Aloitan huomisesta alkaen valvomaan
Voimailupuolen keskusteluita.
-Kehonrakennus
-Ravinto
-Treenaus
-Voimanosto
Jos jokin viesti on sinun mielestäsi asiaton, voit laittaa minulle siitä sähköpostia
[email protected]
niin teen tarvittavat jatkotoimenpiteet (asiattomien viestien lähettäjien ip osoitteiden blokkaus, jolloin eivät voi kirjoittaa tänne enään tai rikos epäilyissä, ilmoitus poliisille)
Kiitos ja mukavaa kevään jatkoa kaikille! =)
Valvonta alkaa 11.4
voimailu.valvoja
3
147
Vastaukset
- Kerro heti
Miksi Musklefoorumi on nurin?
- Jooko pliis
Kerro jo.
- ota IP vaan esiin
"niin teen tarvittavat jatkotoimenpiteet (asiattomien viestien lähettäjien ip osoitteiden blokkaus, jolloin eivät voi kirjoittaa tänne enään tai rikos epäilyissä, ilmoitus poliisille)"
Mua ei poliisit pelota.
myydään roinaa:
[email protected]
löytyy danaboleja ja testoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup323061- 1482213
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121687Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881230- 671205
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1021190Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi581100- 761073
- 611070
- 2841