Tape Valkonen

Shotti33

Hienoa otsikkoa pukkaa ulos tästä miehestä. Oliko kannattavaa lähteä julkkissarjaan noilla taustoilla?

29

3640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MENNEISYYDENHAAMU

      Tiedän tapen Lappeenrannan atleettiklubin ajoilta, pienen omakotitalon kellarissa pieni kuntosali....TAPE ON KOVA ELUKKA ....SUPERMAN...!!!

      • sskkdlä

        Pillerikauppaa,talousrikoksia,väkivaltaa,pahoinpitelyjä.Siinä teille superman.Veronmaksajat kustantaa kusipäisen Hintti- Tapen törmäilyt.


    • MENNEISYYDENHAAMU

      Ainut miinus miehessä on pienimuna! oikeen vitutti imeä sitä 90luvulla.Muuten ok.Ja SAATANAN KOVA

    • jees........!

      Tai sitten jollain lutkalla on liian avara ja kulutettu reva. Sen takiahan ne haukkuu muniakin kun oma on jo porattu loppuun.

      männät ovat aina sopivia mutta sylinterit ovat kuluvaa sorttia...

      • ei niin mistään...

        Minun akallani on pytyssään erikoisvahvapinnoitus.. ei tarvi edes minun vaihtaa männänrenkaita ja aina suijaa niin perkeleen hyvin.

        Ikävä homma että akkojen sylintereitä kyllä porataan suuremmiksi omilla mutta sitten kun alkaa väljyyttä esiintymään niin uusia mäntiä ei saa mistään...


    • Työmies__

      Ihmetyttää miten ulosotossa oleva henkilö ostelee Jaguareja,uuden keittiön jne.
      Minä käyn töissä eikä minulle ole varaa ostella tuommoisia!

    • kupilla on rajansa

      haluatko syytteen kunnianloukkauksesta vai miksi jatkuva panettelu kyseisiä henkilöitä kohtaan

      • Häränsydän

        Hinttitape kuolee pian syöpään tai sydämen liikakasvuun kuten muutkin doupatut paskaläjät.


    • smart man

      Ai se on kunnianloukkaus jos siitä asiasta on toitotettu mediassa, itse ainakin häpeäisin kulkea ulkona jos olisin julkisesti ulosotossa. noh ehkä jagget on vaan kulissia muun velkataakan ohessa...

    • BF-Tytti89

      Tape on silti aivan ihana ja sympaattinen ihminen.

      • ddt2

        Joitain vuosia sitten tämä "mies" huuteli Tallinnan satamassa tuntemattomille miehille homoksi haukkuen.Testosteroni tekee vihamieliseksi ja väkivaltaiseksi, mutta onneksi maksa antaa lopulta periksi ja narkkari siirtyy... jonnekin.Tyyppi on idiootti.


    • Janne.

      Kateellisuus on inhimillistä. Miksi piitata siitä millä toinen ajelee? Jokainen itse järjestää asiansa niinkuin ne parhaimmaksi näkee. Itsestä kiinni.

    • Heppihei

      Ekös tällä Hepulla ole päällä dopingrikossyyte ja törkyrattissyyte Lappeenrannassa. Kärräsi autoa amfetamiinin vaikutuksessa.

      Silti kekkulehtaa Bodausliiton tuomarijutuissa. Kummallista.

    • Bertil Fox

      Suomessa doping ja huumeet on sallittuja, jos ette sitä tienneet. Tappaminen ei ole vielä sallittua, siitä tulee nuhteita.

    • tape maksaa

      Tape ja hänen vaimo teki oiken!Eli jos et kerro tarinaa tai kerrot jotain ..Vittu mitä vain.Sanoppa se kumpi/jompi..parempi?
      Tapella paljon vaikeuksia. Monesti pitää itseään nokkelana päälikkönä..Tape nyt voit vain hoitaa pohjanmaalle sun vanhalle kaverille velkas vaikka pienesti niin hoida se sille jätkälle koska se ei tule unohtaan..

      • mnhgadbf

        En tiedä, mitä sä käytät, mut voisitko myydä mullekin vähän uudeksi vuodeksi?


    • ddr1tt

      Mitä paskaa "tape" on syöttänyt Tiinalle? Akan ääni on jotenkin miesmäisen matala.

      • Anonyymi

        Tiina näyttää naarasgorillalta siis naama


    • Taunotakatukkako

      Kuin kaksi marjaa Tauno Valkonen ja Pasi Kataja. Tapehan teki aivan legendaarisen uimahyppysuorituksen muutama vuosinsitten Splahissä vai mikä uimahyppykisa oli...

      • RattoKalevi

        Kuulin Meijerillä että Tape on Pasi Petterin pikkuveli. 2 vuotta nuorempi. Enntiedämpitääkö paikkaansa, mutta kyllähän noi suunnilleen samanikäisiltä näyttävät ja isoja miehiä molemmat. Rispekt


      • MikakalevinBMW
        RattoKalevi kirjoitti:

        Kuulin Meijerillä että Tape on Pasi Petterin pikkuveli. 2 vuotta nuorempi. Enntiedämpitääkö paikkaansa, mutta kyllähän noi suunnilleen samanikäisiltä näyttävät ja isoja miehiä molemmat. Rispekt

        Ei pidä paikkaansa. Peter näyttää toki 15 v vanhemmalta muutaman vuoden takaiseen "tukka vielä päässä" lookkiin, mutta on vielä alle 50 v. Tape yli 50


    • JPJuorumaa

      Suomen Top 3 bodarit:
      Mika Nyyssölä
      Tape Valkonen
      Jari Mentula

      Bubbling under: Peter Wilenius

    • Randewuu

      Kovimmat Tape, Mike ja Petteri. Ei haittaa vaikka kaikki kaljuuntuvat. Mikekin voisi leikata nuo harvenevat kiharansa pois

    • Raipatjavurki

      Tape ja Mike tehneet taas uuden WLOGin käy tsekkaa www.pakkotoisto.com
      Hyvää Joulua Strike Team Swedenin Tapelle ja Mike Kaleville

    • Jeueir

      Menee koko ajan Tape ja Pasi sekasin. Äijät ihan samannäkösiä

    • Vitutterveydestä

      Kuka nyt hoitaa roinan maahantuonnin kun Tape on pois pelistä? Mä haluan lihakset!!

      • Huumekauppiaankohtalo

        Tape kuolee pian syöpään.On syönyt ja piikittänyt myrkkyjä niin paljon.Hidas itsemurha.


    • erhhhg

      Tape syö vaan kaurapuuroa. Saa nääs voimaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1675
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      19
      1545
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1444
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      46
      1411
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1333
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1278
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      10
      1153
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1105
    Aihe