun kuten muutkin doupatut paskaläjät.
0Äänestä
smart man
Ai se on kunnianloukkaus jos siitä asiasta on toitotettu mediassa, itse ainakin häpeäisin kulkea ulkona jos olisin julkisesti ulosotossa. noh ehkä jagget on vaan kulissia muun velkataakan ohessa...
0Äänestä
BF-Tytti89
Tape on silti aivan ihana ja sympaattinen ihminen.
0Äänestä
ddt2
Joitain vuosia sitten tämä "mies" huuteli Tallinnan satamassa tuntemattomille miehille homoksi haukkuen.Testosteroni tekee vihamieliseksi ja väkivaltaiseksi, mutta onneksi maksa antaa lopulta periksi ja narkkari siirtyy... jonnekin.Tyyppi on idiootti.
0Äänestä
Janne.
Kateellisuus on inhimillistä. Miksi piitata siitä millä toinen ajelee? Jokainen itse järjestää asiansa niinkuin ne parhaimmaksi näkee. Itsestä kiinni.
0Äänestä
Heppihei
Ekös tällä Hepulla ole päällä dopingrikossyyte ja törkyrattissyyte Lappeenrannassa. Kärräsi autoa amfetamiinin vaikutuksessa.
Silti kekkulehtaa Bodausliiton tuomarijutuissa. Kummallista.
0Äänestä
Bertil Fox
Suomessa doping ja huumeet on sallittuja, jos ette sitä tienneet. Tappaminen ei ole vielä sallittua, siitä tulee nuhteita.
0Äänestä
tape maksaa
Tape ja hänen vaimo teki oiken!Eli jos et kerro tarinaa tai kerrot jotain ..Vittu mitä vain.Sanoppa se kumpi/jompi..parempi? Tapella paljon vaikeuksia. Monesti pitää itseään nokkelana päälikkönä..Tape nyt voit vain hoitaa pohjanmaalle sun vanhalle kaverille velkas vaikka pienesti niin hoida se sille jätkälle koska se ei tule unohtaan..
0Äänestä
mnhgadbf
En tiedä, mitä sä käytät, mut voisitko myydä mullekin vähän uudeksi vuodeksi?
0Äänestä
ddr1tt
Mitä paskaa "tape" on syöttänyt Tiinalle? Akan ääni on jotenkin miesmäisen matala.
0Äänestä
Anonyymi
Tiina näyttää naarasgorillalta siis naama
0Äänestä
Taunotakatukkako
Kuin kaksi marjaa Tauno Valkonen ja Pasi Kataja. Tapehan teki aivan legendaarisen uimahyppysuorituksen muutama vuosinsitten Splahissä vai mikä uimahyppykisa oli...
0Äänestä
RattoKalevi
Kuulin Meijerillä että Tape on Pasi Petterin pikkuveli. 2 vuotta nuorempi. Enntiedämpitääkö paikkaansa, mutta kyllähän noi suunnilleen samanikäisiltä näyttävät ja isoja miehiä molemmat. Rispekt
0Äänestä
MikakalevinBMW
RattoKalevi kirjoitti:
Kuulin Meijerillä että Tape on Pasi Petterin pikkuveli. 2 vuotta nuorempi. Enntiedämpitääkö paikkaansa, mutta kyllähän noi suunnilleen samanikäisiltä näyttävät ja isoja miehiä molemmat. Rispekt
Ei pidä paikkaansa. Peter näyttää toki 15 v vanhemmalta muutaman vuoden takaiseen "tukka vielä päässä" lookkiin, mutta on vielä alle 50 v. Tape yli 50
0Äänestä
JPJuorumaa
Suomen Top 3 bodarit: Mika Nyyssölä Tape Valkonen Jari Mentula
Bubbling under: Peter Wilenius
0Äänestä
Randewuu
Kovimmat Tape, Mike ja Petteri. Ei haittaa vaikka kaikki kaljuuntuvat. Mikekin voisi leikata nuo harvenevat kiharansa pois
0Äänestä
Raipatjavurki
Tape ja Mike tehneet taas uuden WLOGin käy tsekkaa www.pakkotoisto.com Hyvää Joulua Strike Team Swedenin Tapelle ja Mike Kaleville
0Äänestä
Jeueir
Menee koko ajan Tape ja Pasi sekasin. Äijät ihan samannäkösiä
0Äänestä
Vitutterveydestä
Kuka nyt hoitaa roinan maahantuonnin kun Tape on pois pelistä? Mä haluan lihakset!!
0Äänestä
Huumekauppiaankohtalo
Tape kuolee pian syöpään.On syönyt ja piikittänyt myrkkyjä niin paljon.Hidas itsemurha.
Vastaukset 29
Vanhimmat
http://www.iltalehti.fi/viihde/2011033013459100_vi.shtml
Tiedän tapen Lappeenrannan atleettiklubin ajoilta, pienen omakotitalon kellarissa pieni kuntosali....TAPE ON KOVA ELUKKA ....SUPERMAN...!!!
Pillerikauppaa,talousrikoksia,väkivaltaa,pahoinpitelyjä.Siinä teille superman.Veronmaksajat kustantaa kusipäisen Hintti- Tapen törmäilyt.
Ainut miinus miehessä on pienimuna! oikeen vitutti imeä sitä 90luvulla.Muuten ok.Ja SAATANAN KOVA
Tai sitten jollain lutkalla on liian avara ja kulutettu reva. Sen takiahan ne haukkuu muniakin kun oma on jo porattu loppuun.
männät ovat aina sopivia mutta sylinterit ovat kuluvaa sorttia...
Minun akallani on pytyssään erikoisvahvapinnoitus.. ei tarvi edes minun vaihtaa männänrenkaita ja aina suijaa niin perkeleen hyvin.
Ikävä homma että akkojen sylintereitä kyllä porataan suuremmiksi omilla mutta sitten kun alkaa väljyyttä esiintymään niin uusia mäntiä ei saa mistään...
Ihmetyttää miten ulosotossa oleva henkilö ostelee Jaguareja,uuden keittiön jne.
Minä käyn töissä eikä minulle ole varaa ostella tuommoisia!
haluatko syytteen kunnianloukkauksesta vai miksi jatkuva panettelu kyseisiä henkilöitä kohtaan
Hinttitape kuolee pian syöpään tai sydämen liikakasvuun kuten muutkin doupatut paskaläjät.
Ai se on kunnianloukkaus jos siitä asiasta on toitotettu mediassa, itse ainakin häpeäisin kulkea ulkona jos olisin julkisesti ulosotossa. noh ehkä jagget on vaan kulissia muun velkataakan ohessa...
Tape on silti aivan ihana ja sympaattinen ihminen.
Joitain vuosia sitten tämä "mies" huuteli Tallinnan satamassa tuntemattomille miehille homoksi haukkuen.Testosteroni tekee vihamieliseksi ja väkivaltaiseksi, mutta onneksi maksa antaa lopulta periksi ja narkkari siirtyy... jonnekin.Tyyppi on idiootti.
Kateellisuus on inhimillistä. Miksi piitata siitä millä toinen ajelee? Jokainen itse järjestää asiansa niinkuin ne parhaimmaksi näkee. Itsestä kiinni.
Ekös tällä Hepulla ole päällä dopingrikossyyte ja törkyrattissyyte Lappeenrannassa. Kärräsi autoa amfetamiinin vaikutuksessa.
Silti kekkulehtaa Bodausliiton tuomarijutuissa. Kummallista.
Suomessa doping ja huumeet on sallittuja, jos ette sitä tienneet. Tappaminen ei ole vielä sallittua, siitä tulee nuhteita.
Tape ja hänen vaimo teki oiken!Eli jos et kerro tarinaa tai kerrot jotain ..Vittu mitä vain.Sanoppa se kumpi/jompi..parempi?
Tapella paljon vaikeuksia. Monesti pitää itseään nokkelana päälikkönä..Tape nyt voit vain hoitaa pohjanmaalle sun vanhalle kaverille velkas vaikka pienesti niin hoida se sille jätkälle koska se ei tule unohtaan..
En tiedä, mitä sä käytät, mut voisitko myydä mullekin vähän uudeksi vuodeksi?
Mitä paskaa "tape" on syöttänyt Tiinalle? Akan ääni on jotenkin miesmäisen matala.
Tiina näyttää naarasgorillalta siis naama
Kuin kaksi marjaa Tauno Valkonen ja Pasi Kataja. Tapehan teki aivan legendaarisen uimahyppysuorituksen muutama vuosinsitten Splahissä vai mikä uimahyppykisa oli...
Ei pidä paikkaansa. Peter näyttää toki 15 v vanhemmalta muutaman vuoden takaiseen "tukka vielä päässä" lookkiin, mutta on vielä alle 50 v. Tape yli 50
Suomen Top 3 bodarit:
Mika Nyyssölä
Tape Valkonen
Jari Mentula
Bubbling under: Peter Wilenius
Kovimmat Tape, Mike ja Petteri. Ei haittaa vaikka kaikki kaljuuntuvat. Mikekin voisi leikata nuo harvenevat kiharansa pois
Tape ja Mike tehneet taas uuden WLOGin käy tsekkaa www.pakkotoisto.com
Hyvää Joulua Strike Team Swedenin Tapelle ja Mike Kaleville
Menee koko ajan Tape ja Pasi sekasin. Äijät ihan samannäkösiä
Kuka nyt hoitaa roinan maahantuonnin kun Tape on pois pelistä? Mä haluan lihakset!!
Tape kuolee pian syöpään.On syönyt ja piikittänyt myrkkyjä niin paljon.Hidas itsemurha.
Tape syö vaan kaurapuuroa. Saa nääs voimaa.