Tuo yksi sekopää vaan kirjoittelee jonninjoutavia....
On tää kyllä tylsä palsta :(
38
216
Vastaukset
- mitta täynnä
niimpä :/ taitaa olla aika vaihtaa maisemaa toisten perässä.
- .
Niinpä, onko isompi vai pienempi.
Haistakoon paskat!
Tuhonnut koko palstan. Noo, kai sieltä nuoremmasta päästä tulee ajastaan uusia tilalle, mullakin alkaa tuo ikähaitarin yläraja hiljalleen päätä kolkuttamaan...
- Tint gredelin
Tekivät palstastaan mieleisen jotkut. Yritin aikoinaan olla mukana. Olisi ollut mukava turista viikonloppuisin, mutta eihän täällä muuta kuin haukuttiin milloin mitäkin. Usein rumia suomalaisnaisia. Koko palsta oli välillä täynnänsä sovinismia ja rasismiakin.
Ukot saivat mitä halusivat. Pikkuapulaiset, siis taatusti ei-feministiset pikkurouvat (tyyliin "meillä leivotaan", "lapset ja miniät tulee kylään, ihkua", "Kynttilöitä parvekkeella/ikkunalla/pikkulassa" ym. tunnelmaa), säestivät äijiä. Sellaista ei ollut edes muinoisella 70-luvulla. Tämän palstan päsmärit ovat olleet tosi kummaa sakkia. Niinpä täällä ei kukaan viihdy. Kai se oli tarkoitus.
Olkaa iloisia, kaikki htst:t, tetvakit ja se friidu ja muut, ettei tänne kukaan viitsi tulla.
Odotelkaa tämän edna-kednan seuraavaa älynväläystä. Parempi sekin kuin tämä htsa ja perässä seuraava ja mielistelevä akkalauma.
Tämä palsta on ollut kuin perussuomalaisten mainos.Johan on purkaus, Sulla taitaa olla huono päivä.
Ei se siitä minun kirjoituksella parane.
Kaikkiko Sin onneton olet lukenut.
Minä olen sen huomannut, että elämä on paljon helpompaa, kun keskittyy sellaisiin asioihin, jotka tuntuu mukaville.. Se tämä elonriento tuo kyllä niitä vähemmän mukavia juttuja eteen ihan tarpeeksi. Yritä Sinäkin toteuttaa tätä elämänviisautta.- Poikkesin vaan
Samankaltaista olen minäkin havainnut. Mainitsemiesi ilmiöiden lisäksi minua kyllästyttivät ruikuttajat, jotka kokevat ja haluavat muidenkin tietävän, että 50 vuotiaana elämä on ohi ja kurjaa, ja jostain olisi hyvä kantaa vähän syyllisyyttäkin.
Tulin aikoinaan palstalle hilpeä jutustelu mielessäni. Kieltämättä joskus on ollut hauskaakin, mutta jalkansa tiukasti maan pinnan alla pitävät palstalaiset korjaavat tilanteen nopeasti. No, kun en lorvaile palstalla, niin tulee tehtyä jotain muuta ja tarpeellisempaa. Siinä mielessä ihan hyvä juttu.
Ehkä taas muutaman viikon päästä poikkean katsomaan. Tää uusi ulkoasu on muuten hidas satunnaiselle poikkeajalle, kun pitää kahlata kaikkien kommenttien läpi ja syynätä niitä pikkunuolia, joista näkyy mihin kommenttiin mikäkin vastaus on osoitettu. Hierarkisesta puurakenteesta saattoi parilla silmäyksellä löytää uusimmat kommentit ja kiinnostavimmat kirjoittajat. - pyh....
k-kotton kirjoitti:
Johan on purkaus, Sulla taitaa olla huono päivä.
Minä olen sen huomannut, että elämä on paljon helpompaa, kun keskittyy sellaisiin asioihin, jotka tuntuu mukaville.. Se tämä elonriento tuo kyllä niitä vähemmän mukavia juttuja eteen ihan tarpeeksi. Yritä Sinäkin toteuttaa tätä elämänviisautta.Onko totuus noin vaikeaa ymmärtää.
Minusta aloittaja on vähintäänkin oikeassa, tämä palsta on ajettu loppuun,lähes kaikki ovat paenneet muualle.
Mikä täällä on mukavaa??????? pyh.... kirjoitti:
Onko totuus noin vaikeaa ymmärtää.
Minusta aloittaja on vähintäänkin oikeassa, tämä palsta on ajettu loppuun,lähes kaikki ovat paenneet muualle.
Mikä täällä on mukavaa???????No tuota joo.
En kovin mielelläni valittele, enkä omaa pahantuulisuutta ala muille tarjoilla.
On täällä mukavia ihmisiä, kun sattuu paikalle.
Ainakin siihen nähden, mitä muutamia aloituksia oon tehnyt, niin oikein mukavia vastaajia on ollut.
Jos täällä ei mikään kiinnosta, niin en ala hikipäässä tuskailemaan. Näin se menee.- Tint gredelin
k-kotton kirjoitti:
Minä olen sen huomannut, että elämä on paljon helpompaa, kun keskittyy sellaisiin asioihin, jotka tuntuu mukaville.. Se tämä elonriento tuo kyllä niitä vähemmän mukavia juttuja eteen ihan tarpeeksi. Yritä Sinäkin toteuttaa tätä elämänviisautta.Jos joku osaa kirjoittaa edes joten kuten, niin sekö on purkaus? Hm...
Ei ole huono päivä, vaikka naisella tietysti pitäisi olla aina jokin "tunnesyy" tekemisiinsä ja ajatuksiinsa. Satuin vain tekemään töitä kotona, ja tänne pomppasin kahvitellessani.
Kiitos neuvostasi elonrientojen suhteen, mutta enköhän pärjäile omin eväin ja omalla viisaudellani. En siis yritä toteuttaa Sinun viisauksiasi.
Purkauksesi oli ihan tavallista 50 vakiväen tyyliä. k-kotton kirjoitti:
Minä olen sen huomannut, että elämä on paljon helpompaa, kun keskittyy sellaisiin asioihin, jotka tuntuu mukaville.. Se tämä elonriento tuo kyllä niitä vähemmän mukavia juttuja eteen ihan tarpeeksi. Yritä Sinäkin toteuttaa tätä elämänviisautta.Mulla on ihan oikeesti kamalan huono päivä.
Nyt menee niinkun jäitä polttelis :((((Tint gredelin kirjoitti:
Jos joku osaa kirjoittaa edes joten kuten, niin sekö on purkaus? Hm...
Ei ole huono päivä, vaikka naisella tietysti pitäisi olla aina jokin "tunnesyy" tekemisiinsä ja ajatuksiinsa. Satuin vain tekemään töitä kotona, ja tänne pomppasin kahvitellessani.
Kiitos neuvostasi elonrientojen suhteen, mutta enköhän pärjäile omin eväin ja omalla viisaudellani. En siis yritä toteuttaa Sinun viisauksiasi.
Purkauksesi oli ihan tavallista 50 vakiväen tyyliä.Tottakai se on tavallista, minä kun en ala itseäni millekkään jalustalle nostamaan.
Eikä se mikään purkaus ollut. Se oli vaan senhetkinen ajatus tuohon Sinun vastaukseen.
Vähän heikolle tuo Sinun pärjäily näyttää. Minä annan Sinulle toisenkin ohjeen. Sitä jos alkaa kovin karsinoida ihmisiä, niin sitä voi joutua olemaan omissa hautajaisissa yksikseen, eikö ole pelottava tilanne. Minua ainakin siinä tilanteessa pelottais, jos ihan yksikseen siinä tilanteessa pitäs olla.tulisilla kirjoitti:
Mulla on ihan oikeesti kamalan huono päivä.
Nyt menee niinkun jäitä polttelis :((((Päivä on mulla mennyt ihan hyvin, ihan ilman panacodia. viime yönä olkapää herätti monta kertaa, en ottanut kipulääkkeitä silloinkaan.
Sitä joskus pitää huonona päivänä pysähtyä miettimään tätä vaellusta, niin sitä huomaa, että hyvinhän mulla on asiat, vaikka välillä menee heikommin.- Tint gredelin
k-kotton kirjoitti:
Tottakai se on tavallista, minä kun en ala itseäni millekkään jalustalle nostamaan.
Eikä se mikään purkaus ollut. Se oli vaan senhetkinen ajatus tuohon Sinun vastaukseen.
Vähän heikolle tuo Sinun pärjäily näyttää. Minä annan Sinulle toisenkin ohjeen. Sitä jos alkaa kovin karsinoida ihmisiä, niin sitä voi joutua olemaan omissa hautajaisissa yksikseen, eikö ole pelottava tilanne. Minua ainakin siinä tilanteessa pelottais, jos ihan yksikseen siinä tilanteessa pitäs olla.Mikä sinua nyt niin kauheesti meikäläisessä rupesi ärsyttämään?
Ota iisimmin.
Godnatt och sov gott!
- ...
Hiljainen onkin kylätie.
Kuten sanottu, portaali tekee kuolemaa. Aika paljon tältä palstalta siirtynyt kuuskymppisiin, siellä ajoittain ihan keskusteluakin. Ja suurin osa häipynyt muihin portaaleihin, niihin törmää satunnaisesti jossainpäin internettiä.
Tässä meni eniten pilalle se, että ihmiset alkoivat kaveeraamaan keskenään, tapaileen jne. Ei oikein sovi keskustelupalstan ideaan. Mun mielestä kaikki kommentit pitäisi vaan olla kommentteja, ei mitään rekisteröityjä nimimerkkejä tai ihmeen "minä"- profiileja.
=DW=
Äänestä Ihmisten Puoluetta!- -tiina
niin ja toiset tuli niin perusteellisen kateellisiksi siitä en mää tiedä onko se kiellettyä jos sattuu jonkun kanssa synkkaamaan niin hyvin että on ihan kiva livenäkin tavata onko se joltain pois toisten mielestä toista toisten toista koskaan ei oo kohin kaikille =))))
- hyvänää...........
Kerrankin olen kanssasi samaa mieltä, ei tämä ole mikään chat chat saa.
Enkä äänestä. - kawe
Ehkä *sinä voit nostaa keskustelun tasoa, me mielistelemme tarvittaessa.
Mitä päällepäsmäreitä täällä on.(???)
Ei niihin ketjuihin ole *pakko osallistua mitkä käy luonnolle, annetaan nyt vaan kaikkien kirjoittaa. (friidu, htza, k-k ym mukavat)
Aina aiheet ei käy vaikka ruokafriikin ja kuntoilusnobin pirtaan, kun lisäaineet tekee näppylöitä, eikä paino laske vaikka mainos lupasi pallon pois mahasta. Koirakin pitäisi lenkittää ja joogaharjoitukset tehdä, katsoa voimala, että tietää mistä töissä puhua asiaaa. Stressihän siinä tulee jos vielä palstallakin pitäisi älyn välkkyä, eikä saa yhtään irrotella, kynttilä palaa illemmalla ja hyvää ruokaa syön viinin kanssa, yksin.
Revi siinä sitten.......
Olen jo äänestänyt ja seuraan politiikkaa, koska harrastan opiskelua ja tämä on faktaa. Koiraa ei ole enkä joogaa, että siltä pohjalta.........- kaa onko pit
k-k ja hatsanhatsa eivät enää tänne kirjoita, kuten ei enää muista monikaan.
Paska palsta, kellä paksumpi, pitempi, ÄO:ta tuskin onkaan.
- kawe
No voi harmi, heissä oli ihan särmää, aikansa kutakin, hyvää jatkoa..
Käyn aika ajoin, vastailen joihinkin, tasosta en tiedä...........
Eihän *meidän kannata provosoitua ja korostan sitä, että tämä on vapaa palsta jokainen saa kirjoittaa, mutta loukkauksia meidän ei tarvitse lukea,
så då - näillä mennään - på den saken -- tint gredelin
Särmää, joo kai. Mutta jos haluis vaan jutustella, eikä jotain kingiä mielistellä. On täällä vähän sellainen meininki ollut, että jos olet niinku vähän muuta kuin "perusmies" tai "perusnainen", niin kimppuun käydään. Ehkei täällä sitten ole meikäläisen tyyppistä normifeministiä, ihan vaan itsensä elättävää akkaa.
Täällä on aika usein ollut loukkauksia, ja tavallisen ihmisen lukunopeus on sellainen, että ne on näkee kyllä tekstin heti.
Väärä palsta mulle alun perinkin, myönnetään. - Tanssi tankoa!27
Mee säkin 60 palstalle. Sinne ne Hatzat ym. on siirtyneet. Hatza on nykyään Hunksz, eli nikki on muuttunut.
60 on nuortunut kun sinne on siirtynyt tältä palstalta ilolintuja;D
Välillä on hyvinkin hiljaista joskus taas ihan elämää enemmänkin.
Palsta ei pysy samanlaisena niinkuin elämä yleensäkään ei ole samanlaista.
Tulevaisuudessa voi taas joskus olla paljon kirjoittajia, ja ennenkaikkea kaikenlaisia alotuksia.- jk
haista paska
- kysynpähän vaan
ooks sää sama jk mikä käy joka päivä kirjottaa tone kahvilaan et kahvipalsta on perseestä?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9788543
ja jos johonkin vastaa, niin sekin ainoa poistetaan. Minun kirjoitukseni poistellaan nykyään lähes aina. Mä kirjoittelen vissiin NIIN törkeesti...heh heh
- kawe
Mitä on *jutustelu, sitä välillä miettii, että se on ehkä eri asioita siis merkitykseltään, erilaisia kun nyt kuitenkin ollaan.
Loukkaukset / kiusaamiset nekin koetaan ihan varmasti omalla tavallamme.
Näin amatöörinä ajattelen, että onko tottunut esim. perheessä ns. herjoihin jo lapsesta asti tai työpaikalla. Ihan oma lukunsa on *se perhe mihin on sattunut menemään naimisiin. Tarkoitan nyt sitä *nahkan paksuutta ja herkkyyttä vastata ilkeästi kun anonyymiys ei velvoita.
Me olemme jo sitä ikäluokkaa ettei paha mieli ainakaan yksinolijaa piristä, siksi mieluusti mukavia kirjoittelisin ja hyviä hetkiä tarjoaisin jos osaisin.
Mieti sitäkin miksi tämä olisi *väärä palsta, sinä kuulut myös tänne, ei meillä ole oikeutta edesauttaa poislähtöäsi, mutta vaikuta itse myös position kautta. Saas muuta. Meikäläinenkin niin tylsä tyyppi, että alkaa jo itseäkin tylsistyttämään.
- Putkivalo
Pistä tulemaan kymmenen järkevää tai ainakin vähemmän sekopäisiä aloituksia, niin ne jonninjoutavat joutuvat jonniin... öh, siis putoovat tuonne pohjaan.
Meillä jokaisella on vastuu siitä miltä tää näyttää, ihan turha valittaa.- joopati joo...
Joo...ei tämäkään mitenkään huonompi aloitus;))) Päästiin tässäkin aloituksessa rääpimään jälleen tärkeää palsta aihetta. Muita kirjoittajia jotka ovat tämän palstan tuho? Sitä kun itse niin yksinkertainen tapaus meikäkin. Ettei jaksa tätä mollaamista täällä...Jospa tämä palstan taso sitten tuosta nousi kun meikä poistuu...Jää tämä palsta mukaville kirjoittajille ja keskustelijoille. Meikähän täällä ei koskaan mitäänm asia aloituksia ole tehnyt;)))) Kertonut vain jonnin joutavia...ja sekin liikaa jos täällä todella mukavien ihmisten kanssa on huumoria heittänyt...
Tsau:Friidu
En täällä viikkoon ole skrivaillut joten snadisti kyllä tulee nyt mietittyä viitsinkö jatkossakaan osallistua. Tympii nämä ainaiset puskista eri nimimerkillä arvostelijat minuakin. No pääseväthän nämä vakinicit sitten keskenään....;)) reilusti käyttämään oikeita niccejään ei tarvitse puskaniceillä enää...osallistua. Tätä on nyt jatkunut niin kauan jo mitä täällä kirjoitellut...eikä mikään muutu. Aina täällä on jonku hörhön hampaissa... - Putkivalo
joopati joo... kirjoitti:
Joo...ei tämäkään mitenkään huonompi aloitus;))) Päästiin tässäkin aloituksessa rääpimään jälleen tärkeää palsta aihetta. Muita kirjoittajia jotka ovat tämän palstan tuho? Sitä kun itse niin yksinkertainen tapaus meikäkin. Ettei jaksa tätä mollaamista täällä...Jospa tämä palstan taso sitten tuosta nousi kun meikä poistuu...Jää tämä palsta mukaville kirjoittajille ja keskustelijoille. Meikähän täällä ei koskaan mitäänm asia aloituksia ole tehnyt;)))) Kertonut vain jonnin joutavia...ja sekin liikaa jos täällä todella mukavien ihmisten kanssa on huumoria heittänyt...
Tsau:Friidu
En täällä viikkoon ole skrivaillut joten snadisti kyllä tulee nyt mietittyä viitsinkö jatkossakaan osallistua. Tympii nämä ainaiset puskista eri nimimerkillä arvostelijat minuakin. No pääseväthän nämä vakinicit sitten keskenään....;)) reilusti käyttämään oikeita niccejään ei tarvitse puskaniceillä enää...osallistua. Tätä on nyt jatkunut niin kauan jo mitä täällä kirjoitellut...eikä mikään muutu. Aina täällä on jonku hörhön hampaissa...Ja sitten taas toisaalta on heitä, jotka mielellään yrittävät saada kirjoittajia kuohumaan, suuttumaan ja heittämään näppiksensä. Se antaa heille valtaa.
Sulla on mun mielestä ollut kivasti kaikenlaisia aloituksia, höpsöä, asiaa, ja sellaistakin missä aivot saa kyytiä. Älä vaan lopeta!
- Anjaniina.
Niin...jos palsta on tylsä, on se jokaisen tänne kirjoittavan syy.
Sitä ei pidä odottaa valmista...että joku tulee ja tekee mielenkiintoisen aloituksen, vaan jokaisen on huolehdittava oamlta kohdaltaan, että kirjoitus on kiinnostava.
En sit tiedä oliko tämäkään aloitus sitä.
Mut...hei! sehän on aina jonkun muun syy?- Putkivalo
No kappas!!! Kuka se sieltä lumeen on palannut :)))) Ja nyt et tasan laita mitään ruskeeta naamaa esille.
- Anjaniina.
Putkivalo kirjoitti:
No kappas!!! Kuka se sieltä lumeen on palannut :)))) Ja nyt et tasan laita mitään ruskeeta naamaa esille.
En en...vaikka rusketus on syvää ja kaunista ;)
Mees katsoon kuvia ;) - Putkivalo
Anjaniina. kirjoitti:
En en...vaikka rusketus on syvää ja kaunista ;)
Mees katsoon kuvia ;)Upeita :))) Ihanat maisemat!
- kawe
Hyvä!
Olet oikeassa, se on ihan sama kaikissa asioissa.
Sanotaan, että juhlat tulevat vieraiden mukana, pukeutuu juhlan huomioiden, vie julhamielen ym...
Mielen pahoittaminen käy niin helposti ja muita syyttää jos/kun on itsellä paha olla,. Siihen oppii kyllä, että harrastaa itsekritiikkiä ja suodattaa tekstinsä oman siivilän läpi ja lähettää kevyemmän version muille.
Joskus sitä on itse elämälle vihainen, mutta se ei ole "teidän syy, eikä "minun vaikka ´`kyykkysillään olevaksi mannaryyniksi`` itsensä tuntee huonona hetkenä.- kednah
Jos tänne kirjoittaa Mercury 225 Saltvater ominaisuuksista, tai sieniretkistä siskon kanssa, aina se on jonkun mielestä väärin.
Olaako me 50- lukulaiset olevinaan kaikki joka asiassa aina oikeassa?
Helvetti, me puutteessa kasvaneet pennut. Kellään ei ollut edes kunnon vaatteita.
Vai oliko Teillä?
Mie ainakin kuleksin paikatuissa housuissa,.
Ja pakko oli pärjätä.
Kaikki nauroivat Lyskassa miun monojaloilleni ja hiihtohousuilleni.
Monet heistä kuitenkin työllistin ilman katkeruutta, vuosia myöhemmin....
- kawe
Saman kauden kasvatteja ollaan, mutta eihän meidän kannata jämähtää niihin aikoihin. Paljosta silloin uneksittiin, kun kaikilla oli vähän ja sama tilanne. Kukaan ei työntänyt hunttia käteen, vaan se piti hommata itse vaikka koulutilan peltoa harventaen (omien ilmaisten töiden jälkeen) Hyvät lähtökohdat, yhteisöllisyyden, empatian kyvyn ym. hyvän kodistani sain. Työstä saadaan palkkaa ja sillä on elettävä, se oli oppi, mutta nykymaailma on niin paljon monimuotoisempi ettei se ihan noin simppelisti enää käy.
Monot on mennyttä ja sinäkin kruisailet omia polkuja, voi hyvin............- kednah
Kukas älykkö se sieltä kurkistaankaan....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317766
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455280- 594822
- 763507
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321991- 311849
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441707- 381652
- 1651501