Holokausti on valhetta

Jeesuksen Laurio

13

567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HAH!

Laurio on pelkästään hullu ja kirkosta ulosheitetty tampio.

• S.P./Sinde vm-82

Patologisuus perusteltuna ei oikein anna oikeuta Nk. Hail and kill-termistöön ateismilla ja täydellisyydellä. Sitä kutsutaan budo-lajeiksi ja pantomiimiksi.

• P.A/Sinde vm-82

Se on rahan takia valheellinen se holokausti. "Ei kukaan ei saa käyttäytä seuraillen." Pantomiimissa ei ole sellaistakaan perustetta, kun se on vain grafologinen ylimeno eli kuukautispipi. Sitä kutsutaan työllisyyden fiktioksi ja fokusaatioksi. Grafologinen ylimeno eli työllisyyden fiktio ja fokusaatio. Mitä muuta tähän tulee huomoida? Huomioida mun mielestä grafologisuus ja seurailu.

Kuuntelen just Marilyn Mansonia ja näpyttelen,et "Drugs don't work me, drugs won't work me." Cops and queers, et varmasti saa mennä mun fokusaatioilla mihinkään elämään.

• Voi, voi ,

Uskomatonta hömppää Lauriolta. Hän on samassa höpö, höpö porukassa yhdessä Iranin presidentin ja Saksan uusnatsit. Hohhoijaa, jotkut sitä jaksaa.

• Mutsis on

Mutsis on törkeetä valetta, joten sinuukaan ei oo. MOT

• jotain tähän

Sinulla on varmaan vedenpidävät todisteet että holokaustia ei ole tapahtunut. Sinun kannattaisi nyt kutsua lehtistö paikalle jolle kertoisit tutkimustuloksesi. Kun muut tiedemiehet tulevat samaan johtopäädökseen todistusaineistosi pohjalta, voit voittaa noobelin ja hyvässä lykyssä pääset tapaamaan naapurimaan kunkkua ja hänen viehättäviä tyttäriä.

• palkittu

Ei Nobelia, mutta Pulitzer kylläkin.

• School of Propaganda

Totta puhut, 100% kusetusta!!

• ...

Onko avaaja se sama V.I Laurio joka kannettiin kirkosta ulos kun rupesi möykkäämän naispappia vastaan?

• bgfbgfnhgng
        ... kirjoitti:

Onko avaaja se sama V.I Laurio joka kannettiin kirkosta ulos kun rupesi möykkäämän naispappia vastaan?

Millä paikkakunnalla tämä hihhuloitunut rasisti vaikuttaa?

• Holoholoholo

Holokausti on totta kuin mikä. Suomikin oli asiasta jossain määrin tietoinen.

Älä ryhdy historioitsijaksi!

• Huuhaata ja foliohattuilua voi perustella uskolla tai pseudoskeptismillä, mutta aina siinä päätyy tekemään itsestään narrin.

• kkijuyhgölkj

näistä vastauksista päätellen tältä sivulta ei niitä uskovia herrassa löytynyt..tottahan on että rikkaat juutalaiset pankkiirit ym yhtiöineen omistavat suurimman osan maailman medioista ja propaganda onkin sitten sen mukaista jokainen joka vähänkin asioihin perehtyy huomaa melkoisia ristiriitoja näissä vallitsevissa yleisissä valmiiksi syötetyissä mielipiteissä..mutta turha sitä kiihkohenkeen on yrittää syöttää kieltäytyvät näkemästä tosiasioita vaikka se ei heidän iäistä pelastustaan miksikään muuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      Vedonlyönti ja rahapelit
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe