Miksi vastausviestiin pitäisi niin kovasti panostaa?

eräsmiesvaan

Olen nyt 28v mieshenkilö, ja olen jo pitkään nettideiteillä olleena ihmetelleyt sellaista asiaa, että kun vastaa jollekin profiilille, niin miksi vastausviestin pitäisi olla niin omaperäinen ja kovasti panostettu että toisen kiinnostus heräisi ja hän vastaisi? Eikö riitä että siinä viestissä tulee selkeästi esille se, että on kiinnostunut ja haluaa tutustua? Tämä hankaloittaa aika paljon näitä nettideittejä, kun pitää aina kovasti pähkäillä että mitä kirjoittaisi, jotta saisi toisen kiinnostuksen herätettyä, ei olisi latteuksia ja että viesti olisi kaikin puolin iskevä. Sen ymmärrän että ne sellaiset "hei! mitä kuuluu" -viestit eivät sytytä, ja en ole itsekkään sellaisia kirjoittanut. Silloin kun olen vastannut jollekkin kiinnostavalle profiilille, niin pyrin todellakin selkeästi osoittamaan sen, että olen kiinnostunut ja haluan tutustua. Tuntuu kuitenkin, että sekään ei taida riittää, kun useinkaan vastausta ei kuulu. Liekkö syynä juuri se, että vastausviesti ei ollut kiinnostava? Motivaatio nettideittailusta on laskenut juuri tämän takia, kun ei tiedä että mitä kirjoittaisi. Minusta tällainenkin on jonkinlaista nirsoilua.

4

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samaa miettinyt minäkin. En tiedä tämä on tätä kun nykyään eletään tätä pinnallista aikaa että ollaan kylmiä täällä treffeillä, ei vastata viesteihin vaikka kuinka panostais viestiin, molempia kokeiltu eli lyhyttä viestiä ja sit sitä hyvin panostettua viestiä mut kumpikaan ei oo johtanu vastauksen saamiseen. Itse olen ollut tuossa treffeillä jo vuodesta 2006 ja ei mihinkään treffeille ole päässyt kertaakaan kun kukaan ei vaivaudu vastaamaan viesteihin. Siis edelleen sitä mieltä että ylläpito: treffit kokonaan maksulliseksi palveluksi kaikille niin karsiutuis kaikki nuo täältä jotka ei oikeesti haluakkaan ketään tavata ikinä saatika sitten vastata. Tää on niin koettu tää systeemi, pinnallista sakkia täynnä.

Nimim. Pettynyt treffeillä jo vuodesta 2006.

• Yksi monista

Syynä on se että naiset saavat niin paljon viestejä.

Kokeilin kerran tehdä normaalin naisen profiilin jossa mainitsin olevani nätti niin se sai parissa vuorokaudessa lähemmäs 200 yhteydenottoa.

Jo niiden läpikäynti sellaisessa kokeilumielessä oli rasittavaa.

Itse käytin sitä että profiilini oli varsin hauska sekä monipuolinen kertoen varmasti kaiken tarpeellisen. Toisin sanoen viihdyttävä.

Viesti oli muotoa= tervehdys=> kehu/kiinnostuksen syy => vitsi => kysymys => loppulausahdus

Tuolla perusteella tuli vastauksia mukavasti kuvattomaan profiiliin.

Homma kaatui kohdallani sitten ulkonäköön useimmiten, mutta tuo on se resepti jota suosittelen. Persoonallinen profiili ja sellainen aika tiukka paketti viesti jossa ei lörpötellä turhia muttei myöskään ole mikään pelkkä "haluut sä alkaa mun kaa?" heitto.

Täällä oli aiemmin joku ketju "seitsemän vinkkiä" jne. jossa oli kerrottu miten kannattaa toimia nettideitissä miehen kirjoittamana, suosittelen etsimään sen.

Naisilla on varaa nirsoilla netissä kun heillä usein on kysyntää netin ulkopuolellakin ja netissä taasen miehiä pursuaa joka tuutista.

• nätti&eroottinen

Jos naisen profiilissa lukee, että nainen pitää myös erotiikasta,
      niin viestejä tulee yli 500 kpl viikossa.

• netticupido

Hei,

Ensimmäistä viestiä kannattaa ajatella ensitapaamisena, kuten esimerkiksi baarissa. Mikäli "iskulause" ja itsensä esittely ei ole kohdillaan, niin kyllä ihmisellä kiinnostus lopahtaa.

Ensimmäiseen viestiin kannattaa panostaa myös sillä se luo ensivaikutelman sinusta itsestäsi.

Terkuin,
      Netticupido

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      190
      22471
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      84
      9682
    3. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      47
      7645
    4. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      88
      6428
    5. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      190
      6146
    6. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      49
      5142
    7. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      120
      4812
    8. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      107
      4499
    9. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      43
      2738
    10. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      105
      2257
    Aihe