Hjelp, kesä tulossa. (--:

tietämätön(kö)

Moikka! Oon tämmönen 15-vuotias tyttö ja koska kesä on tulossa, ois ihan kiva näyttää joltain bikineissä. (:
Eli, luin jostain että vartalon mallia voi treenata, ei tietenkään paljon, mutta sen verran kun pystyy saamaan aikaan.
Itselläni on kamala tasapaksu putkilovartalo, jota vihaan, koska haluaisin kapeamman keskivartalon ja leveämmän lantion. Lantion ja vyötärön erotus on ainoat 7 cm, joka on ärsyttävän pieni määrä. :( Vihaan myöskin takamustani, joka on aika,.. lössö.

- Minkälainen ja kuinka tiheä treeni auttaa kaventamaan keskivartaloa?
Auttaako kylkikierteet ja -venytykset?
Olen myöskin alkanut treenaamaan syviä vatsalihaksia, kiinteyttääkö se keskivartaloa miten?

- sama lantion kanssa, luin, että maastaveto ja muut voimanostot saattaa leventää lantiota molemmin puolin puolisen senttiä kovalla treenillä, mutta samoista liikkeistä luin, että leventävät myös keskivartaloa/vyötäröä?
(jota en todellakaan halua) Eli millä treenillä lantiota voi pyöristää?

- -- - - - -- - - - -- - - - -- - -Kiitän kaikkia vastanneita, koska olisi joskus
kiva nähdä kaunis vartalo peilistä. Toivon asiallisia vastauksia (--: -- - -

7

270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bikinivartalounelma

      Kiva tietää etten oo ainoo tasapaksu! Olisin justiinsa laittanu saman kysymyksen menemään mutta pistämpä tähän , eli toivon samoja vastauksia.
      Itte olen 16-v flikka ja vyötärö- lantiosuhde vaan ja ainoastaan 0,92 ja erotus on pienenpienet 6-7 cm myös.

      haluaisin todella olla naisellisempi. Ei ole kiva olla rannalla tälläsen vartalon kanssa, kun kavereitten ihanat lantiot paistaa pitkälle katseitten alasena!
      Kun ees sais vyötäröä kapeammaks.

      Luin myös että hulahula-vanteen pyöritys kiinteyttää vyötäröä, pitääkö
      paikkaansa?

      tsemppiä sulle vartalon muokkaamiseen myös, "tietämätön(kö)" :)

      TOIVON TODELL VASTAUKSIA, oli tämä nyt sitten oikea palsta tai ei.

    • jokuhyyppä

      ensinnäkin, miksi sulla lukee että "vain ja ainoastaan 0,92" se suhdeluku viittaa keskivartalolihavuuteen, joten sun kannattaa nyt reippaasti lenkkeillä, että vatsaontelon rasvat lähtis ja sitten vasta alkaa muotouttaa kehoas, ja kyllähän se muotoutuu varmaan muutenkin kun keskivartalolihavuus on hoidettu.
      Naisilla ihanne on 0,7 .

    • pizza on hyvää

      Nykyajan koppakuoriaisvartaloisilla ei ole mitään mahkuja päästä biitsikuntoon.

    • pirkkoqii

      unissas. (: Minä olen nuori nainen, ja mulla on omasta mielestäni ihan hyvä vartalo, ja voitko tarkentaa mikä, helevedin koppakuoriaisvartalo on?

      tosi kannustavaa, kyllä biitsikuntoon jokanen voi päästä, jos vaan haluaa. eikä mitää "MINÄ LÄSKI PÄÄTÄN ETTÄ TEKI OOTTE AINA LÄSKEI." mun mielestä kunnon liikunta ja treeni auttaa.(:

      ? onko muita asiallisia ehdotuksia.

    • dfsggdf

      Ensimmäiseksi täytyy todeta, että tämä kesä tulee ikävä kyllä liian äkkiä, ei 1.5 kuukaudessa tehdä ihmeitä. Tavoitteeksi voi ja kannattaa ottaa ensi kesä ja koko loppuelämä. Mikään ei ole niin typerää kuin jatkuva laihduttaminen. Silloin kun perusruokavalio ja perusasiat ovat kunnossa ei mitään laihduttamisia tarvita.

      Luoja on luonut jokaiselle jonkinlaisen ruumiinrakenteen, josta saa varmasti hyvänkin näköisen mikäli itse sitä tarpeeksi haluaa. Kaikki on kiinni omasta asenteesta, ei mistään muusta. Joillekkin ihmisille luoja on luonut geenit, joille ei juurikaan tarvitse kauheasti vaivaa nähdä, että näyttäisivät hyvältä.

      Mikäli takapuolesi on lössö, silloin siinä luultavasti liikaa rasvaa ja liian vähän lihasta. Rasva palaa tasaisesti koko ruumista ja siihen auttaa aeroobinen liikunta ja ruokavalio. Sitten jos haluat lihasta siihen takapuoleen on sitä taas treenattava kuntosalilla.

      Et kerro mitään ruokavaliostasi tai liikunta tottumuksistasi, mutta epäilen että niitä kannattaa lähteä muuttamaan. Yleensä se, että ruokavaliosta karsitaan kaikki turha, eli karkit, limsat, hampparit jne ja korvataan ne kunnon ruokavaliolla auttaa. Tähän lisäksi liikuntaa lisäksi niin tuloksia tulee jo sillä. Ja tämä muutos on sitten oltava pysyvä, muuten kilot tulevat takaisin sitten kun ruokavalio palautuu entiselleen. Kenenkään pää ei kuitenkaan kestä koko ajan olla ilman hetkkuja, joten yhtenä päivänä viikossa voi syödä niitä itselleen rakkaita herkkuja. Siitä voi jopa olla hyötyä.

      Tämä hyöty johtuu siitä että kroppa pitäisi koko ajan saada luulemaan että kulutus on kovaa. Kun vähennetään syömistä, myös elimistö rupeaa vähentämään kulutustaan ja elämään eräällä tavalla säästöliekillä. Kropan olisi kuitenkin saatava pysymään koko ajan kuluttavassa tilassa, tällöin rasva palaa ja myös paino putoaa. Tähän auttavat säännöliset ruokailuajat. Eli ihmisen pitäisi syödä 6-7 pienehköä ateriaa päivässä. Tällöin aineenvaihdunta pysyy myös vilkkaana. Aamupala ja lounas niistä tärkeimpiä. Aamupalan väliin jättäminen on tyhmintä mitä ruokalussa voi tehdä. Tärkeää olisi että aamupalalla syötäisiin eniten ja siitä sitten ruoka-annosten koko vähitellen laskisi ja illalla ei syötäisi kauheasti hiilareita, koska yöllä tuo kulutus ei ole sitä kaikista kovinta kuitenkaan.

      Liikuntaa kannattaisi painoa pudotettaessa harrastaa herätyksen jälkeen, vaikkakin siitä on myös mielipiteitä, että ei ajalla ole väliä. Kuitenkin ainakin omalla kohdalla tunne on sellainen, että aamulla tehdyn liikunnan jälkeen elimistö on paljon "kuluttavampi" koko päivän kuin esim. ilta lenkin jälkeen. Tosin teidän ikäisillä koulu varmasti rajoittaa tuota, mutta viikonloppuna voi la ja su aamut aloittaa 50 min reippaalla liikunnalla.

      Vielä lyhyesti noista liikkeistä ja suuresta virheluulosta esim. maastavetoa kohtaan. Voi luvata, että kun miehilläkin tuo lihasten kasvatus on yhtä tuskaa, niin naisten on kyllä turha pelätä mitään vyötärön leventymistä maastavedolla. Kyllä ne läskit sen leveyden takana ovat 95%:sesti, eivätkä mitkää maastavedon myötä räjähtävästi kasvaneet alaselkälihakset.

      Hyviä liikkeitä takapuolen muotoliikkeiksi ovat askelkyykky, suorin jaloin maastaveto (jos pelkää sitä tavallista niin tehkää tätä, mutta oikealla tekniikalla), jalkaprässi jalat levyn ylälaidassa, jalkakyykky.

      Koko homman kuitenkin ratkaisevat oma asenne ja halu. Jos tarpeeksi haluat näyttää hyvältä vuoden päästä kesällä, niin varmasti siinä myös voit onnistua.

    • Minitubut

      En nyt halua ketään lannistaa mutta täällä yksi naikkonen, joka on kymmenen vuotta j8 ahkerasti käynyt salilla ja lenkillä, välillä ollaan rasvattomana ja välillä vähän pyöreämpiä, mutta yksi mikä ei ole muuttunut on mun vartalon malli. Moni varmaan katsoo minua, että en ole vaan tarpeeksi laiha, mutta kyllä mulla leveän vyötärön syynä on korkea lantio ja leveä rintakehä, joiden väliin ei vyötärö yksinkertaisesti sovi. Ei siinä ylimääräistä läskiä makaa. Vrt. Esim. Keshan bikinikuvat niin tajuaa, että ei siinä pelkällä läskin määrällä ole mitään tekemistä kuka näyttää hyvältä ja kuka ei. Ja vaikka itse oon hyvässä kunnossa, niin kyllä mun mielestä ne kurvikkaat on paremman näkösiä kun me tasapaksut, vaikka eivät mitään sille kropallensa tekisi.... Ehkä sellainen siro ja tasapaksu on vielä ihan ok, mutta ite oon ainakin myös tosi leveä vartaloltani. Selkä on leveä, vyötärö on leveä ja lantiokin on leveä. Ja aivan, lantion ympärys on 100cm, mutta en silti ole kurvikas. Tarakka on kasvanut ainoastaan sivuprofiilissa, niinkuin joku muukin täällä jo mainitsi näin käyneen.. Mittanauhan perusteella olisin siis jonkinmoisia kurveja saavuttanut mutta peili kertoo toista. 85-75-100. Ps. Oon täysin tissitönkin vielä. Jos joku mulle sanois et tekisit itelles jotain että saisit itelles naisellista muotoa, niin aika avuton olo olisi. Rasva kun kertyy tämän ruman rangan päälle tasaisesti niin ei se siitä uhkeaksi muutu... Vituttaa että ihmiset ei tajua, että kaikista ei saa supersexyjä missi vartaloisia treenaamalla ja laihduttamalla, ja sitten tällä perusteella arvostellaan "kuka pitää itsestään huolta ja kuka ei"...

    • NaisillaHELPPOA

      Nainen saa kyllä kyrpää vaikka näyttäisi millaiselta sotanorsulta joten ihan sama käykö salilla vai ei. Miesten taas pitää olla alusvaatemalleja päästäkseen edes puhumaan naisille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe