Mun lapsellani on adhd, ja aiemmin ajattelin juuri kuten nämä lääkkeiden intohimoisimmat vastustajat. Lääkkeiden ehdottajille suutuin, että en tosiaankaan aio huumata lastani!! No sitten kävi niin, että poika alkoi masentua pahasti negatiivisesta palautteesta ja siitä ettei vaan pystynyt olemaan kunnolla, ja kas vain, meikä pyörsi puheensa ja aloitti lääkityksen! Ja nyt minulla on tavisluokassa kiitettäviä tehtaileva poika, jolla on vihdoin kavereita, harrastuksia ja elämä hymyilee!
Joten minua ei hetkautu nuo huutelijat, olen itsekin ollut sellainen. Elämä opettaa :)
Entisen lääkityksen vastustajan kommentti
mä vaa
1
133
Vastaukset
- lääkkeistä
kiva kuulla, et apu löytyi. meillä on myös mietinnässä, josko ensi syksynä kokeillaan lääkkeitä. pojalla ei ole ad/hd:tä, vaan pahoja keskittymisvaikeuksia ja ensi vuonna pitäisi siirtyä 25 oppilaan luokkaan, tuskin onnistuu ilman lääkkeitä.
mitä lääkettä poikasi on saanut???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1045497
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai944801Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1394752Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3672169- 1101954
- 1051747
- 2561547
- 3701298
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.591131- 2041061