Päättyykö Santeri Heiskasen ura?

Sane3

Huhujen mukaan Blues-kasvatti Santeri "Sane" Heiskasen ura päättyisi tämän kauden jälkeen. Toivottavasti ei....Sane on legenda!
Antoi upean syötön 0-1-maaliin ensimmäisessä JYP-matsissakin.

14

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jha82222

EIhän se äijä ole edes vielä kovin vanaha jos vertaa Selänteeseen esim mut Selänne onkin poikkeustapaus, kovin moni ei pelaa enään tuossa iässä
      mut Heiskasella voisi olla vielä muutama vuosi ainakin SM-liigassa, enemmänkin

• espooobluus

Hienoa että Blues pääsee yrittämään historiansa ensimmäistä kultamitalia nimenomaan nyt kun joukkueessa on vielä yksi legendaarisen Kiekko-Espoon kasvatti mukana, eli Heiskanen.

Sane on nähnyt sekä K-Espoon ajat että Espoon Bluesin joten Sanelle kyllä soisi mestaruuden!

• sanesta

hyvin sanottu

• dfsdffdfd

Pitkän uranhan Sane on jo tehnytkin

• severi_

Sanehan vois alkaa treenata Bluesin junioreita, mikäli nyt lopettaa.

• se oli siinä _

Sane ei siis jatka Bluesissa. Kiitokset, Sane, vuosistasi Espoossa.

• sane3faniforever<3

ei kai sane oikeesti lopeta? :( ainakaan kokonaa vai lähteekö vaan bluesista pois? paska juttu, on kyllä nii huippu tyyppi!

• sane3faniforever<3

ja muuten, jos oikein oon asian ymmärtäny nii Sanehan valmentaa jo sen pojan jääpallojoukkuetta. Aleksanteri pelaa maalivahtina ja myös jääkiekossa, viime kaudella hifkissä, ens kaudella karhu-kissoissa

• <<<<<

santeri heiskanen oli mahtava pelaaja ja on jos saa vielä 2 mestaruutta tililleen...on ollut ilo seurata herraa niin hifkin paidassa kuin television kautta muissa joukkueissa...

• Juha822222

kaupan päälle oikein RENTO ihmisluonne ja todellinen ammattilainen minkä huomaa hyvin huolletusta kropasta, on siinä hänen vaimonsa saanut kunnon uroksen itselleen.

Heiskanen ei ollut pelkkä puukäsi eikä pelkkä taklaaja ja puolustava pakki.

• kuu let dö hoogs aut

Sane oli viimeinen Kiekko-Espoo-taustainen pelaaja Bluesissa.
      Siksi hänen lähtönsä harmittaa erityisen paljon.

Mutta toisaalta....kyllä Bluesissa on oikeastaan yksi Kiekko-Espoo-taustainen pelaaja tälläkin kaudella.....A-nuorista täksi kaudeksi miesten puolelle nostettu Mika Mörsky on ehtinyt pelata Kiekko-Espoon juniorijoukkueessa...joka pelaa siis junioreiden divaritasolla, mutta kuitenkin :)

• Alfh

Mun idoli ja suosikki. Ai kun sais sanden paidan jostain. Ja jeren paidan.

• SANEFAN

MIHIN KADONNUT TAKAVUOSIEN DARIUS KASPARAITIS....
      VALMENTAAKO

• pattilahofontas69

Kouvolasta bongannu muijan, siellä suunnalla pyörii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      139
      2593
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      360
      1957
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1657
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1503
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1350
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1193
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      917
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      109
      913
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe