Tape Valkonen

Shotti33

Hienoa otsikkoa pukkaa ulos tästä miehestä. Oliko kannattavaa lähteä julkkissarjaan noilla taustoilla?

29

3932

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MENNEISYYDENHAAMU

      Tiedän tapen Lappeenrannan atleettiklubin ajoilta, pienen omakotitalon kellarissa pieni kuntosali....TAPE ON KOVA ELUKKA ....SUPERMAN...!!!

      • sskkdlä

        Pillerikauppaa,talousrikoksia,väkivaltaa,pahoinpitelyjä.Siinä teille superman.Veronmaksajat kustantaa kusipäisen Hintti- Tapen törmäilyt.


    • MENNEISYYDENHAAMU

      Ainut miinus miehessä on pienimuna! oikeen vitutti imeä sitä 90luvulla.Muuten ok.Ja SAATANAN KOVA

    • jees........!

      Tai sitten jollain lutkalla on liian avara ja kulutettu reva. Sen takiahan ne haukkuu muniakin kun oma on jo porattu loppuun.

      männät ovat aina sopivia mutta sylinterit ovat kuluvaa sorttia...

      • ei niin mistään...

        Minun akallani on pytyssään erikoisvahvapinnoitus.. ei tarvi edes minun vaihtaa männänrenkaita ja aina suijaa niin perkeleen hyvin.

        Ikävä homma että akkojen sylintereitä kyllä porataan suuremmiksi omilla mutta sitten kun alkaa väljyyttä esiintymään niin uusia mäntiä ei saa mistään...


    • Työmies__

      Ihmetyttää miten ulosotossa oleva henkilö ostelee Jaguareja,uuden keittiön jne.
      Minä käyn töissä eikä minulle ole varaa ostella tuommoisia!

    • kupilla on rajansa

      haluatko syytteen kunnianloukkauksesta vai miksi jatkuva panettelu kyseisiä henkilöitä kohtaan

      • Häränsydän

        Hinttitape kuolee pian syöpään tai sydämen liikakasvuun kuten muutkin doupatut paskaläjät.


    • smart man

      Ai se on kunnianloukkaus jos siitä asiasta on toitotettu mediassa, itse ainakin häpeäisin kulkea ulkona jos olisin julkisesti ulosotossa. noh ehkä jagget on vaan kulissia muun velkataakan ohessa...

    • BF-Tytti89

      Tape on silti aivan ihana ja sympaattinen ihminen.

      • ddt2

        Joitain vuosia sitten tämä "mies" huuteli Tallinnan satamassa tuntemattomille miehille homoksi haukkuen.Testosteroni tekee vihamieliseksi ja väkivaltaiseksi, mutta onneksi maksa antaa lopulta periksi ja narkkari siirtyy... jonnekin.Tyyppi on idiootti.


    • Janne.

      Kateellisuus on inhimillistä. Miksi piitata siitä millä toinen ajelee? Jokainen itse järjestää asiansa niinkuin ne parhaimmaksi näkee. Itsestä kiinni.

    • Heppihei

      Ekös tällä Hepulla ole päällä dopingrikossyyte ja törkyrattissyyte Lappeenrannassa. Kärräsi autoa amfetamiinin vaikutuksessa.

      Silti kekkulehtaa Bodausliiton tuomarijutuissa. Kummallista.

    • Bertil Fox

      Suomessa doping ja huumeet on sallittuja, jos ette sitä tienneet. Tappaminen ei ole vielä sallittua, siitä tulee nuhteita.

    • tape maksaa

      Tape ja hänen vaimo teki oiken!Eli jos et kerro tarinaa tai kerrot jotain ..Vittu mitä vain.Sanoppa se kumpi/jompi..parempi?
      Tapella paljon vaikeuksia. Monesti pitää itseään nokkelana päälikkönä..Tape nyt voit vain hoitaa pohjanmaalle sun vanhalle kaverille velkas vaikka pienesti niin hoida se sille jätkälle koska se ei tule unohtaan..

      • mnhgadbf

        En tiedä, mitä sä käytät, mut voisitko myydä mullekin vähän uudeksi vuodeksi?


    • ddr1tt

      Mitä paskaa "tape" on syöttänyt Tiinalle? Akan ääni on jotenkin miesmäisen matala.

      • Anonyymi

        Tiina näyttää naarasgorillalta siis naama


    • Taunotakatukkako

      Kuin kaksi marjaa Tauno Valkonen ja Pasi Kataja. Tapehan teki aivan legendaarisen uimahyppysuorituksen muutama vuosinsitten Splahissä vai mikä uimahyppykisa oli...

      • RattoKalevi

        Kuulin Meijerillä että Tape on Pasi Petterin pikkuveli. 2 vuotta nuorempi. Enntiedämpitääkö paikkaansa, mutta kyllähän noi suunnilleen samanikäisiltä näyttävät ja isoja miehiä molemmat. Rispekt


      • MikakalevinBMW
        RattoKalevi kirjoitti:

        Kuulin Meijerillä että Tape on Pasi Petterin pikkuveli. 2 vuotta nuorempi. Enntiedämpitääkö paikkaansa, mutta kyllähän noi suunnilleen samanikäisiltä näyttävät ja isoja miehiä molemmat. Rispekt

        Ei pidä paikkaansa. Peter näyttää toki 15 v vanhemmalta muutaman vuoden takaiseen "tukka vielä päässä" lookkiin, mutta on vielä alle 50 v. Tape yli 50


    • JPJuorumaa

      Suomen Top 3 bodarit:
      Mika Nyyssölä
      Tape Valkonen
      Jari Mentula

      Bubbling under: Peter Wilenius

    • Randewuu

      Kovimmat Tape, Mike ja Petteri. Ei haittaa vaikka kaikki kaljuuntuvat. Mikekin voisi leikata nuo harvenevat kiharansa pois

    • Raipatjavurki

      Tape ja Mike tehneet taas uuden WLOGin käy tsekkaa www.pakkotoisto.com
      Hyvää Joulua Strike Team Swedenin Tapelle ja Mike Kaleville

    • Jeueir

      Menee koko ajan Tape ja Pasi sekasin. Äijät ihan samannäkösiä

    • Vitutterveydestä

      Kuka nyt hoitaa roinan maahantuonnin kun Tape on pois pelistä? Mä haluan lihakset!!

      • Huumekauppiaankohtalo

        Tape kuolee pian syöpään.On syönyt ja piikittänyt myrkkyjä niin paljon.Hidas itsemurha.


    • erhhhg

      Tape syö vaan kaurapuuroa. Saa nääs voimaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1360
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1209
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1020
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      909
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      887
    6. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      38
      775
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    8. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      729
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe