Hiukset

m30.

1. Millaisista hiuksista pidät vastakkaisella sukupuolella?
Kuvaile hiusmalleja, laita vaikka linkkejä kuviin, jos on vaikeaa kirjoittaen kuvailla millaisesta pidät. Kuvaile myös millaisesta hiuslaadusta tykkäät vastapuolella (suora, paksu, ohut, kihara, aaltoileva jne.)

2. Millaiset hiukset itselläsi on? Oletko tyytyväinen niihin?

50

1032

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eewuli

      Lyhyt hiusmalli on varmaan minulla suosituin, sivuilta hieman lyhyemmät, päältä vähän pidempi. Tai sitten sellaiset hiukset joita on kiva pörröttää :D Paksu tukka on mukava

      Itselläni on mielestäni ihanat hiukset, kuvastahan ne näkee väri vain nyt on keskivaalea, ei enää tumma.

    • Tykkään kaikenlaisista hiuksista miehillä. Pitkistä, lyhyistä, kiharista, suorista, vaaleista, tummista... Paitsi siilitukat on jotenkin... en tykkää. Tulee mieleen jotenkin syöpäpotilaat.

      Omat hiukset on suorat ja suhteellisen pitkät. Oon niitä värjäilly punaseks jo vuosia. Nyt ne on haalistunu sellaseks oranssiks. Ihan hieno väri, mutta maantienvärinen juurikasvu häiritsee. Varsinki nyt ku ei voi kohta enää pitää paksua pipoa pääs niin kaikki näkee sen ja järkyttyy. Kampaus on ollut aina sama. Pitäis varmaan muuttaa väriä ja tyyliä, alkaa jo hiukan kyllästyttää oma pönsä.

      • Anonyymi

        Kaikki spedetukkaiset, ei huolta, tässä on nainen, joka tykkää spede luukista enemmän, kuin siilitukkaisista.....


    • Reipas Poikamies

      1. Idolsin Stina

      • "Voi hitsi...Entäs ne kovat panomiehet baareista jotka ovat Niin usein gillette-kaljuja?"

        Jaa, en tuommosia muutenkaa kattele enkä käy baareis niin samapa se on mulle.


    • m30.

      Tykkään tosi monenlaisista naisten hiuksista. Hiukset ovat yksi osa-alue naisen ulkonäössä, josta tykkään paljon, mutta ei minulla kuitenkaan ole mitään kovin isoja rajoitteita asiaan. Luomuhenkisyys on kivaa hiuksissakin, ei kamalan monia värejä ainakaan käytetty. Kivoja hiusmalleja on monia: otsahiuksimallit; sellaiset tosi pitkät selkään asti ylettyvät samoin; sitten sellaiset on kivoja, joissa hiusten kärjet on jotenkin käännetty; kaikki löysät tai jännittävät nutturamallit ovat kivoja; polkkatukkakin voi olla kiva. Yleensä vähemmän kivoja ovat sellaiset liian paljon säädetyt hiusmallit, joita joku kampaaja on väkertänyt 10 tuntia ja sitten hiukset ovat kuin veistos, johon ei saa koskea. Niin ja toinen ääripää on myös vähemmän mairitteleva, siis kyseessähän on ns naistukka, joka ilmestyy naisten päähän usein viimeistään lasten saamisen aikoihin -> http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/5188/1279920.jpg

      Omat hiukseni ovat paksut ja pörrötettävät. Toisaalta ne ovat niin hankalat saada pysymään ojossa, että usein ärsyttää. Hiusmallini on aika lyhyt, mutta näin paksuissa hiuksissa se ei silti näytä siilitukalta. Ongelma on se, että parturissa täytyisi käydä kolmen viikon välein, jos haluaisi hiusten pysyvän optimissaan. Muuten iskee nörttipehko, mikä on tosi hankala tilanne kun en muotoilutuotteitakaan halua paljoa käyttää. Haisevat omituiselle ja kutisevat iholla.

    • Me
      • Milla Magia

        Minulla oli vielä ihan vähän aikaa sitten melkein takapuoleen asti hiukset, mutta kävin viime viikolla kampaajalla pätkäisemässä ne niin että nyt ovat selkään asti. Hiukset ovat mustat. Tavallisesti pidän nutturalla tai letillä. Harvoin vapaana.


      • Milla Magia
        Milla Magia kirjoitti:

        Minulla oli vielä ihan vähän aikaa sitten melkein takapuoleen asti hiukset, mutta kävin viime viikolla kampaajalla pätkäisemässä ne niin että nyt ovat selkään asti. Hiukset ovat mustat. Tavallisesti pidän nutturalla tai letillä. Harvoin vapaana.

        Niin ja se unohtui sanoa että tykkään miehistä joilla on mielellään vaalea paksu tukka. Mallilla ei niin väliä. Pidän siis blondeista miehistä.


    • Twin Six

      1. Pidän naisella pitkistä (vähintään hartioille ulottuvista) ja suorista hiuksista. Kaikki värit kelpaavat, värin suhteen ainoa ehdoton turn-off on ihoa vaaleammat hiukset, esim. aivan valkoisiksi blondatut hiukset ja ruskettunut tai luonnostaan tumma iho. Vastaavasti hotein yhdistelmä on mahdollisimman vaalea iho ja mahdollisimman tummat (ja pitkät) hiukset. Otsatukka aiheuttaa naisvihaa, jakaus keskelle, jookos? ;)

      2. Jaa-a. Hyvä puoli on, että tukka sentään kasvaa, ei ole kaljuuntumisongelmaa. Vaan mitenkä tuon nyt sitten järkevästi kampaisi?

    • jackaroo

      1. Olen aina ollut heikkona punahiuksisiin naisiin, eli punaiset hiukset olisi kiva. Nuorempana sitä toivoi aina pitkähiuksista naista, mutta nyt on alkanut jo järki sanomaan ettei enää ole kovinkaan realistista löytää 20-25v pitkähiuksista naista, joten antaa olla. Kaikki käy, paitsi kalju ja ihan lyhyt pystytukka naisella.

      Tällainen olisi unelma:

      http://www.theluxuryspot.com/wp-content/uploads/2009/02/peggybundy.jpg

      2. Minulla on aina ollut lyhyet hiukset, ei nyt mitään kaljua tai millin sänkeä. En ole ollut varmaan enää vuosiin tyytyväinen omiin hiuksiini, mutta en oikein tiedä miten saisin uuden mallin, sillä aina ne näyttävät parin päivän jälkeen samalta kuin ennenkin vaikka kävisin eri parturilla uuden mallin leikkauttamassa. En oikein osaa sanoa parturille millaiset hiukset haluaisin, joten käsken aina leikata lyhyet ja siistit.

    • 1. Kaikki käy, kunhan ei ole liian lyhyet. Emo- ja goottityyliset hiukset on hot.

      2. Luonnonkiharat pitkät hiukset. Jouluna 2001 ajoin viimeisen kerran pään sileäksi partahöylällä ja keväällä 2007 piti lyhentää n. 5 cm hitsauskipinän aiheuttaman tuhon vuoksi. Muuten ovat saaneet kasvaa vapaasti. Kesällä ajattelin käydä hoidattamassa parturissa.

    • 1. Millaisista hiuksista pidät vastakkaisella sukupuolella?
      - siistit ja hyvinhoidetut hiukset ilman hilsettä hartioilla, ei otsahiuksia
      - pidän miehellä paksuista hiuksista, joita on ihana liu'uttaa sormiensa välissä, mutta siilitukka ja kaljukin ovat OK, jos ne sopivat pään malliin

      http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://shortlonghairstyles.com/images/2009/04/brad_pitt-short-haircuts.jpg&imgrefurl=http://shortlonghairstyles.com/02/brad-pitt-hairstyle-stylish-and-sexy-men-over-40.html&usg=__dPnj5fwumt-ArglicQ8b-ADSE1w=&h=416&w=298&sz=16&hl=fi&start=117&zoom=1&tbnid=1Wtvs5UPdKxaeM:&tbnh=110&tbnw=79&ei=jbmkTa-qAurP4wbzhqmoCg&prev=/search?q=haircut styles for men&hl=fi&sa=X&biw=875&bih=286&tbm=isch&itbs=1&iact=rc&dur=327&oei=B7mkTc38DIbXsgaAoompBw&page=10&n...

      2. Millaiset hiukset itselläsi on?
      - minulla on puolipitkät/pitkät vaaleahkot hiukset, jotka ovat luonnonkiharat
      - tällä hetkellä hiukseni on useimmiten suoristettu tähän tyyliin

      http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://www.hairpedia.com/hair-styles/Celebrity-Hairstyles-Women/Lauren-Conrad/Lauren-Conrad-015060.jpg&imgrefurl=http://www.hairpedia.com/hair-styles/pictures/tag/Latest-Hairstyles/Bob/1541/&h=346&w=270&sz=19&tbnid=IcKURMbNG0xpBM:&tbnh=120&tbnw=94&prev=/search?q=hair cut styles&tbm=isch&tbo=u&zoom=1&q=hair cut styles&hl=fi&usg=__rQi3Lac-w-wmuRgl8xbZ4Q2RuzE=&sa=X&ei=l7ekTfirHZHMtAalheC4Ag&ved=0CDwQ9QEwAw

      Huom! Kuvien malleilla ei ole mitään tekemistä minun kanssani, vaan he ovat vain satunnaisesti Internetistä valittuja hiusmalleja :)

    • Ruma jätkä

      1.Pidän itseasiassa joko lyhyistä hiuksista (varsinkin brunettena)
      http://www.strayhair.com/wp-content/uploads/2009/02/brunette_hair_01.jpg
      tai sitten ponnareista naisilla
      http://bodytreats.files.wordpress.com/2008/03/tight-ponytail.jpg

      Kiharoista en välitä. ylisuuret kampaukset (80-luku) tai tosi pitkät hiukset on minulle sellainen turn-off, mutta ei nillä sinällään väliä jos malli sopii sille naiselle. Oikeastaan lopulta melkein sama jos vain nainen itse tykkää ja on suurin piirtein siisti. Paitsi tätimäinen tyyli. Puistatus.

      2. Hiukset on vaaleat ja lyhyet mutta sillai pystyssä päältä noiden hiustuotteiden avulla. Olen tyytyväinen, mutta mun tyytyväisyyshän ei ratkaise onko naiset niihin tyytyväisiä. Ehkä se on kuitenkin paras malli mun tälle naamalle. Näin minulle on kerrottu.

    • bnhtybn

      1. Vaikea sanoa. Aika monenlaiset käy. Värillä ei oikeastaan ole väliä, mutta tummat ehkä mielummin kuin vaaleat. Ja lyhyet saa olla. Sellaiset, joita on kiva hiplailla. Liian laitetut hiukset ei nappaa, tai jotkut hiuslisäke viritelmät päässä. Myös kalju voi olla miehellä hyvännäköinen..

      2. Omat hiukseni eivät kovinkaan laitetut ole vaan aika luonnontilassa. Vaaleat, värjäämättömät, taipuisat, pikkasen laineikkaat ja aika hennot. Minusta olisi kiva pitää pitkiä hiuksia, mutta oma hiuslaatuni on sellainen, että se ei vaan toimi pitkänä. Hiukseni ovat keveät ja ilmavat ja pienikin tuulenpuuska saa ne jo aivan sekaisin, jos pidän niitä pitkinä. Pitkinä hiusteni latvat eivät myöskään pysy hyvässä kunnossa, tukka nuolee päätä..ym. Puolipitkänä hiukseni näyttävät yllättävän paksuilta ( vaikka eivät sitä todellakaan ole). Taipuisuus on ihan mukava ominaisuus ja se että esim. kiharat pysyvät päässäni hyvin. Hiusten väriini olen myös tyytyväinen. Kiva kun se on jo luonnostaankin hyvän värinen, eikä tartte värien kanssa saikata. Paksuutta haluaisin tähän tukkaan lisää.

    • mettis..
      • Juu, harmi että Bruce leikkasi aikoinaan tukkansa lyhyeksi. Pitkä fleda sopi sille paljon paremmin.


      • mettis..
        wlfwd kirjoitti:

        Juu, harmi että Bruce leikkasi aikoinaan tukkansa lyhyeksi. Pitkä fleda sopi sille paljon paremmin.

        Hyi! Tässä asiassa olen pinnallinen ja ehdoton, miehellä ei saa olla Bruce Dickinson otsatukkaa. Se hiusmalli kuuluu vain ja ainoastaan päiväkoti-ikäisille pikkutytöille.


    • 1. Millaisista hiuksista pidät vastakkaisella sukupuolella?

      Ihan sama, henk.koht. naisissa kiinnostaa, vähän muut asiat kuin hiukset. Ja nehän on sen päässä, eikä mun, joten mitä niiden pituus mulle kuuluisi ?. Jos haluaa leikata sillin, niin sen kun leikkaa. Jos haluaa kasvattaa ne maahan astia, niin ihan rauhassa. Ei ne hiukset yksin naista tee.

      2. Millaiset hiukset itselläsi on? Oletko tyytyväinen niihin?

      Niin lyhyet kuin koneella, sai itse ajettua. Siten kun se eräs "tietty" kohta ei erotu, läheskään niin hyvin. Eikä myös kaikki harmaat hiukset.

    • 1. Kaikki käy, kunhan ei ole kalju.

      2. No lyhyet hiukset, pitäisi käydä tosin parturissa eli en ole tyytyväinen.

    • ES

      1. En osaa sanoa. Muita olennaisempia asioita.

      2. Vaaleahkot puolipitkät. Minulla on ollut monelaisia hiuksia, myös ihan lyhyet, jotka itseasiassa sopivat minulle. Sivumennen sanottakoon, että kenelläkään miehellä ei ole mitään sanottavaa siihen, millaiset hiukset minulla on tai saa olla. En sen enempää ajele kaljuksi tai kasvata tapapuoleen asti pitkiä hiuksia ainakaan sen takia, että joku mies sanoisi, että niin täytyy tehdä.

      • jackaroo

        ---En sen enempää ajele kaljuksi tai kasvata tapapuoleen asti pitkiä hiuksia ainakaan sen takia, että joku mies sanoisi, että niin täytyy tehdä. ---

        Kyllähän se menee jo siihen haluun hallita toista jos alkaa vaatimaan miestään/naistaan laittamaan tietynlaiset hiukset. Ja yleensä tuo toisen hallitseminen ei jää pelkästään niihin hiuksiin, vaan siinä samalla puututaan helposti myös toisen pukeutumiseen ja jopa puheisiin.


      • näin se menee
        jackaroo kirjoitti:

        ---En sen enempää ajele kaljuksi tai kasvata tapapuoleen asti pitkiä hiuksia ainakaan sen takia, että joku mies sanoisi, että niin täytyy tehdä. ---

        Kyllähän se menee jo siihen haluun hallita toista jos alkaa vaatimaan miestään/naistaan laittamaan tietynlaiset hiukset. Ja yleensä tuo toisen hallitseminen ei jää pelkästään niihin hiuksiin, vaan siinä samalla puututaan helposti myös toisen pukeutumiseen ja jopa puheisiin.

        ---Kyllähän se menee jo siihen haluun hallita toista jos alkaa vaatimaan miestään/naistaan laittamaan tietynlaiset hiukset. Ja yleensä tuo toisen hallitseminen ei jää pelkästään niihin hiuksiin, vaan siinä samalla puututaan helposti myös toisen pukeutumiseen ja jopa puheisiin. ----

        Jos alkaisit seurustella pitkähiuksisen tytön kanssa ja sitten se leikkaisi itselleen puolentoista sentin hiukset ja värjäisi ne pinkiksi niin kyllä sinua ärsyttäisi. turha väittää ettei ärsyttäisi kyllä me kaikki tiedämme totuuden.


      • ES
        näin se menee kirjoitti:

        ---Kyllähän se menee jo siihen haluun hallita toista jos alkaa vaatimaan miestään/naistaan laittamaan tietynlaiset hiukset. Ja yleensä tuo toisen hallitseminen ei jää pelkästään niihin hiuksiin, vaan siinä samalla puututaan helposti myös toisen pukeutumiseen ja jopa puheisiin. ----

        Jos alkaisit seurustella pitkähiuksisen tytön kanssa ja sitten se leikkaisi itselleen puolentoista sentin hiukset ja värjäisi ne pinkiksi niin kyllä sinua ärsyttäisi. turha väittää ettei ärsyttäisi kyllä me kaikki tiedämme totuuden.

        Tuollaisia äärimmäisyyksiä on aika typerää ajatella, kuten että joku nainen leikkaa puolentoista sentin sängen ja värjää sen pinkiksi. Tietenkin omassa päässään voi keksiä vaikka mitä äärimmäisyyksiä joista vouhkata tohkeissaan.


      • näin se menee
        ES kirjoitti:

        Tuollaisia äärimmäisyyksiä on aika typerää ajatella, kuten että joku nainen leikkaa puolentoista sentin sängen ja värjää sen pinkiksi. Tietenkin omassa päässään voi keksiä vaikka mitä äärimmäisyyksiä joista vouhkata tohkeissaan.

        Itsekin kirjoitat yläpuolella että sinulla on puolipitkät mutta sinulla on ollut sänkitukkakin.


      • ES
        näin se menee kirjoitti:

        Itsekin kirjoitat yläpuolella että sinulla on puolipitkät mutta sinulla on ollut sänkitukkakin.

        Häh, lyhyet hiukset ei tarkoita sänkeä.


      • näin se menee
        ES kirjoitti:

        Häh, lyhyet hiukset ei tarkoita sänkeä.

        Melkein yhtä paljon sekin ärsyttäisi miestä jos alkaa seurustella pitkähiuksisen tytön kanssa ja sitten tyttö leikkaa 4 sentin pituiset hiukset.


      • Peruspertti
        näin se menee kirjoitti:

        Melkein yhtä paljon sekin ärsyttäisi miestä jos alkaa seurustella pitkähiuksisen tytön kanssa ja sitten tyttö leikkaa 4 sentin pituiset hiukset.

        Melkein kuin sulle olisi myyty Ferrari Ladan moottorilla!


      • ES
        näin se menee kirjoitti:

        Melkein yhtä paljon sekin ärsyttäisi miestä jos alkaa seurustella pitkähiuksisen tytön kanssa ja sitten tyttö leikkaa 4 sentin pituiset hiukset.

        On naisen oma asia, millaiset hiukset hänellä on.


      • näin se menee
        Peruspertti kirjoitti:

        Melkein kuin sulle olisi myyty Ferrari Ladan moottorilla!

        Tosiaan olo olisi aika samanlainen kuin tuossa.


      • mettis..
        ES kirjoitti:

        On naisen oma asia, millaiset hiukset hänellä on.

        Juu. Ei mullekaan kukaan ole vaatinut pitkiä hiuksia.. :)
        Ovat kaikista helpoimmat, pese ja pidä malliset. Lyhyempiä joutuu värkkäämään liikaa. Oman voi laittaa nutturalle tai palmikolle. Tai olla tekemättä mitään. Huomion puutteessa se onkin päässyt näin pitkäksi kasvamaan. Mutta hyvin hoidettu toki on..
        Itseasiassa kävin tammikuussa kampaajalla, pyysin leikkaamaan reilusti, mutta en kyllä huomannut eroa.. Joten turhaa rahanmenoa.


      • jackaroo
        näin se menee kirjoitti:

        ---Kyllähän se menee jo siihen haluun hallita toista jos alkaa vaatimaan miestään/naistaan laittamaan tietynlaiset hiukset. Ja yleensä tuo toisen hallitseminen ei jää pelkästään niihin hiuksiin, vaan siinä samalla puututaan helposti myös toisen pukeutumiseen ja jopa puheisiin. ----

        Jos alkaisit seurustella pitkähiuksisen tytön kanssa ja sitten se leikkaisi itselleen puolentoista sentin hiukset ja värjäisi ne pinkiksi niin kyllä sinua ärsyttäisi. turha väittää ettei ärsyttäisi kyllä me kaikki tiedämme totuuden.

        ---Jos alkaisit seurustella pitkähiuksisen tytön kanssa ja sitten se leikkaisi itselleen puolentoista sentin hiukset ja värjäisi ne pinkiksi niin kyllä sinua ärsyttäisi. turha väittää ettei ärsyttäisi kyllä me kaikki tiedämme totuuden.---

        No totta kai tuollainen huomattava muutos toisen ihmisen, varsinkin oman kumppanin ulkonäössä varmasti jotain tunteita herättää. Mutta en minä kyllä kehtaisi naista alkaa vaatimaan kasvattamaan sitä omaa ihannettani vastaavaa hiusmallia.

        Mutta joo, varmasti minä jotain tuollaisen "metriletistä siilitukaksi" -muutoksen tehnyttä tyttöystävää asian tiimoilta jututtaisin ja sanoisin varmaan näin rehellisenä miehenä että "hei, beibi, sun uus lookki on ihan kauhee". Ja ehkä syvällä sisimmässäni toivoisin että nainen itsekin huomaisi että kuinka kauhean hiustyylin on valinnut. Mutta se siitä, eihän ne kuitenkaan ole kuin hiukset. Enemmän minä siitä uudesta isosta puolet kasvoista peittävästä tatuoinnista alkaisin itkemään kuin hiuksista.


      • jkkj777799999
        jackaroo kirjoitti:

        ---Jos alkaisit seurustella pitkähiuksisen tytön kanssa ja sitten se leikkaisi itselleen puolentoista sentin hiukset ja värjäisi ne pinkiksi niin kyllä sinua ärsyttäisi. turha väittää ettei ärsyttäisi kyllä me kaikki tiedämme totuuden.---

        No totta kai tuollainen huomattava muutos toisen ihmisen, varsinkin oman kumppanin ulkonäössä varmasti jotain tunteita herättää. Mutta en minä kyllä kehtaisi naista alkaa vaatimaan kasvattamaan sitä omaa ihannettani vastaavaa hiusmallia.

        Mutta joo, varmasti minä jotain tuollaisen "metriletistä siilitukaksi" -muutoksen tehnyttä tyttöystävää asian tiimoilta jututtaisin ja sanoisin varmaan näin rehellisenä miehenä että "hei, beibi, sun uus lookki on ihan kauhee". Ja ehkä syvällä sisimmässäni toivoisin että nainen itsekin huomaisi että kuinka kauhean hiustyylin on valinnut. Mutta se siitä, eihän ne kuitenkaan ole kuin hiukset. Enemmän minä siitä uudesta isosta puolet kasvoista peittävästä tatuoinnista alkaisin itkemään kuin hiuksista.

        Ethän sä tiedä, jos se nainen olisikin niitä harvoja, joille lyhyt tukka sopii hyvin.

        Anyway, karvat kasvaa. Voihan sitä elon aikana kokeilla useampaa karvamallia.


    • sir_eino

      1. Jos kuvailisin unelmanaiseni niin sillä olisi pitkät hiukset. Värillä tai mallilla ei ole väliä. Mutta... Tiedän / tunnen / olen tavannut myös paljon hyvännäköisiä lyhythiuksisia naisia ja jopa kaljun naisen jota pidin kauniina.

      2. Kts. mikä tahansa The Baseballsin video. En ole tyytyväinen, pitäisi käydä parturissa.

    • Anonyymi

      Boris Johnson -tyyli on hellyttävä! Saksii varmaan itse tukkansa, ei voi voi muuten olla niin epätasainen. Miehellä on hyvännäköinen hiukan pitkähkö perusmalli. Taaksekammattu ei usein ole hyvännäköinen . Jos löytää asiansa osaavan parturin,omiin kasvoihin sopiva leikkaus on paras. Klani on ällöttävä ,hyi olkoon ! Kuoppainen kallo ,joka vielä kiiltää..mutta jos tukka ei kasva enää,ei kalju miestä pahenna. Ei ulkonäkö estä pitämästä ihmisestä, persoonallisuus ratkaisee ja hyvät käytöstavat.

    • Anonyymi

      DarkFear-tukka, eli päälaella hilseilevä kalju ja sivuilla ja takana harottava sirkuspelletyylinen kranssi on todella tyylikäs!

    • Anonyymi

      Eniten tykkään todella pitkistä paksuista hyvinhoidetuista hiuksista miehellä, tai sitten toinen ääripää täysin kalju.
      Nämä kaksi on seksikkäimmät. En ymmärrä miehiä jotka häpeävät kaljua. Tunnen monta naista joiden mielestä kalju mies on seksikäs, riippuen tietysti muusta olemuksesta jonka on oltava varmakäytöksinen, avoin, suoraselkäinen ja ystävällinen.

    • 1. Millaisista hiuksista pidät vastakkaisella sukupuolella? - Monenlaisista, se riippuu ihan ihmisen kasvoista mikä pukee ketäkin...

      Kuvaile hiusmalleja, laita vaikka linkkejä kuviin, jos on vaikeaa kirjoittaen kuvailla millaisesta pidät. Kuvaile myös millaisesta hiuslaadusta tykkäät vastapuolella (suora, paksu, ohut, kihara, aaltoileva jne.)

      - Nykyään miehillä näkee tosi hyvännäköisiä hiusmalleja, ne on itekin kun jotain hiusmalleja. Paksu tukka on aina kaunis kummallakin mies taikka nainen....kihara tai suora. Mutta kihartuvat hiukset on jotenkin vaan niin damn hot.. :)

      2. Millaiset hiukset itselläsi on? Oletko tyytyväinen niihin? - Peri suomalainen lyhyt muotoiluaine tukka.. :D

      Itelläni pidän lyhyttä mallia, koska se on mun näköinen.. Hiuksien suhteen en koskaan mieti muiden mielipidettä mun hiuksista, se on just sellanen mistä ite satun tykkäämään ja mikä tuntuu omalle..

      • Anonyymi

        Eikö kukaan tosiaan pidä Darkkiksen hiusmallista (sasi)? Tämäpä yllättävää. No, se heikentää Darkin naisensaannin mahdollisuuksia entisestään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö kukaan tosiaan pidä Darkkiksen hiusmallista (sasi)? Tämäpä yllättävää. No, se heikentää Darkin naisensaannin mahdollisuuksia entisestään.

        Mites se menikään mahtava mies kun tukkakin on nahasta tjn. :)


    • Anonyymi

      tuollainen voisi olla hyvä trendi tytöillä: titaanin valkoista sekä kobolrin taivaansinistä silmäluomiin.

    • 1. Millaisista hiuksista pidät vastakkaisella sukupuolella?
      Kuvaile hiusmalleja, laita vaikka linkkejä kuviin, jos on vaikeaa kirjoittaen kuvailla millaisesta pidät. Kuvaile myös millaisesta hiuslaadusta tykkäät vastapuolella (suora, paksu, ohut, kihara, aaltoileva jne.)

      - Lyhyet hiukset, mielellään ei kuitenkaan "siilitukka". Ihanteelliset olisivat hieman kiharat/aaltoilevat (ei kuitenkaan mikään afrotukka, siinä on aivan liikaa kiharaa).

      2. Millaiset hiukset itselläsi on? Oletko tyytyväinen niihin?

      - Pitkät ja suorat. Väriltään tummanruskeat, mutta värjäytän aina enemmän tai vähemmän säännöllisesti punaruskeiksi. Olen tyytyväinen (vaikka pesun jälkeen meneekin vähän "liikaa" aikaa kuivaamiseen), en voisi kuvitellakaan leikkaavani esim. lyhyiksi, vielä vähemmän kaljuiksi (olen kerran lukiossani nähnyt tytön joka leikkautti hiuksensa kaljuiksi, ja mielestäni se sopii vielä huonommin naisille vaikken kyllä pidä kaljusta miehilläkään).

    • Anonyymi

      1. Tosielämässä noiden miesten hiusten kanssa on aina "joutunut" tekemään kompromisseja. Sellaisia unelmahiuksia ei ole ollut vielä yhdelläkään seurustelukumppanillani.

      Unelma olisivat sellaiset päältä vähän pidemmät, ehkä joku 5 sentiä ja sivuilta lyhyemmiksi siistityt. Paras olisi taipuisa hiuslaatu, josta menee sormet hyvin lävitse ja joita olisi kiva silittää (no juu, mies ei ole koira). Tuollaiset vaativat kuitenkin tuuheat hiukset näyttääkseen hyvältä.

      En ole ollenkaan innostunut pitkistä hiuksista miehellä. En varsinkaan huonokuntoisista ja hoitamattomista pitkistä hiuksista. Miehellä saisi mieluiten myös olla sitä tukkaa, mutta molemmilla exilläni hiukset ovat olleet jo kovasti harventuneet.

      2. Itsellä on punaiset, pitkät ja luonnonkiharat hiukset. En ole oikeastaan ikinä tehnyt hiuksilleni muuta kun vain leikkauttanut. Mallikin on vuosien varrella muuttunut suht vähän. Tuo luonnonkihara tekee sen, että pyörteet menevät päässä aina tietyllä tavalla. Ihan sama mitä niille yrittää tehdä. Paljon helpompaa on elää niiden kanssa, kuin yrittää taistella niitä vastaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      84
      3843
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      91
      3070
    3. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      65
      3023
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      43
      2415
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      88
      2202
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1797
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1786
    8. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      326
      1784
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      26
      1760
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      62
      1610
    Aihe