Hei.
Minäkin olen entinen ”vakituinen ” tällä palstalla riekkunut hömötiainen
Kirjoittelin omasta mielestäni totuuksia, mutta eipä niitä oikein ymmärretty sellaisiksi.
En ole enää vakituinen ja nikkinikin olen uusinut.
Sattuipa silmiini tuo moittiva aloitus palstan olemassa olosta ja päättelin että jospa taas monen vuoden jälkeen minäkin jotain piirtelisin.
Arvaan saavani tästä satikutia mutta se on niin tuttua
entisiltä ajoilta.
Kahvipirtti hoveineen… se minut loppujen lopuksi sai lähtemään muille maille markkinoille
Ennemmin oltiin niin kuin tasapuolisia kirjoittelijoita,.. melkein kuin samaa joukkoa, mutta sitten nousi yksi toisten yläpuolelle ja otti majesteetn roolin vedettäväkseen.
Asiaa mulla ei ole mutta menköön.
Ohhoh
38
182
Vastaukset
- *Kukkahame*
Piti jo lähteä liikenteeseen vaan vielä tässä punin 'juonia' muutaman rivin verran.
Mukavaa että palasit enpä tiedä minkä arvoinen olet täällä ollut, sehän on sivuseikka, tule ja kirjoittele meidän kanssa niitä ja näitä.
Toivomus on ette ihan aina ole oikeassa ja joskus saa olla ihan väärässä, asioista aiheista puhun en istuma-asennostasi.
Tapanani ei y l e e n s ä ole puhua puuta heinää, mutta pientä pilkettä silmäkulmassa joskus kyllä on kun mielipidettäni tänne riveille ladon.
Ajanvietettä ja lupsakkaa keskustelua sullekin, hyvä kun palasit.- oohhhohhh
ohhoh sanon minäkin ja toisenkin kerran ohhohhhh!!!!
- vakinikki myös
oohhhohhh kirjoitti:
ohhoh sanon minäkin ja toisenkin kerran ohhohhhh!!!!
Kiinnostavaa olisi kuitenkin tietää, kuka otti majesteetin roolin, Scillaniko, vai joku muu palstalainen?
Onhan täällä huomattu kuka on mielipiteineen luonut määrätyt "normit" joita pitäsi noudattaa, hänen mielestään.
Silti löytyy monia hyviä tyyppejä miesten joukossa, joita voi arvostaa ja kunnioittaa.
Kiva kuitenkin, että halusit tulla uudelleen. Hyvä palstahan tämä on, ja täälläkin on mahdollisuus kehittyä, jos ei omat rajoitukset ole esteenä! Niillehän ei paljon enää ole tehtävissä ! - ullapulla*
vakinikki myös kirjoitti:
Kiinnostavaa olisi kuitenkin tietää, kuka otti majesteetin roolin, Scillaniko, vai joku muu palstalainen?
Onhan täällä huomattu kuka on mielipiteineen luonut määrätyt "normit" joita pitäsi noudattaa, hänen mielestään.
Silti löytyy monia hyviä tyyppejä miesten joukossa, joita voi arvostaa ja kunnioittaa.
Kiva kuitenkin, että halusit tulla uudelleen. Hyvä palstahan tämä on, ja täälläkin on mahdollisuus kehittyä, jos ei omat rajoitukset ole esteenä! Niillehän ei paljon enää ole tehtävissä !Onneksi" Sana on vapaa". Ja minäkin olen jo naputellut näitä kirjaimia ainakin 10v täälä Suomi24 . Ja aikaisemmin jossain Soneran Chatiaassa --Sillon olikin kivaa kun tultiin mustalla tai valkosella ratsulla sisään --sillon mielikuvitus teetti jos jotakin ,ja hauskaa oli . Leikisti pidettiin jopa häitäkin ,taisinpa minäkin vihkiä jonkun parin -- ja riidoissa oltiin --mutta aina sovittiin .
Täälä ollaan niiiiin totisia että, hauskanpitoo ei osata--tai jos joku yrittää ,se saa heti jonkun leiman .
Nooon meni vanhojen muisteluks. - tämä kukkahame
on aina nihkeästi kahvipirttiin suhtaunut ja kertonut olevansa joku vanha kirjoittaja.
- toivossa elävä
ullapulla* kirjoitti:
Onneksi" Sana on vapaa". Ja minäkin olen jo naputellut näitä kirjaimia ainakin 10v täälä Suomi24 . Ja aikaisemmin jossain Soneran Chatiaassa --Sillon olikin kivaa kun tultiin mustalla tai valkosella ratsulla sisään --sillon mielikuvitus teetti jos jotakin ,ja hauskaa oli . Leikisti pidettiin jopa häitäkin ,taisinpa minäkin vihkiä jonkun parin -- ja riidoissa oltiin --mutta aina sovittiin .
Täälä ollaan niiiiin totisia että, hauskanpitoo ei osata--tai jos joku yrittää ,se saa heti jonkun leiman .
Nooon meni vanhojen muisteluks.Onhan täälläkin vielä ollut hauskoja huumoripitoisia juttuja, Ruuneperin keksimiä useinkin.Ja sinisirkkukin on mielikuvitusrikas, susmorsiamesta puhumattakaan.
Kunhan nuo vaalitohinat loppuvat, jatkuu kevään innostaessa taas hauskuuskin! - kevään innostaessa
toivossa elävä kirjoitti:
Onhan täälläkin vielä ollut hauskoja huumoripitoisia juttuja, Ruuneperin keksimiä useinkin.Ja sinisirkkukin on mielikuvitusrikas, susmorsiamesta puhumattakaan.
Kunhan nuo vaalitohinat loppuvat, jatkuu kevään innostaessa taas hauskuuskin!kehutaan itseä yhä lisää. siinähän sitä hauskuutta sinilirkulle onkin.
- 5284
tämä kukkahame kirjoitti:
on aina nihkeästi kahvipirttiin suhtaunut ja kertonut olevansa joku vanha kirjoittaja.
^Kademieli painaa ihmisen alamaihin.
Toisen ihaileminen kohottaa.
Eikös tämän pitäisi olla ihan selvä juttu?^
-Elvis Presley
Ei puolustella sillä, että minä hyökkään aina omalla nimelläni!
Ei se vähennä iskun tehoa vaan päinvastoin ja sehän sinulla onkin tarkoitus, iskun tehostaminen omalla nikillä.
- mejoke
Minä tässä vähän lisäilen omia ajatuksiani, monikaan ei kyllä rohkene suoraan ajatuksiaan julkituoda
Aivan oikein arvasit "vakinikki", juuri skillania tarkoitin.
Ei hän sitä majestettiuttaan tarkoituksella ottanut, niin vain kävi.
Olinhan minäkin ensin kahvipirtin asiakkaana vaikka en siellä viihtynytkään.
Mielestäni ketään ei näin yleisellä tasolla pitäisi pitää toisia johtajana.
Samoin kävi runonurkan, ruuneperi ensin kirjoitteli runojaan ja ne olivatkin mukavan lepposia.olisivat saaneet jatkuakin....
Sitten pompahti jostain toinen runojen vetäjä joka on ollut siellä monta vuotta yksinoikeutettuna aloituksen tekijänä.
Mitä jos joku alkaisi vetää noita kahta, runonurkkaa tai kahvipirttiä,,,
niihin ei kukaan liittyisi pelosta mitä entiset vetäjät siitä tuumaisivat.
Muistan kyllä sinut , ullapulla, olit joskus samaa mieltä kanssanikin. terve vaan.
Tulin palstalle 2003 ja silloiset kirjoittajat ovat suuremmaksi osaksi kadonneet. Vain ruuneperi taitaa olla samaa porukkaa, Nyt on ilmestynyt paljon uusia, ja tuntuu ettei minun paikkani ole täällä.
Vieläkö hajupoika alias kai de puu täällä kirjoittelee? Ihanaa, että Kahvipirtti on olemassa! Jos ei mitään muuta sanottavaa ole, voi Kahvipirtin ja varsinkin sen emännän haukkua lyttyyn!
Ihan imbesilliä porukkaahan siellä on. Kyllä seitsemänkymppisten pitäisi jo olla sen verran arvokkaita etteivät ilkeäisi pistää pystyyn virtuaalipippaloita tai suunnitella pääsiäisyönä virtuaalilentoja Kyöpelinvuorelle kimppaluudalla.
Kun siellä käsitellään vakavia asioita, on monenlaisia mielipiteitä, mutta eiväthän nämä lapsiksi jälleen tulleet osaa edes tapella. Silittävät vain kissoja ja käyvät nurkkakaapilla.
Säälittävää sakkia kertakaikkiaan!
Ja nyt tämä muija lähtee Kahvipirttiin katsomaan mitä hyvää on tarjolla erinomaisen virtuaalikahvin särpimiksi.
Terve!- mejoke-----
Voi sylvi sentään.
Kahvipirtissäkö asiallisia keskusteluja.
Jokainen vain kertoilee omia asioitaa ja lisäksi samoja vuodesta toiseen.
mutta olkoon niin.
Kertoilin vaan mikä pilasi koko tämän palstan mukavien kirjoituksien lopettamisen ja kirjoittajien tasapuolisen osanoton.
Nykyisin täällä on muutamia kirjoittajia tosi hyviä ja asiallisia mutta eivät he ole tynkyllä minkäänlaisen julkisuuden ja johtamisen ylläpitäjiksi.
Eikö ole näin ??? - vakinikki myös
mejoke----- kirjoitti:
Voi sylvi sentään.
mutta olkoon niin.
Kertoilin vaan mikä pilasi koko tämän palstan mukavien kirjoituksien lopettamisen ja kirjoittajien tasapuolisen osanoton.
Nykyisin täällä on muutamia kirjoittajia tosi hyviä ja asiallisia mutta eivät he ole tynkyllä minkäänlaisen julkisuuden ja johtamisen ylläpitäjiksi.
Eikö ole näin ???Joo, mutta saahan olla ketju, missä ei vaadita mitään erikoisuuksia, asiallisuuksia ja keskustelun tasokkuutta. Missä ihmiset saavat olla niikuin ovat, ilman paineita !
Se suotakoon tämänikäisille, minä ainakin pidän sitä ihan hyvänä. Eihän se olisi muuten näin kauan ollutkaan suosiossa!
Siellä on sitäpaitsi muutamia hyviä miestyyppejäkin. joilla olisi palstallakin sanomista, mutta eivät usein viitsi tullakaan mukaan, kun taso on mitä on.
Johtamiseen ei ole varmaankaan mieli kenelläkään, sehän käy heti ykspuoliseksi sen henkilön yavoitteiden mukaan. Näin on hyvä, niin kauan kuin viitsii olla mukana. - hei mejoke
mejoke----- kirjoitti:
Voi sylvi sentään.
mutta olkoon niin.
Eikö ole näin ???olet niin viimesen päälle oikeessa, tule ja pelasta palsta.
mejoke----- kirjoitti:
Voi sylvi sentään.
mutta olkoon niin.
Eikö ole näin ???Tähän asti luin ja riitti.
Älä sie herrantähen käy Pirtissä, jossa sinnuu ei hyväksytä.
Piä ittes omassa pivossasi, se sinnuu lähinnä kiinnostaa. Hypistele ja hymistele omassa hyvässä seurassasi.
Kukapa hyväkäs vetäjän roolin ottaisi, jotta olis pirtissä ja runonurkassa sosiaalinen ja riitaa haastamaton, puolueeton, viitseliäs, kekseliäs jne. Täällä puolella tuskin kukaan on siihen kelvollinen, niin tyhjää on sanallinen julkaisunne.
Tyhmästä päästä, jossa ei tukkakaan kasva, ei ole mitään järkevää odotettavissa.
Jos luulette minun lukevan tähän kirjoitukseeni viitaten kommenettejanne,niin erehdytte. Tarve siihen on erittäin vastenmielistä.- tuollainen kuin
wiiwidear kirjoitti:
Tähän asti luin ja riitti.
Älä sie herrantähen käy Pirtissä, jossa sinnuu ei hyväksytä.
Piä ittes omassa pivossasi, se sinnuu lähinnä kiinnostaa. Hypistele ja hymistele omassa hyvässä seurassasi.
Kukapa hyväkäs vetäjän roolin ottaisi, jotta olis pirtissä ja runonurkassa sosiaalinen ja riitaa haastamaton, puolueeton, viitseliäs, kekseliäs jne. Täällä puolella tuskin kukaan on siihen kelvollinen, niin tyhjää on sanallinen julkaisunne.
Tyhmästä päästä, jossa ei tukkakaan kasva, ei ole mitään järkevää odotettavissa.
Jos luulette minun lukevan tähän kirjoitukseeni viitaten kommenettejanne,niin erehdytte. Tarve siihen on erittäin vastenmielistä.wiiwimikähitontear, ei ole ainakaan kenekään dear. Olet häpoeäksi kahvipirtin suvaitseville ja ystävällisille ihmisille. Luet ihan varmasti tämänkin muttet varmasti osaa hävetä.
Kaljupäätkin haukut, onko koira opettanut !
- savonkarjalainen
Me kaikkihan ylläpidämme tätä palstaa. Minä kyllä en niin välitä kahvikekkereistä, juon aina aamukahvin omassa rauhassani lehden parissa. Runojakin luen omassa yksinäisyydessä, mutta juttelen sitten taas niitä näitä kun sille päälle satun.
Tänään muuten oli tv:ssä aika kiva juttu 'kieroista savolaisista' - että eivät ookaan kieroja ja mitä nyt viruttavat astioita jne.Reportaasi oli sen verran hauska, kun siinä jututettiin Kuopion torilla itse savolaisia ja myös kysyttiin heidän mielipiteitään. Ja eräskin savolaismies vastasi, että 'Tottakai ei me kieroja olla'.
Koko tarinahan juontui siihen, että eräs nuori tyttö väittelee ensi lauantaina tohtorin väitöksensä aiheesta. - *Kukkahame*
Pitääpi oikoa kun joku taas tietää paremmin minusta!
Vanha olen jo yli 70v, mutta palstalla olen ollut marraskuun viimeisestä -05 lähtien sen muistan suorastaan paremmin kuin syntymäpäiväni.
Olin ollut suuressa leikkauksessa ja jälkimaininkeja tietysti oli, aloin istuskelemaan ja miettimään kuinka saankaan aikani kulumaan.
Tässä on tulos!- Olet siis Seku
entiseltä nikiltäsi sen olen tiennytkin.
mejokelle
Muistelit "vanhoja ystäviäsi" ihan mimmareiden kanssa. Sitten kirjoitit:" Nyt on ilmestynyt paljon uusia, ja tuntuu ettei minun paikkani ole täällä." Meinaatko, että jonkun on lähdettävä ja tietysti "uusien", kyvyttömien on aika poistua.
Kuulun" nuoriin", mutta ei siinä ole kehumisen ja korostuksen tarvetta. Se on jo täällä ehditty kertoa, ei ole tarvinnut itse tutkistella. Olen tymä, moukka, kirjoitustaidoton jne. Sen ovat kertoneet "totuuden tiukat puhujat" - ehkä sinä tai sinun mielisesi. Tietysti "puskasta."
Olen niin tyhmä ja moukka, että olen jonkun verran kirjoitellut Kahvipirttiin. Minusta sinne kirjoittelee kivaa joukkoa ja jos holhoamista onkin, en sitä ole huomannut. Tai sitten en ymmärrä käyttää erikoisia vapauksia, kuten esim. sinä, mejoke. Niin surasukaiseen nälvintään, jota vielä nimität rohkeudeksi, minusta ei ole. Onhan täällä "niitä rohkeitakin."
Senkin virheen olen tehnyt, että olen muutaman runoa tavoittelevan sepustuksen kirjoittanut runonurkkaan. Historiasta ko. asiassa en tiedä, eikä kiinnosta. Sehän toimii kuitenkin hyvin ja se riittää.
Minäkään en ymmärrä - tyhmä kun olen - miten Kahvipirtti voi niin raivokkaasti aiheuttaa häiriötä. Ketjuja näkyy aloitussivulla n. 50. Niistä yksi on Kahvipirtti. Eikä sekään hyppää pakolla luettavaksi.
Lisään vielä "ikään", olen täyttänyt 75 v. Se riittää tälle palstalle. Sikäli kun joku haluaa minua opettaa, on syytä ottaa huomioon, että tässä iässä oppii uutta vain varsin valikoidusti.- mejoke
Voi, hyvä ynnämuu, sinähän käsitit juttuni päin mäntyä..
Piti vielä tulla moikkaamaan kun huomasin lisäyksiä tulleen muitakin.
SInulle minun piti jo eilen kirjoittaa vastaus mutta uupumus otti vallan ja vei mennessään halun.
Olen ennenkin kiinnittänyt huomiota kirjoituksiisi kurkkaillessani kahvipirttiinkin.
Olen pitänyt niitä järkevinä ja kinnostavinakin luettavina..
Ei olisi tullut mieleenikään että pystyt päästelemään suustasi sanoja
jotka ovat vain ilkeää tulisuutta täynnä.
Etkö tosiaan ymmärtänyt että olen ainoastaan kertonut kuinka kahvipirtin tulo palstalle alkoi lopulta tympäistä minua niin että oli poistuttava koko foorumilta.
EN moittinut sinun enkä toistenkaan kirjoituksia kahvipirtissä,mainitsin tosin että ne ovat samanalaisia vuodesta toiseen.
En edes ole sanonut että kaikille ei siellä vastata, kuten skillan huomautti.
Nyt mainitsen , jonka jo ennenkin ulos annoin että kaikki pirttiläiset kertovat olevansa niin sovinnollisia, miksi ihmeessä minun asiani sitten tyrmättiin maantasalle,
Siksikö ehkä kun olen kahvirtin ulkopuolinen kirjoittaja, sillä täällä olevathan ei ole huomioonottamisen arvoisia.
Mutta mukavaa jatkoa ehkä täällä kin puolella on kirjoittajia jotka ovat ihmisiä ja jonkun arvoisia.
Kuullaan
- D
Muistetaan vielä Sekun ja Monican raivoisat ketjut ihan omalla nikillään. "Rohkeuttakin" on niin monenlaista.
- tri Sykerö
Olen niin tyhmä ja moukka, että olen jonkun verran kirjoitellut Kahvipirttiin. Minusta sinne kirjoittelee kivaa joukkoa ja jos holhoamista onkin, en sitä ole huomannut. Tai sitten en ymmärrä käyttää erikoisia vapauksia, kuten esim. sinä, mejoke. Niin surasukaiseen nälvintään, jota vielä nimität rohkeudeksi, minusta ei ole. Onhan täällä "niitä rohkeitakin."
Näin jkirjoittaa ynnämuu.
Itsensä tiedostaminen on osa tervehtymis prosessia hieno,että ynnämuu alkaa tiedostaa oman tilansa. Toipuminen on siis alkanut tosin hitaan puoleisesti. - mejoke.....
Huomenta ystävät.
En ole puskista huudellut koskaan, väistyin pois oikeasti. Moneen vuoteen en edes kurkannut tälle puolelle.
Olen viihtynyt aapelin peleissä pelaillu biljardia minigolfia ja yatsia.
Siellä on aikuisiakin, mutta luulen että olen joukon vanhin , täytän nimittäin heinäkuussa 81 vuotta.
Viihdyn nuorten joukossa ja he ovat minut täysin hyväksyneet.
Tyhmyyttähän minäkin latelen, en mainosta itseäni priimatavaraksi, enkä hy0kkää kahvipirttiä vastaan.Yritin vain selittää että tuollainen yhden henkilön luoma tapaus sai minun mielestäni palstan hengen kalseaksi
Muistan kukka hameenkin tulon ja muistan ajatelleeni että olisikohan hän sama henkilö joka käytti aiemmin nikkinään kellohametta.
Joku kirjoitti että pelastaisin palstan, piruuttaan tietenkin.
Siihen minulla ei ole kykyjä, puran vain mieltäni silloin tällöin
Se että mainitsin tänne tulleen uusia ihmisiä ei todellakaan tarkoittanut sitä mitä kuvittelit.
He ovat vaan niin asiallisia ja hyviä kirjoittajia että tunnen itseni lyödyksi jo pelkästä ajatuksesta.
Nyt riittää m.....seni, pidänpä suuni kiinni
Heippa- voihan mejoke
Emännyys kahvipirtissä on kirjoittajien keksimä lempinimi hyvän alotuksen tekijälle. Se on kestänyt vuosia ja vain kirjoittajien viestien voimalla.
Sinä siis lähdit, koska et päässyt emännäksi. Niinkin voisi kirjoituksistasi lukea.
Kahvipirtti on hyväntuulisten hauskojen ja iloisten ideoiden kirjoittajien tulosta. Sekö on harmillista, ettei siellä riidellä?
Asiaakin löytyy kun on sen aika. Kahvipirtti kestää niin kauan kun on mukavia luettavia, viihdyttäviä aiheita. Siellä saa ilon silmänurkkaan.
Suotta mejoke kannat mieliharmia menneisyydestäsi pirtissä. Ehkä et ollut samalla aaltopituudella paremmuuden toivossasi.
Runot ovat jokaisen omaa tuotantoa.Alottajan ja saman nimen kohdalta löytyvät helposti. Jokainen on runonsa kanssa päälikkö, joten ei muuta tarvita.
Sielläkään ei ketään arvostella, eikä moitita. Jokaisella on oikeus kirjoittaa runojaan, toteuttaa itseään runonkin muodossa.
Ei siellä ole sen enempää päälikköä, koska päälikkö on kirjoittaja itse.
Silloin kun nurkan avasin, en huomannut runoketjun olemassa oloa, pyydän anteeksi. Kai niitä kaksikin olisi sopinut olla, onhan runotkin eri katekorioissa. Mukavaa ja iloista kevättä. mejokeelle.
Terveisin Tulenlieskat*** - ullapulla*
Äläs nyt--niinkauan kun henkipihisee ja minä meinaan kiusata kirjoituksillani vielä kauan - Mejoke --- Olen jo varmistanut paikan 80.pisissä . Toivon, että meille riittää tätä kirjoitus-alustaa siellä myös.
--- Mutta Sinähän muistat minut niiltäajoilta ,kun oltiin" nuoria" ja sanavalmiita ---nyt ei olla enään muutakun Sanavalmiita ja onneksi kokemusta riittää!
Eihän keskustelua synny jos ollaan aina samaa mieltä. Ehkä se kahveepirtti ei siksi minuakaan ole erikoisemmin kiinnostunut . Siellä kun ei uskalla paljon sanoa asiaa--muttakun kakkureseptiä , ja nekin minä teen "omasta päästäni"
Kiitos että muistat minut! Lämmitti vanhaa sydäntä!.
Nukyään ullamirjami.
- Tulihan se lopulta
Se totuus ! "he ovat niin asiallisia ja hyviä kirjoittajia, että tunsin itseni lyödyksi ! Sille on nimikin; olit kateellinen kun et samaan pystynyt.
Varmuuden vuoksi haukuit pirtin asiakkaineen kaikineen. Jokaisen.
Nytkö on olosi parempi ja helpottunut ???
Ainakin sait monelle PAHAA MIELTÄ aikaiseksi.
Minä taas rakastan pirtissä poikkeamista. Ei kukaan huuda eikä hauku perään (ellei joku muulta palstalta )). Sanoipa mitä tahansa.
Usein asiaakin, vakavaakin, leikkiä, arkipäivän asioita, milloin mitäkin.
Saa kertoa vaikka viidesti päivässä saman jutun... enintään aletaan huumorilla höystämään , että tulee yhteistä hauskaa.........
Pelin henki on juuri se !
Hyvin yksniitistä olisi eämä ilman huumoria.
Eikä se ole mikään mainostoimisto, jossa itseään mainostetaan.
Ollaan vaan sellaisia kuin ollaan. Kukin omalla tavallaan.
Kun vaan riepottelematta saisi olla.
Sellainen on näkemykseni Kahvipirtistä. NYt lähdenkin kahville ja nurkkakaapin kautta tietty.
On siellä muitakin herkkuja, tietäisitte vaan. Meri-kukka98- ullamirjami*
Nyt meni Meri-kukka , pois totuudesta . Ei kai sielläkään kaikki viihdy, onneksi meitä on moneksi. Ja ainakin minulle on riittänyt ihan hyvin" palstatilaa" siellä missä olen piipahtanut. Sana on vapaa. Ja Kahvipirtti on täyttänyt monen vaatimukset --vaikka se on mennyt niin "Sisäänpäin lämpiäväksi"Ihan hyvä, että sellainenkin on --ainakin minun mielestäni.
- Daamiiii
Olen pistäytynyt kahvipirtissä.
Minulta puuttuu varmasti eläytymistaito ja mielikuvitus kun vierastan sitä.
Mutta eihän sinne ole pakko tuppautua, avatessaan tietää jo mitä saa, kun monet viihtyvät hyvin niin siellä on joillekin jotain. - mejoke
Se totuus ! "he ovat niin asiallisia ja hyviä kirjoittajia, että tunsin itseni lyödyksi ! Sille on nimikin; olit kateellinen kun et samaan pystynyt.
Varmuuden vuoksi haukuit pirtin asiakkaineen kaikineen. Jokaisen.
----------------------------------------
Hups vaan
Kummia kirjoitit meri kukka---seni
Mutta noinhan sitä voi käydä kun huolimattomasti jutun lukee.
Haukuinko minä, taisi tulla niinkin tehtyä.
Kuitenkin se NYT, jota tarkoitin asiallisilla kirjoittajilla on parin vuoden aikana tänne kotiutunut
Mukana mainitsin ruuneperin .
Kyllähän täällä oli silloinkin kivoja kirjoittajia, mutta sitten syntyi tuo nykyisinkin toimiva kahvipirtti, joka erotti samassa pöydässä ennen kirjoitelleen porukan. Se vain muodostui ja emäntä oli aiheelliseti mielissään. me toiset jäimme aivan syrjityksi joukoksi koska ei kavipirttikään kiinnostanut. Näin vain asia oli ja suurin osa heistä entisistä on varmaankin löytänyt oman paikkansa enmmän tyydyttävltä foorumeilta.
Minun täytyy oikein tarkistaa kenet olen haukkunut, moi- mejoke
Jatkoa edelliseen
Kävin läpi ketjuun kirjoittamani osuudet, enkä löytänyt mitään minkä voisi ymmärtää haukkumiseksi
Vain kahvipirtin syntyä morkkasin kirjoittajien karkoittamisesta muille kahvipöydille.
Kyllä minä itse haukkumista sain yllinkyllin teiltä ystäväiseni, ettekö huomaa omia juttujanne arvostella.
Kunkas se menikään se savolaisten sanoma vastuunottamisesta kuulijalta, en muista, enkä ole edes savolainen vaan evakkoon joutunut kajalan kannakselta. - selevähäse
mejoke kirjoitti:
Jatkoa edelliseen
Kävin läpi ketjuun kirjoittamani osuudet, enkä löytänyt mitään minkä voisi ymmärtää haukkumiseksi
Vain kahvipirtin syntyä morkkasin kirjoittajien karkoittamisesta muille kahvipöydille.
Kyllä minä itse haukkumista sain yllinkyllin teiltä ystäväiseni, ettekö huomaa omia juttujanne arvostella.
Kunkas se menikään se savolaisten sanoma vastuunottamisesta kuulijalta, en muista, enkä ole edes savolainen vaan evakkoon joutunut kajalan kannakselta.Täsä se nähään toinen näkkee samanassia toisin. Jokkaise oma mieli on oikee. Oikeita on sitten paljo ja ne taistellee keskenää. Kukkaa ei ookka oikees yksi vaa kaikki yhes. heh, ota siit selvä
- tottahan tuo
Kahvipirtti toivottaa emännän suulla tervetulleeksi kaikki uudet ja entiset kirjoittajat, kynnys on kuulemma matala. Rauha ja rakkaus vallitsee, koska kaikki kaavaan sopimattomat vaietaan kuoliaiksi, huhuillaan vain omia ja nimeltä heille vastaillaan.
Eristäminen on tehokas kiusaamisen muoto, ilkeys ja kateus naamioituu siihen. Ei pääse kukaan sanomaan, että mollaa tai haukkuu, ainakaan nikillään. mejoke kirjoitti:
Jatkoa edelliseen
Kunkas se menikään se savolaisten sanoma vastuunottamisesta kuulijalta, en muista, enkä ole edes savolainen vaan evakkoon joutunut kajalan kannakselta.Hei fiiulin!
En nyt ymmärrä miksi pirtin otit esille, ei sieltä kukaan ole käynyt kenenkään kimppuun, sen paremmin aikoinaan sinunkaan.
Muistelen että ihan kavereita olimme.
Tosin moitithan jo silloin että pirtti ei ole oikein sovelias palstalle, en ymmärtänyt sitä silloin, en nytkään.
Mitä taas tulee siihen ettei pirtissä muka uusille vastailla, ei pidä paikkaansa, jokaisesta itsestään riippuu miten asiat tulkitsee.
Hyvää kesää sinulle fiiulin ja kaikille toisillekin joille pirtti on ärsyttävä ketju,,,, tietysti myös koko palstalle kirjoittaville, hymyillään ja kirjoitetaan, tänne sovimme kaikki.- ruikuti rui rui
SkillaN kirjoitti:
Hei fiiulin!
En nyt ymmärrä miksi pirtin otit esille, ei sieltä kukaan ole käynyt kenenkään kimppuun, sen paremmin aikoinaan sinunkaan.
Tosin moitithan jo silloin että pirtti ei ole oikein sovelias palstalle, en ymmärtänyt sitä silloin, en nytkään.
Mitä taas tulee siihen ettei pirtissä muka uusille vastailla, ei pidä paikkaansa, jokaisesta itsestään riippuu miten asiat tulkitsee.
Hyvää kesää sinulle fiiulin ja kaikille toisillekin joille pirtti on ärsyttävä ketju,,,, tietysti myös koko palstalle kirjoittaville, hymyillään ja kirjoitetaan, tänne sovimme kaikki.Osataan sekä vaieta varmaan mutta irvistely nimistä ja merkeistä oli monen teidän kirjoittajan ominta osaamista.
Kyllä siellä on muutakin kuin muuttopuuhat, ilkeitä olette ja täällä eri nimimerkillä käytte ärsyttämässä noita jo muuten skreppanoita. - mejoke....
SkillaN kirjoitti:
Hei fiiulin!
Hyvää kesää sinulle fiiulin ja kaikille toisillekin joille pirtti on ärsyttävä ketju,,,, tietysti myös koko palstalle kirjoittaville, hymyillään ja kirjoitetaan, tänne sovimme kaikki.Moi.
Niin enhän sinua mollannut, sen paremmin ketään muutakaan
Kerroin että et tahallisesti ottanut kahvipirtin emännyyttä itsellesi, niin siinä vain kävi ja sinä olit mielissäsi,
Mutta savolaisethan ei vetäydy syrjään millään muotoa, ovat kai sisua täynnä.(erkki liikanen)
Me ihmiset olemme loppujen lopuksi pahoja ja sydämettömiä . emme välitä keneen koskee keneen ei, kunhan saamme itsemme tyydytetyiksi. Se on alkujen alusta luotu perisynniksemme.
Niinhän se näkyy olevan kaikilla meillä on omat mielikuvamme oikeista asennoitumisista toisia ihmisiä kohtaan.
Kiitos vaan kun otit kantaa, hyvää kesää sinullekin
- he
Minusta tämä olikin aivan lystikäs palsta, joskus täältä löytyy hyvääkin.Tultuani linjoille vuoden vaihteessa ,niin jatkuvasti joku naputti kirjoitus virheistä.Koskaan työssäni en kynä kädessä joutunut olemaan,taitoni oli ruostunut,pilkut pisteet lauseet isolla kirjaimella.TODELLISTA IRVISTELYÄ OLI .TOIVON KAUNISTA KEVÄTTÄ.
- ihmetystä herättää
Yksi kysymys ?
minkä ihmeen takia kafetpirtti pitää ottaa aina käsittelyyn. Eikö riitäisi että pysyttelee poissa sieltä, jos ei ole hyvä. Miten se voi herättää niin suurta ärtymistä ?
Arvostelu on aina negatiivistä, mitä muutapa se voisi ollakkaan.
Kun porukka puolustautuu sekin on pahasta. Annettais pirttiläisten olla rauhassa .
Ystävyydellä: Kaunista valoisaa kevättä, myös mielialaan . Mk.- mejoke.....
Kahvipirtti on siinä ja sesoo siinä, mitäpä tuosta enempää.
Pastan sen tulo muutti aikoinaan aivan eri muotoonsa ,
Se pilasi kiinnostukseni koko palstaan ja kun satuin kurkkamaan pitkän ajan kuluttua sattui silmiini tuo hieman samantyylinen aloitus kuin mitä tästäkin syntyi ja se muistutti minuakin menneistä.
Eipähän tullut muuta noinkin ikävää muistoa mieleeni tältä palstalta.
Mukavista voin kirjoittaa jollain toisella kurkkauksella.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389