Hienoa otsikkoa pukkaa ulos tästä miehestä. Oliko kannattavaa lähteä julkkissarjaan noilla taustoilla?
Tape Valkonen
29
3932
Vastaukset
- MENNEISYYDENHAAMU
Tiedän tapen Lappeenrannan atleettiklubin ajoilta, pienen omakotitalon kellarissa pieni kuntosali....TAPE ON KOVA ELUKKA ....SUPERMAN...!!!
- sskkdlä
Pillerikauppaa,talousrikoksia,väkivaltaa,pahoinpitelyjä.Siinä teille superman.Veronmaksajat kustantaa kusipäisen Hintti- Tapen törmäilyt.
- MENNEISYYDENHAAMU
Ainut miinus miehessä on pienimuna! oikeen vitutti imeä sitä 90luvulla.Muuten ok.Ja SAATANAN KOVA
- jees........!
Tai sitten jollain lutkalla on liian avara ja kulutettu reva. Sen takiahan ne haukkuu muniakin kun oma on jo porattu loppuun.
männät ovat aina sopivia mutta sylinterit ovat kuluvaa sorttia...- ei niin mistään...
Minun akallani on pytyssään erikoisvahvapinnoitus.. ei tarvi edes minun vaihtaa männänrenkaita ja aina suijaa niin perkeleen hyvin.
Ikävä homma että akkojen sylintereitä kyllä porataan suuremmiksi omilla mutta sitten kun alkaa väljyyttä esiintymään niin uusia mäntiä ei saa mistään...
- Työmies__
Ihmetyttää miten ulosotossa oleva henkilö ostelee Jaguareja,uuden keittiön jne.
Minä käyn töissä eikä minulle ole varaa ostella tuommoisia! - kupilla on rajansa
haluatko syytteen kunnianloukkauksesta vai miksi jatkuva panettelu kyseisiä henkilöitä kohtaan
- Häränsydän
Hinttitape kuolee pian syöpään tai sydämen liikakasvuun kuten muutkin doupatut paskaläjät.
- smart man
Ai se on kunnianloukkaus jos siitä asiasta on toitotettu mediassa, itse ainakin häpeäisin kulkea ulkona jos olisin julkisesti ulosotossa. noh ehkä jagget on vaan kulissia muun velkataakan ohessa...
- BF-Tytti89
Tape on silti aivan ihana ja sympaattinen ihminen.
- ddt2
Joitain vuosia sitten tämä "mies" huuteli Tallinnan satamassa tuntemattomille miehille homoksi haukkuen.Testosteroni tekee vihamieliseksi ja väkivaltaiseksi, mutta onneksi maksa antaa lopulta periksi ja narkkari siirtyy... jonnekin.Tyyppi on idiootti.
- Janne.
Kateellisuus on inhimillistä. Miksi piitata siitä millä toinen ajelee? Jokainen itse järjestää asiansa niinkuin ne parhaimmaksi näkee. Itsestä kiinni.
- Heppihei
Ekös tällä Hepulla ole päällä dopingrikossyyte ja törkyrattissyyte Lappeenrannassa. Kärräsi autoa amfetamiinin vaikutuksessa.
Silti kekkulehtaa Bodausliiton tuomarijutuissa. Kummallista. - Bertil Fox
Suomessa doping ja huumeet on sallittuja, jos ette sitä tienneet. Tappaminen ei ole vielä sallittua, siitä tulee nuhteita.
- tape maksaa
Tape ja hänen vaimo teki oiken!Eli jos et kerro tarinaa tai kerrot jotain ..Vittu mitä vain.Sanoppa se kumpi/jompi..parempi?
Tapella paljon vaikeuksia. Monesti pitää itseään nokkelana päälikkönä..Tape nyt voit vain hoitaa pohjanmaalle sun vanhalle kaverille velkas vaikka pienesti niin hoida se sille jätkälle koska se ei tule unohtaan..- mnhgadbf
En tiedä, mitä sä käytät, mut voisitko myydä mullekin vähän uudeksi vuodeksi?
- ddr1tt
Mitä paskaa "tape" on syöttänyt Tiinalle? Akan ääni on jotenkin miesmäisen matala.
- Anonyymi
Tiina näyttää naarasgorillalta siis naama
- Taunotakatukkako
Kuin kaksi marjaa Tauno Valkonen ja Pasi Kataja. Tapehan teki aivan legendaarisen uimahyppysuorituksen muutama vuosinsitten Splahissä vai mikä uimahyppykisa oli...
- RattoKalevi
Kuulin Meijerillä että Tape on Pasi Petterin pikkuveli. 2 vuotta nuorempi. Enntiedämpitääkö paikkaansa, mutta kyllähän noi suunnilleen samanikäisiltä näyttävät ja isoja miehiä molemmat. Rispekt
- MikakalevinBMW
RattoKalevi kirjoitti:
Kuulin Meijerillä että Tape on Pasi Petterin pikkuveli. 2 vuotta nuorempi. Enntiedämpitääkö paikkaansa, mutta kyllähän noi suunnilleen samanikäisiltä näyttävät ja isoja miehiä molemmat. Rispekt
Ei pidä paikkaansa. Peter näyttää toki 15 v vanhemmalta muutaman vuoden takaiseen "tukka vielä päässä" lookkiin, mutta on vielä alle 50 v. Tape yli 50
- JPJuorumaa
Suomen Top 3 bodarit:
Mika Nyyssölä
Tape Valkonen
Jari Mentula
Bubbling under: Peter Wilenius - Randewuu
Kovimmat Tape, Mike ja Petteri. Ei haittaa vaikka kaikki kaljuuntuvat. Mikekin voisi leikata nuo harvenevat kiharansa pois
- Raipatjavurki
Tape ja Mike tehneet taas uuden WLOGin käy tsekkaa www.pakkotoisto.com
Hyvää Joulua Strike Team Swedenin Tapelle ja Mike Kaleville - Jeueir
Menee koko ajan Tape ja Pasi sekasin. Äijät ihan samannäkösiä
- Vitutterveydestä
Kuka nyt hoitaa roinan maahantuonnin kun Tape on pois pelistä? Mä haluan lihakset!!
- Huumekauppiaankohtalo
Tape kuolee pian syöpään.On syönyt ja piikittänyt myrkkyjä niin paljon.Hidas itsemurha.
- erhhhg
Tape syö vaan kaurapuuroa. Saa nääs voimaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466