Kun narsisti itse tajuaa mikä oikein on..

Mietteitä?

tapahtuu romahdus, se maailma minkä narsisti on luonut romahtaa. Täydellinen rakkaus on täydellinen epäonnistuminen.

Trent Reznor kuvailee laulussaan Hurt hyvin mielestäni narsistia

(Laita tähän lirama.net suomennoksen)

- Satutan itseäni tänään
Nähdäkseni jos tunnen vielä
Keskityn kipuun
Ainoa asia joka on oikea
Neula repii reiän
Vanha tuttu pisto
Yritän tappaa sen kaiken pois
Mutta muistan kaiken

Kertosäe

Mitä minusta on tullut
Minun suloisin ystäväni
Kaikki jotka tunnen
Menevät pois lopussa
Sinä voisit saada sen kaiken
Minun lian valtakuntani
Aion pettää sinut
Satutan sinua

Pistän päähäni paskan kruununi
Valehtelijan tuolillani
Täynnä rikkoutuneita ajatuksia
En voi korjata
Ajan kiven alapuolella
Tunne katoaa
Olet joku muu
Olen yhä täällä

Kertosäe

Jos voisin aloittaa alusta
Miljoona mailia kauempana
Pitäisin itseni
Löytäisin tien

55

402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauniit sanat mutta mielestästäni narsistin tunteisiin sopisi paremmin ehkä suuren uhan ja pelon sekä loputtoman tyhjyyden tunteet joita narsisti yrittää juosta pakoon. Kai tuosta voi seurata psykoosikin.

• M.B.

En tiedä. Vaikka kuinka uskottelisin itselleni olevani se täysnarsisti kusisti, niin mulle ei vaan aukea jotkin narsismiin liitetyt asiat, ei niin millään..

Ainoa, mitä käsittääkseni luo tuo narsisti, on eräänlainen haavemaailma, jossa elää enemmän, tosiasiat itseltään kieltäen. Ja kun se verho raottuu, saattaa seurata romahdus, jonka jälkeen entistä ehompi narsismi rehottaa jälleen ja asiat kääntyy päälaelleen.

Laulussa minusta narkkari pettää rakkaansa luottamuksen. Ovatko kaikki narkomaanit narsisteja? Minä en tiedä.

Lopun sanat: pitäisin itseni, löytäisin tien.. Narkomaanitulkintaa vasten tulkitsen lopun sanat taisteluksi omia mielitekojaan vastaan. Että henkilö ei antaisi periksi houkutuksille, vaan pitäisi itsensä. Ja löytäisi siihen keinon kyllä sillä kokemuksella, joka on laulun nyt, niin siinä alussa miljoona mailia kauempana.

• Jotain koskettavaa tuossa kyllä on, kenen lie tekemä.

Ajattelin narsistimaista rakkautta, sellaista että voiko hakea itse itselleen rakkaudellaan/rakastumisellaan sellaista kipua, joka vie sen halutun, kaivatun, saavuttamattoman pois? Eli tavallaan kun rakastuu/ihastuu henkilöön, joka on toivottomuudessaan jo alitajunnassa tai tiedostetussakin saavuttomissa? Rakastuu; tulee lähelle - pakenee pois - jatkumo? Aina uudelleen ja uudelleen? Siis niin kutsutun uhrin rakkausasenne hakee tälläistä masokismirakkautta. Esimerkkinä...

"Ajattelen sinua
      Kaipaan sinua
      Tulet lähelleni, hymyilet

Kun katson takaisin
      Käännyt ja pakenet

Olen sanaton, palaat takaisin
      Hymyilet taas ja minäkin hymyilen
      Mutta jälleen pakenet

Yhä uudelleen ja uudelleen"

• M.B.

Olen nyt pohtinut noita alun sanoja tuossa, narsistimaista rakkautta... tarkoitatko kissahiirileikkiä yhden ja saman henkilön suhteen/kanssa, vai niin että kohteet vaihtuvat...

• j.o.k.u.

Et tiedä mistään mitään... ( ei pahalla. :) )

Kuolen tänään , voidakseni olla yksin.
      Karkoittaa varjot, unhoittaa muistot.
      Näen tänään, että voisi vihata.
      Kasvojasi kauniita, sanojasi, muistoja.
      Kuulen tänään, että voisin hengähtää.
      Kuulemaan ääntäni tuskaani, kipuani.
      Etsin tänään, että voisin tukahduttaa.
      Kaiken menneen, tuhota ja haihduttaa...

Ikuisiksi ajoiksi.
      Sydämeni portit.
      Mustat ja rautaiset...Sulkeutuu.

Katselen sua välistä.
      Kaltereista noista.
      Sydän rinnassain taas musertuu.

Uudestaan, uudestaan.
      Kunnes kuolen taas...muistoissani vain.
      Yhä uudestaan.

Etkä koskaan näe kuin varjoni.
      Sielua mustaan hukkunutta
      et tavoita kuin unissain...
      Mut sua unohda en koskaan.

Kasvoistasi noista,
      näin jotain eksynyttä,
      mitä nähdä en voi koskaan.

Osan itseäni, palan sieluani...
      Unohdettua, kaunista.
      Syvään painettua tuskaa.

Taas lähden räntään, loskaan.

Hyvästi.

Olut saa runosuonen pulppuamaan. :D
      Viidessä minuutissa tehty runo...Mistä kertoo, en tiedä.
      Annoin vain ajatusten liitää...

• M.B.

Musta tuntuu välillä, että jo senkin takia, että kutsut itseäsi täysnarskuksi, et sitä ehkä pohjimmiltaan ole.

Luin tänään jostakin, että sellainen itsensä alentaminen on kovin yleistä ihmisillä. Ei hyväksy itselleen sitä, että omaa ansiotaan vain on hyvä. Sussa on... j.o.k.u. :DD

Hieno viiden minuutin pulputus, ja minä jätän toisten psyyken penkomisyritykset yrityksiksi :)

Jaa, olutta. Vois yhden itsekin.. *tszih*

• j.o.k.u.
        M.B. kirjoitti:

Musta tuntuu välillä, että jo senkin takia, että kutsut itseäsi täysnarskuksi, et sitä ehkä pohjimmiltaan ole.

Luin tänään jostakin, että sellainen itsensä alentaminen on kovin yleistä ihmisillä. Ei hyväksy itselleen sitä, että omaa ansiotaan vain on hyvä. Sussa on... j.o.k.u. :DD

Hieno viiden minuutin pulputus, ja minä jätän toisten psyyken penkomisyritykset yrityksiksi :)

"Musta tuntuu välillä, että jo senkin takia, että kutsut itseäsi täysnarskuksi, et sitä ehkä pohjimmiltaan ole. "

Ehkä olen vain tarpeeksi masokisti, tunnustamaan asioita, joita muut pitävät pimennossa. Jos olisin selvinpäin, en olisi ikinä tätä julkaissut.
        ( ja huomenna morkkis... )

Voin vakuuttaa vain, ettei menneisyys ( eikä paljon nykyisyyskään ) jätä paljon arvailujen varaan, mikä olen...
        Vaikka runo kertoo muuta olen itseasiassa, aika h***etin hyvällä tuulella tällä hetkellä. :D
        Miten paljon runosta on totta, miten paljon itsesäälissä rypemistä...Sitä ei voi tietää kukaan. Sitä paitsi, en edes ajatellut sen kertovan minusta...
        Enkä suunnitellut mitään etukäteen.
        Jokainen päätelköön itse. Ja tulkoon siihen lopputulokseen mihin haluaa...
        Iski vain inspiraatio ja annoin sen viedä...En miettinyt yhtään sanaa etukäteen, kun tätä kirjoitin. Luin tekstin ajatuksella itsekin vasta jälkikäteen. :D

• M.B. kirjoitti:

Komppaan määtä mitä sanoit j.o.k.u. sta. Ja hänellä on arvokas teksti tuossa, hieno. Ja komppaan siinäkin, että avaan siideritölkin (vituttaa niin ankarasti). Mutta en kyllä tykkää siitä v-seen aletaan törpöttelemään. Mutta sama se, tällä kertaa, samoin kiroilen täällä miten huvittaa. Kun en tänään jaksa.

Tuo mitä kysyit aiemmin...äää...mitähän ajattelin..joo, kissahiirileikkiä, ei se tarkoita narsistista kumppania tai sanoisinko vastaehdokasta. Mutta hakija itsessään, voiko olla narsistinen -ehkä paremminkin masokismiin taipuva?- kun hakee itselleen kuuta taivaalta? Mikäs vietti siihen ohjaa? Läheisriippuvuutta nyt en hyväksy vastaukseksi.

• M.B. kirjoitti:

*ryypätään yhdessä* :)

j.o.k.u. on ihana tunneihminen, ystävä vuosien takaa. Itsepäinen, tulta silmissä mutta lämpöä sydämessä. Taistelija! Musta irokeesitukka, kettinki vyönä ja nahkatakissa niittejä..

• j.o.k.u.
        yxex kirjoitti:

*ryypätään yhdessä* :)

j.o.k.u. on ihana tunneihminen, ystävä vuosien takaa. Itsepäinen, tulta silmissä mutta lämpöä sydämessä. Taistelija! Musta irokeesitukka, kettinki vyönä ja nahkatakissa niittejä..

Tuntomerkitkin melkein täsmää. ;D

• M.B.
        elisakettu kirjoitti:

Komppaan määtä mitä sanoit j.o.k.u. sta. Ja hänellä on arvokas teksti tuossa, hieno. Ja komppaan siinäkin, että avaan siideritölkin (vituttaa niin ankarasti). Mutta en kyllä tykkää siitä v-seen aletaan törpöttelemään. Mutta sama se, tällä kertaa, samoin kiroilen täällä miten huvittaa. Kun en tänään jaksa.

Tuo mitä kysyit aiemmin...äää...mitähän ajattelin..joo, kissahiirileikkiä, ei se tarkoita narsistista kumppania tai sanoisinko vastaehdokasta. Mutta hakija itsessään, voiko olla narsistinen -ehkä paremminkin masokismiin taipuva?- kun hakee itselleen kuuta taivaalta? Mikäs vietti siihen ohjaa? Läheisriippuvuutta nyt en hyväksy vastaukseksi.

Jos tiedostamattomasti ihastuu aina saavuttamattomaan ja tavoittelee kuuta taivaalta, niin masokismiinhan sellainen viittaa. Voiko kenties kysyä itseltään, että haluaako oikeasti sitten sitä, mitä yrittää tavoitella?? Toisinaanhan ihmiset tekevät kummallisia asioita siinä käsityksessä, että jotakin pitää tehdä. Esimerkiksi seurustelevat, koska kaikki seurustelevat, eivätkä niin ollen edes mieti sitä mahdollisuutta olla onnellinen ihan itsekseen, vaan kääntävät sen epäonneksi ja turmioksi itselleen, jos eivät ole suhteessa...

• M.B. kirjoitti:

Jos tiedostamattomasti ihastuu aina saavuttamattomaan ja tavoittelee kuuta taivaalta, niin masokismiinhan sellainen viittaa. Voiko kenties kysyä itseltään, että haluaako oikeasti sitten sitä, mitä yrittää tavoitella?? Toisinaanhan ihmiset tekevät kummallisia asioita siinä käsityksessä, että jotakin pitää tehdä. Esimerkiksi seurustelevat, koska kaikki seurustelevat, eivätkä niin ollen edes mieti sitä mahdollisuutta olla onnellinen ihan itsekseen, vaan kääntävät sen epäonneksi ja turmioksi itselleen, jos eivät ole suhteessa...

Aion olla nyt sinunkin kanssasi mää eri mieltä. En haluaisi seurustella sen takia, kun muutkin. Yleensä en tee asioita siten, kuten muutkin. No ilmankos menee vähän persiilleen tämä elämä. Ei, melkein kaikki mitä olen tehnyt, olen Halunnut tehdä, tietoisesti joskus riskilläkin ottaen. Mutta en sittenkään halua kaatua siinä.

• M.B.
        elisakettu kirjoitti:

Aion olla nyt sinunkin kanssasi mää eri mieltä. En haluaisi seurustella sen takia, kun muutkin. Yleensä en tee asioita siten, kuten muutkin. No ilmankos menee vähän persiilleen tämä elämä. Ei, melkein kaikki mitä olen tehnyt, olen Halunnut tehdä, tietoisesti joskus riskilläkin ottaen. Mutta en sittenkään halua kaatua siinä.

Minun kanssa kyllä saa olla eri mieltä :) Erityisesti saat olla sinua koskevassa asiassa kanssani eri mieltä. Mietin vain mitä tuollaiseen käytökseen sitten voisi pohjautua, tai mitä pohjalla piilee niin sanotusti... Kultakolikoita löytyy toisinaan sen mustankin ämpärin pohjalta, joka on täynnä liejua. Ja katsomalla pikaisesti, se ei näy...

Pidän myös etsimisestä :) Kaiken muun omituisen lisäksi..

• M.B. kirjoitti:

Minun kanssa kyllä saa olla eri mieltä :) Erityisesti saat olla sinua koskevassa asiassa kanssani eri mieltä. Mietin vain mitä tuollaiseen käytökseen sitten voisi pohjautua, tai mitä pohjalla piilee niin sanotusti... Kultakolikoita löytyy toisinaan sen mustankin ämpärin pohjalta, joka on täynnä liejua. Ja katsomalla pikaisesti, se ei näy...

Pidän myös etsimisestä :) Kaiken muun omituisen lisäksi..

Sinä mää se kuule nyt sait minut hymyilemään. En osaa sanoa mikä sanoissasi sen teki, mutta näin tapahtui. Tietysti kävin ensin pauhaamassa tuossa naapurihuoneessa ensiksi, sekin auttoi. Minun pitää miettiä mikä ja miksi pohjautuu...

• M.B.
        elisakettu kirjoitti:

Sinä mää se kuule nyt sait minut hymyilemään. En osaa sanoa mikä sanoissasi sen teki, mutta näin tapahtui. Tietysti kävin ensin pauhaamassa tuossa naapurihuoneessa ensiksi, sekin auttoi. Minun pitää miettiä mikä ja miksi pohjautuu...

:) Toisinaan pauhaus keventää. Menehän nyt petiin, että toisetkin pääsee..

Tosin tein itselleni sillivoileivän, kun A muistutti mokomasta herkusta..

• A
        M.B. kirjoitti:

> Menehän nyt petiin, että toisetkin pääsee..

Arvelinkin että sinä olisit hyvä äiti. Kiitos että autat. Näiden pienien kanssa on joskus hidasta ja on hyvä, että näytät heille esimerkkiä.

• M.B. kirjoitti:

Mää; hyvänen aika. Mene nyt ja toiset kanssa (voi hemmetti!) ihan rauhassa pötkölleen, ei minua tarvitse vahtia. Tai suojella. Tämä nyt oli ja meni.

Kauniita unia sinulle

• ap..

Onks tässä nyt joku skaba että kuka heittää parhaimman verseen? Ensinnäkin halusin vain tuoda esille mitä itse näen NIN yhtyeen hurt biisissä. Btw tuo "sun" runosi löytyy ajatus.org/runot ja sen tekijä on joku nainen ja sä et ole naisen oloinen..

• j.o.k.u.
        ap.. kirjoitti:

Onks tässä nyt joku skaba että kuka heittää parhaimman verseen? Ensinnäkin halusin vain tuoda esille mitä itse näen NIN yhtyeen hurt biisissä. Btw tuo "sun" runosi löytyy ajatus.org/runot ja sen tekijä on joku nainen ja sä et ole naisen oloinen..

Oliko tämä mulle?

Jos oli, niin laitapas sitten tarkka osoite, mistä tuo runoni löytyy, ellet puhu paskaa.
        Minäkin haluan nähdä kuka on sen minulta vohkinut...

En lainaile muiden tekstejä, osaan kirjoittaa itsekin. BTW!!

• A

> *ryypätään yhdessä* :)

Te olette jo nyt juoneet kaksi tuntia liikaa.

• M.B.

Tuu mukaan, tarjotaan sullekin :)

• j.o.k.u.

Huomenna vasta kunnon lärvit.
        Tänään piti ottaa muutama yleiseen vitutukseen... :)

Olen siitä hauska ihminen, että osaan olla erittäin v-tunut ja hilpeä yhtä aikaa.

• A
        M.B. kirjoitti:

Tuu mukaan, tarjotaan sullekin :)

Olen absolutisti. Alkoholia nauttivat ihmiset herättävät minussa kielteisiä tunteita.

• M.B.
        A kirjoitti:

Olen absolutisti. Alkoholia nauttivat ihmiset herättävät minussa kielteisiä tunteita.

Mmm-m.. no sitten.

*marjateetä ja mansikkamehua jäillä olisi myös*

Emme ole niin pahapäisiä täällä tänään..

• M.B.
        j.o.k.u. kirjoitti:

Huomenna vasta kunnon lärvit.
        Tänään piti ottaa muutama yleiseen vitutukseen... :)

Olen siitä hauska ihminen, että osaan olla erittäin v-tunut ja hilpeä yhtä aikaa.

Hilpeästi v-tuuntunut, ja v-tuutuneesti hilpeä..

• j.o.k.u.
        M.B. kirjoitti:

Hilpeästi v-tuuntunut, ja v-tuutuneesti hilpeä..

That's me. :)

• A
        M.B. kirjoitti:

Mmm-m.. no sitten.

*marjateetä ja mansikkamehua jäillä olisi myös*

Emme ole niin pahapäisiä täällä tänään..

> *marjateetä ja mansikkamehua jäillä olisi myös*

Kiitos. Vaikuttavat nekin minun karuun makuuni aivan liian koristeellisilta. Mutta kohteliaana ihmisenä en katso voivani kieltäytyäkään. :)

• M.B.
        A kirjoitti:

> *marjateetä ja mansikkamehua jäillä olisi myös*

Kiitos. Vaikuttavat nekin minun karuun makuuni aivan liian koristeellisilta. Mutta kohteliaana ihmisenä en katso voivani kieltäytyäkään. :)

Mansikkamehu on itse höyrytettyä ja vähällä sokerilla. Marjateessä on mustikanlehtiä joukossa..

*Ole hyvä. Pakko ei ole juoda loppuun asti jos tuntuu, että on liian karvasta mehu ja omituista tuo tee*

• A
        M.B. kirjoitti:

Mansikkamehu on itse höyrytettyä ja vähällä sokerilla. Marjateessä on mustikanlehtiä joukossa..

*Ole hyvä. Pakko ei ole juoda loppuun asti jos tuntuu, että on liian karvasta mehu ja omituista tuo tee*

> Mansikkamehu on itse höyrytettyä ja vähällä sokerilla. Marjateessä on mustikanlehtiä joukossa..

Kiitos. Yleensä syön tähän aikaan sillivoileivän.

*Luulen että on paras olla hymyilemättä, koska se näyttäisi velvollisuudentuntoiselta, joten ole kiinnittämättä ilmeeseeni huomiota, jonkin ajan päästä se saattaa vaihtua toivotumpaan suuntaan*

• M.B.
        A kirjoitti:

> Mansikkamehu on itse höyrytettyä ja vähällä sokerilla. Marjateessä on mustikanlehtiä joukossa..

Kiitos. Yleensä syön tähän aikaan sillivoileivän.

*Luulen että on paras olla hymyilemättä, koska se näyttäisi velvollisuudentuntoiselta, joten ole kiinnittämättä ilmeeseeni huomiota, jonkin ajan päästä se saattaa vaihtua toivotumpaan suuntaan*

:DD

Sillivoileipää parempaa saa kyllä hakea.. Silliä ruispedillä, ja muuten löytyy ja kun kerran mainitsit, teen tässä itselleni samalla ja kiikutan sulle toisen..

*olehan hyvä*

Ja kiitos. Unohdin jo, mitä jääkaapissani on oven lokeroihin piilotettuna!!

• gsgsgsgsg

I hurt myself today
      To see if I still feel
      I focus on the pain
      The only thing that's real
      The needle tears a hole
      The old familiar sting
      Try to kill it all away
      But I remember everything

Ei tuota kannata ihan nyt sana tarkkaa ottaa. Esim neulan pisto kuvaa tunteettomuutta joten kipu on ainoa millä tuntee jotain edes.

• j.o.k.u.

Nice...
        Tulee kuitenkin epävakaa persoonallisuus, tai masentunut mulla ainakin ensimmäisenä mieleen. But I unterstood what you mean...

Narsku ei tosin kärsi ( sanan varsinaisessa merkityksessä ) kuin aniharvoin. Se on enemmän sellaista pohjatonta tyhjyyttä...Mutta sitäkään ei tunne, jos on kokoajan menossa, ja tekee jotain, kuten narskut yleensä tekevät.

Itse saan tunne-elämykseni juomalla ja sekoilemalla, kuuntelemalla musiikkia, tekemällä jotain vaarallista tai uutta, ärsyttämällä ihmisiä...
        ( ei, tämä palsta ei ole sama asia kuin irl. :D )
        Jopa tappelemalla...
        ( mitä en ole harrastanut nykyään, vaikka ahkerasti provosoinkin ihmisiä sanallisesti... )

Kipua käytetään yleensä saamaan tuska pois, joten siksi tuo runo hieman hämää, vaikka kaunis toki onkin. :)

• j.o.k.u.
        j.o.k.u. kirjoitti:

Nice...
        Tulee kuitenkin epävakaa persoonallisuus, tai masentunut mulla ainakin ensimmäisenä mieleen. But I unterstood what you mean...

Narsku ei tosin kärsi ( sanan varsinaisessa merkityksessä ) kuin aniharvoin. Se on enemmän sellaista pohjatonta tyhjyyttä...Mutta sitäkään ei tunne, jos on kokoajan menossa, ja tekee jotain, kuten narskut yleensä tekevät.

Itse saan tunne-elämykseni juomalla ja sekoilemalla, kuuntelemalla musiikkia, tekemällä jotain vaarallista tai uutta, ärsyttämällä ihmisiä...
        ( ei, tämä palsta ei ole sama asia kuin irl. :D )
        Jopa tappelemalla...
        ( mitä en ole harrastanut nykyään, vaikka ahkerasti provosoinkin ihmisiä sanallisesti... )

Kipua käytetään yleensä saamaan tuska pois, joten siksi tuo runo hieman hämää, vaikka kaunis toki onkin. :)

Lisätään nyt vielä kukkahattutädeille tiedoksi, että tuo kaikenlainen turha "sekoilu" painottui lähinnä teini-ikään...
        Nykyään olen rauhallisempi.

• A

• j.o.k.u.
        A kirjoitti:

Kukkahattutädit on musta ihania. Farkut, maiharit, nahkatakit on tosi tylsiä:
        http://3.bp.blogspot.com/_L8nQXVnoLHQ/TKXVV-haSXI/AAAAAAAAD-I/gBQORTJlihs/s400/kukkagirl.jpg

Sinulla tuntuu muutenkin olevan minusta aivan vääränlainen kuva.
        En ole mikään elämääni kyllästynyt murkkuikäinen, joka haluaa näyttää keskisormea maailmalle, yrittää nostaa egoaan vaatteillaan, ja kovis-imagollaan, luullen sillä tavoin peittävänsä jonkun sisällään olevan herkän lapsen...Säälittäviä sellaiset.
        Muutenkin sinulla tuntuu olevan kova tarve puristaa minut tähän haluamaasi muottiin...Ehkä itse suret kadotettua nuoruuttasi, ja siirrät tämän pettymyksesi minuun.
        Pukeudun, ja käyttäydyn kuin tavalliset ihmiset, joita tuolla kadulla kävelee vastaan...Yritän olla kohtelias ja ystävällinen suurimmalle osalle, enkä suinkaan ole heristämässä jokaiselle ohikulkevalle ihmiselle nyrkkiä.

Jos kysyisit tutuiltani minkälaisena he minua pitävät, vastaus olisi: mukava, vaatimaton, rauhallinen ja ehkä vähän ujonpuoleinen...

:)

• A
        j.o.k.u. kirjoitti:

En ole mikään elämääni kyllästynyt murkkuikäinen, joka haluaa näyttää keskisormea maailmalle, yrittää nostaa egoaan vaatteillaan, ja kovis-imagollaan, luullen sillä tavoin peittävänsä jonkun sisällään olevan herkän lapsen...Säälittäviä sellaiset.
        Muutenkin sinulla tuntuu olevan kova tarve puristaa minut tähän haluamaasi muottiin...Ehkä itse suret kadotettua nuoruuttasi, ja siirrät tämän pettymyksesi minuun.
        Pukeudun, ja käyttäydyn kuin tavalliset ihmiset, joita tuolla kadulla kävelee vastaan...Yritän olla kohtelias ja ystävällinen suurimmalle osalle, enkä suinkaan ole heristämässä jokaiselle ohikulkevalle ihmiselle nyrkkiä.

Jos kysyisit tutuiltani minkälaisena he minua pitävät, vastaus olisi: mukava, vaatimaton, rauhallinen ja ehkä vähän ujonpuoleinen...

> Muutenkin sinulla tuntuu olevan kova tarve puristaa minut tähän haluamaasi muottiin...

Jaa-a, en kuule tunnusta tai ainakaan en tunnusta ennen kuin tunnistan ... Hmmm ... Missähän tämä ilmenee? En muista esittäneeni sinusta mitään arvioita, olen välttänyt niitä myös muista. ... Kiinnostava väite. Toistaiseksi luulen että sinä olet esittänyt mielessäsi itsesi jonkinlaisena ja luullut muiden tulkinneen sinut sellaisena kuin olet kuvitellut.

> Ehkä itse suret kadotettua nuoruuttasi, ja siirrät tämän pettymyksesi minuun.

Tuotakaan en tunnista itsessäni. Mahdollisesti minulla on torjunta, mutta en tunnista sellaista itse ... Olen iloinen siitä minkä ikäinen olen. En missään nimessä haluaisia olla esim. 15 tai 25 tai 35. Karseaa muistellakin niitä ... uh. :)

> Jos kysyisit tutuiltani minkälaisena he minua pitävät, vastaus olisi: mukava, vaatimaton, rauhallinen ja ehkä vähän ujonpuoleinen...

Sinulle tuntuu olevan hyvin tärkeätä millaisena muut ihmiset sinut mieltävät .

• j.o.k.u.
        A kirjoitti:

> Muutenkin sinulla tuntuu olevan kova tarve puristaa minut tähän haluamaasi muottiin...

Jaa-a, en kuule tunnusta tai ainakaan en tunnusta ennen kuin tunnistan ... Hmmm ... Missähän tämä ilmenee? En muista esittäneeni sinusta mitään arvioita, olen välttänyt niitä myös muista. ... Kiinnostava väite. Toistaiseksi luulen että sinä olet esittänyt mielessäsi itsesi jonkinlaisena ja luullut muiden tulkinneen sinut sellaisena kuin olet kuvitellut.

> Ehkä itse suret kadotettua nuoruuttasi, ja siirrät tämän pettymyksesi minuun.

Tuotakaan en tunnista itsessäni. Mahdollisesti minulla on torjunta, mutta en tunnista sellaista itse ... Olen iloinen siitä minkä ikäinen olen. En missään nimessä haluaisia olla esim. 15 tai 25 tai 35. Karseaa muistellakin niitä ... uh. :)

> Jos kysyisit tutuiltani minkälaisena he minua pitävät, vastaus olisi: mukava, vaatimaton, rauhallinen ja ehkä vähän ujonpuoleinen...

Sinulle tuntuu olevan hyvin tärkeätä millaisena muut ihmiset sinut mieltävät .

"En muista esittäneeni sinusta mitään arvioita, olen välttänyt niitä myös muista. ... Kiinnostava väite."

No voi anteeksi...
        Eihän tällainen taapero, jolla on tunteet ja varmaan niiden mukana aivotkin kuopattu johonkin monttuun, voi kaikkea tietää varmuudella. ;)

Ei siinä mitään, on vain mukava kuulla palautetta, mutta on myös mukava kertoa missä menee vikaan...Kuten kerroin tuossa edellisessä tekstissäni. Jos keksit jotain uutta ja ihmeellistä, niin kerro toki lisää. :)
        Väärinkäsitysten oikominen on aina hauskaa.

"Sinulle tuntuu olevan hyvin tärkeätä millaisena muut ihmiset sinut mieltävät "

Olet väärässä.
        On minulle samantekevää mitä minusta ajatellaan. Mutta se ei ole samantekevää, jos joku levittää minusta vääränlaista kuvaa muille.
        No nyt olen ainakin tehnyt hyvin tarkasti selväksi millainen olen...Ja millainen EN ole.

Hauskaa viikonloppua vain, ja ei vedetä sitten hernettä nenuliin. ;)

*j.o.k.u.-taapero tarttuu epäilyttävästi alkoholilta haiskahtavaan tuttipulloonsa, ja lähtee viettämään iltaa muiden lapsellisten ystäviensä kanssa, kettingit askelten tahdissa helisten...*

• M.B.
        j.o.k.u. kirjoitti:

"En muista esittäneeni sinusta mitään arvioita, olen välttänyt niitä myös muista. ... Kiinnostava väite."

No voi anteeksi...
        Eihän tällainen taapero, jolla on tunteet ja varmaan niiden mukana aivotkin kuopattu johonkin monttuun, voi kaikkea tietää varmuudella. ;)

Ei siinä mitään, on vain mukava kuulla palautetta, mutta on myös mukava kertoa missä menee vikaan...Kuten kerroin tuossa edellisessä tekstissäni. Jos keksit jotain uutta ja ihmeellistä, niin kerro toki lisää. :)
        Väärinkäsitysten oikominen on aina hauskaa.

"Sinulle tuntuu olevan hyvin tärkeätä millaisena muut ihmiset sinut mieltävät "

Olet väärässä.
        On minulle samantekevää mitä minusta ajatellaan. Mutta se ei ole samantekevää, jos joku levittää minusta vääränlaista kuvaa muille.
        No nyt olen ainakin tehnyt hyvin tarkasti selväksi millainen olen...Ja millainen EN ole.

Hauskaa viikonloppua vain, ja ei vedetä sitten hernettä nenuliin. ;)

*j.o.k.u.-taapero tarttuu epäilyttävästi alkoholilta haiskahtavaan tuttipulloonsa, ja lähtee viettämään iltaa muiden lapsellisten ystäviensä kanssa, kettingit askelten tahdissa helisten...*

:D Oot kyllä mielikuvan minun päässäni luomiseen osallistunut juuri nyt...

"*j.o.k.u.-taapero tarttuu epäilyttävästi alkoholilta haiskahtavaan tuttipulloonsa, ja lähtee viettämään iltaa muiden lapsellisten ystäviensä kanssa, kettingit askelten tahdissa helisten...*"

http://www.youtube.com/watch?v=bCeWHY60BwI&feature=related

• j.o.k.u.
        M.B. kirjoitti:

:D Oot kyllä mielikuvan minun päässäni luomiseen osallistunut juuri nyt...

"*j.o.k.u.-taapero tarttuu epäilyttävästi alkoholilta haiskahtavaan tuttipulloonsa, ja lähtee viettämään iltaa muiden lapsellisten ystäviensä kanssa, kettingit askelten tahdissa helisten...*"

http://www.youtube.com/watch?v=bCeWHY60BwI&feature=related

"Ipanat"...

• j.o.k.u.

;D

"Farkut, maiharit, nahkatakit on tosi tylsiä:"

Mitä vikaa näissä sitten on? :)
      Mistä edes tuon stereotypian repäisit..?

• j.o.k.u.

Nämä viestit näköjään sinkoilee minne sattuun...

• j.o.k.u.

jatkoa:

Ai niin...Sinähän pidit enemmän niistä verkkareista ja kumisaappaista. ;D

• A

Farkut, maiharit ja nahkatakit ovat tavallisia asusteita erityisesti 30-60-vuotiaiden keskuudessa, jollaisia useimmiten tapaan.

Idea oli siinä, että kukkahattu voi olla tosi tyylikäs, farkut, maiharit ja nahkatakit tuskin, koska ne ovat klisee.

• A
        j.o.k.u. kirjoitti:

jatkoa:

Ai niin...Sinähän pidit enemmän niistä verkkareista ja kumisaappaista. ;D

Just. Verkkarit ja kumisaappaat. Tuntee itsensä oikein mieheksi kun ajatteleekin. :D

• j.o.k.u.
        A kirjoitti:

Farkut, maiharit ja nahkatakit ovat tavallisia asusteita erityisesti 30-60-vuotiaiden keskuudessa, jollaisia useimmiten tapaan.

Idea oli siinä, että kukkahattu voi olla tosi tyylikäs, farkut, maiharit ja nahkatakit tuskin, koska ne ovat klisee.

Kaikki nuo yhdessä menee kyllä jo turhan esittämisen puolelle...
        Ehkä vedänkin tänään kukkahatun päähän.
        Erikoiset päähineet ovat muutenkin lähellä sydäntäni... :)

• A
        j.o.k.u. kirjoitti:

Kaikki nuo yhdessä menee kyllä jo turhan esittämisen puolelle...
        Ehkä vedänkin tänään kukkahatun päähän.
        Erikoiset päähineet ovat muutenkin lähellä sydäntäni... :)

> Ehkä vedänkin tänään kukkahatun päähän.

Olisin siitä iloinen ja kokisin että minulla oli siihen osuutta.

Pääsiäinen lähestyy. Voisit kokeilla vaikka tällaista orjantappurapajunkissakruunua. http://3.bp.blogspot.com/-s6j1d_q737E/TWth7CtVX8I/AAAAAAAAAYE/w6T-vb-z7mE/s320/27.02.2011 016.jpg

• j.o.k.u.

• M.B.
        A kirjoitti:

Just. Verkkarit ja kumisaappaat. Tuntee itsensä oikein mieheksi kun ajatteleekin. :D

Tykkään maiharitakeista.. ja kumisaappaista :DD Ja villasukista. Ja vanhoista farkuista. Ja hatuista, joita en ole kylläkään pitkään aikaan pitänyt, pipolla pärjää talvisin paremmin kun on tosi kylmä..

• M.B.

• A
        j.o.k.u. kirjoitti:

Päästäisiköhän ne minua edes pääsiäisenä baariin tuollainen härveli päässä...Voisi kokeilla. ;D

> Voisi kokeilla. ;D

Kaikkea kannattaa kokeilla ... :/

En jaksa vastata tohon sun pitkään viestiin ... :/ ... Unohdan sen ... :/

• M.B.

• j.o.k.u.
        A kirjoitti:

> Voisi kokeilla. ;D

Kaikkea kannattaa kokeilla ... :/

En jaksa vastata tohon sun pitkään viestiin ... :/ ... Unohdan sen ... :/

Unohda pois. Mulla on jokin outo pakkomielle aina vastata, jos tuntuu, että jotain sanottavaa on...Vaikka tietäisikin, ettei se aina ole kovin viisasta.

Itseasiassa tämä pätee elämässäni aika lailla kaikkeen...Harvoin tulee mietittyä onko tämä järkevää...Jos vastaus on, ei, teen sen sitä suuremmalla syyllä.

Tuo on itseasiassa yksi elämänmotoistani, että "kaikkea pitää kokeilla"...
        ...Melkein kaikkea. :)

• j.o.k.u.

• A
        j.o.k.u. kirjoitti:

Unohda pois. Mulla on jokin outo pakkomielle aina vastata, jos tuntuu, että jotain sanottavaa on...Vaikka tietäisikin, ettei se aina ole kovin viisasta.

Itseasiassa tämä pätee elämässäni aika lailla kaikkeen...Harvoin tulee mietittyä onko tämä järkevää...Jos vastaus on, ei, teen sen sitä suuremmalla syyllä.

Tuo on itseasiassa yksi elämänmotoistani, että "kaikkea pitää kokeilla"...
        ...Melkein kaikkea. :)

Kuulostaa siltä että sinulla olisi tutkijan asenne ja harjoittaisit osallistuvan havainnoinnin menetelmää. Niin kauan kuin kykysi yhteisölliseen palautteeseen nykyisestään kehittyy, niin kannustan sinua jatkamaan ajautumallasi tiellä. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      2987
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      2921
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2357
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1853
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1709
    6. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1644
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1576
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      77
      1255
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1236
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79