Helluntilaisuus palsta ei hyväksynyt

tätä ->

viestiä erääseen viestiketjuun: joten tarjoan sitä tänne palstalle:

KD puolueen nimi on apostoli Paavalin mukaan tulisi olla: Kelvottomasti ajattelevien ihmisten yhteenliittymä.
(Rm 1)

Jos KD -puolueessa on yksikin ehdokas homouden kannalla, niin kaikki muutkin puoluetta äänestävät kuin edustavatkin ovat homouden suosijoita. Muistat varmasti Aakanin hairahduksen ja kuinka koko Israel joutui syynalaiseksi.

Et varmaan äänestäisi myöskään iisebeliä kansanedustajaksi. En myöskään usko, että Lootin tyttäret kovinkaan monia äänestäjiä kiinnostaisi.

Yhdessä seurakunta lehdessä oli kuvallisesti kerrottu tapahtuma tuonelaan
joutuneesta kansanedustajasta. Siellä kohtalo toveri sanoi häpeilevälle kansanedustajalle:

" Mitä väliä sillä enää on vaikka äänestäjäsi näkevät teidät tässä paikassa."

lainaus ei ilmeisesti ole sanatarkka, mutta ajatus kylläkin.

6

70

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä tietänen jo

Minulla on kyllä jo jotain tietoa siitä mitä puoluetta aion äänestää, en hyväksy homoutta seurakunnassa vaikken itse mene ketään tuomitsemaankaan.

• Sana kehottaa

poista paha kerkuudestasi.

1.Timoteuksen kirje:
      5:20 Syntiä tekeviä nuhtele kaikkien kuullen, että muutkin pelkäisivät.

Johanneksen evankeliumi:
      12:48 Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä

Sananlaskut:
      24:25 Mutta jotka oikein tuomitsevat, niiden käy hyvin, ja heille tulee onnen siunaus.

• Jeesus on myös

Tuomari ja varmasti mitä tiukin tuomari lue vaikka vuorisaarna.

Apostolien teot:
      7:35 Tämän Mooseksen, jonka he kielsivät sanoen: 'Kuka sinut on asettanut päämieheksi ja tuomariksi?', hänet Jumala lähetti päämieheksi ja lunastajaksi sen enkelin kautta, joka hänelle orjantappurapensaassa oli ilmestynyt

• Näissä

vaaleissa tuomareina on kansa, joka äänestää ja sen päätöksestä ei kukaan pysty valittamaan.

Galluppien mukaan KD- puolue mitä ilmeisemmin jää homomyönteisten edystajien vuoksi vähäksi aikaa kokonaan sivuun.

Kiitos Jumalalle että homojen suosijat ei ainakaan Arkadianmäelle pääse kukkoilemaan.

• Bjarne ->

Kallishan se Räsästä syytti homolinjauksen vuoksi, ja varmasti hän tulee sitä jatkamaan pitkäänkin vaalien jälkeen.

Bjarne Kallis puolusti Tarja Talgrenin homo avioliitto ja heidän adoptio-oikeuksiaan entisessä eduskunnassa. Tarjaa puolusti myös Sari Palm ja Kari Kärkkäinen. joten tuleva vaalitappio ei ole Päivi Räsäsen syy.

• Anonyymi00006
      UUSI

Minulle taas pastori v.......ee saarnassaan pitäisikö etsiä uusi seurakunta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      386
      3074
    2. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      182
      2463
    3. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      36
      1902
    4. Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!

Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      1658
    5. Oot sä aika nuorekas...

Vaikka oot niin vanha!
      Ikävä
      54
      1179
    6. Rasismi ahdistaa.

Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa
      Sinkut
      282
      990
    7. Martina ja Muhis

Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      826
    8. Näin sut.

olitpas vanhentuneen näköinen. 😆 mieheltä naiselle
      Ikävä
      80
      823
    9. Oot pelkkä naurun aihe

🤣🤣🤣🤣🤣 m-n
      Ikävä
      49
      683
    10. Olenkohan tunteideni kanssa yksin?

Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell
      Ikävä
      46
      601
    Aihe