CITYMAASTURIT MUILLE VAARALLISIA

varsinkin risteyksis

Citymaasturit pitäisi kieltää kaupugeissa, kun risteyksessä vasemalle kääntyessä ei näy mitä suoraan korkean auton takaa tulee.
Kovempi haittavero citymaastureille.

18

536

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • patrolli1

ei nyt oikeen menny jakeluun.maasturit ,pakut,linjaautot kuorma autot ,rekat kuomukärryt pitäs kieltää niinkö

• 17*18=?

trolli

• geezer4x4

Niinpä niin...taas tätä tuttua laulua. Miten pärjäät pakujen, tila-,linja- ja kuorma-autojen ym. kanssa. Liikenne kun nyt sattuu olemaan täynnä erikokoista kulkinetta. Näitä samoja saarnaajia pyöri aikanaan Citymaasturipalstalla joka sitten lopulta lakkautettiin ns. roskapostin takia.

Miten muuten pärjäsit männätalvena lumipenkkojen kanssa risteysalueilla ?

Kovempi haittavero nettitrolleille ;)

• Turvaväli

Pakkoko se on niin lähellä toisen peräpäätä ajaa, ettei näe?

• .............

Mikä hinku oli valita sieltä autokaupasta se pienin ja turvattomin menopeli? Tarkoittaako se, että haluat tehdä autoilustasi mahdollisimman epämukavaa ja vaarallista sitä, että muidenkin pitäisi alkaa syyttä kärvistelemään samalla tavalla?

• Nivaman

Citymaasturit on leluja. Eihän niissä näe edes konepeltiä kuskin pukilta.

• 4wdhi

Rehellisyyden nimissä, eiköhän se Niva kuitenkin osteta huomattavasti useammin leluksi.

• Nivaman
        4wdhi kirjoitti:

Rehellisyyden nimissä, eiköhän se Niva kuitenkin osteta huomattavasti useammin leluksi.

Ensimmäinen rouvani sanoi, että "Pojalla (hänen poikansa ekalta mieheltä) on pikkuautoja ja sinulla isoja autoja. Kun poika varttuu mieheksi -> lelun hintalappuun tulee nollia perään".

• 4wdhi

Tarkoitatko, että korkea auto on kääntymässä edelläsi vasemmalle? Kyllähän sinä näet mitä edestä tulee viimeistään sitten, kun se korkea auto kääntyy. Et sinä sen aiemmin voi kääntyä kuitenkaan.

"Kovempi haittavero"? Ei niillä mitään haittaveroa tietääkseni ole, joten ei sitä voi koventaakaan.

• sitimän

Minä aina peruutan risteyksissä citymaasturillani, se on takaosasta korkeampi kuin etuosasta.

• Siis haittaverolle.

Citymaasturit vi--------vat muita autoilijoita.
      Eivät edes mahdu parkkiruutuun.

• yt yb5 nby5n4

Maasturit kenkuttavat toyo-ukkoja, joitten toyoista ei näe, kun perse on kiinni kadussa.

• endurolla!

Miksi ne kiijat ja hundait ovat AINA mustia? Täytyy liittyä jotenkin egon pönkittämiseen lapsuusajan traumoihin.

• oiva peli

Citymaastureiden suurin vika on niiden ylimieliset kuljettajat. Kummasti citymaasturi nostaa kusen vanhankin miehen päähän.

• xxxxxxxx

pitää paikkansa

• rakastatko äitiäsi?

Mistähän noita kadehtijoita oikein riittääkään?

• haittamaksu kateelli

Mun ikivanhalle Porchellekin ollaa kateellisia.

• Mitä väliä?

Mitä väliä sillä on että näetkö suoraan vastaan tulevan auton taakse, kun joudut joka tapauksessa odottamaan että se on ylittänyt risteyksen ennen kuin voit itse ajaa risteyksen yli vasemmalle. Sitten kun se sittari on mennyt, niin näet hyvin.

Vasemmalle käääntyjä väistää muita, joten olet viimeinen joka menee risteyksen yli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      158
      1502
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1180
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      879
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      65
      801
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      62
      710
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      685
    7. 52
      680
    8. 76
      586
    9. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      582
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      568
    Aihe