Onko tämä lausahdus tuttu teille laiskoille:
ÄLÄ PURE KÄTTÄ JOKA SINUA RUOKKII
Tämä on todella viisas sanonta, vai mitä ;)
Mitäs viisaat tuumaatte?
Älä pure kättä joka sinua ruokii
7
2195
Vastaukset
- +tosikko+
Ei minua ruoki kukaan.
Itse ansaitsen. Itse ostan. Itse teen ruokani.
Mitä ajat takaa? - Vai kuinka
ÄLÄ PASKO OMAAN PESÄÄN on myös hyvä sanonta.
- niin en tiedä.
sitä kuusta kuuleminen jonka latvassa asunto.
jos paskot korjaa jätökset.
ei oo lahden voittanutta.
maasta se matti myöhäinenkin ponnistaa. - niin.
Älä pure kättä joka sinua ruoskii :))
Siis omaaniko purisin? Ei onnistu! Millä perusteella leimaat laiskoiksi?
Katsoitko peiliin ennen kun laitoit tuon, ja tulit kertomaan tänne mitä näit.- minä vaan.
Totta se on, tienaan itse palkkani ja toimeentuloni ja ruokin samalla muutamia joutilaita sossun pellejä.;)
- ite tienattu on.
ikävää että joudumme RUOKKIMAAN tenhot ja myllikset kun ne on äpärii ja niitten lääkkeetki maksomaan. ja netit ja kaikki sossupummei joo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?283426- 973196
- 763024
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim732977"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m532891Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862678- 352480
- 572351
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432215- 881982