Olen aivan ymmällä. Tiina Jylhän kauneusklinikalla Jylhä itse ja Netta valkonen, kumpakaan olematta sairaanhoitajia tai lääkäreitä, piikittävät ihmisiä. Botoxhan on jopa hengenvaarallista väärin annosteltuna. ONKO TÄMÄ LAILLISTA?? VALVIRA HOI!!!!
Tiina Jylhä ja piikitykset
15
1176
Vastaukset
- totuusz
Mä en ole kyllä nähnyt hänen piikittävän ketään ja hänellähän on palkkalistoilla koulutusen täyte-aineille saanut sairaanhoitaa Susanne...eihän noihin suomalaisiin koulutuksiin oteta kuin lääkäreitä ja sairaanhoitajia..
- eitajuaaa
Minä olen kyllä nähnyt tuossa showssa Tiina Jylhän piikittävän, samoin sen Netan, joka ei myöskään ole sairaanhoitaja.
Mitä tarkoitat nimim. totuusz, että "eihän noihin suomalaisiin koulutuksiin oteta kuin lääkäreitä ja sairaanhoitajia".. siis mihin koulutuksiin??? - Piikkiasiaa
En minäkään noista sen enempää tiedä, mutta mun käsitykseni mukaan on eri asia piikittää botoxia kuin jotain neutraalia täyteainetta joka ei voi aihettaa terveydellistä vaaraa samaan tapaan kuin myrkyt.
Monilla kodinhoitajillakin on piikityslupa, vaikka koulusta ei välttämättä ole edes siivoojan tutkinnon vertaan. Köksäpuolen koulutuskin riittää, tai peruskoulun kesken jättäminenkin. Kunhan on saanut piikkiluvan.
Eri aineiden myyjät järjestävät koulutuksia oman aineensa piikittämisestä.
Mikäs tuo Netta on? Ekassa jaksossa sen sanottiin opiskelevan hoitoalalla. Mikä on hoitoala? Terveyden-, sairaan-, kauneuden-, eläinten-, hiusten-, maisemanhoitoala? Kiinnostaisi kyllä tietää tarkemmin noista piikkiasiosta ja luvista. Tietääkö kukaan ihan oikeasti, ei vaan näin mutu-tuntumalla?- hjjehsh
"Köksäpuolen koulutuskin riittää, tai peruskoulun kesken jättäminenkin. Kunhan on saanut piikkiluvan."
Mikä ihmeen piikkilupa? Kun minä aloitin insuliini käytön, hoitajan valvonnassa pistin ensimmäisen piikin. Samoin leikkauksen jälkeen pistin hoitajan valvonnassa sairaalassa napapiikin itselleni ja sen jälkeen kotona pari viikko päivittäin. Nämä kaikki omat piikitykseni on siis rasvakudokseen ja onko noissa täyteainepiikityksissä sen kummemmasta kyse. Sen kyllä uskon että lihakseen tai suoneen pistämisessä tarvitaan koulutus, rokotuksiakaan ei saa kuka tahansa tehdä.
- jalat maassa
Mitä ihmeen botoxia ? Kukaan, ei kukaan ole tietääkseni siinä ohjelmassa näytetty pistävän botoxia. Botox partyt ei tarkoita esimerkiksi juuri botoxin pistämistä. Älkää vouhkatko turhasta. Jäitä hattuun höyryyjät.
- totuusz
- totuusz
Suomessa on lääkefirmojen pitämiä koulutuksia joihin otetaan vaan lääkäreitä ja sairaanhoitajia..Lääkefirmat haluavat estää juuri tällä että aineita käytetään aseptisesti ja pistotekniikat ja aineiden käyttö on asiallista ja ammattitaitoista.Insuliinia pistäät potilaat itse koska he oppivat sen nopeasti ja ainetta ei pistetä kasvoihin..ja insuliini on potilaalle välttämätönta--eikä potilailla ole sairaanhoitajaa vierellä :) (24/7) Olen itse ollut täyte-aine koulutuksessa joten jos itse menisin ottamaan täyte-aineita -tarkistaisin Valviran sivuilta onko hän ammatihenkilö-heillähän on myös vakuutukset kunnossa.
- vastaan
Opitmistesena katsoin ensimmäisen jakson koko ohjelmasta ja rehellisesti sanottuna ensimmäinen jakso oli ihan ok, jopa nauratti vähän. Nyt tullut siihen tulokseen että Hirveetä hömppää koko ohjelma. Ammattitaidottomat hörhöt, pilleristit ja bodarit yhdessä. Kun katselee esim Jylhää, niin huh mikä kummitus. Saati sitten tämän mies joka on kuin luolasta karannut eläin. Näiden ammattitaitoon pitäisi uskoa??? Tai sitten koko tiimiin jolla ei ole alalle minkään valtakunnan koulutusta. No yksi karaoke lihava hoitaja jolle ei ainakaan nämä hoidot ole tehonneet? The look haettu konkurssiin ja perustettu taas uusi yritys nimeltä kauneusklinikka tiina jylhä. Näin niitä velkojia voi hyvin välttää.
- melkoista mainosta
Satuin vähän vahingossa katsomaan jakson jossa BB-tytölle vaihdettiin isommat implantit. Troostilla pokka piti hyvin kun huomautti hienosti että olet iso jo nyt. Mutta kun asiakas haluaa isommat niin laitetaan sitten. Troost oli minunkin lääkärini ja sain hänestä silloin miellyttävän ja pätevän tuntuman.
- vältä vahingot!
melkoista mainosta kirjoitti:
Satuin vähän vahingossa katsomaan jakson jossa BB-tytölle vaihdettiin isommat implantit. Troostilla pokka piti hyvin kun huomautti hienosti että olet iso jo nyt. Mutta kun asiakas haluaa isommat niin laitetaan sitten. Troost oli minunkin lääkärini ja sain hänestä silloin miellyttävän ja pätevän tuntuman.
Sinulle "melkoista mainosta"
Miten Sinulle nyt noin on päässyt käymään??? Katsoit vahingossa jakson ohjelmaa, oh,hoh. Kylläpä sinulle on sattunutkin hassusti.
Tiedätkös, sieltä löytyy useitakin nappeja ja toimintoja kaukosäätimestä. Niillä voi vaitaa/sulkea kanavan. Tsemppiä vaan seuraavalle kerralle, ettei taas ohjelma pääse yllättämään. - melkoista mainosta
vältä vahingot! kirjoitti:
Sinulle "melkoista mainosta"
Miten Sinulle nyt noin on päässyt käymään??? Katsoit vahingossa jakson ohjelmaa, oh,hoh. Kylläpä sinulle on sattunutkin hassusti.
Tiedätkös, sieltä löytyy useitakin nappeja ja toimintoja kaukosäätimestä. Niillä voi vaitaa/sulkea kanavan. Tsemppiä vaan seuraavalle kerralle, ettei taas ohjelma pääse yllättämään.Kyllä, noin pääsi käymään että ajan kuluksi tuli tämä yksi jakso katsottua kiinnostavampien ohjelmien välissä kun ei ollut muutakaan tekemistä sillä hetkellä. Eiköhän vaara ole aika pieni jatkossa. Jatka sinä vaan ahkerasti ohjelman seuraamista.
Aika moni firma olisi tyytyväinen jos pääsisi tuollaisessa tosiTVohjelmassa kehumaan tuotantoaan ja hankkimaan uusia asiakkaita. - vältä vahingot !
melkoista mainosta kirjoitti:
Kyllä, noin pääsi käymään että ajan kuluksi tuli tämä yksi jakso katsottua kiinnostavampien ohjelmien välissä kun ei ollut muutakaan tekemistä sillä hetkellä. Eiköhän vaara ole aika pieni jatkossa. Jatka sinä vaan ahkerasti ohjelman seuraamista.
Aika moni firma olisi tyytyväinen jos pääsisi tuollaisessa tosiTVohjelmassa kehumaan tuotantoaan ja hankkimaan uusia asiakkaita.Juu, mehän jatkamme ohjelman seuraamista oikein innokkaana. Itseasiassa ohjelma sai minut niin paljon kiinnostumaan, että käväisin jo tsekkaamassa tuon paikallisen toimiston . Huomasin, että asunkin vain parin korttelin päässä tuosta Lookista täällä stadissa.
No, tämähän on vähän sama juttu kuin nuo määrätyt juorulehdet, Hymy, Seiska jne. Kukaan ei lue niitä muuta kuin "vahingossa parturissa käydessään". Lehtien tilauskanta kertoo kyllä jotain ihan muuta.
- rihanna -67
minulle tehtiin tallinnassa rintojen pienennys pari vuota sitten ja olen tyytyväinen joka hetkeen ja mieheni ihannoi rintojani , en enempää pystyisi kiittää lääkäriä ja ikuisesti kiitollinen.
- vitura
voi voi sentään oletko nyt ihan varma että he piikittävät botoksia jos et ole niin älä ihmettele ota ensin selvää mitä he piikittävät ehkä ei kumminkaan botoxia kun siihen tarvii olla enempi kuin sairaanhoitaja. siis oletko vielä ihan ymmällä???voi reppanaa sentään kun turhaan menee pieni pää ymmälle.
- LK
Ohjelmassa Tiina pistää merkonomin papereilla täytettä ihmisten kasvoihin ja klinikan sairaanhoitaja pistää botoxia. Botoxia ei saisi pistää kukaan muu, kuin asiaan perehtynyt lääkäri (eli plastiikkakirurgit, ihotautilääkärit, neurologit ja fysiatrit. Kivunhoitoon lisäksi anestesiologit).
Taitaa olla niin, että kun on kyse kauneudenhoidosta, niin kuka tahansa saa tehdä mitä tahansa ilman koulutusta ja valvontaa.
Ja selvennykseksi se, että kaikki "piikittäminen" ei ole sama asia. Ihmiset voivat todella hyvin pistellä ilman muuta koulutusta, kuin lyhty perehdytys esim insuliinia ja "napapiikkejä" eli Klexanea. Noissakin lääkkeissä on sitten tarpeen ja vaikutuksen seuranta eri asia, jota ei osaa ilman kunnollista koulutusta. Kun ihmisen kasvoihin esimerkiksi pistellään vaikka mitä aineita, niin seuraukset voi olla kovatkin. Ja en oikein usko, että esim Jylhä osaa hoitaa tilanteita, joissa asiakas saa vaikka voimakkaan allergisen reaktion aineista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3412936Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011463- 1081291
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841282Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991275Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581215- 481125
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781027Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24931- 33837