vihreät ratsastavat nyt ydinvoiman vastaisilla tapahtumilla ja luonnonmullistuksen aiheuttamalla vauriolla.
Vastaukset 7
- Kovasti kiisti
Sinnemäki vaalitentissä ratsastavansa fukushiman onnettomuudella ja vaihtoi nopeasti puheenaihetta,mutta onneksi toimittaja palautti asiaan.Sinnemäki sanoi että vaalien jälkeen he eivät ole halltuksessa joka kannattaa uutta lupaa Fortumille.Siis oikeastiko?
- Esiintyminen
vaalitenteissä vaikutti tulokseen upeasti.Eivät nähtävästi ole seuraavassa hallituksessa jarruttamassa kehitystä yleensäkään,saati energiantuotannossa.
- Mihin täältä
hävisi Vihreiden ydinvoimavastaisuudesta kertova ketju.Saako täältä morkata ydinvoiman kannattajia,mutta ei vastustajia ????
- tieto ja taito
Vihreille kävi vaaleissa tosi surkeasti. Menettivät kolmasosan kansanedustajan paikoistaan eli suhteelisesti eniten kaikista,
- Energiaverotöppäys
ja ydinvoiman vastainen jankutus suurinpina tekijöinä.Tsunamin raunioilla riekkuminen vaikutti myös asiaan,kuten Soininvaara haastattelussa totesi.Myös keskittyminen asioihin joista ei saa kertoa julkisuudessa antoi oman lisänsä.
- Niin olivat
Energiaverotöppäys kirjoitti:
ja ydinvoiman vastainen jankutus suurinpina tekijöinä.Tsunamin raunioilla riekkuminen vaikutti myös asiaan,kuten Soininvaara haastattelussa totesi.Myös keskittyminen asioihin joista ei saa kertoa julkisuudessa antoi oman lisänsä.
Energiavero rankaisee työssäkäyvää veronmaksajaa eniten,koska sen vaikutus on palkannousuja (liittokohtaisia) suurenpi.
- Nyt lähtee
Niin olivat kirjoitti:
Energiavero rankaisee työssäkäyvää veronmaksajaa eniten,koska sen vaikutus on palkannousuja (liittokohtaisia) suurenpi.
yli 600 työpaikkaa Myllykoskelta.Tätä se energiavero tiesi.Ei se yksin rankaise paperitehdasta vaan lisäksi nuo 600 perhettä joutuu tuon veron takia vaikeuksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1831994Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1581402Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2231020- 71907
- 58878
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus70810- 47803
- 93767
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200687Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151656