Pakolaisten kustannukset suomessa

hkssak

Vaalikeskusteluissa puhutaan vain verojen korotuksista ja EU menoista.

Vaalikeskustelut

Miksi kukaan ei nosta esiin pakolaisten ylläpitokustannuksia suomessa.
Eihän ne elä pyhällä hengellä..

Tänä vuonna menee n 4 miljardia euroa suomen somalien ja muiden pakolaisten elättämiseen ! Ja lisää tulee tuhansia ja tuhansia

Tässä asiassa olisi helppo säästää eikä kukaan kärsi.
Miksi tätä asiaa ei oteta esille

Syynä on kai se että kaikki tiedotusvälineiden toimittajat ovat vasemmisto sosialisteja ja hyysäreitä.

33

530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turhapaikkaturistien

      Tuet on lopetettava kokonaan ja "perheet" yhdistetään niiden omalla kustannuksella, siellä lähtömaassa.

    • turhautunut---.-

      sama asia kun soittaisin jonnekkin espanjan isokenkäiselle että minä tulen nyt sinne, te maksatte minun lennot, elämisen, ostatte minulle uudet huonekalut ja lennätätte minun perheen sitten jälkeenpäin sinne kans.

      • koska mitta täyttyy?

        Eihän pelkkä "lennätys ja huonekalut sekä kokonaiselättäminen" näytä riittävän alkuunkaan! Ainakin Helsingin seudulla niille on "järjestetty lainaa" omakotitalojen "ostamiseksi", jokainen tykönään voi ajatella, kuka "lainaa" ja kenen rahoittamiksi "ostot" jäävät... Uusilla , isoilla aitoilla näkyvät isojen lapsijoukkojensa kanssa "käyvän ostoksilla"... Pääkaupunkiseudulla jopa tämän kaiken lisäksi on järjestetty "työpaikat" valtion ja kuntien "hommiin"... Kas vain, kun on tuhansia alle 30'kymppisiä suomalaisia nuoria, jotka ovat pitkälle koulutettuja, ja ilman ensimmäistäkään työpaikkaan, koska heille ei niitä kukaan järjestä!!! P...njauhantaan kokoomus-kataiselta vaahdota työurien pudennyksistä, JOS TÖITÄ EI KERRAN OLE NUORILLE, KOULUTETUILLE SUOMALAISLLE!


    • isipappabetalainte

      Ei yhtään yli 15v täällä?

      • asssssssssss

        Tässä yksi 55 v työssäkäyvä akat. mies. Prhettäkin on ja kaikki asutaan samassa asunnossa.
        Emme voi mitään suurelle maailman köyhien joukolle.


    • sossun asiakas

      Tuo 4 mrd ei pidä ollenkaan paikkaansa,suuri osa sosiaalituesta menee alkoholiin.

      • Ikävä kyllä

        tuo 4 miljardia uppoaa pelkkiin somppuihin...


      • Paljonko vuodessa

        maksaa lisää noiden tänne miljardeilla ostettujen "terveyden" esim. HIV:n hoito?
        Se tauti% taitaa olla jopa suurempi, kuin niiden lukutaidottomuus.


    • gggkkogfetuhg

      hopo hopo eiko katainen muka aja monikulttuurillisuutta.

      • jasu-nella.

        voipojat lisää vaan suklaaposkia suomeen.....jos ei niin tulkaahan tänne målmoo katselee niin niitä riittää.ja sode maksaa kaiken...........


      • Ruotsalaisilla
        jasu-nella. kirjoitti:

        voipojat lisää vaan suklaaposkia suomeen.....jos ei niin tulkaahan tänne målmoo katselee niin niitä riittää.ja sode maksaa kaiken...........

        onkin noiden värivikasten kanssa pas- kat housussa. Suomi vaan ei ole oppinut muiden virheistä näköjään mitään.


    • yksvaan

      maksaa maltaita

    • Motisssa 2 v sitten
    • kannu

      pitäisi saada laki suomeen jotta rikoksesta tuomittu turvapaikanhakija tai sillä verukkeella tullut lähiomainen ym. lähetetään välittömästi takaisin sinne mistä on tullutkin.
      pakenevat tänne huonoja oloja, vainoamista ja väkivaltaa. Tekevät temppuja ja rikoksia suomessa ja täällä vaan hyysätään. Silloin samantien takaisin sinne mistä tulikin.
      Rikoksia osaa tehdä suomalainenkin ei sitä varten niitä tänne tarvita pakolaisia ym,.

    • Kovat=KELAn "liksat"

      Siis yksi työtön MAMU saa asunnon ja sen lisäksi 2283 € / kuukausi?

      Olen täyspäiväisessä 2-vuorotyössä ja saan palkkaa n.2500 € kuukausi. Siitä maksan kaikki menoni; asuntoni vastikkeen, asuntovelan lyhennyksen korkoineen, työmatkani, ja kaikki menoni.

      SIIS: Olen työssä mutta Mamu saa työttömänä miltei saman kuin minä painaessani kovaa 2-vuorotyötä!!!!!!!!!

      SUOMI ON TYÖTTÖMÄLLE MAAHANMUUTTAJALLE LOTTOVOITTO, JOSSA ALKUPERÄINEN ASUKAS JÄÄ TOISEKSI.

    • miks tää ahneus?

      Miks ajatellaan vaan rahaa? Eikös tätä kuitenkin tehdä tai pitäisis tehdä siten, että ihmisillä olisi parhaat olosuhteet elämiseen? Ärsyttää kun täällä puhutaan mamuista, kuin ne olisivat jotain tavaraliikennettä. Puuttuu empatian taidot täällä kirjoittavilta kokonaan. Ja en ole tavannut yhtään mamua jonka elämä olisi "aitoa" suomalaista helpompaa.

      Ps. Miksi alkuperäisiä suomalaisia pitäisi suosia?

      • %%%%%%%%%%

        Puhutaanko sitten sosiaalituista?
        Puhutaanko asunnoista?
        Niitäkin voi vertailla mutta huomaat kyllä että kaikki nekin ovat mammonaa.


    • Lauri417

      Olisiko aloitusviestin lähettäneellä rasistilla lähdettä väittämälleen?

      • Lauri417

        Eräs toinen oli ehtinyt jo lähettää. Pitää tutustua tarkemmin.


      • Lauri417
        Lauri417 kirjoitti:

        Eräs toinen oli ehtinyt jo lähettää. Pitää tutustua tarkemmin.

        No ei kyllä edelleenkään löydy luotettavaa summaa. Toivoisin jonkun edelleen lähettävän luotettavan lähteen humanitäärisen maahanmuuton summista mutuilun sijaan.


      • Saanen kysyä
        Lauri417 kirjoitti:

        No ei kyllä edelleenkään löydy luotettavaa summaa. Toivoisin jonkun edelleen lähettävän luotettavan lähteen humanitäärisen maahanmuuton summista mutuilun sijaan.

        kerrohan mutuilija, montaako somalia olet valmis elättämään, jos joskus alat työtä tekemään?


      • Lauri417
        Saanen kysyä kirjoitti:

        kerrohan mutuilija, montaako somalia olet valmis elättämään, jos joskus alat työtä tekemään?

        Pakollisen pakolaiskiintiön. Tietenkin olisi toivottavaa että Suomi siirtyisi täysin työperäiseen maahanmuuttoon mutta pakolaismäärän ollessa niin pieni ei tällä ole paljoa väliä. Saanen kysyä minkä ikäinen itse olet kun vaikutat olevan kakaran tasolla kirjoitustesi perusteella.


      • Saanen epäillä
        Lauri417 kirjoitti:

        Pakollisen pakolaiskiintiön. Tietenkin olisi toivottavaa että Suomi siirtyisi täysin työperäiseen maahanmuuttoon mutta pakolaismäärän ollessa niin pieni ei tällä ole paljoa väliä. Saanen kysyä minkä ikäinen itse olet kun vaikutat olevan kakaran tasolla kirjoitustesi perusteella.

        ettet sinä idiootin tasolla olevana osaa kaikkea etsiä, ne on sinne piiloteltu pitkin pudjettia, mutta pyydä apukoulusi opettajaa avuksi.

        http://budjetti.vm.fi/indox/sisalto.jsp?year=2012&lang=fi&maindoc=/2012/aky/aky.xml&subsession=3&naviuri=http://localhost:8080/indox/indoxservlet?datafile=/2012/aky/aky.xml&documentrole=toc&opennode=0:1:9:


      • Lauri...
        Saanen epäillä kirjoitti:

        ettet sinä idiootin tasolla olevana osaa kaikkea etsiä, ne on sinne piiloteltu pitkin pudjettia, mutta pyydä apukoulusi opettajaa avuksi.

        http://budjetti.vm.fi/indox/sisalto.jsp?year=2012&lang=fi&maindoc=/2012/aky/aky.xml&subsession=3&naviuri=http://localhost:8080/indox/indoxservlet?datafile=/2012/aky/aky.xml&documentrole=toc&opennode=0:1:9:

        Siis teillä itsellänne ei ole minkäänlaista lähdettä tukemaan mitään väitteitänne ja sitten pidätte minua idioottina :D


      • Niin, no
        Lauri... kirjoitti:

        Siis teillä itsellänne ei ole minkäänlaista lähdettä tukemaan mitään väitteitänne ja sitten pidätte minua idioottina :D

        itsehän olet itsestäsi tuon "kuvan" antanut.


    • Tosiasia =

      Tosiasia ON se, että mitä enemmän täällä meillä on työttömiä ulkomaalaisia, sitä enemmän se maksaa.
      Heitä varten on jo nyt paisutettu yli sata virkaa. Koneisto on suuri, byrokraattinen ja kallis. Palkat tulevat verovaroista.

      • !!!!!!??????!!!!!!!!

        Jo tulkkeja on tuhansia ja arvaa maksaako Valde, kuten myös oikeudenkäynnit ja korvaukset...
        Lista on loputon...


      • Totuutta kehiin

        "Heitä varten on jo nyt paisutettu yli sata virkaa"

        Sinähän optimisti olet. On varmaan juuri nuo yli 100 eri virka nimikettä. Niistä parhaimmilla on varmaan satakunta virkailijaa kullakin......


    • Mamuvirasto 52milliä

      Pelkkä MAAHANMUUTTOVIRASTOn kulut vuodelle 2012 on 51 750 000 euroa.
      Se on noin 52 MILJOONAA euroa.

      Siis vain mamu-viraston kulut.

    • Entä KOKO Suomessa?

      Liekassa noin 200 maahanmuuttajasomalin tulkkaukset maksoivat vuonna 2010 noin 370 000 €.
      Tämä siis koskien vain yhtä pientä paikkakuntaa ja pientä ihmismäärää.

      Mitä tulkkauskustannukset ovatkaan KOKO Suomea koskien?

      Tätäkään on turha hakea valtion budjetista koska sekin osa-alue on siroteltu sinne sun tänne.
      Puhutaan varmasti silloin jo muutamasta kymmenestä miljoonasta ellei sitten muutamasta sadasta...

    • onnea valitsemallenn

      Jos suomi noihin kustannuksiin kaatuu, niin sitten joutaa kaatua.

      Työttömiä sosiaalipummeja meillä on täällä omasta takaakin... heitä, joille bussikuskin tai siivoojan työ ei kelpaa - vanhustenhoidosta puhumattakaan

      • -muttaneidin suusta

        kun meillä jo ennestään on jätettä, niin ostetaan tänne kaikki maailman jätteet.


    • Mistärehtietoa?

      Vanha ketju, mutta vastaan silti. Ja itse, joka olen työskennellyt sos. toimistossa pk-seudulla voin sanoa, että tutkittuani työni puolesta arkistossa ihmisten papereita,j jotka saavat tukia, niin n. 80 % on maahanmuuttajien mm. Lähi-idän ja afrikan valtioista tulevista, jotka saavat huomattavasti minimissään tuplasti sen normaalimäärän, mitä kantasuomalainen saa, jonka luulin olevan vain kateellisten puhetta, mutta näköjään täyttä totta. En yhtään ihmettele miksi ihmiset ovat vihaisia. Eli ei kannata valehdella, niistä kustannuksista, jonka maahanmuutto aiheuttaa. Kertokaa rehellisesti saammeko enemmän vai emme, tuleeko niitä tuloja muka enemmän? Vai onko maahanmuutto suomelle pelkkä rasite? Veikkaan jälkimmäistä, tarpeeksi olen nähnyt virallisesti ja enempää en halua nähdä, on nimittäin liian törkeää touhua.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe