Aloitan huomisesta alkaen valvomaan
Voimailupuolen keskusteluita.
-Kehonrakennus
-Ravinto
-Treenaus
-Voimanosto
Jos jokin viesti on sinun mielestäsi asiaton, voit laittaa minulle siitä sähköpostia
[email protected]
niin teen tarvittavat jatkotoimenpiteet (asiattomien viestien lähettäjien ip osoitteiden blokkaus, jolloin eivät voi kirjoittaa tänne enään tai rikos epäilyissä, ilmoitus poliisille)
Kiitos ja mukavaa kevään jatkoa kaikille! =)
Valvonta alkaa 11.4
voimailu.valvoja
3
139
Vastaukset
- Kerro heti
Miksi Musklefoorumi on nurin?
- Jooko pliis
Kerro jo.
- ota IP vaan esiin
"niin teen tarvittavat jatkotoimenpiteet (asiattomien viestien lähettäjien ip osoitteiden blokkaus, jolloin eivät voi kirjoittaa tänne enään tai rikos epäilyissä, ilmoitus poliisille)"
Mua ei poliisit pelota.
myydään roinaa:
[email protected]
löytyy danaboleja ja testoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818