Incubus?

tuputuu

Keskiajalla uskottiin demoniin nimeltä incubus. Se oli sellainen miespuolinen pahalainen, joka änkesi itsensä nukkuvien naisten sänkyyn, ja teki kaikenlaista tuhmaa. Incubuksen naispuolinen vastine on succubus.

Nykyisen selitetään, että koko ilmiö johtuu unihalvauksesta. Itselläni on ikävä taipumus saada unihalvauksia. Saan ihan hirveitä hallusinaatioita. Tunnen, että sängyssäni on joku, joka tarttuu kiinni ja vääntelee minua.

Välähti mieleeni, että entäs jos tämän modernin selityksen sijaan vuoteessani remeltääkin ihka oikea demoni?

Varmuuden vuoks lähetän sinne alakertaan terveisiä, että laittais sen himputin demonin jonnekin anatomiakoulutukseen.

Se meinaan kourii ihan vääristä paikoista:(

92

2138

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annikoo..

Taisi olla se incubus.....minunkin sänkyni vieressä.....Kuumetta oli aikalailla ja heräsin yöllä kun pelotti...ja joku on sängynvieressä...takanani.......
      Heräsin siihen kun sanoin .."voi jumalauta"...enkä oikeastaan koskaan kiroile....nauratti oikeen jälkeenpäin ......
      Incubus lähti.......

• Se on sit ilkeä tunne. Minun punkassa se saakutin demoni remeltää, vaikkei olis edes kuumetta:(

• oikea.heippa;)
        tuputuu kirjoitti:

Se on sit ilkeä tunne. Minun punkassa se saakutin demoni remeltää, vaikkei olis edes kuumetta:(

Jaa että kouriva demoni vai hallusinaatio vai halusinautinto:)
        Saattaa niitä ollakin. Vaan ei ole mitenkään eroottinen jos hieroo vain hartioita. Tai nilkkoja. Suonenvetoako?

• oikea.heippa;) kirjoitti:

Jaa että kouriva demoni vai hallusinaatio vai halusinautinto:)
        Saattaa niitä ollakin. Vaan ei ole mitenkään eroottinen jos hieroo vain hartioita. Tai nilkkoja. Suonenvetoako?

Jaloista kiskoo ja sit vääntää ja kääntää. Ihan vääristä paikoista kummiskin tarrasee. En usko että se oikeesti on mikään seksidemoni. Ylimainostettu juttu:(

• Cubus
        tuputuu kirjoitti:

Jaloista kiskoo ja sit vääntää ja kääntää. Ihan vääristä paikoista kummiskin tarrasee. En usko että se oikeesti on mikään seksidemoni. Ylimainostettu juttu:(

Incubuksella ja/tai succubuksella ei ole seksin kanssa mitään tekemistä. Täysin päinvastoin! Sellaiset ovat myöhempien aikojen hollywoodjuttuja. Alkuperäinen incubus ei ole myöskään mikään komistus, vaan helvetin ruma, musta ja kyttyräselkäinen, rinnan päällä istuva mörkö.

Samantyyppinen arabialainen demoni oli nimeltään djinni, joka saattoi myöskin myöhempien aikojen incubuksen tapaan ottaa komean miehen tai naisen hahmon riippuen ahdisteltavan sukupuolesta. Djinnitarut on liitetty länsimaiseen cubukseen ja siitä on tehty joku seksiahdistelija samaan tapaan kuin vampyyrit. Alunperin kuitenkin succubus/incubus oli demoni joka istui nukkuvan rinnan päällä ja yritti estää hengitystä.

Eli demoni kertoi täsmälleen samasta vaivasta kuin unihalvauksen aikana, jolloin ihminen herää eikä kykene liikkumaan. Ihminen hätääntyy, mutta keuhkot, vaikka hengittävätkin, eivät seuraa mukana sen aivojen tuottaman kemiallisen rentouden takia ja sen vuoksi että silloin hengitystä hoitelee autonominen hermosto. Jotkut ihmiset nukkuvat silmät auki, jolloin silmät näkevät ympäristön, mutta yhä edelleen aivot tuottavat unikuvia jotka voivat olla hyvin pelottavia. Silmät kiinni nukkuvilla ei tuollaisia näkyviä kauhukuvia välttämättä synny vaan heillä on pelkästään tunne siitä ettei voi hengittää tai liikkua, tai sen lisäksi että huoneessa on muitakin, mikä sinällään on pelottavaa.

Osa ufosieppauksista on myös liitetty unihalvaukseen koska ihmisen aivot tuottavat unessa sellaisia unikuvia ja niiden sovelluksia joita on oikeassa elämässä aikaisemmin nähnyt. Esimerkiksi humanoidien hiippaileminen nukkuvan huoneeseen jossain elokuvassa jonka on jo kauan sitten unohtanut, voi helposti synnyttää unihalvauksen aikana mielikuvan siitä että ufolaiset ovat tulleet kylään.

Tässä täytyy muistaa että kaikki asiat mitä meidän aivomme tuottavat, olivat ne sitten hullutuksia tai reaalielämää on meille täysin totta, siitä syystä esimerkiksi masennuspotilaiden elämä on "oikeasti" pilalla, psykoosissa hilluvien tyyppien teot ovat "oikeasti" oikeutettuja ja uskovien uskomukset ovat "oikeasti" totuus.

• Cubus kirjoitti:

Incubuksella ja/tai succubuksella ei ole seksin kanssa mitään tekemistä. Täysin päinvastoin! Sellaiset ovat myöhempien aikojen hollywoodjuttuja. Alkuperäinen incubus ei ole myöskään mikään komistus, vaan helvetin ruma, musta ja kyttyräselkäinen, rinnan päällä istuva mörkö.

Samantyyppinen arabialainen demoni oli nimeltään djinni, joka saattoi myöskin myöhempien aikojen incubuksen tapaan ottaa komean miehen tai naisen hahmon riippuen ahdisteltavan sukupuolesta. Djinnitarut on liitetty länsimaiseen cubukseen ja siitä on tehty joku seksiahdistelija samaan tapaan kuin vampyyrit. Alunperin kuitenkin succubus/incubus oli demoni joka istui nukkuvan rinnan päällä ja yritti estää hengitystä.

Eli demoni kertoi täsmälleen samasta vaivasta kuin unihalvauksen aikana, jolloin ihminen herää eikä kykene liikkumaan. Ihminen hätääntyy, mutta keuhkot, vaikka hengittävätkin, eivät seuraa mukana sen aivojen tuottaman kemiallisen rentouden takia ja sen vuoksi että silloin hengitystä hoitelee autonominen hermosto. Jotkut ihmiset nukkuvat silmät auki, jolloin silmät näkevät ympäristön, mutta yhä edelleen aivot tuottavat unikuvia jotka voivat olla hyvin pelottavia. Silmät kiinni nukkuvilla ei tuollaisia näkyviä kauhukuvia välttämättä synny vaan heillä on pelkästään tunne siitä ettei voi hengittää tai liikkua, tai sen lisäksi että huoneessa on muitakin, mikä sinällään on pelottavaa.

Osa ufosieppauksista on myös liitetty unihalvaukseen koska ihmisen aivot tuottavat unessa sellaisia unikuvia ja niiden sovelluksia joita on oikeassa elämässä aikaisemmin nähnyt. Esimerkiksi humanoidien hiippaileminen nukkuvan huoneeseen jossain elokuvassa jonka on jo kauan sitten unohtanut, voi helposti synnyttää unihalvauksen aikana mielikuvan siitä että ufolaiset ovat tulleet kylään.

Tässä täytyy muistaa että kaikki asiat mitä meidän aivomme tuottavat, olivat ne sitten hullutuksia tai reaalielämää on meille täysin totta, siitä syystä esimerkiksi masennuspotilaiden elämä on "oikeasti" pilalla, psykoosissa hilluvien tyyppien teot ovat "oikeasti" oikeutettuja ja uskovien uskomukset ovat "oikeasti" totuus.

Kiitos oikaisuista. Eli siis minä olen Hollywoodin mainoksen uhri, eikä mun demonillani ole aikomustakaan kähmäistä oikeasta paikasta:(

En muuten yhtään ihmettele, jos ufouskovaiset luulevat joutuneensa siepatuiksi. Kyllä ne hallut niin aidoilta välillä vaikuttaa.

Onneksi itse nukun silmät kiinni. En tiedä, pystyisinkö avaamaan silmäni kohtauksen aikana. En kuitenkaan uskalla, pelkään sitä mitä saattaisin nähdä.

• h3nkk2_11

Hmm? Vai, että vääristä paikoista? Se saattaa olla Merlinin pimeän velipuolen haamu, eli "päivänsäde666". Hänen anatomian opintonsa jäi aikoinaan sammakon aukaisuun ja sen sisälle kurkistamiseen. Se ei vielä paljoa auta, jos pitäisi "oikeista" paikoista naispuolista inehmoa kouria.
      Mutta mukavia painajaisia sulle kuitenkin ja sanoppa päivänsäteelle ensi yön kuunloisteessa terveisiä. ,-))
      ------------------------
      -Muista muuten katsoa leffa nimeltä: Paranormal activity 2. Suosittelen, koska olet kiinnostunut näistä asioista..Vuokraamoista löytyy..Muista katsoa juuri ennen nukkumaan menoa.....

• Jonkun paranormal activityn katselin. En oikein osannut pelätä, kun olen itse kokenut saman homman monta kertaa ihan omassa punkassani.

Ja niistä kourimisotteista uskon, että anatomian opinnot taisivat todella jäädä sammakon tasolle.

• unien katselija

mä kuvittelen usein unissani, että joku succubus tekis mulle *pahaa*, mutta herään sitten harmikseni ja huomaan sen olevan pelkkää unta. ei oo reilua, kun kaik aseetkin ois viritetty valmiiksi taistelua varten paholaista vastaan :-D
      köyhän ainut huvitus on vilkas mielikuvitus!

• Ootappas kun saat kömpelökätisen succubuksen sänkyysi!

• unien katselija
        tuputuu kirjoitti:

Ootappas kun saat kömpelökätisen succubuksen sänkyysi!

oohan mä ootellut jo puolvuossattaa, mutta ei oo yhtään.....kömpelökätistä succubusta sänkyyn eksynyt, ovat olleet liiankin vikkeläkätisiä :-D
        tänään kävin kaupassa ja koitin olla vitsikäs lihatiskin myyjätytölle ja kysyin saako täällä potkia ja sorkkia, meinas mulle et ei saa, mutta saat maksaa ja kärsiä!

• unien katselija kirjoitti:

oohan mä ootellut jo puolvuossattaa, mutta ei oo yhtään.....kömpelökätistä succubusta sänkyyn eksynyt, ovat olleet liiankin vikkeläkätisiä :-D
        tänään kävin kaupassa ja koitin olla vitsikäs lihatiskin myyjätytölle ja kysyin saako täällä potkia ja sorkkia, meinas mulle et ei saa, mutta saat maksaa ja kärsiä!

Onnellinen se, jonka domonilla on opinnot suoritettu. Oletkos ihan varma, että se oli tosiaan succubus, kenen käsi kävi?

• unien katselija
        tuputuu kirjoitti:

Onnellinen se, jonka domonilla on opinnot suoritettu. Oletkos ihan varma, että se oli tosiaan succubus, kenen käsi kävi?

johan mä sanoin, että mulla on vilkas mielikuvitus. tulihan mulle postissa vastottain jäsenkortti, niin siis liityin *ominkäsin onneen yhdistykseen*. kerran viikossa meillä on kokoontuminen ja on oikein mukava saada vertaistukea yhdistyksen muilta jäseniltä (20 jäsentä). tosin mä olen ainoa miespuolinen tossa porukassa, mut ei passaa valittaa :-D

• unien katselija kirjoitti:

johan mä sanoin, että mulla on vilkas mielikuvitus. tulihan mulle postissa vastottain jäsenkortti, niin siis liityin *ominkäsin onneen yhdistykseen*. kerran viikossa meillä on kokoontuminen ja on oikein mukava saada vertaistukea yhdistyksen muilta jäseniltä (20 jäsentä). tosin mä olen ainoa miespuolinen tossa porukassa, mut ei passaa valittaa :-D

No mutta. jos olet ainoa mies, saat toimia kukkona tunkiolla:D

Vilkas mielikuvitus voittaa aina huonon demonin:)

• Demoniiih...;o)...

Demoni eli daimoni (muinaiskreikaksi δαίμων, daímōn) oli antiikin kreikkalaisilla mm. Homeroksen mukaan jumaluusolento, joka oli ihmisen kaksoisolento tai suojelushenki. Sokrates kertoi, että hänellä on oma daimonion, joka antoi hänelle neuvoja....;o)...

On olemassa hyviäkin demoskoita...No on...;o)...

• Mun punkassa remeltää vaan paha ja saamarin köpelökätinen demoni:(

• Demoniiih...;o)...
        tuputuu kirjoitti:

Mun punkassa remeltää vaan paha ja saamarin köpelökätinen demoni:(

Voehan...:o/...

Käske se pois..Manaa vaikka pippurin alkujuurille...;o)...

• Demoniiih...;o)... kirjoitti:

Voehan...:o/...

Käske se pois..Manaa vaikka pippurin alkujuurille...;o)...

Olen yrittänyt. Ei mee minnekään, vaikka ei siitä ole edes mitään iloa:(

• Demoniiih...;o)...
        tuputuu kirjoitti:

Olen yrittänyt. Ei mee minnekään, vaikka ei siitä ole edes mitään iloa:(

Kesytä se..ja opeta tavoille...;o)...

oho ,. oletko oikea demoniiiihhi vaiko kopio ,. ?

Minä olen ihan oikeasti alkanut epäillä omaa naiseuttani, kun en saa yhtä samperin demonia kuriin!

Monta miestä olen pistänyt oikeille tavoille, mutta tähän samperin inccuun ei tunnu mikään tepsivän:(

• Demoniiih...;o)...
        HugaZaga kirjoitti:

oho ,. oletko oikea demoniiiihhi vaiko kopio ,. ?

Se oikia ja ihan aito...:o)... Muisqisssssh...:o)...

• unien katselija

moikka!
        kiva nähdä sua näissäkin maisemissa, mää luulin jo et sää oot menny johkin kaus pois.

Se oikia ja ihan aito...:o)... Muisqisssssh...:o)...

no jos olet aito niin mitä sun kuuluu tehdä mun kanssa ,. :P ?

• Demoniiih...;o)...
        tuputuu kirjoitti:

Minä olen ihan oikeasti alkanut epäillä omaa naiseuttani, kun en saa yhtä samperin demonia kuriin!

Monta miestä olen pistänyt oikeille tavoille, mutta tähän samperin inccuun ei tunnu mikään tepsivän:(

Lähetä se tänne..Ma kesytän sen..kiltihköksi..ja ah niin tarpeelliseksi...;o)...

• Demoniiih...;o)...
        unien katselija kirjoitti:

moikka!
        kiva nähdä sua näissäkin maisemissa, mää luulin jo et sää oot menny johkin kaus pois.

Jos tarkoitat mua..Niin en mä minnekkään..paitsi kohta taas töihin...;o)...

No..täytyy myömtää, et palstoilla en ole jaksanut haahuilla..aikaan...;o)...

• tuputuu kirjoitti:

sua on lapsena joku kiskonut jaloista kun olet nukkunut ja siitä on jäänyt tuo univaikeus ,. kummittelemaan ,.

• Demoniiih...;o)...
        HugaZaga kirjoitti:

no jos olet aito niin mitä sun kuuluu tehdä mun kanssa ,. :P ?

Sä haluut halipulaan hoitoa...;o)...

Meidän kuuluu halitella...ja aina vaan halitella..Kas..ollaan edelleen sillä haliasteella...;o)...

Lähetä se tänne..Ma kesytän sen..kiltihköksi..ja ah niin tarpeelliseksi...;o)...

Saat pitää hyvänäs. En tule yhtään mustikseksi.

• HugaZaga kirjoitti:

sua on lapsena joku kiskonut jaloista kun olet nukkunut ja siitä on jäänyt tuo univaikeus ,. kummittelemaan ,.

Kai nyt kaikkia on joku joskus kintusta kiskaissut. Ei ne demonit kummiskaan kaikkia vaivaa.

• unien katselija
        Demoniiih...;o)... kirjoitti:

Jos tarkoitat mua..Niin en mä minnekkään..paitsi kohta taas töihin...;o)...

No..täytyy myömtää, et palstoilla en ole jaksanut haahuilla..aikaan...;o)...

no, just sua mä tarkoitin :-D no, toi huuhaa meni sille mallille, ettei siellä enää kukaan jaksanut sitä menoa. ilmeisesti siellä on nyt tyytyväiset kirjoittajat, kun saivat rauhan meiltä häiriköiltä :-DDD

• tuputuu kirjoitti:

Kai nyt kaikkia on joku joskus kintusta kiskaissut. Ei ne demonit kummiskaan kaikkia vaivaa.

se on ihan henkilökohtaista mitä kukakin lapsuuden tapahtumistaan pitkäaikaismuistiinsa tallettaa., kenties näit juuri silloin painajaista ja jalkojen kiskominen yhtä aikaa aiheutti pienen trauman

Sä haluut halipulaan hoitoa...;o)...

Meidän kuuluu halitella...ja aina vaan halitella..Kas..ollaan edelleen sillä haliasteella...;o)...

JOOOOO !!!! :P nyt on monen kuukauden halipula ,. onks sulla kuutisen tuntia aikaa ,. :P

• Demoniiih...;o)...
        HugaZaga kirjoitti:

JOOOOO !!!! :P nyt on monen kuukauden halipula ,. onks sulla kuutisen tuntia aikaa ,. :P

Vaik koko yö, mut vaan ammatin pualesta...;o)...

• Demoniih...;o)...
        tuputuu kirjoitti:

Saat pitää hyvänäs. En tule yhtään mustikseksi.

En mä itselleni haluu..Meil on yksi ja siinä on ihan kyllin..hmm...liikaakin..ma luulen...;o)...

• Demoniiih...;o)...
        unien katselija kirjoitti:

no, just sua mä tarkoitin :-D no, toi huuhaa meni sille mallille, ettei siellä enää kukaan jaksanut sitä menoa. ilmeisesti siellä on nyt tyytyväiset kirjoittajat, kun saivat rauhan meiltä häiriköiltä :-DDD

Tää uudistus tuntuu kökölle..En oikein osaa käyttää tätä..:o/...

Toivottavasti ovat tyytyväisiä, iloisia ja onnellisia..Iloisuus kuitenkin näyttäisi olevan hyvin kaukana siltä palstalta...Tai sit nykyiset kirjoittelijat ovat vaan niin pidättyväisiä...;o)...

• Demoniih...;o)... kirjoitti:

En mä itselleni haluu..Meil on yksi ja siinä on ihan kyllin..hmm...liikaakin..ma luulen...;o)...

Enpäs tiedä minne sen usuttaisin. Kunhan vaan antais mun nukkua rauhassa, kun ei siitä kerta iloakaan ole. Jos se olis sellainen kuin keskiajalla kuvattiin, en laittais yhtään hanttiin:o/

• HugaZaga kirjoitti:

se on ihan henkilökohtaista mitä kukakin lapsuuden tapahtumistaan pitkäaikaismuistiinsa tallettaa., kenties näit juuri silloin painajaista ja jalkojen kiskominen yhtä aikaa aiheutti pienen trauman

Voipi olla. Tosin olen lukenut, että tuo tuntemus on yleinen unihalvauksia saavilla. Ehkä meitä kaikkia on kiskaistu lapsena kintuista.

Tää uudistus tuntuu kökölle..En oikein osaa käyttää tätä..:o/...

Toivottavasti ovat tyytyväisiä, iloisia ja onnellisia..Iloisuus kuitenkin näyttäisi olevan hyvin kaukana siltä palstalta...Tai sit nykyiset kirjoittelijat ovat vaan niin pidättyväisiä...;o)...

huuhaa meillä on aina sydämissämme ,.

• tuputuu kirjoitti:

Voipi olla. Tosin olen lukenut, että tuo tuntemus on yleinen unihalvauksia saavilla. Ehkä meitä kaikkia on kiskaistu lapsena kintuista.

lukaisin paavoväyrysennopeudella tietoa unihalvauksesta ,. nyt tiedän siitä kaiken ,.
        aika jännä vaiva ,. minä kuulen joskus nukahtamisen hetkellä voimakkaan pamahduksen, kuin rumpua lyötäisiin ,. sillekin oli selitys olemassa ,. se on joku häiriö kuulohermossa tms

• HugaZaga kirjoitti:

lukaisin paavoväyrysennopeudella tietoa unihalvauksesta ,. nyt tiedän siitä kaiken ,.
        aika jännä vaiva ,. minä kuulen joskus nukahtamisen hetkellä voimakkaan pamahduksen, kuin rumpua lyötäisiin ,. sillekin oli selitys olemassa ,. se on joku häiriö kuulohermossa tms

Minä saan joskus juuri ennen nukahtamista sellaisen säpsyn. Ilmeisesti lihakset laukaisee kireyden tai jotakin. Hassu tunne silti.

• Demoniih...;o)...
        HugaZaga kirjoitti:

huuhaa meillä on aina sydämissämme ,.

Nimenomaan..;o)...

Pahus..kun työt pukkaa päälle..Pakko alkaa laittaa nutturaa kuntoon..Ei sovi yökkösen liihotella hiukset valtoimenaan..Niin, että halailemisiin ah Sinä vanha ihanaHuga...;o)...

• tuputuu kirjoitti:

Minä saan joskus juuri ennen nukahtamista sellaisen säpsyn. Ilmeisesti lihakset laukaisee kireyden tai jotakin. Hassu tunne silti.

sekin voi johtua samasta syystä eli aivot tavallaan sulkevat yhteyden eri puolille kehoa nukkumisen ajaksi ja tässä siirtymisvaiheessa voi tulla häiriö

• HugaZaga kirjoitti:

sekin voi johtua samasta syystä eli aivot tavallaan sulkevat yhteyden eri puolille kehoa nukkumisen ajaksi ja tässä siirtymisvaiheessa voi tulla häiriö

Jännä juttu toi nukkuminen. Se aiheuttaa sit kovasti vaivaa, vaikka on ihan välttämätöntä.

• Outo tunne
        tuputuu kirjoitti:

Minäkin saan joskus sellaisen ihmeellisen "säpsyn". Ihan kuin yhtä-äkkiä tipahtaisin jostakin. Kestää lyhyen hetken. Säikäyttää ainakin.

• tuputuu kirjoitti:

Jännä juttu toi nukkuminen. Se aiheuttaa sit kovasti vaivaa, vaikka on ihan välttämätöntä.

eipä taida minunkaan nukkuminen kovin laadukasta olla, voin nukkua kahdeksan tuntia ja herätessäni tuntuu silti että voisin vaikka vielä pari tuntia koisia ,. en ole oikein hyvä rentoutumaan, lihakset ovat kireänä kuin viulunkieli

• Demoniih...;o)... kirjoitti:

Nimenomaan..;o)...

Pahus..kun työt pukkaa päälle..Pakko alkaa laittaa nutturaa kuntoon..Ei sovi yökkösen liihotella hiukset valtoimenaan..Niin, että halailemisiin ah Sinä vanha ihanaHuga...;o)...

voimia työntekoon sinä ihana demoni ,. joka ei kisko mun jalkoja :P"

• HugaZaga kirjoitti:

eipä taida minunkaan nukkuminen kovin laadukasta olla, voin nukkua kahdeksan tuntia ja herätessäni tuntuu silti että voisin vaikka vielä pari tuntia koisia ,. en ole oikein hyvä rentoutumaan, lihakset ovat kireänä kuin viulunkieli

Minulla ei ole pitkiin aikoihin ollut nukahtamisvaikeuksia. Se samperin demoni vaan tulee aina välillä melskaamaan. Onneks ei kummiskaan ihan joka yö.

• Outo tunne kirjoitti:

Minäkin saan joskus sellaisen ihmeellisen "säpsyn". Ihan kuin yhtä-äkkiä tipahtaisin jostakin. Kestää lyhyen hetken. Säikäyttää ainakin.

Just tuota tunnetta tarkoitan. Sekin on yleinen unihäiriö. En tosin tiedä mistä se johtuu.

• tuputuu kirjoitti:

Just tuota tunnetta tarkoitan. Sekin on yleinen unihäiriö. En tosin tiedä mistä se johtuu.

näillekin on näköjään ihan oma keskusteluosasto keksitty
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8116468

• HugaZaga kirjoitti:

näillekin on näköjään ihan oma keskusteluosasto keksitty
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8116468

Siellä joku pseudotieteilijä väitti, että säpsähdykset johtuvat kofeiinista. Minä sain niitä jo lapsena, enkä tasan taatusti käyttänyt kofeiinia.

• tuputuu kirjoitti:

Siellä joku pseudotieteilijä väitti, että säpsähdykset johtuvat kofeiinista. Minä sain niitä jo lapsena, enkä tasan taatusti käyttänyt kofeiinia.

selitys löytyi, se on "hypnagogic myoclonus"

sitä ei ole kukaan osannut selittää miksi minä nautin suuresti suonenvedoista varpaissani ,. ne tekevät tosi nannaa ,. kutsunkin niitä varvasorgasmeiksi ,.

• HugaZaga kirjoitti:

selitys löytyi, se on "hypnagogic myoclonus"

sitä ei ole kukaan osannut selittää miksi minä nautin suuresti suonenvedoista varpaissani ,. ne tekevät tosi nannaa ,. kutsunkin niitä varvasorgasmeiksi ,.

Minä olen saanut kramppeja jalkapohjiini, mutta sen varsinaisen orgasmin saan muuta kautta:o/

• kerran minulta lähti yöllä housut mystisellä tavalla ,. ne olivat aamulla lattialla sängyn jalkopäässä ,. ja ihan yssikseen nukuin.

• Tunsitkos yöllä mitään jännää ja kummaa?

• tuputuu kirjoitti:

Tunsitkos yöllä mitään jännää ja kummaa?

enpä muistaakseni ,. mut mun unet on erittäin sekavia ja muutaman kerran olen heti herättyäni sanonut ihan ääneen että voi herranen aika sentään ,.

• HugaZaga kirjoitti:

enpä muistaakseni ,. mut mun unet on erittäin sekavia ja muutaman kerran olen heti herättyäni sanonut ihan ääneen että voi herranen aika sentään ,.

Kaikkea hassua sitä sanookin. Jouduin leikkauksen takia nukutukseen. Muistan että havahduin heräämössä, kun minua siirrettiin toiseen sänkyyn. Eka kysymykseni oli, että olenkos puhunut sekavia. Muistan hämärästi. että sairaanhoitaja rauhoitteli minua, ja sanoi etten ole puhunut mitään:o/

• tuputuu kirjoitti:

Kaikkea hassua sitä sanookin. Jouduin leikkauksen takia nukutukseen. Muistan että havahduin heräämössä, kun minua siirrettiin toiseen sänkyyn. Eka kysymykseni oli, että olenkos puhunut sekavia. Muistan hämärästi. että sairaanhoitaja rauhoitteli minua, ja sanoi etten ole puhunut mitään:o/

joskus on hauskaa kun joku oikein sivistynyt ja asiallinen ihminen vaikka liukastuu niin suusta pääsee joku V****U tai vastaava ,. ja sitten se on ihan nolona ,.

• HugaZaga kirjoitti:

joskus on hauskaa kun joku oikein sivistynyt ja asiallinen ihminen vaikka liukastuu niin suusta pääsee joku V****U tai vastaava ,. ja sitten se on ihan nolona ,.

Minä en normaalisti juurikaan kiroile, mutta en häpeä käyttää voimasanoja silloin kun ne ovat paikallaan. Mutta olen kyllä itsekin todistanut tuollaisia tilanteita:D

• tuputuu kirjoitti:

Minä en normaalisti juurikaan kiroile, mutta en häpeä käyttää voimasanoja silloin kun ne ovat paikallaan. Mutta olen kyllä itsekin todistanut tuollaisia tilanteita:D

joillekin kirosanat ovat lauseen täytettä ,. muistan kuinka pikkupoikana veljeni kanssa laskimme yhden kylän äijän käyttämiä kirosanoja ja totesimme että keskimäärin joka kolmas sana oli kirosana ,. :D
        sen puhe kuulosti oikeasti tältä:
        saatana minä kun perkele otin sen helvetin laudan ja voi saatana kun tuli helevetinmoinen tikku perkele sormeen ,. jne ,.

• HugaZaga kirjoitti:

joillekin kirosanat ovat lauseen täytettä ,. muistan kuinka pikkupoikana veljeni kanssa laskimme yhden kylän äijän käyttämiä kirosanoja ja totesimme että keskimäärin joka kolmas sana oli kirosana ,. :D
        sen puhe kuulosti oikeasti tältä:
        saatana minä kun perkele otin sen helvetin laudan ja voi saatana kun tuli helevetinmoinen tikku perkele sormeen ,. jne ,.

Ei tuollaista puhetta kauaa jaksa kuunnella. Voimasanat menettävät tehonsa, jos niitä viljellään jatkuvasti.

• saattoipa olla että keskiajalla naisen oli helpompi syyttää henkiolentoa sängyssään touhuamisesta kuin tunnustaa että mieshän sinne tuli päästettyä ,.

• Niin tai sit nää nykydemonit on sellaisia uusavuttomia:o/

• tuputuu kirjoitti:

Niin tai sit nää nykydemonit on sellaisia uusavuttomia:o/

ennen oli seksuaalisuus suoraviivaista ja helppoa ,. nyt sekin on pirstaloitunut ties mihin alakategorioihin ja genreihin ,. ehkä sun incubuksella on joku jalkafetissi?

• HugaZaga kirjoitti:

ennen oli seksuaalisuus suoraviivaista ja helppoa ,. nyt sekin on pirstaloitunut ties mihin alakategorioihin ja genreihin ,. ehkä sun incubuksella on joku jalkafetissi?

Niinpä tietty. Minun kimppuuni hyökkää just se kaikista perverssein demoni:(

• tuputuu kirjoitti:

Niinpä tietty. Minun kimppuuni hyökkää just se kaikista perverssein demoni:(

ota sänkyysi lisäksi katolinen pappi niin se voi tarpeen vaatiessa manata sen hengen pois ,.

• HugaZaga kirjoitti:

ota sänkyysi lisäksi katolinen pappi niin se voi tarpeen vaatiessa manata sen hengen pois ,.

Tuota, saakos katolinen pappi tulla sänkyyn tällaisen kastamattoman pakanan kanssa? Miten se se lähetyssaarnaaja-asento menikään?

• tuputuu kirjoitti:

Tuota, saakos katolinen pappi tulla sänkyyn tällaisen kastamattoman pakanan kanssa? Miten se se lähetyssaarnaaja-asento menikään?

noo eihän nyt katolinen pappi naisista välitä ,.
        se on muuten aika jännää miten jotkut ovat ihan yrittäneet määritellä miten miehen kuuluu naista 'lähestyä' :P

• HugaZaga kirjoitti:

noo eihän nyt katolinen pappi naisista välitä ,.
        se on muuten aika jännää miten jotkut ovat ihan yrittäneet määritellä miten miehen kuuluu naista 'lähestyä' :P

En minä niistä ohjeista piittaa. Ainoa kriteeri jonka laitan miehelle, on terve itsetunto. Se kyllä näkyy käytöksestä, enkä sit tarkoita sitä uhoamista kellä on isoin auto....

• tuputuu kirjoitti:

En minä niistä ohjeista piittaa. Ainoa kriteeri jonka laitan miehelle, on terve itsetunto. Se kyllä näkyy käytöksestä, enkä sit tarkoita sitä uhoamista kellä on isoin auto....

no tuollahan rajaat jo 95% miehistä :P
        meillä kaikilla on omat heikkoutemme, minulla ne ovat kutiavat kainalot ,.

• HugaZaga kirjoitti:

no tuollahan rajaat jo 95% miehistä :P
        meillä kaikilla on omat heikkoutemme, minulla ne ovat kutiavat kainalot ,.

Kuti kuti. Annas kun luet lisää juttujani, voi olla että saat yöllä viereesi kainalonkutittajademonin;)

• ..ala kerta vastaa..ei ku mä..ollapakin succubus mutta se on se demoni riipii ja heittelee eikä kouri muutenhan se olsi homo..se demoni..

no kuitenkin joku ravistelee meikäläistäkin unissaan..eikä o mikään liskojen yö..vaan ihak oikea öinen demoni ei sitä unihalpauksella voi selittää..

halpautuneena et pysty liikkuu yrität ottaa patjan reunasta epätoivosesti tukee että liikut ja heräät.. hui perkele sitä demonii joka ravistelee..

• Sinulla on vielä huonompi demoni kuin minulla. Minun demoni sentään edes yrittää kouria, vaikka pieleen meneekin:(

• tuputuu kirjoitti:

Sinulla on vielä huonompi demoni kuin minulla. Minun demoni sentään edes yrittää kouria, vaikka pieleen meneekin:(

kohta käyn koffi-keskusteluja venetsialaisen demonimaskin kanssa joka on tuossa mun telkun yläpuolella..ainakin vielä tämä koffipäivä niin maski lentää uni ja taas demoni heittelee.. karnevaalitunnelmaa ja lihallisia juttuja..oluen kera carne vaale

• pervokki kirjoitti:

kohta käyn koffi-keskusteluja venetsialaisen demonimaskin kanssa joka on tuossa mun telkun yläpuolella..ainakin vielä tämä koffipäivä niin maski lentää uni ja taas demoni heittelee.. karnevaalitunnelmaa ja lihallisia juttuja..oluen kera carne vaale

Juuh. Olen huomannut, että karnevaalitunnelma ainakin pidempään jatkuessaan houkuttelee demoneita.

• mie itse.;)

Minä tahdon sen demonin omaan sänkyyni.;)
      On tässä jo kaivattukin kunnon otteita.;D

• Saat mun demonin vaikka heti. Minne lähetän sen?

• mut jos se kiskookin kolmannesta jalasta ,. se ei olisi mukavaa ,.

• HugaZaga kirjoitti:

mut jos se kiskookin kolmannesta jalasta ,. se ei olisi mukavaa ,.

Onneksi minun ei tarvitse olla tuosta huolissani:)

• HugaZaga
        tuputuu kirjoitti:

Onneksi minun ei tarvitse olla tuosta huolissani:)

yhdessä kauhuleffassa jokin näkymätön kouri naisen rintoja ja en kyllä keksinyt miten se oli toteutettu ,. sormen painallukset näkyivät mutta ilman sormia .,

• HugaZaga kirjoitti:

yhdessä kauhuleffassa jokin näkymätön kouri naisen rintoja ja en kyllä keksinyt miten se oli toteutettu ,. sormen painallukset näkyivät mutta ilman sormia .,

Sillä naisella oli studiosilikonitissit, eli näpinpainamat valmiina. Se nainen sit vaan jännitteli niitä tissejään.

• enpä tiedä, näytti niin aidolta,. oliskohan sitä Youtubessa
      jos nyt muistaisi leffan nimen ,. taisi olla The Entity ainakin enklanniksi ,.

• ääh ,. tämän piti siis mennä vastauksen tuohon studiosilikonitisseihin ,.

• HugaZaga kirjoitti:

ääh ,. tämän piti siis mennä vastauksen tuohon studiosilikonitisseihin ,.

Tään nykyinen systeemi on niin sekava, että äkkiäkös täällä väärästä tissistä kouraisee:o/

• ei pahalla
        tuputuu kirjoitti:

Tään nykyinen systeemi on niin sekava, että äkkiäkös täällä väärästä tissistä kouraisee:o/

Tässä on ilmeisesti käynyt näin että kun viisas jörö unelias lystikäs nuhanenä ujo ja vilkas on herännyt niillä on ollut kauhea nälkä,(niillä on aina nälkä ja kokoajan jano) ne muistivat tupun ja sen hyvän puuron,niinpä ne lähtivät tupulle ja vetivät jaloista ja korvista mutta tupu ei herännyt. Kuitenkin nämä vekkulit on hyvätahtoisia demonoita ettei kukaan tarvitse pelätä niitä.Hyvää yötä

• ei pahalla kirjoitti:

Tässä on ilmeisesti käynyt näin että kun viisas jörö unelias lystikäs nuhanenä ujo ja vilkas on herännyt niillä on ollut kauhea nälkä,(niillä on aina nälkä ja kokoajan jano) ne muistivat tupun ja sen hyvän puuron,niinpä ne lähtivät tupulle ja vetivät jaloista ja korvista mutta tupu ei herännyt. Kuitenkin nämä vekkulit on hyvätahtoisia demonoita ettei kukaan tarvitse pelätä niitä.Hyvää yötä

Hih, siinäpä ratkaisu. Keitän iltasella puuroa ja jätän puurokipon ja lusikat ja lautaset pöytään. Niin kääpiöt saavat puuroa, ja minä saan nukkua yöni rauhassa:)

• Jaa, sen jälkeen kun jo vuosia sitten häädin sängystäni sen ihkaoikean demonin ei täällä ainakaan ole havaintoja sen paremmin oikeista kuin kuvitelluistakaan demoneista eikä toisaalta enkeleistäkään...

• Niin no toisaalta, minun ei tartte ainakaan nukkua yksin:o/

• tuputuu kirjoitti:

Niin no toisaalta, minun ei tartte ainakaan nukkua yksin:o/

Niin, toisaalta, j o s haluaisin nukkua demonin kanssa, en nukkuisi yksin.

• taisit häätää sen incubuksen Suomi24:n serveriin ,. proxy erroria pukkaa jatkuvasti.
      Olenpas muuten ollut ahkera tänään, imuroin, pyykkäsin, vein roskat ja lehdet keräykseen, heittelin vanhoja mausteita ja muita purnukoita menemään, reenasinkin ja lopuksi tein vielä kahvikakun,. tuolla se uunissa muhii parhaillaan, tuoksu alkaa jo tuntua ., :P

tai itseasiassa se ehti jo valmistuakin kun tämän viestin lähettäminen kesti 10-15min,.

• minä,

Olidiko ollut Hollow Man
        Sebastian Caine (Kevin Bacon) on nerokas tiedemies, joka Washingtonissa onnistuu häivyttämään näkyvistä koiran ja gorillan tietyksi ajaksi. Se saa miehen kokeilemaan klassisesti seerumia itseensäkin - mutta näkyvyys ei palaudukaan!

• -127330

-127330

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      21
      6484
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      555
      2251
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1837
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      82
      1214
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      97
      1012
    6. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      960
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      74
      886
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      823
    9. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      30
      814
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      145
      747
    Aihe