Vie yli 400 vuotta ennen kuin Suomalaiset ja somput sopeutuvat (sulautuvat) yhteen.
Miksi en esimerkiksi ajattele Wesley Snipeksestä että hän on "neegeri" tai Morgan Freemanista? Koska he ovat oman kansansa Ameriikalaisia.
Suomessa ei tätä tilannetta ole! Somput ovat kuin Ameriikassa alkujaan orjaneegereitä täällä Suomessa NYT, sillä erolla ettei varsinaista orjuutta ole, muuta kuin halpatyövoimaa. Halpatyövoima = nykyajan orjuutta!
Mutta minä en persuna salli minkäänlaista orjuutta en edes halpatyövoimana, Suomalaisille ensin se työ, sitten vasta ulkomaalaisille.
Vie yli 400 vuotta!
8
63
Vastaukset
- ei koskaan
Ei sulauduta yhteen edes 400 vuodessa. Mieti vähän Suomen mustalaisia, ja tässähän on kyseessä PALJON suurempi kuilu.
- Perusmies..
Mutta Ameriikassa ei ole mustalaisia, sikäli hankalaa verrata. Intiaaneilla on sentään selkärankaa enemmän kuin valkoisilla.
- Eihän ne
siel USA:ssakaan pärjää eli vaikeet ajat on tiedossa kaikin puolin.
- jippejee
Aikaahan se otti kun idästä tulleet, ruotsalaiset, saksalaiset ja muut sulautuivat suomalaisiksi.
Me ollaan mamujen jälkeläisiä jokainen, kielikin suureksi osin tekemällä tehty 1800-luvun aikana kun kansallisuusaatetta alettiin luomaan. - Sopuisaa sakkia?
Oletpas sinä optimistinen!
Eiväthän nämä kotoiset mustalaisemmekaan ole sopeutuneen ede 500 vuodessa kuin sossun ja Kelan luukuille. Vankilassa lihoo ja makoilee heistä osa, mutta misää ovat muut, eivät töissä ainakaan? - Työntekijöitä niistä
ei tule koskaan.
- Tosimies.
Wesley Snipes istuu vankilassa verorikoksista ,Morgan Freeman naiskentelee omaa adoptotua lapsenlastaan;)
- Joop joop joop
Niin ja kaikki nai jotain.Ihminen on yksi peto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564