VITADENT KIRKKONUMMI

balleriina82

Jos etsii yksityistä hammaslääkäriä niin en voi suositella ainakaan Kirkkonummella sijaitsevaa Vitadent-hammaslääkäriasemaa. Olen paha pelkopotilas ja kun kävin siellä hammaslääkärissä niin hammaslääkärini vaikutti todella välinpitämättömältä ja vaikka sain puudutusta niin sattui aivan per********..Pahempi kokemus kuin kunnallisella. Olin vuosia hoidattamatta hampaitani juuri tuon pelon takia kun sattuu jos ei osaa laittaa tarpeeksi puudutetta ja nyt sain vielä pahemman kammon. Hammaslääkäri jopa sanoi minulle etten tarvitse ollenkaan puudutusta :O voi elämän kevät..
Nyt pelkään kamalasti seuraavaa kertaa kun saa puristaa rystyset valkoisina penkkiä ja taistella kivusta johtuvia kyyneliä vastaan..eli en voi kyseistä paikkaa suositella. Tietty tuo johtuu ihan hammaslääkäristäkin mutten viitsi tähän julkisesti nimiä pistää..:(
Jos joku tietää hyvän yksityisen hampilääkärin pk-seudulla akselilla Helsinki-Kirkkonummi-Espoo niin saa suositella :)

32

9635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • balleriina82

      Vielä lisäyksenä että kyseinen hammaslääkäri oli todella todella kovakourainen ja laittoi mitä erikoisempia vehkeitä suuhuni :) kun ei joku kapistus mennyt kunnolla oikeaan kohtaan niin hammaslääkäri runnoi sen suuhuni niin että ikenet vuosivat verta oikein kunnolla..

    • Tyytyväine

      Sama ongelma ja vihdoin viime vuonna löysin helläkätisen ja ammattitaitoisen hammaslääkärin. Kokeile tätä: Jaana Granith-Jussilainen. http://www.rautahammas.fi Kaisaniemessä siisti vastaanotto ja aina ajallaan.

    • Liisa-Lissu-Lainaa

      Minä käytän Jussi Kuusisto matkahuollon 2-krs. On mainio mies ja hellävarainen.

    • ei aina huono

      Itse olen pelkopotilas ja olin monta vuotta menemättä mihinkään lääkäriin juuri pelon takia.. Noh sattuipa iskemään paha tulehdus hampaaseen niin oli jo pakko soittaa hammaslääkäriin. Sain ajan gesterbyn hammashoitolaan lääkäri Niina tms. En ole ikinä saanut niin hyvää palvelua !!!! Hän oli itse rauhallisuus :D Onneksi päsin hänelle nyt hoidot ovat jo jatkuneet kauan ja joka kerta lähden hymyssä suin pois hänen vastaanotoltaan.

    • JJJJJJ<3

      Vitadent

      http://www.plusterveys.fi/fi-FI/vitadent_henkilosto/

      Siitä kun katsoo Pirjo Savolainen, suosittelen 100%!!!

      Minä itse hammaslääkäripelkoisena menin sinne yksityiselle, sain maailman parasta palvelua. Pirjo & toinen nainen kummatkin ottivat minut henkilökohtaisesti pelkopotilaana. Puuduttivat muutamaan otteeseen, hampaani oli niin tulehtunut, että ajattelin ettei mikään puudutus koskaan auta, antoivat puudutuksen vaikuttaa n.15 min ennen toimenpiteen aloittamista, joka minusta oli todella ammattimaista.

      Toiset alkaa sörkkiä 5 minuutin jälkeen ja luulee puudutuksen tehonneen täysin. Ei todellakaan. Pirjo rauhoitteli minua ja jutteli niitä näitä, erittäin asianmukaisesti "repivät" tulehtuneen hampaani irti ja tikkasivat reijän, hammas oli tosiaan niin pahasti tulehtunut ja rikki hajalla murskana (juuret jäljellä), ettei sille voinut tehdä mitään muuta enään. Viikon antibiotti tikkien poisto. Erittäin ammattilaista. Ei sovi yleistää koko asemaa, jos yksi on p*rseestä.

      • Pöööööö

        Pirjo Savolainen todella mukava ja ihana hammaslääkäri!! Ei tuomitse ketään! Mukava kunnella hänen ja avustajan höpinöitä kun on siellä hoidettavana :) Itse tulen Helsingistä asti hänen luo.


    • potilas1

      Pirjo Savolainen on syyhygienisti, ei hammaslääkäri. Ei VItadentissä pääse hammaslääkäriin ennen kuin käy hygienistillä.

      • hammassärky

        Pirjo Savolainen on erikoishammaslääkäri, iensairaudet. Hyvä hammaslääkäri. Olen päässyt vaivatta hammaslääkärille ilman käyntiä hygienistillä.


    • V.S

      Samaisessa paikassa suuhygienisti paikka siellä on antiikkiset laitteet en voi suositella.

    • Hammaslääkäripelkoin

      Halusin kertoa tarinani kun tätä ketjua luin ennen hammaslääkäriin menoa. Kärsin todella voimakkaasta pelosta, joka johtuu erään "hullun" suukirurgin toimista reilu kymmen vuoden takaa. Eli Itse olen todella paha pelkopotilas ja sain kunnalta lähetteen. Olen vitadentissä käynyt kahdella lääkärillä. Toinen oli ok, mutta nyt jälkimmäin Anna-Kaisa, aivan mielettömän loistava ja sympaattinen hammaslääkäri. Ongelmana on etten tahdo puutua, ja tämä hammaslääkäri otti sen tosissaan ja puudutti huolella ja puutumaan saa tulla jo etukäteen ennen omaa aikaa, ja ei todellakaan runno tai tee jos sattuu. En voi kun lämpimästi suositella. Aion jatkossakin käydä hänen luonaan, josko hampaista joku päivä vielä tulisi kelvolliset.. Mutta hammaslääkäreissä on eroja, tiedän sen hyvin. Ensimmäisellä kerralla minulla oli "rauhoittava" lääke, jonka sain terveyskeskuksesta pelkoa varten, mutta totesin ettei siitä ollut apua, ja jatkokäynnit ovat sujuneet ilman, koska osaan luottaa siihen että homma lopetetaan jos sattuu.

    • potilas4
    • pasoi
    • Kenu

      Moikka
      Itse myös käynyt siellä usein ja oma kokemukseni on pelkkää plussa.Osaavia ja ystävällisiä ihmisiä jotka ovat todella huomaaavaisia. Vaikka olen muuttanut Helsinkiin käyn yhä siellä
      Suosittelen muillekin

    • parikertaakäynyt

      Vitadentissa on tosi hyvä hammaslääkäri nimeltään Sarah nordman....suosittelen

    • HyväVitadent

      Minä taasen suosittelen Maria Lemola-Lehtoa, Kirkkonummen Vitadentissä myös. Oli oikein mukava, asiallinen ja asiakaslähtöinen osaava hammaslääkäri. On erikoistunut kivuttomaan hammashoitoon sekä pelkopotilaisiin ja sen kyllä huomasi! Olen ennen ollut paha pelkopotilas, mutta tämänpäiväinen hoitokäynti edesauttoi taas paljon pelosta irti pääsemiseen, eikä hetkeäkään ehtinyt jännittämään.

      Vitadentissä Marialta sai erittäin ammattitaitoista hampaan lääkintää ja kokemus oli oikeasti jopa rentouttava :D Todellakin suosittelen, ei jäänyt ollenkaan paha mieli, vaan päin vastoin tämänpäiväisen hyvän hammaslääkärikäynnin jälkeen koko päivä on tuntunut mukavalta.

    • Apuahammaslääkäri

      Hei mä oon ihan hullu pelkopotilas ja piikkikammoinen... Oon käyny kunnallisella kirkkonummella ala-asteelta asti, mutta en vain kykene menemään sinne enään kun ei ole muuta kuin traumoja sieltä... Mulle on tullut reikä hampaaseen ja se on pakko porata niin mietin että voiko vitadentistä saada rauhoittavaa tms. En edes kykene kävelemään hammaslääkärin ovesta sisään ilman että purskahdan itkuun. En suosittele kunnallista sillä he eivät välitä siitä, siitä että panikoi he vaan kettuilevat siitä sinulle ..

      • Maijju22

        Vitadentissa saa rauhoittavia. Hyvää hoitoa siellä....suosittelen!!


    • Anonyymi

      Täytyy kyllä sanoa, ettei pidä yleistää huonoa kokemusta kirkkonummen vitadentin kaikkiin hammaslääkäreihin. Olen itse pelkopotilas . Hammaslääkäri
      Maria Lemola-Lehto on erittäin osaava, huomioonottava ja helläkätinen. Juuri oikea pelkopotilaille! Suosittelen!

    • Anonyymi

      Itsellä juuri päinvastainen mielipide! Podin tosi kovaa hammaslääkäripelkoa ja meni kymmenisen vuotta (!) ennenkuin uskaltauduin menemään. Vitadentissa Sarah Nordmanin hoivissa pelko katosi täysin ja olen jo muutaman kerran hänen luonaan käynyt! Todella ymmärtäväinen, varovainen ja asiakkaan pelon huomioiva ihminen! Suosittelen lämmöllä!

    • Anonyymi

      Kävin viime viikolla hampaan paikkauksessa. Sain todella laadukasta ja ystävällistä palvelua.

    • Anonyymi

      Tarjous kannattaa pyytää myös toisesta paikasta.

    • Anonyymi

      Kävin Helillä, laitoi väliaikaisen kruunun paikoilleen niin lujaa ettei tulee enää irti, juurihoito jäi kesken...pelottaa

    • Anonyymi

      Menin ilmaiseen implantti-konsultaatioon, kun oli etuhammas poistettu juuren halkeamisen takia. Kävin kuvat, ientarkastukset, puhdistukset ja suunnittelut reilu 1000:lla. Sitten tuli tuomio: Impalanttia ei voi laittaa kun on parodontiitti ja jouduin maksamaan myös sen ilmaisen konsultaation.

      • Anonyymi

        Kenen vastaanotolla kävit? Paljon maksoi konsultaatio?


      • Anonyymi

        Kyllä implantin voi laittaa vaikka sairastaa barondotiittia. Kenen vastaanotolla kävit?


    • Anonyymi

      En täällä nimiä luettele, mutta kolme naista oli. Sitä heille ihmettelinkin että miten voi käydä viisi vuotta yliopistoa ja tietää 32 hampaasta vain palan, niin että joutuu käymään kolmella erikoishammaslääkärillä, yksi ikenet, yksi purenta ja yksi hampaat. Yksi heistä vastasi että eikun kuusi vuotta.
      Kun en suostunut teettämään paljon yli 20 000 remppaa hampailleni niin ei suostuttu tekemään yhtäkään implanttia ja räppäsi omakantaani, en muista sanamuotoa, Ei voi laittaa implanttia. Muistaisin että lasku oli 150 eron paikkeilla siitä kun hän ajoi minut kotiin sanoen että minähän kävin konsultaatiossa hänellä ja vielä kirungilla viisi minuuttia kuulemassa, ettei hän antanut vielä impanttijuuren leikkausaikaa.
      Mutta asiasta on jo pitkä, kyllä minulla hammas on, enkä muistele pahalla. Tulin muuten ihan sattumalta tälle palstalle, en yleensä käy. Miten sattuikaan.

      • Anonyymi

        Missä sait vietyä hoidon loppuun, siis sait implantit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä sait vietyä hoidon loppuun, siis sait implantit?

        Nyt on väliaikaisesti yhden hampaan osaproteesi. Se on ihan hyvä ja kaunis muttei sillä syödä voi kun pehmistä. Ikeniä hoidetaan koko ajan, mutta ei vaan parane. Panen pääni pantiksi että ei ole apua huolellisesta omahoidosta eikä ammattihenkilön hoidosta. Yhtään ei ole parantunut vaikka on nyt kauan hoidettu. Joku muu siellä suussa riivaa. Olen perusterve ja syön terveellisesti, en limskoja eikä karkkeja.
        Sitä ihmettelenkin että ienlääkäri tutki ja hoiti. Implantinlaittaja tutki ja hoiti. Eikö voineet heti nähdä kuvista ja hoitotuloksista että on turha vielä tehdä kalliita muotteja. Eikö olisi pitänyt ensin hoitaa ikenet terveeksi jos se ylipäätään on mahdollista ja vasta sitten alkaa suunnittelemaan ja valmistelemaan kallista remonttia.
        Implantinlaittaja olisi jo riuhtaissut sillan ja pari hammasta irti ja sitten vasta olisi oltu sen asian edessä ettei implanttia voikaan vielä laittaa, jos ollenkaan. Siis olisi riuhtaissut, jos en olisi pyytänyt, että katsoppa sen ienlääkärin lausunto kun toistamiseen kävin hänen hoidossaan, ennenkuin teet mitään. Sitten hän luki sen, hermostui ja pyysi minua lähtemään kotiin. Siihen loppui hoito. Kassan kautta ylimääräinen, mielestäni minulle kuulumaton maksu ja itkua vääntäen.
        Nyt hoidossa implantti laitetaan heti jos/kun voidaan. Jos ei, joudun tyytyä osaproteesiin. Olen jo tottunut. Otan pois kun syön, vaikka olisin ravintolassa. Ei minua nolota, kerron lyhyesti tilanteen jos joku huomaa. Seuraava aika parin viikon päästä, sitten taas katsotaan, miten ovat ikenet toenneet vai ovatko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on väliaikaisesti yhden hampaan osaproteesi. Se on ihan hyvä ja kaunis muttei sillä syödä voi kun pehmistä. Ikeniä hoidetaan koko ajan, mutta ei vaan parane. Panen pääni pantiksi että ei ole apua huolellisesta omahoidosta eikä ammattihenkilön hoidosta. Yhtään ei ole parantunut vaikka on nyt kauan hoidettu. Joku muu siellä suussa riivaa. Olen perusterve ja syön terveellisesti, en limskoja eikä karkkeja.
        Sitä ihmettelenkin että ienlääkäri tutki ja hoiti. Implantinlaittaja tutki ja hoiti. Eikö voineet heti nähdä kuvista ja hoitotuloksista että on turha vielä tehdä kalliita muotteja. Eikö olisi pitänyt ensin hoitaa ikenet terveeksi jos se ylipäätään on mahdollista ja vasta sitten alkaa suunnittelemaan ja valmistelemaan kallista remonttia.
        Implantinlaittaja olisi jo riuhtaissut sillan ja pari hammasta irti ja sitten vasta olisi oltu sen asian edessä ettei implanttia voikaan vielä laittaa, jos ollenkaan. Siis olisi riuhtaissut, jos en olisi pyytänyt, että katsoppa sen ienlääkärin lausunto kun toistamiseen kävin hänen hoidossaan, ennenkuin teet mitään. Sitten hän luki sen, hermostui ja pyysi minua lähtemään kotiin. Siihen loppui hoito. Kassan kautta ylimääräinen, mielestäni minulle kuulumaton maksu ja itkua vääntäen.
        Nyt hoidossa implantti laitetaan heti jos/kun voidaan. Jos ei, joudun tyytyä osaproteesiin. Olen jo tottunut. Otan pois kun syön, vaikka olisin ravintolassa. Ei minua nolota, kerron lyhyesti tilanteen jos joku huomaa. Seuraava aika parin viikon päästä, sitten taas katsotaan, miten ovat ikenet toenneet vai ovatko.

        Kerro tarina loppuun, saitko implantit Vitadent kirurgin laittamana? Sairastatko paroa? Yhden etuhampaan jos poistaa samalla voi laittaa implantin ja 3 kkn päästä lopullisen kruunun implantin siis ruuvin päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro tarina loppuun, saitko implantit Vitadent kirurgin laittamana? Sairastatko paroa? Yhden etuhampaan jos poistaa samalla voi laittaa implantin ja 3 kkn päästä lopullisen kruunun implantin siis ruuvin päälle.

        Ei Vitadentissa laitettu kun ajettiin kotiin kun en suostunut istumaan penkkiin että yhden puolen rivi olisi revitty pois. Sitten vasta olisi alettu miettimään mitä tehdä, En tiedä olisiko väkisin laitettu impanttirivi vai olisiko ruvettu miettimään muuta ratkaisua. Olen siitä kotiin ajosta jumalaisen kiitollinen. Jos erikoishammaslääkäri ei pysty kuvista katsomaan että tähän suuhun ei implantteja kannata laittaa, niin hyvä että hermostui ja ajoi pois. On tuntuma että osaproteesi olisi ollut siellä aika hintava, muistaakseni väliaikainen ennen reilu 20 000 eurolla suunniteltua implanttiriviä olisi maksanut 1200 (??). (Toivottavasti ei olisi ollut niin, että hl olisi huomannut poisottojen jälkeen, ettei voi implanttia laittaa, silti laittanut ja seuraavan ongelman tullen niitä olisi niitä sitten revitty pois. No tämähän on pelkkää spekulointia minulta, joka olen ihan eri alalla.)
        Uusi hl ei suositellut implattia suuhuni ollenkaan. Osaproteesi ja purennan korjaus. Osaproteesiin lisätään sen mukaan jos mahdollisesti omia hampaita pitää ottaa pois. Nyt yksi 10 v vanha implantti on alkanut oikutella. Ei syyttänyt minua hoitamattomuudesta, on kuulemma vain suita, joihin impantti ei sovi, niitä on myös hammaslääkäreillä itsellään. Omahoito ja hl:n hoito ei auta kaikkeen. Toisista ientaskuista bakteerit pääsevät niin syvälle, että niitä ei saa hl:kään puhdistetuksi kuin avaamalla ikenen.
        Ehkä koronan jälkeen oli valtava kiire saada maksavia potilaita, melkein ymmärrän yrittäjien hätää siinä tilanteessa, joten en ole Vitadentille katkera, osaamattomuutta vain mietin ja ehkä vastuuta.
        Ettet vain ole Vitadentin työntekijä kun noin kyselet, joten Ole hyvä!


    • Anonyymi

      Pelkopotilaana voin lämpimästi suositella Kirkkonummella MarjoDent paikkaa. Todella sydämellinen ja ihana ihminen. Johtopuudutuksen annettiin vaikuttaa 45min ennenkun paikattiin reikä. Eikä tuntunut missään. En aio muualla enää käydä.

      • Anonyymi

        Komppaan. Samaa mieltä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1505
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1302
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1237
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe