Voiko rintoja isontaa ilman leikkausta?

Rinnaton:(

Sillä leikkaus tuntuu liian riskialttiilta, entäs jos kaiki menekään oikein miten ihmeessä saan hetkessä rahar korjausleikkaukseen, ei sellaiseen keski verto kansalaisella ole varaa.

Toimiiko erdicit vai onko huijausta?

Entä se omasta kudoksesta kasvar´tettu rinta- menetelmä, onko Suomessa?

Entäs onko hormoni hoitoja rinnattomuuteen?

Ikää minulla on vain 18, joten vielä pari vuotta pitäis kasvaa, mutta epäilen sitä koska en ole enään kolmeen vuoteen kasvanut, ja tuskin lantioni tästä enää levenee, että ei taida olla toivoa.

En ole edes laiha, vaan normaali painoinen, melkein pullukka silti kuppi koko on 75b(alkavat "kainaloista"joten tarvitsee isommat kupit, vaikka ei täytettä olekaan oikein minkään vertaa), ja näyttää täysin olemattomalta, jos ei ole rintaliivejä niitä ei huomaa ollenkaan vaatteet päällä. Ja useimmiten käytän sellaisia liivejä joissa on tosi paksut toppaukset, ja nekin näyttävät päälläni ehkä hädin tuskin b- kupilta:(

Itse luottamukseni on surkea, ja jopa pitkäaikaisen miesystäväni kanssa minusta on vaivalloista näyttää itseäni...

Ja tiedän että itse luottamukseni NAISENA parantuisi jos saisin rinnat, jotka huomaa eli edes sen oikeasti b.kupilta näyttävät...

76

36085

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • j.j.
      • Nuudeli

        Toimisikohan tuollainen oikeasti.. Onko mitään tietoa olisiko Suomessa mahdollista kokeilla?


      • hile 2
        Nuudeli kirjoitti:

        Toimisikohan tuollainen oikeasti.. Onko mitään tietoa olisiko Suomessa mahdollista kokeilla?

        Söin lapsena paljon vasikoitten maitojauhetta.Kyllä kasvoi kauheat utareet.Nyt kuukausi sitten pienennettiin.Kokeilkaa


      • ASIAN MILK :D
        hile 2 kirjoitti:

        Söin lapsena paljon vasikoitten maitojauhetta.Kyllä kasvoi kauheat utareet.Nyt kuukausi sitten pienennettiin.Kokeilkaa

        Kiva tietää.....sillä olen puoliksi aasialainen ja puoliksi suomalainen. Synnyin suomessa ja äitini löysi aasialaisia kauppoja, joissa oli aasialaisia maitoja/maitojauheita......Niitä saa siis aasialaisista ruokakaupoista....niitä voi etsiä varmaankin netistä....


      • Tarkkuutta

        Muistakaa että ulkomailta tilattaessa lääkkeeksi luokiteltavia tuotteita, voi räpsähtää postitullissa sakot ja menettää tuotteet.


      • Anonyymi

    • Pelkkää itsepetosta

      Anna-lehti:
      "Plastiikkakirurgian professori Sirpa Asko-Seljavaara pysyy sanojensa takana. Hänen mielestään silikonirinnat hankkineet naiset eivät panosta älyynsä. He ovat tutkimusten mukaan pääasiassa kouluttamattomia.

      - Tuomitsen silikonirintojen markkinoinnin ihmisen itsetunnon parantajana. Itsetunto ei silikoneilla kohoa. On mieletön ajatus, että psyykeä voisi hoitaa veitsellä."

      • Nuudeli

        yksi lysti millä ne rinnat saa isontumaan, kunhan saan ,ilman että terveys menee .ja tuossa seuraavassa vastauksessa 7. kohta kuulostaa hyvältä, mutta tehdäänkö tuota suomessa?jostain vastaavasta olen kuullut , mutta sitä tehtäisiin vain rinta syövästä kärsineille...Onko totta?

        Ja kyllä, itseluottamuksini kasvaisi takuulla leikauksen onnistuessa, sillä jo nyt kun käytän jätti toppauksia, itseluottamukseni on paljon kovempi kuin ilman niitä. Se on niin älyttömän rumaa että on jätti perse mutta ei rintoja, niin kuin minulla, ja nateeksi kanssa sisareni, jos teitä on.


        Ja kuka sanoo etteivät silikonitytöt panosta älyynsä, minä ainakin panostan, miksi muuten hakisin yliopistoon?? Ja sinne myös aion päästä.. ja on kyllä ihme jos ei pääse näillä arvosanoilla...


      • migsu
        Nuudeli kirjoitti:

        yksi lysti millä ne rinnat saa isontumaan, kunhan saan ,ilman että terveys menee .ja tuossa seuraavassa vastauksessa 7. kohta kuulostaa hyvältä, mutta tehdäänkö tuota suomessa?jostain vastaavasta olen kuullut , mutta sitä tehtäisiin vain rinta syövästä kärsineille...Onko totta?

        Ja kyllä, itseluottamuksini kasvaisi takuulla leikauksen onnistuessa, sillä jo nyt kun käytän jätti toppauksia, itseluottamukseni on paljon kovempi kuin ilman niitä. Se on niin älyttömän rumaa että on jätti perse mutta ei rintoja, niin kuin minulla, ja nateeksi kanssa sisareni, jos teitä on.


        Ja kuka sanoo etteivät silikonitytöt panosta älyynsä, minä ainakin panostan, miksi muuten hakisin yliopistoon?? Ja sinne myös aion päästä.. ja on kyllä ihme jos ei pääse näillä arvosanoilla...

        OLEN SAMAA MIELTÄ. Jättitoppausten kanssa olen mielestäni normaali, itsetuntoni on paljon parempi. En pystyisi enää mennä mihinkään ilman että olen pukenut rinnat ylleni. Vittumaista tässä on kuitenkin se että et voi paljastaa itseäsi ilman paitaa. Kuvittele itse eläväsi edes viikkon niin että et voi näyttää rintojasi kenellekkään ja muista aina hävetä silmät päästäsi jossain uimarantsulla. Jos haluat siis tietää miksi bimbo ottaa silikonit.

        Ja vielä, mitä sinä tekisit jos sinulla olisi TÄYSIN tasainen rintakehä? Asetu toisen asemaan niin ehkä tajuat! Se herättää kuin herättääkin ihmetystä ympärilläsi (kadulla, discossa, baarissa, koulussa, töissä, missä vaan!) Ja ihmiset miettii siis että onko toi joku transseksuaali vai mikä? (vähän liiottelin nyt)


      • tyytyväinen
        migsu kirjoitti:

        OLEN SAMAA MIELTÄ. Jättitoppausten kanssa olen mielestäni normaali, itsetuntoni on paljon parempi. En pystyisi enää mennä mihinkään ilman että olen pukenut rinnat ylleni. Vittumaista tässä on kuitenkin se että et voi paljastaa itseäsi ilman paitaa. Kuvittele itse eläväsi edes viikkon niin että et voi näyttää rintojasi kenellekkään ja muista aina hävetä silmät päästäsi jossain uimarantsulla. Jos haluat siis tietää miksi bimbo ottaa silikonit.

        Ja vielä, mitä sinä tekisit jos sinulla olisi TÄYSIN tasainen rintakehä? Asetu toisen asemaan niin ehkä tajuat! Se herättää kuin herättääkin ihmetystä ympärilläsi (kadulla, discossa, baarissa, koulussa, töissä, missä vaan!) Ja ihmiset miettii siis että onko toi joku transseksuaali vai mikä? (vähän liiottelin nyt)

        On todella vapauttava kokemus huomata olevansa miestenkin silmissä kiinnostava ja naisellinen ihan omana itsenään. Ennen yritin muita matkien käydä joka kuukausi kampaajalla, ostaa kaikkia uusia ihme-emulsioita, juosta solariumissa jne. Mietin jopa kauneusleikkaukseen menoa. Nyt kun uskallan olla oma itseni, enkä pyri väkisin miellyttämään muita, olen huomannut, että miehet ovat paljon kiinnostuneempia kuin aikaisemmin. Miehet kammoksuvat naista, josta huokuu epätoivo ja joka on valmis tekemään epätoivoisia asioita miellyttääkseen muita - esimerkiksi leikkelemään itseään.

        Nykyisin keskityn syömään terveellisesti ja harrastamaan joka päivä jotain liikuntaa. Käyn joko kävelyllä, lenkillä, jumpassa, uimassa tai mitä milloinkin. Olen 168 cm ja painan 60 kg. En siis ole lihava enkä laiha. Fyysinen hyvä olo ja kunto ovat luoneet minuun valtavasti lisää itsevarmuutta. Nykyisin meikkaankin vain silloin kun olen menossa juhlimaan. Olen huomannut, että saan minimaalisella meikillä enemmän huomiota ja tanssiinkutsuja kuin leikkauksissa käyneet, räikeästi meikkaavat ja koko ajan peiliin vilkuilevat ystäväni. Nyt olen tapaillut pari kuukautta aivan ihanaa, rikasta ja komeaa miestä, joka sanoo jo pitkään etsineensä kaltaistani aitoa ihmistä, joka ei juokse terveydelle vaarallisten hullutusten perässä.

        Uskokaa pois, että aitous on valttia. On turhaa ja tyhmää olla markkinavoimien orja ja uhri. Sellainen elämä on niin valheellista ja pettävää. Minusta turhamaisuuden raja menee viimeistään siinä, kun ulkonäön muokkaaminen alkaa vaarantaa terveyttä. Tarkoitan nimenomaan leikkauksia, joissa on paljon riskejä ja joiden tulos voi olla mitä tahansa. Ne myös joudutaan usein uusimaan vähän väliä kalliilla hinnalla. Mieluummin käytän säästyvät rahat uuden auton ostamiseen, asuntoni pankkilainan lyhentämiseen tai vaikka maailman ympäri matkustamiseen. Ja muuten, minun rintani kasvoivat AA:sta A:han syömällä.


      • Nuudeli
        tyytyväinen kirjoitti:

        On todella vapauttava kokemus huomata olevansa miestenkin silmissä kiinnostava ja naisellinen ihan omana itsenään. Ennen yritin muita matkien käydä joka kuukausi kampaajalla, ostaa kaikkia uusia ihme-emulsioita, juosta solariumissa jne. Mietin jopa kauneusleikkaukseen menoa. Nyt kun uskallan olla oma itseni, enkä pyri väkisin miellyttämään muita, olen huomannut, että miehet ovat paljon kiinnostuneempia kuin aikaisemmin. Miehet kammoksuvat naista, josta huokuu epätoivo ja joka on valmis tekemään epätoivoisia asioita miellyttääkseen muita - esimerkiksi leikkelemään itseään.

        Nykyisin keskityn syömään terveellisesti ja harrastamaan joka päivä jotain liikuntaa. Käyn joko kävelyllä, lenkillä, jumpassa, uimassa tai mitä milloinkin. Olen 168 cm ja painan 60 kg. En siis ole lihava enkä laiha. Fyysinen hyvä olo ja kunto ovat luoneet minuun valtavasti lisää itsevarmuutta. Nykyisin meikkaankin vain silloin kun olen menossa juhlimaan. Olen huomannut, että saan minimaalisella meikillä enemmän huomiota ja tanssiinkutsuja kuin leikkauksissa käyneet, räikeästi meikkaavat ja koko ajan peiliin vilkuilevat ystäväni. Nyt olen tapaillut pari kuukautta aivan ihanaa, rikasta ja komeaa miestä, joka sanoo jo pitkään etsineensä kaltaistani aitoa ihmistä, joka ei juokse terveydelle vaarallisten hullutusten perässä.

        Uskokaa pois, että aitous on valttia. On turhaa ja tyhmää olla markkinavoimien orja ja uhri. Sellainen elämä on niin valheellista ja pettävää. Minusta turhamaisuuden raja menee viimeistään siinä, kun ulkonäön muokkaaminen alkaa vaarantaa terveyttä. Tarkoitan nimenomaan leikkauksia, joissa on paljon riskejä ja joiden tulos voi olla mitä tahansa. Ne myös joudutaan usein uusimaan vähän väliä kalliilla hinnalla. Mieluummin käytän säästyvät rahat uuden auton ostamiseen, asuntoni pankkilainan lyhentämiseen tai vaikka maailman ympäri matkustamiseen. Ja muuten, minun rintani kasvoivat AA:sta A:han syömällä.

        ..Minulla tuo syöminen, sillä en ole edes hoikka, rintoj ei ole, mulla on TODELLA muhkea perse, joten ei lisä kiloja kiitos.

        Mutta onko tuollaista vacuum hommelia suomessa käytettäväissä??Kuulostaa aika hyvältä...


      • kokemusta on

        Ei itsetunto ehkä suoraan kasva implanttien laitolla, mutta jos pienirintaisuus vaivaa, eikä sen takia viiti uimahalliinkaa mennä toisten eteen tai välttää yhteisiä pesutiloja, neuvon kyllä kulkeutumaan plastiikkakirurgin juttusille.

        Pienirintaisuudella on varmasti jonkin verran vaikutusta itsetuntoon ja mielestäni implantit pitäis laittaa jo mahdollisimman nuorena, ettei rintoja tarvi hävetä niin paljon, että ei kehtaa toisten edessä riisua.

        Moni puhuu joka ei tiedä asiasta mitään, eikä kokemusta ole. Itse laitoin implantit viitisen vuotta sitten ja kyllä oon ollu tosi tyytyväinen. Ei tarvi jatkuvasti etsiä rintaliivejä, joissa on älyttömät toppaukset ja vaatteetkin istuvat huomattavasti paremmin...!!Ja kouluttautunutkin olen melko korkealle, kuten monikin implantit laittaneista, eikä niiden laittaminen vähennä mitenkään älykkyyden kasvattamista!


      • sportti_pimu_25
        migsu kirjoitti:

        OLEN SAMAA MIELTÄ. Jättitoppausten kanssa olen mielestäni normaali, itsetuntoni on paljon parempi. En pystyisi enää mennä mihinkään ilman että olen pukenut rinnat ylleni. Vittumaista tässä on kuitenkin se että et voi paljastaa itseäsi ilman paitaa. Kuvittele itse eläväsi edes viikkon niin että et voi näyttää rintojasi kenellekkään ja muista aina hävetä silmät päästäsi jossain uimarantsulla. Jos haluat siis tietää miksi bimbo ottaa silikonit.

        Ja vielä, mitä sinä tekisit jos sinulla olisi TÄYSIN tasainen rintakehä? Asetu toisen asemaan niin ehkä tajuat! Se herättää kuin herättääkin ihmetystä ympärilläsi (kadulla, discossa, baarissa, koulussa, töissä, missä vaan!) Ja ihmiset miettii siis että onko toi joku transseksuaali vai mikä? (vähän liiottelin nyt)

        Vanha keskustelu, mutta vastaan silti :)
        Minulla oli vielä muutama vuosi sitten hirveä ongelma pikkuruisista rinnoistani. Kaikilla muilla oli isommat ja kauniimmat ja häpesin yli kaiken pieniä ja ei niin kovin kauniin muotoisia rintojani.

        No, tuolloin en vielä harrastanut urheilua...

        Nykyään, rintani ovat urheilun myötä ehkä jopa entisestäänkin pienentyneet. Ennen täyttivät sentään a-kupin ja nykyään hädin tuskin senkään :D Lisäksi painoni on vielä noussutkin, mutta vartaloni on muuttunut lihaksikkaammaksi ja sporttisemmaksi enkä enää edes haluaisi isompia rintoja. Minua luullaan ikäistäni nuoremmaksi ja kasvoni sekä timmi muhkea peppu saavat kaiken huomion, joten ei haittaa vaikka rintani eivät suuret olekaan.

        Miettikää naiset niitä HYVIÄ puolia ja korostakaa niitä :)!


      • Apua tarvitseva
        tyytyväinen kirjoitti:

        On todella vapauttava kokemus huomata olevansa miestenkin silmissä kiinnostava ja naisellinen ihan omana itsenään. Ennen yritin muita matkien käydä joka kuukausi kampaajalla, ostaa kaikkia uusia ihme-emulsioita, juosta solariumissa jne. Mietin jopa kauneusleikkaukseen menoa. Nyt kun uskallan olla oma itseni, enkä pyri väkisin miellyttämään muita, olen huomannut, että miehet ovat paljon kiinnostuneempia kuin aikaisemmin. Miehet kammoksuvat naista, josta huokuu epätoivo ja joka on valmis tekemään epätoivoisia asioita miellyttääkseen muita - esimerkiksi leikkelemään itseään.

        Nykyisin keskityn syömään terveellisesti ja harrastamaan joka päivä jotain liikuntaa. Käyn joko kävelyllä, lenkillä, jumpassa, uimassa tai mitä milloinkin. Olen 168 cm ja painan 60 kg. En siis ole lihava enkä laiha. Fyysinen hyvä olo ja kunto ovat luoneet minuun valtavasti lisää itsevarmuutta. Nykyisin meikkaankin vain silloin kun olen menossa juhlimaan. Olen huomannut, että saan minimaalisella meikillä enemmän huomiota ja tanssiinkutsuja kuin leikkauksissa käyneet, räikeästi meikkaavat ja koko ajan peiliin vilkuilevat ystäväni. Nyt olen tapaillut pari kuukautta aivan ihanaa, rikasta ja komeaa miestä, joka sanoo jo pitkään etsineensä kaltaistani aitoa ihmistä, joka ei juokse terveydelle vaarallisten hullutusten perässä.

        Uskokaa pois, että aitous on valttia. On turhaa ja tyhmää olla markkinavoimien orja ja uhri. Sellainen elämä on niin valheellista ja pettävää. Minusta turhamaisuuden raja menee viimeistään siinä, kun ulkonäön muokkaaminen alkaa vaarantaa terveyttä. Tarkoitan nimenomaan leikkauksia, joissa on paljon riskejä ja joiden tulos voi olla mitä tahansa. Ne myös joudutaan usein uusimaan vähän väliä kalliilla hinnalla. Mieluummin käytän säästyvät rahat uuden auton ostamiseen, asuntoni pankkilainan lyhentämiseen tai vaikka maailman ympäri matkustamiseen. Ja muuten, minun rintani kasvoivat AA:sta A:han syömällä.

        hei mä syön vaiks kui paljon ja silti mun paino ei nouse ja mun rinnat ei kasva. Mitä sä syöt ja niinku millon koska mua harmittaa tosi paljon toi asia.


      • Sanikkainen
        migsu kirjoitti:

        OLEN SAMAA MIELTÄ. Jättitoppausten kanssa olen mielestäni normaali, itsetuntoni on paljon parempi. En pystyisi enää mennä mihinkään ilman että olen pukenut rinnat ylleni. Vittumaista tässä on kuitenkin se että et voi paljastaa itseäsi ilman paitaa. Kuvittele itse eläväsi edes viikkon niin että et voi näyttää rintojasi kenellekkään ja muista aina hävetä silmät päästäsi jossain uimarantsulla. Jos haluat siis tietää miksi bimbo ottaa silikonit.

        Ja vielä, mitä sinä tekisit jos sinulla olisi TÄYSIN tasainen rintakehä? Asetu toisen asemaan niin ehkä tajuat! Se herättää kuin herättääkin ihmetystä ympärilläsi (kadulla, discossa, baarissa, koulussa, töissä, missä vaan!) Ja ihmiset miettii siis että onko toi joku transseksuaali vai mikä? (vähän liiottelin nyt)

        Itse otin silarit, sellaiset alle 3dl juurikin tuon takia. MINÄ tiedän täysin millaista on aina vääntää vitsiä laudasta, pukea joka kerta huonosti istuvia paitoja päälleen ja tuntea itsensä pojaksi kroppansa puutteiden vuoksi. Otin silarit, olen tyytyväinen ja olo on nyt kokonainen omassa kehossani :)


    • Vaihtoehtoja

      Kaikki terveet rinnat, joilla nainen pystyy tarvittaessa imettämään omaa vauvaansa, ovat täysin normaaleja. Iän ja muiden tekijöiden mukanaan tuomat vartalon muutokset ovat osa jokaisen ihmisen persoonallisuutta.

      Yli puolella naisista rinnat ovat keskenään selvästi eri kokoisia ja -muotoisia. Täysin identtistä rintaparia ei ole olemassakaan. Seuraavassa listassa kerrotaan lyhyesti asioista, jotka vaikuttavat tai voivat vaikuttaa rintojen ominaisuuksiin.

      1. Naisen rinnat kasvavat usein vielä reilusti yli 20-vuotiaanakin. Kesken vartalon kehittymisen ei missään nimessä kannata esimerkiksi leikkauttaa silikonirintoja.

      2. Kun naisen paino nousee, niin silloin yleensä myös rinnat kasvavat. Painon laskiessa rinnat normaalisti pienenevät. Rasvaprosentin aleneminen pienentää rintojakin.

      3. Raskauden ja imetyksen aikana lähes kaikkien naisten rinnat kasvavat väliaikaisesti.

      4. Tietyt e-pillerit aiheuttavat sivuvaikutuksenaan joillekin naisille rintojen kasvua. Ilmiö johtuu pääasiassa nesteen kertymisestä elimistöön, ja rinnat palautuvat yleensä aikaisempaan kokoonsa, kun pillerien käyttö lopetetaan.

      5. Rintalihaksia treenaamalla ja vahvistamalla voidaan parantaa myös rintojen asentoa ja ryhtiä.

      6. Kohottavia rintaliivejä löytyy joka lähtöön. Monet naiset käyttävät kaarituellisia tai push up -liivejä. On myös olemassa paljon erilaisia rintaliivien sisään laitettavia geeli- ja ilmatyynytäytteitä. Esimerkiksi niin sanotut irtosilikonit ovat suosittuja.

      Sinun kannattaa valita rintaliivisi asiantuntevan myyjän opastuksella. Silloin teet juuri sinulle parhaiten sopivan ostoksen. Hyvät liivit voivat maksaa hieman enemmän, mutta niistä onkin sitten iloa paljon pidempään.

      7. Linköpingin yliopistossa Ruotsissa on kahden vuoden ajan kasvatettu rintakudoksen palasista uusia rintoja. Naisen omista soluista viljellyt rinnat voisivat korvata silikoniset proteesit. 300 - 500 gramman painoisen rinnan luominen kestää pari kuukautta. Jotta se asettuu oikeaan muotoon, viljelmä perustetaan eläimen sidekudoksesta tehtyyn muottiin. Rinta lakkaa kasvamasta itsestään, kun soluja on tarpeeksi tiheässä.

      Japanissa alan tutkimus on edennyt vieläkin pidemmälle. Kolmelle rinnanpoistosta toipuneelle naiselle rakennetaan siellä rinnat kantasoluista. Ne otetaan heidän omasta ihon alaisesta rasvakerroksestaan.

      • ei toimi nuo..

        1. Läheskään kaikilla ei kasva, ainakaan merkittävästi

        2. Ylipainoisillakin on pieniä/olemattomia rintoja, eikä normaalipainoisen ole mitään järkeä lihottaa itseään. Ylipaino on myös terveydelle vaarallista. Kilot menevät sitäpaitsi tasaisesti kehoon,eivät pelkästään rintoihin.

        3.Väliaikasesti kyllä. Imetyksen jälkeen rinnoista ei välttämättä ole enää mitään jäljellä. Kaikki naiset eivät myöskään halua lapsia.

        4. kasvu ei ole merkittävää ja rinnat palautuvat entiseen kokoonsa kun pillerit lopettaa. Pillereillä on muitakin sivuvaikutuksia eivätkä nekään ole täysin riskittömiä.

        5. Rintalihasten treenaaminen ei kasvata rintojen kokoa, sillä rinnat ovat rasvakudosta.

        6. Liivit ym toppaukset eivät paljon lohduta intiimeissä tilanteissa. Ei kukaan voi aina olla toppaukset päällä.

        7. Tämä vaihtoehto kuulostaa hyvältä, mutta taitaa vielä olla varsin hinnakas ja vaikeasti saatavilla.


    • Hmmmm

      B ei ole pieni, se on maailmanlaajuisesti varmaan kaikkein yleisin kuppikoko. Turhaan epäilet itseäsi, harrasta liikuntaa, kävele ryhdikkäästi, osta kivoja vaatteita.

      • Nuudeli

        mutta, kun ei näytä siltä.Jos rintalivejä jätti toppauksia ei ole, rintoja ei huomaa.ja ei voida sanoa että minun kokoni olis keskiverto, sillä jokaisella tuntemallani naisella ON isommat rinnat kuin itselläni, ja myönnetään ole erittäin kateellinen.

        Ja minun itsetuntoni tarvitsee rinnat, ilman niitä en tunne itseäni naiselliseksi ja näin ollen en voi omata hyvää itseluottamusta.


      • Kokeile
        Nuudeli kirjoitti:

        mutta, kun ei näytä siltä.Jos rintalivejä jätti toppauksia ei ole, rintoja ei huomaa.ja ei voida sanoa että minun kokoni olis keskiverto, sillä jokaisella tuntemallani naisella ON isommat rinnat kuin itselläni, ja myönnetään ole erittäin kateellinen.

        Ja minun itsetuntoni tarvitsee rinnat, ilman niitä en tunne itseäni naiselliseksi ja näin ollen en voi omata hyvää itseluottamusta.

        Rintalihaksia treenaamalla ja vahvistamalla voidaan parantaa myös rintojen asentoa ja ryhtiä. Rintajumppa on tehokas tapa saada rintalihakset vahvemmiksi ja rinnat kiinteämmiksi. Jo muutamilla perusliikkeillä pääset hyvin alkuun. Jumppaa säännöllisesti 2 - 3 kertaa viikossa, niin saat tuloksia varmasti.

        RINTAKEHÄN LIHASTEN AVAUSVENYTYKSIÄ ENNEN JA JÄLKEEN HARJOITUSTEN:
        a) Vie kädet selän taakse yhteen. Ojenna käsiä yhdessä selän takana ylöspäin. Pidä kädet koko ajan suorina, äläkä koukista niitä.
        b) Vie toinen käsi vaakatasossa taaksesi seinää vasten. Kämmen on sisäpuoleltaan seinässä kiinni, ja sormet osoittavat taaksepäin. Käännä ylävartaloa varovasti vastakkaiseen suuntaan, ja anna sen venyä. Toista sama toisen käden kanssa toiseen suuntaan.

        1. PERUSPUNNERRUS:
        Käy päinmakuulle. Pidä polvet kiinni lattiassa, selkä ja vatsa tiukkana. Muista pitää peppu alhaalla ja keskivartalo tiukkana. Avaa kädet hieman hartioiden leveyttä leveämmälle. Pidä kämmenet auki ja sormet eteenpäin tai hieman sisäänpäin käännettyinä kiinni lattiassa. Laske ylävartaloa käsien väliin, jolloin kyynärpäät avautuvat sivuille. Ojenna takaisin suoraksi. Nojaa vartalon painoa käsien päälle painaen samalla hartioita alas. Pidä niska ja kaula pitkänä sekä hyvä ryhti koko suorituksen ajan. Muista kannatella myös päätä suorana selkärangan jatkona.

        2. RANKEMPI PUNNERRUS:
        Muuten sama kuin numero 1, mutta lisää liikkeeseen kuminauha. Pujota kuminauha selän takaa, ja pidä käsillä kuminauhan päistä kiinni siten, että kuminauha kulkee peukalon ja etusormen välissä. Kuminauha tulee pitää tiukkana koko ajan, jotta se lisää punnerruksen vastusta.

        3. PUNNERRUS PAINOJEN KANSSA:
        Asetu selin makuulle. Pidä polvet koukussa ja hartiat rentoina alustalla. Muista pitää rintakehä avoimena ja ristiselkä kiinni lattiassa koko ajan. Ota käsipainot käsiisi, ja tuo painot sivuilta ylös eteen kädet hieman koukussa, ja laske alas sivuille. Älä pudota käsia niitä alas tuodessasi, vaan tuo kädet alas hitaasti jarruttaen.

        4. KUMINAUHALIIKE:
        Istu koukkuistuntaan eli pakarat ja kantapäät lattiassa ja polvet koholla. Laita kuminauha yläselän takaa kainaloiden alta. Ota kuminauhasta kiinni niin, että kämmenet ovat alaspäin ja kyynärpäät sivulla vaakatasossa. Työnnä kädet eteen lähes suoriksi, kädet voivat mennä vähän ristiin. Palauta kädet jarruttaen alkuasentoon.

        5. RINTALIIKE ILMAN VÄLINEITÄ TAI PIENEN PALLON KANSSA:
        Laita kämmenet rintojen kohdalla edessä yhteen, ja purista niitä kunnolla yhteen noin viiden sekunnin ajan. Toista liikettä voimakkaasti niin monta kertaa kuin jaksat. Jos käytät palloa, laita se kämmenten väliin. Purista palloa kovalla voimalla aina viisi sekuntia kerrallaan, ja hellitä otetta.


        PS: Kuten tiedätte, monet miehet treenaavat itselleen valtavan kokoiset rintalihakset. Aivan yhtä helposti se onnistuu naisiltakin.


      • Nuudeli
        Kokeile kirjoitti:

        Rintalihaksia treenaamalla ja vahvistamalla voidaan parantaa myös rintojen asentoa ja ryhtiä. Rintajumppa on tehokas tapa saada rintalihakset vahvemmiksi ja rinnat kiinteämmiksi. Jo muutamilla perusliikkeillä pääset hyvin alkuun. Jumppaa säännöllisesti 2 - 3 kertaa viikossa, niin saat tuloksia varmasti.

        RINTAKEHÄN LIHASTEN AVAUSVENYTYKSIÄ ENNEN JA JÄLKEEN HARJOITUSTEN:
        a) Vie kädet selän taakse yhteen. Ojenna käsiä yhdessä selän takana ylöspäin. Pidä kädet koko ajan suorina, äläkä koukista niitä.
        b) Vie toinen käsi vaakatasossa taaksesi seinää vasten. Kämmen on sisäpuoleltaan seinässä kiinni, ja sormet osoittavat taaksepäin. Käännä ylävartaloa varovasti vastakkaiseen suuntaan, ja anna sen venyä. Toista sama toisen käden kanssa toiseen suuntaan.

        1. PERUSPUNNERRUS:
        Käy päinmakuulle. Pidä polvet kiinni lattiassa, selkä ja vatsa tiukkana. Muista pitää peppu alhaalla ja keskivartalo tiukkana. Avaa kädet hieman hartioiden leveyttä leveämmälle. Pidä kämmenet auki ja sormet eteenpäin tai hieman sisäänpäin käännettyinä kiinni lattiassa. Laske ylävartaloa käsien väliin, jolloin kyynärpäät avautuvat sivuille. Ojenna takaisin suoraksi. Nojaa vartalon painoa käsien päälle painaen samalla hartioita alas. Pidä niska ja kaula pitkänä sekä hyvä ryhti koko suorituksen ajan. Muista kannatella myös päätä suorana selkärangan jatkona.

        2. RANKEMPI PUNNERRUS:
        Muuten sama kuin numero 1, mutta lisää liikkeeseen kuminauha. Pujota kuminauha selän takaa, ja pidä käsillä kuminauhan päistä kiinni siten, että kuminauha kulkee peukalon ja etusormen välissä. Kuminauha tulee pitää tiukkana koko ajan, jotta se lisää punnerruksen vastusta.

        3. PUNNERRUS PAINOJEN KANSSA:
        Asetu selin makuulle. Pidä polvet koukussa ja hartiat rentoina alustalla. Muista pitää rintakehä avoimena ja ristiselkä kiinni lattiassa koko ajan. Ota käsipainot käsiisi, ja tuo painot sivuilta ylös eteen kädet hieman koukussa, ja laske alas sivuille. Älä pudota käsia niitä alas tuodessasi, vaan tuo kädet alas hitaasti jarruttaen.

        4. KUMINAUHALIIKE:
        Istu koukkuistuntaan eli pakarat ja kantapäät lattiassa ja polvet koholla. Laita kuminauha yläselän takaa kainaloiden alta. Ota kuminauhasta kiinni niin, että kämmenet ovat alaspäin ja kyynärpäät sivulla vaakatasossa. Työnnä kädet eteen lähes suoriksi, kädet voivat mennä vähän ristiin. Palauta kädet jarruttaen alkuasentoon.

        5. RINTALIIKE ILMAN VÄLINEITÄ TAI PIENEN PALLON KANSSA:
        Laita kämmenet rintojen kohdalla edessä yhteen, ja purista niitä kunnolla yhteen noin viiden sekunnin ajan. Toista liikettä voimakkaasti niin monta kertaa kuin jaksat. Jos käytät palloa, laita se kämmenten väliin. Purista palloa kovalla voimalla aina viisi sekuntia kerrallaan, ja hellitä otetta.


        PS: Kuten tiedätte, monet miehet treenaavat itselleen valtavan kokoiset rintalihakset. Aivan yhtä helposti se onnistuu naisiltakin.

        ...onnistu kovin helposti, sillä mä treeneen mun miehen kans osaksi sampja juttuja samoilla ravoilla, mun mies on kehittynyt joka suunteen PALJON enenmmän kuin itse ole... Ja tässä tapauksessa ei auta rintojen asennon muutos kun niiä rintoj aei käytännössä näy..


      • Miisa
        Nuudeli kirjoitti:

        ...onnistu kovin helposti, sillä mä treeneen mun miehen kans osaksi sampja juttuja samoilla ravoilla, mun mies on kehittynyt joka suunteen PALJON enenmmän kuin itse ole... Ja tässä tapauksessa ei auta rintojen asennon muutos kun niiä rintoj aei käytännössä näy..

        Olet vain ollut liian laiska. Mulla ja monilla kavereillani tuo treenaaminen on vaikuttanut ihan mukavasti myös rintoihin. Mulla ei ennen ollut rintoja juuri ollenkaan.


      • Ulkkis
        Nuudeli kirjoitti:

        mutta, kun ei näytä siltä.Jos rintalivejä jätti toppauksia ei ole, rintoja ei huomaa.ja ei voida sanoa että minun kokoni olis keskiverto, sillä jokaisella tuntemallani naisella ON isommat rinnat kuin itselläni, ja myönnetään ole erittäin kateellinen.

        Ja minun itsetuntoni tarvitsee rinnat, ilman niitä en tunne itseäni naiselliseksi ja näin ollen en voi omata hyvää itseluottamusta.

        Suomalaisilla naisilla on kansainvälisesti ottaen isot rinnat, ja lisäksi Suomessa on tää älytön silikonimisujen ihailu mennyt ihan ylettömiin mittoihin. Mitä jos muuttaisit ulkomaille?


      • neppinenä
        Miisa kirjoitti:

        Olet vain ollut liian laiska. Mulla ja monilla kavereillani tuo treenaaminen on vaikuttanut ihan mukavasti myös rintoihin. Mulla ei ennen ollut rintoja juuri ollenkaan.

        ...taitaa tuokin sitten olla yksilöllistä. Itse en ole tavannut ketään kenellä rintalihastreenit yms. olisi sanottavasti suurentanut rintoja, mukaanlukien itseni. Tai ehkä olin liian laiska treenatessani n. 4 vuotta pari kertaa viikossa...
        Lihakset kyllä kasvoivat, tiettyyn rajaan asti, mutta itselläni tilanne oli se, että jos rintakudosta ei ole niin sitä ei ole. Mutta kaipa se sitten jollakulla toimii, mikä sen hienompaa...


      • silmät aukaissut

        Varsinkin suomessa naiset häpeävät pyytää apua rintaliivikaupassa. Moni yllättyy jos joskus pyytääkin apua, että koko onkin aivan eri kuin mitä on itse luullut. Olen ollut vuosia täysin varma siitä, että kuppikokoni on B. Rintani ovat aika pienet, eivät mitenkään erityisen kivan muotoiset mutta normaalit. Pyysin sitten kerran apua alusvaateostoksilla, ja sainkin tietää että rintaliivieni pitäisikin olla 70D (joka tosin on suomessa kaikista yleisin koko!!) Olen silti kyllä sitä mieltä että rintani ovat pienet verrattuna moniin ystäviini, mutta panostan sitä enemmän parhaisiin puoliini, kuten vatsaan ja peppuun. ;)

        Käykää tytöt rohkeasti pyytämässä apua, suurin osa varmasti yllättyy. ;)


      • 13
        Kokeile kirjoitti:

        Rintalihaksia treenaamalla ja vahvistamalla voidaan parantaa myös rintojen asentoa ja ryhtiä. Rintajumppa on tehokas tapa saada rintalihakset vahvemmiksi ja rinnat kiinteämmiksi. Jo muutamilla perusliikkeillä pääset hyvin alkuun. Jumppaa säännöllisesti 2 - 3 kertaa viikossa, niin saat tuloksia varmasti.

        RINTAKEHÄN LIHASTEN AVAUSVENYTYKSIÄ ENNEN JA JÄLKEEN HARJOITUSTEN:
        a) Vie kädet selän taakse yhteen. Ojenna käsiä yhdessä selän takana ylöspäin. Pidä kädet koko ajan suorina, äläkä koukista niitä.
        b) Vie toinen käsi vaakatasossa taaksesi seinää vasten. Kämmen on sisäpuoleltaan seinässä kiinni, ja sormet osoittavat taaksepäin. Käännä ylävartaloa varovasti vastakkaiseen suuntaan, ja anna sen venyä. Toista sama toisen käden kanssa toiseen suuntaan.

        1. PERUSPUNNERRUS:
        Käy päinmakuulle. Pidä polvet kiinni lattiassa, selkä ja vatsa tiukkana. Muista pitää peppu alhaalla ja keskivartalo tiukkana. Avaa kädet hieman hartioiden leveyttä leveämmälle. Pidä kämmenet auki ja sormet eteenpäin tai hieman sisäänpäin käännettyinä kiinni lattiassa. Laske ylävartaloa käsien väliin, jolloin kyynärpäät avautuvat sivuille. Ojenna takaisin suoraksi. Nojaa vartalon painoa käsien päälle painaen samalla hartioita alas. Pidä niska ja kaula pitkänä sekä hyvä ryhti koko suorituksen ajan. Muista kannatella myös päätä suorana selkärangan jatkona.

        2. RANKEMPI PUNNERRUS:
        Muuten sama kuin numero 1, mutta lisää liikkeeseen kuminauha. Pujota kuminauha selän takaa, ja pidä käsillä kuminauhan päistä kiinni siten, että kuminauha kulkee peukalon ja etusormen välissä. Kuminauha tulee pitää tiukkana koko ajan, jotta se lisää punnerruksen vastusta.

        3. PUNNERRUS PAINOJEN KANSSA:
        Asetu selin makuulle. Pidä polvet koukussa ja hartiat rentoina alustalla. Muista pitää rintakehä avoimena ja ristiselkä kiinni lattiassa koko ajan. Ota käsipainot käsiisi, ja tuo painot sivuilta ylös eteen kädet hieman koukussa, ja laske alas sivuille. Älä pudota käsia niitä alas tuodessasi, vaan tuo kädet alas hitaasti jarruttaen.

        4. KUMINAUHALIIKE:
        Istu koukkuistuntaan eli pakarat ja kantapäät lattiassa ja polvet koholla. Laita kuminauha yläselän takaa kainaloiden alta. Ota kuminauhasta kiinni niin, että kämmenet ovat alaspäin ja kyynärpäät sivulla vaakatasossa. Työnnä kädet eteen lähes suoriksi, kädet voivat mennä vähän ristiin. Palauta kädet jarruttaen alkuasentoon.

        5. RINTALIIKE ILMAN VÄLINEITÄ TAI PIENEN PALLON KANSSA:
        Laita kämmenet rintojen kohdalla edessä yhteen, ja purista niitä kunnolla yhteen noin viiden sekunnin ajan. Toista liikettä voimakkaasti niin monta kertaa kuin jaksat. Jos käytät palloa, laita se kämmenten väliin. Purista palloa kovalla voimalla aina viisi sekuntia kerrallaan, ja hellitä otetta.


        PS: Kuten tiedätte, monet miehet treenaavat itselleen valtavan kokoiset rintalihakset. Aivan yhtä helposti se onnistuu naisiltakin.

        Ei auttanut noi liikkeet mulla. Ja rinnathan on sitä paitsi rasvaa rauhasta, ei lihasta.

        Jos rinnattomuus vaivaa häiritsevän paljon elämää, niin kirurgin juttusille vaan selvittämään, voisko se olla sopiva vaihtoehto. Kukin ne leikkaukset omasta pussista maksaa ja jokainenhan itse päättä, mihin kaikkeen lailliseen rahansa käyttääpi.


      • mamma mia
        Nuudeli kirjoitti:

        mutta, kun ei näytä siltä.Jos rintalivejä jätti toppauksia ei ole, rintoja ei huomaa.ja ei voida sanoa että minun kokoni olis keskiverto, sillä jokaisella tuntemallani naisella ON isommat rinnat kuin itselläni, ja myönnetään ole erittäin kateellinen.

        Ja minun itsetuntoni tarvitsee rinnat, ilman niitä en tunne itseäni naiselliseksi ja näin ollen en voi omata hyvää itseluottamusta.

        Syökää enemmän. Pastaa kunnon kastikkeella. Kyllä ne tissit siitä


    • tyytyväinen

      mun mielestä ei kannata pelätä leikkausta. minäkin pelkäsin kauan,mutta nyt jälkeenpäin ajattelen, ettei se niin iso juttu ollutkaan. ja nyt olen tyytyväinen ulkonäkööni ja niin on miehenikin...
      luin talvella jotain lehtijuttua jylhän tiinasta ja siltä istumalta soitin numerotiedusteluun ja kumma kyllä sain hänen numeronsa. siitä kului n. kuukausi ja minulla oli kauniit rinnat ilman sen suurempia kipuja. helposti meni kaikki ja voisin tehdä saman milloin vain. muut eläköön miten haluavat, omat ovat rintani...

      • 7 kpl 15 minuutin sisällä

        Ei kai kukaan oikeasti usko, että 7 Tiina Jylhän asiakasta olisi "ihan sattumalta" kirjoittanut tänne 7 kehumisviestiä eri viestiketjuihin 15 minuutin sisällä?


      • edelleen tyytyväinen
        7 kpl 15 minuutin sisällä kirjoitti:

        Ei kai kukaan oikeasti usko, että 7 Tiina Jylhän asiakasta olisi "ihan sattumalta" kirjoittanut tänne 7 kehumisviestiä eri viestiketjuihin 15 minuutin sisällä?

        kiva, että muutkin ovat tyytyväisiä. minä puhun vain omista kokemuksistani....


      • jenna
        edelleen tyytyväinen kirjoitti:

        kiva, että muutkin ovat tyytyväisiä. minä puhun vain omista kokemuksistani....

        UUTISET

        Sairaala Siluetti esittelee menetelmän
        RINTOJEN MUOTOILUA ILMAN LEIKKAUSTA

        Naiset, jotka haaveilevat suuremmista rinnoista, ovat saaneet proteesien rinnalle uuden mahdollisen vaihtoehdon. Ilman leikkausta tapahtuva rintojen muotoilu perustuu luonnollisen rintakudoksen kasvattamiseen. Hoito kestää noin kymmenen viikkoa. Yhdysvalloissa kehitettyä menetelmää esitteli plastiikkakirurgi Matti Pakkanen esteettisen kirurgian yksityissairaala Siluetissa perjantaina.



        Yhdysvalloissa Brava-system -nimisellä markkinoitava rintojenmuokkausmenetelmä on kymmenen vuoden tuotekehityksen ja kliinisen tutkimuksen tulos. Suomeen menetelmä tekee vasta tuloaan.

        Brava-system sisältää rintojen päälle asetettavat muoviset kupit sekä erikoisliivit ja ns. smartboxin eli mikroprosessorin, joka stimuloi hellävaraisesti rinnan kasvua. Systeemiä käytetään kymmenen tuntia päivässä kymmenen viikon ajan. Käyttö on helppoa esimerkiksi nukkuessa, eikä se estä liikkumista tai normaalia toimintaa.

        Menetelmän avulla luonnollinen rintakudos vähitellen kasvaa. Hoidolla saavutetaan noin yhden kuppikoon kasvu. Kokomuutoksen ohessa menetelmä vaikuttaa myös rintojen ryhtiin ja muotoon. Internet-yhteensopivan mikroprosessorin avulla menetelmän käyttöä, tehoa ja vaikutusta voidaan seurata hoiton ajan lääkärin kanssa.

        - Menetelmä on yksi mahdollinen vaihtoehto rintaproteeseille, kun halutaan muutosta ilman leikkausta. Menetelmä sopii esimerkiksi pienirintaisille, jotka haluavat suuremmat rinnat tai naisille, jotka toivovat muutosta imettämisen jälkeen, Matti Pakkanen kertoo.

        Menetelmää Yhdysvalloissa kokeilleet kuvaavat hoitoa helpoksi, mukavaksi, hellävaraiseksi ja kivuttomaksi sekä - alkutotuttelun jälkeen - myös varsin huomaamattomaksi.

        - Hintansa puolesta vaihtoehto ei kilpaile rintproteesien kanssa. Brava-system maksaa noin 12.000 euroa, ja se vaatii käyttäjältään hoidon aikana varsin paljon. Merkittävää tässä on se, että naisilla on olemassa vaihtoehto myös ilman leikkausta, Pakkanen korostaa.

        Lisätietoja leikkauksista: Esteettisen kirurgian yksityissairaala Siluetti puh. 010 808 855,
        www.siluetti.fi


    • Rintojen kasvattaminen?

      Moi!

      Minäkin haluaisin feminiiniset rinnat ilman leikkauksia. Olen selaillut nettisivuja saamatta kunnolla vastauksia mun kysymyksiini. Haluaisin hormonihoidon, mutta en haluaisi ruveta käymään jotakin lääkäri-psykologi -testauksia läpi. Mikäköhän olisi parhaimmat lääkkeet tai aineet, jotka kasvattaisivat rintoja naisten rintojen kaltaiseksi ja mistä niitä voisi saada. Näyttää myös siltä, että anabolisilla steroideilla voi saada joitakin tuloksia aikaiseksi. Naishormonit kai olisi paras keino, mutta mistä niitä voisi saada reseptittä?

      Kaipaan rintojen kasvattamista!

      • jeppeJEEJEE

        THAIMAASTA SAA MUTTA TARTTEE SYÄRÄ 10 VUATTA


    • jeppeJEEJEE

      oon ajatellu samaa ja oon hiaronu joka ehtoo noin puoli tuntia rintojani voimakkaasti niin oon huomannu jonkinlaista kasvua. LAPSEN TEKO KASVATTAA MYÖS RINTOJA.

    • jeppeJEEJEE

      MIEHENÄ MUN TARTTEE SANOA NYT YKS JUTTU. ON MIEHIÄ JOTKA VARTA VASTEN ON KIINNOSTUNU NS. RINNATTOMISTA NAISISTA SILLÄ EI NE RINNAT NAISTA TEE. NAINEN ON KAUNIS JA JOPA KAUNIIMPIKIN ILMAN NIITÄ HIRVEITÄ MAITOHINKKEJÄ ELI ANNA RINTOJESI KASVAA RAUHASSA JA JOS JOTAKUTA EI KIINNOSTA SUN KEHO NI ANNA SELLASEN
      ÄIJÄN OLLA OMISSA HAAVEISSAAN.

    • MINÄJUU

      Saako nuita alipaineliivejä Suomesta? Mistä? Minkä hintaset????????????? Ei osaa englantia :S

      • Pimpuli

        Niitä alipaine liivejä EI TODELLAKAAN kannata ostaa. Kokeiltu on eikä auta yhtään!!


      • jeppy..
        Pimpuli kirjoitti:

        Niitä alipaine liivejä EI TODELLAKAAN kannata ostaa. Kokeiltu on eikä auta yhtään!!

        Ootko ajatellu vaatia rahat takaisin? ota yhteyttä kuluttjaneuvojalle niin minäkin aijon tewhdä! suututtaa tommonen ihmisten huijaus!


      • Sellaneihmine
        jeppy.. kirjoitti:

        Ootko ajatellu vaatia rahat takaisin? ota yhteyttä kuluttjaneuvojalle niin minäkin aijon tewhdä! suututtaa tommonen ihmisten huijaus!

        Sain rinnat kasvamaan kun laitoin niihin shamppoota, hitaasti ne kasvoi mutta tulos oli mahtava : - D Ymmärrän tunteen jos ei onnistu, minulla onnistui, 2-4 päivässä! : - D


      • onkokentiesläppä
        Sellaneihmine kirjoitti:

        Sain rinnat kasvamaan kun laitoin niihin shamppoota, hitaasti ne kasvoi mutta tulos oli mahtava : - D Ymmärrän tunteen jos ei onnistu, minulla onnistui, 2-4 päivässä! : - D

        hahaha, onko tämmönen todella mahollista?: -D siis pesitkö ne kai sitte pois vai? kerro toki enemmän, kiinnostaa..
        vai onko tämä joku aivan läppä juttu?:D


      • olla...
        onkokentiesläppä kirjoitti:

        hahaha, onko tämmönen todella mahollista?: -D siis pesitkö ne kai sitte pois vai? kerro toki enemmän, kiinnostaa..
        vai onko tämä joku aivan läppä juttu?:D

        läppä, mutta on siinä jotain todenperäistäkin. Mikäli sen shamppoon levittämisen jälkeen hieroo kunnolla rintoja, niin kasvaahan ne ja pysyykin kun hieroo, mielellään useamman kerran päivässä. Rintojen hieronta käynnistää naisella prolaktiinin tuotannon, joka kasvattaa rintoja kuten raskaana ollessa. Kun prolaktiini palaa normaalille tasolle, rinnatkin kutistuu ennalleen.


      • toivotonn
        Sellaneihmine kirjoitti:

        Sain rinnat kasvamaan kun laitoin niihin shamppoota, hitaasti ne kasvoi mutta tulos oli mahtava : - D Ymmärrän tunteen jos ei onnistu, minulla onnistui, 2-4 päivässä! : - D

        voiko se olla mahdollista, mitä shamppoota käytit ja kuinka paljon kasvo? niin nopeesti? :D


      • LOLLL
        Sellaneihmine kirjoitti:

        Sain rinnat kasvamaan kun laitoin niihin shamppoota, hitaasti ne kasvoi mutta tulos oli mahtava : - D Ymmärrän tunteen jos ei onnistu, minulla onnistui, 2-4 päivässä! : - D

        LOL! Mikäs juttu tääki on? :D


    • aa

      kumitissit boing boing

      • joo!

        Jossain kaapin pohjalla taitaa vielä löytyä nuo aikaisemmin käyttämäni "kumitissit". Sellaisia jouduin käyttämään ennen silkkareiden laittoa. Ne eivät kyllä pompi minnekään kun ovat pehmeää silikonia, joten eivät ole sanamukaisesti kumitissit.


      • Plap
        joo! kirjoitti:

        Jossain kaapin pohjalla taitaa vielä löytyä nuo aikaisemmin käyttämäni "kumitissit". Sellaisia jouduin käyttämään ennen silkkareiden laittoa. Ne eivät kyllä pompi minnekään kun ovat pehmeää silikonia, joten eivät ole sanamukaisesti kumitissit.

        Nauran teille jokaiselle pinnalliselle ja itsekkäälle ihmiselle, joka on itselleen silikonit hankkinut. Oletko miettinyt henkilökohtaisen päätöksesi massavaikutusta? Samalla, kun kasvaa teidän silikonitissisten määrä, kasvaa myös nuorten -ja miksei myös vanhempien- naisten ihmettely ja tyytymättömyys omaan NORMAALIIN vartaloonsa. Surullisen hupaisaa, kuinka nykypäivän tietoyhteiskunnassa jollakulla on pokkaa heittää kaikki ihmiselle tarjottu filosofinen, psykologinen ja biologinen tieto, joka olemassa on aivan ulottuvillamme, hukkaan. Vain meillä, ihmisillä, on vastaavanlainen äly, järki, aivot, joilla pohtia oikeita ratkaisuja, tutkia ja oppia, mutta silti kehtaamme olla käyttämättä sitä. Tämä ei ole ainut asia, jossa niin teemme, surullista.
        Te silikonitissit voittekin miettiä sitä, millaiseksi muoviläjäksi kursisitte itsenne kokoon 150 vuoden päästä, jos sama muovilla ja paakkelilla mässäily jatkuu. Alatte muuttua koneiksi.
        Toivon, että sinä, joka keskustelun aloitit, löydät itsellesi kunnollisen saurustelukumppanin, joka varmasti tulee kartomaan sinulle, ettet tarvitse mitään, et yhtään mitään lisää siihen mitä jo olet. Pidä ihmisyyden puolta, älä anna valtaa materialismille ja piilotetulle itsekkyydelle.

        Ja naura yhdessä kanssani mm. näille:

        "Itse laitoin implantit viitisen vuotta sitten ja kyllä oon ollu tosi tyytyväinen. Ei tarvi jatkuvasti etsiä rintaliivejä, joissa on älyttömät toppaukset ja vaatteetkin istuvat huomattavasti paremmin."
        - Ai niitä toppuksiako ihan välttämättä pakosti täytyy käyttää no voi. Ja vaatteitakin on vaan yhteenmuottiin? Jep jep.

        "...mutta nyt jälkeenpäin ajattelen, ettei se niin iso juttu ollutkaan. ja nyt olen tyytyväinen ulkonäkööni ja niin on miehenikin."
        -Miehesi on varmaan tosi kiinnostunut mielipiteistäsi ja aatteistasi, kuten sinä myös hänen. Huom, sarkasmia. :)

        http://1.bp.blogspot.com/_Ey5Y90cv_Lc/Skd510MUw2I/AAAAAAAAA98/ksHlmkb98RU/s400/polka-dot-big-tits-asian-honey.jpg

        terv.
        16 v A75-kupin straight edge tyttö, jonka poikäystävät ovat aina rakastaneet häntä sellaisena kuin on, niinäkin hetkinä, kun itse en ole vartalooni uskonut.

        Fight back, girl!


      • asiantuntija...
        Plap kirjoitti:

        Nauran teille jokaiselle pinnalliselle ja itsekkäälle ihmiselle, joka on itselleen silikonit hankkinut. Oletko miettinyt henkilökohtaisen päätöksesi massavaikutusta? Samalla, kun kasvaa teidän silikonitissisten määrä, kasvaa myös nuorten -ja miksei myös vanhempien- naisten ihmettely ja tyytymättömyys omaan NORMAALIIN vartaloonsa. Surullisen hupaisaa, kuinka nykypäivän tietoyhteiskunnassa jollakulla on pokkaa heittää kaikki ihmiselle tarjottu filosofinen, psykologinen ja biologinen tieto, joka olemassa on aivan ulottuvillamme, hukkaan. Vain meillä, ihmisillä, on vastaavanlainen äly, järki, aivot, joilla pohtia oikeita ratkaisuja, tutkia ja oppia, mutta silti kehtaamme olla käyttämättä sitä. Tämä ei ole ainut asia, jossa niin teemme, surullista.
        Te silikonitissit voittekin miettiä sitä, millaiseksi muoviläjäksi kursisitte itsenne kokoon 150 vuoden päästä, jos sama muovilla ja paakkelilla mässäily jatkuu. Alatte muuttua koneiksi.
        Toivon, että sinä, joka keskustelun aloitit, löydät itsellesi kunnollisen saurustelukumppanin, joka varmasti tulee kartomaan sinulle, ettet tarvitse mitään, et yhtään mitään lisää siihen mitä jo olet. Pidä ihmisyyden puolta, älä anna valtaa materialismille ja piilotetulle itsekkyydelle.

        Ja naura yhdessä kanssani mm. näille:

        "Itse laitoin implantit viitisen vuotta sitten ja kyllä oon ollu tosi tyytyväinen. Ei tarvi jatkuvasti etsiä rintaliivejä, joissa on älyttömät toppaukset ja vaatteetkin istuvat huomattavasti paremmin."
        - Ai niitä toppuksiako ihan välttämättä pakosti täytyy käyttää no voi. Ja vaatteitakin on vaan yhteenmuottiin? Jep jep.

        "...mutta nyt jälkeenpäin ajattelen, ettei se niin iso juttu ollutkaan. ja nyt olen tyytyväinen ulkonäkööni ja niin on miehenikin."
        -Miehesi on varmaan tosi kiinnostunut mielipiteistäsi ja aatteistasi, kuten sinä myös hänen. Huom, sarkasmia. :)

        http://1.bp.blogspot.com/_Ey5Y90cv_Lc/Skd510MUw2I/AAAAAAAAA98/ksHlmkb98RU/s400/polka-dot-big-tits-asian-honey.jpg

        terv.
        16 v A75-kupin straight edge tyttö, jonka poikäystävät ovat aina rakastaneet häntä sellaisena kuin on, niinäkin hetkinä, kun itse en ole vartalooni uskonut.

        Fight back, girl!

        avasi sanaisen arkkunsa! Upeaa!!!

        SINULLA on asiat hyvin kun 16 vuotiaana on jo A kupin rinnat. Sinulla on hyvät toiveet saada iän ja raskauksien mukana suuremmat tissit. Entäs jos olisit vielä täysin lauta ja vielä 10-20 vuotta myöhemmin juuri ja juuri AA kupissa. Mitäpä sitten tuumisit.

        Yleensä nämä silkkareita arvostelevat ovat juuri tällaisia joilla on jo luonnostaan normaalirinnat, eikä silkkareita ole tarvekaan laittaa. Kyllähän minäkin ihmettelen naisia jotka haluavat suurentaa jotkin B-C rintansa yli D kuppiin. Omani suurensin olemattomasta pieneen C kuppiin ja vasta nyt tunnen oloni normaaliksi. Kun vielä vertaillaan vartalon ja rintojen kokoa, luulenpa että olemme nyt suhteessa saman näköisiä. Nämä rintani näyttävät vartalooni suhteutettuna pieneltä, kun olen pitkä ja muutenkin iso.


    • isotissiisotissi
    • kosmeoosijauhetutkij

      Jos syö päivittäin ruijanpallaksen jauhettua nisää niin parhaimmassa tapauksessa rinnat kasvavat noin viisi kuppikokoa kuukaudessa.. Sitä kosmeoosijauhetta pitää syödä teelusikallinen päivässä, mutta ei toimi kaikilla naisilla ja on tosi kallistakin.. Maksaa noin 100€/10ml

    • ...alastonnainen...

      Kauheeta stressausta jostain pienistä rinnoista! Stressaisitte mieluummin perseenne muhkeudesta. Suosittelen kaikille täysikäisille alastonsuomi-sivustoa. Se on ainakin mun ruumiinkuvaani parantanut huimasti! Mulla oli nuorempana mielestäni täysin epäsuhtainen kroppa: iso peppu ja mitättömät rinnat. Alastonsuomi on muuttanut täysin sen miten näen itseni. Mun muhkea peppu on saanut mielettömästi kehuja ja ollut arvostetuimpien kuvien listalla useasti. Pieniä rintojanikin kehutaan ja muutamia haukkuja tulee vain niiltä, joita olen mielipiteilläni eri keskusteluissa ärsyttänyt.

      Miehet ei edes nykyään oo juurikaan tissimiehiä vaan peppumiehiä. Se mistä miehet tykkää on suht kapea vyötärö, leveä lantio ja muhkea peppu! En tajuu tätä silikonivillitystä nykyään ollenkaan...

      • sinnekin

        Nyt vielä Suomessa puhutaan vain rintaimplanteista. Muualla maailmassa kun tumman rodun naisella on pieni peppu, hän laittaa silikonit takamukseen jotta olisi yhtä houkutteleva kuin kanssasisarensa. Itsellänikin olisi tarvetta saada tuota takamusta täyteläisemmäksi, mutta en ole vielä ajatellut silikoneja sinne.


    • fyhgfjgfjgf

      "Miehet ei edes nykyään oo juurikaan tissimiehiä vaan peppumiehiä. Se mistä miehet tykkää on suht kapea vyötärö, leveä lantio ja muhkea peppu! En tajuu tätä silikonivillitystä nykyään ollenkaan... "

      Mutta entäs jos on lauta, jolla ei ole edes lantiota saatika muhkeaa peppua?

    • DoubleA

      Mikä on se kuppikoko tai rintojen mitat, että katsotaan niin alikehittyneiksi, että saa jo kunnallisen leikkauksen?

      • Sirurgi

        Ei mikään. Kriteerinä on rintasyöpä, jonka vuoksi rinta tai rinnat on jouduttu poistamaan ja silloin kunnallisella puolella voidaan ajatella plstiikkakirurgiaa. Missään muussa vaihtoehdossa ulkonäköön perustuvaa kirurgiaa ei kunnallisella tasolla suoriteta. Kaikki muu palstiikkakirurgia suoritetaan yksityisellä puolella ja sen joutuu maksamaan itse ilman mitään korvauksia.

        Vähän sama kysymys, kuin se, että kuinka pieni pitää miehellä olla, että paisuvaiskudoksia ryhdyttäisiin korjaamaan implanteilla. Vastaus olisi edellisen kaltainen.


    • Kysy lääkäriltä

      Taitaa olla yksilöllistä ja ilmeisesti pelkkä pieni kuppikoko ei riitä vaan pitää olla jotain sairausperuste ennen kuin pääsee julkiselle rintojen suurennokseen.

    • rinnnnnnaton

      Hei joku sano jostain vasikan maitojauheesta, että isontais rintoja... onko totta?? ja mistä tota kosmeoosijauhetta saa?

      • ''''''


    • Ihan tosi!!!

      Kuulkaas. Ei auta vaikka täällä sanotaan että miehet tykkää pienistä rinnoista, tai että pitää hyväksyä itsensä sellaisena kun on. Se ei auta. Jos oikeasti on siinä tilanteessa että tissit ei ala kasvamaan, ja vielä kakskymppisenäkin on täysin lauta, siis aa on liian iso, ei auta sanoa että kyllä ne kasvaa, hyväksy itsesi. Joillekin ei vain kasva. Myöskään lihottaminen ei auta, koska kaikilla rasva ei mene rintoihin, ja se on myös haitaksi terveydelle.

      Siis ihan oikeesti! jos olet 16 vuotta, ja näytät 10 vuotiaalta pojalta, ei kauheasti ole itsevarmuutta ottaa paitaa pois liikuntatunnilla, kun vieressä tanssii muita tyttöjä täysin alastomana D- kupin rinnat pomppien. Itselle sattui vielä niin, että liikuntaryhmässäni oli yksi kehitysvammainen tyttö joka sanoi minulle että poikien pukuhuone on sitten tuolla käytävän toisella puolella viitaten rintojeni kokoon. Kaikki nauroi, ja aloin melkein itkeä. Senkö jälkeen minun pitäisi luottaa itseeni sellaisena kuin olen?

      Ottakaa asia vakavasti, kun joku haluaa suurennuttaa rintojaan. Se ei johdu siitä että haluaisi miesten huomion. Se johtuu siitä, ettei tunne itseään naiseksi, ja jos kaikki sanoo että laita push-upit päälle, auttaako ne, kun ei ole mitään mitä nostaa? Ja sitten onkin hauskaa kun pitäisi ottaa rintsikat pois.

      Tämä ei ole naurunalainen asia, eikä kaikilla auta odottaminen!

      • Sirurgi

        Edellä tuli jo joidenkin kommentoidessa huomioitua naisten rintojen käsittävän pääosassa rasvaa. Pitää osaltaan paikkansa, mutta on niissä myös huomattava osa lihasta. Rintojen kiinteyttämistä ja kasvua voi kehittää, tietysti treenimäärästä riippuen, painoharjoittelulla: Sopivia harjoitteita on takaaveto, penkkipunnerrus, sivulta eteen vedot käsipainoilla, pystysoutu ja eräänlaisessa laitteessa suoritetut edestä sivulle tehtävät toistot.

        Sinä, jolla on pienet tissit olet harjoitusohjelman ytimessä, koska harjoittelemalla voit saada miesten mielenkiintona olevat terhakkaat KIINTEÄT ryntäimet, joilla ei niin kovin paljon ole merkitystä koolla, kuin niiden kiinteydellä. Hunommassa asemassa näkisin naiset, joilla on isot roikkuvat tissit, jolloin miehen etuveitikka lankeaa roikkumaan samalle tasolle. Tästä syystä isorintaiset naiset hakevat silikonit näyttääkseen kiinteämmiltä.

        Sanoisin niin, että vaikka sinulla olisi kuinka pienet tissi, mutta jos ne ovat kiinteät ja olet huolimattomasti pukeutunut t-paitaan, jonka alta olet unohtanut rintaliivit, mikä sopii hyvin pienirintaisille, kävelet kesäisenä päivänä kohti miestä kadulla, saatat huomata hänen vaikeutensa peitellä halukkuuttaan, koska puntissa alkaa rippikoulukaveri tehdä omia huomioitaan.


    • los idiotos

      Tässä ketjussa osa viesteistä on henkilöiltä joilla ei ole minkäänlaista järkeä jutuissaan. 16 vuotiaan jutuista näkee miten lapsellinen elämänkatsomus on ja miten mustavalkoisesti hän näkee maailman. Plastiikkakirurgian osalta suurin osa ihmisistä ei ole vielä tullut puusta alas. Samaa lahkoa kuin nämä jotka paheksuivat aikoinaan naisten permanentteja..

      • 1+6

        Mitäs lapsellista tuossa 16-vuotiaan kirjoituksessa oli? Pystyn hyvin kuvittelemaan hänen tunteensa ja samaistumaan hänen tilanteeseensa -toisin kuin sinä.


      • ON ongelma
        1+6 kirjoitti:

        Mitäs lapsellista tuossa 16-vuotiaan kirjoituksessa oli? Pystyn hyvin kuvittelemaan hänen tunteensa ja samaistumaan hänen tilanteeseensa -toisin kuin sinä.

        Minullakin on tuo ongelma, enkä näe näissä 16v esimerkeissä mitään vikaa. Olen itsekin 16vuotias nainen, eikä ole kyllä yhtään rintoja. Olen siis tosissani, minulla on yhtä isot rinnat kuin miehillä! Arvatkaa kuinka kiusallista on, kun näkee esim. Miehen jolla on isommat rinnat kuin sinulla! Minä olen useasti nähnyt, ja saa minut voimaan toai huonosti. Minun kuppikokoni on AA, ja ei ole nyt kahteen vuoteen kasvaneet ollenkaan. Mä syön hirvittävän määrän terveellistä ja epäterveellistä ruokaa joka päivä. Oon yrittäny läskittää itteeni kaikilla mahdollisilla keinoilla, mut ei sitä rasvaa tuu! Ja ne push-up rintsikat, ei ne auta kun ei oo mitää mitä korottaa! Ja ei mitkää täytteet auta kun ei voi sit näyttäytyy missään ilman vaatteita. Koulussa en mene uimaan koska en vaan kehtaa,itseluottamus on nollassa rintojeni takia. On miulla ihana poikaystävä joka sanoo että oon kaunis sellasena ku oon, mut ei sekää auta, koska se näyttää suorastaan hirveältä kun on niin littana. Ilman kunnon toppausrintsikoita rintani on olemattomat. Tää on ihan hirveetä, ja psyykkinen hyvinvointi on surkeena.


      • kenenvarten

        16vee. nainen, voih..
        hirveältä näyttää - ostetut tissit


      • 16vmieshaha

        16v. on tyttö.


    • terse

      Syö kaalia, se kuulemma kasvattaa rintoja tai jtn.

    • 4+5

      Ite transmiehenä (eli biologisesti nainen, mieleltään mies) ymmärrän kyllä kuinka itsensä naiseksi tunteville naisille rintojen pienuus voi aiheuttaa itsetuntovaikeuksia. Itselläni on valitettavasti isot rinnat, jotka onneksi poistetaan tulevana kesänä... Mitä tuskaa on ollut yrittää piilotella rintojaan, mutta kohta sekin on ohi ja kehoni muuttuu hormonihoitojen myötä vuosien saatossa miehen malliseksi.

      Jos rinnattomuus haittaa omaa elämää merkittävästi (ei esim. pysty käymään pukuhuoneissa tai olemaan intiimisti partnerin kanssa ollenkaan tai ilman suurta psyykkistä ponnistelua), niin kyllä rintojen suurennus on varmasti ihan oikeutettua.

    • MelkoLautatyttö

      Joo mäki oon 16 vee ja haluun oikeesti isommat rinnat! Oon täs kuukaude tehny lähes joka päivä 30 naisten punnerrusta ja miesten 5 mut en oo vie huomannu eroo. Luin jostai et punnerruksista voi olla apuu - tovon niiiiin et olis !

      • Näyttää suuremmilta

        Punnerrukset kasvattaa rintojen alla olevia rintalihaksia jolloin rinnat voivat näyttää isommilta kun rinnanympärys kasvaa. Varsinaiset rinnat eivät kasva.


    • Punttimimmi7

      Siis todella paljon pitää tehdä monipuolista rintalihastreeniä naisen että se lihas oikeasti kasvaa kokoa- vertaa bodarit. Lisäksi syötävä proteiinipitoista ruokaa. Rintalihas on samanlainen lihas kuin muutkin lihakset. Tiedättehän sanonnan, että "turhaan naiset pelkää salilla raskaita painoja lihasten suurenemisen pelossa"- on totta. Jotta saisit rintalihakset kasvamaan, niin sinun on mentävä kuntosalille ja laadituttava pt:n kanssa saliohjelma joka tähtää rintalihaksen kasvuun. Se sisältää monipuolisesti eri liikkeitä raskailla painoilla/vastuksilla ja sinun on tehtävä sitä kolme kertaa viikossa.
      Pelkkä toistojen lisääminen punnerruksissa ei auta yhtään mitään. Tässä rintojen kasvatus asiassa ihan turhaan hehkutetaan tällä rintalihasjumpalla, sillä on koon kasvatuksessa vain marginaalinen vaikutus. Hyvä ryhti on silti hyvä asia mutta siihen vaikuttaa niin moni muukin juttu kuin vain rintalihaksen treenaus.

    • toivoton-96

      Voi vittantuu hankalaa tuo treenaus / Auttaako jos syö papuja aiemmi oon kuullu et auttas ???

      • Ei suoranaisesti

        Pavut sisältää proteiinia joten treenaukseen liitettynä kasvattaa lihaksia. Rinnat ei kasva koska ne ovat pääosin rasvaa.


    • talouspassissa

      Vanhoja kunnon plastiikoita ei saa nykyään mistään.

    • 5.tuumaa

      Voiskohan mulla itsevarmuus parantua ,jos saisin suuremman kullin.

    • jvkl

      Ei niitä nyt voi millään kasvattaa muuten kuin leikkaamaalla.

    • isokaali

      syö paljon

    • Thcf

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2753
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2520
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2111
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1439
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe