Innostuin Focusin mainoksen pysäköintiavustimesta ja mielessä kävi kyseisen auton hankinta sillä taskuunperuuttaminen on hankalaa. Mutta sitten tuli mieleen kun tuo tietokoneidensa avulla osaa parkkeerata itsensä ahtaaseen taskuun niin miten ikinä pääsen sieltä takaisin tielle kolhimatta?
Yhtä tärkeä kuin tuo pysäköintiavustin olisi myös avustin joka ajaa auton takaisin tielle taskusta! Vai ajaako se, vai jääkö sen kanssa sitten mottiin?
Pysäköintiavustin
8
352
Vastaukset
- muitakin vaihtoehtoj
Tuo ominaisuus taisi olla volkkarissa ensimmäisenä.
Kyselemään sinne autokauppaan vaan. Myyjät on siellä sitä varten- 20+17
En tiedä milloin Wolksvageniin tuli avustin, mutta Toyota/Lexus lanseerasi tuotteen vuonna 2004.
- Joopa joo!
20+17 kirjoitti:
En tiedä milloin Wolksvageniin tuli avustin, mutta Toyota/Lexus lanseerasi tuotteen vuonna 2004.
Toyotan ja Volkkarin sovellusten ero on siinä, että Volkkarissa se toimii kuin junan vessa ja osaa parkkeerata lyhimmillään n. 80cm autoa pitempään tilaan. Kokemusta tästä n. 1,5 vuotta. Uusimmissa versioissa parkkeeraa auton myös katuun nähden poikittaiseen ruutuun.
Priukseen taisi tulla Toyotista ensin. Ainakin siinä se toimi miten sattui jos silloinkaan. Sama epämääräisyys Toyotan kaistavahdissa. Muutkin Toyotan varusteet ovat aina olleet enemmän tai vähemmän varustelistan pidentämisen vuoksi kuin hyödyksi.
- kekkoslovakia
Kaikkein tärkeintä on että opettelet sen taskuunperuutuksen ja auton ulottuvuudet niin hyvin että ei ole pelkoa kolhimisesta. Tietokoneeseenkin voi tulla häiriö ja sitten pelti ruttaantuu.
Kokonaan toinen asia on sitten se että parkkiruudut on suomessa mitoitettu joillekin 70-luvun pikkukotteroille ja ovat ahtaita nykyisille leveille ja muutenkin mittaville autoille. - sssssssssssssscc
Kannattaisiko opetella hahmottamaan auton ulkomitat ja pysäköimään itse? Aivan turha varuste, sanon minä!
- 87k
No vastataan asiallisesti.
peruuta taaksepäin kunnes petusututka piippaa yhtäjaksoisesti.
Käännä rattia vasemmalle ja lähde ajamaan eteenpäin, kun auto on kokonaan tiellä, jatka ajamista.
Ja tuo Focuksen tutka ei oikesti parkkeeraa mitenkään automaattisesti, vaan vaihteita ja kaasua (jossain malleissa jopa kytkintä) tulee itse käyttääm eli ei se mitään kolhi, vaikka vika tulisikin - arvatenkin
Siis mitä vitun tumpeloita yrittää liikenteeseen ja vielä jollain voortin romulla, työntöavustimen tarviit ja kaistalla pysymisavustimen lisättynä järjenkäyttöavustimella.
- kouluun uudelleen
eikös tuo taskuperuutus kuulu autokolun ja inssiajon kokesiin ja jokaisen pitäsi se osata?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339