Jos joku ihminen luulee olevansa parempi kuin joku toinen ihminen hän on itse VIALLINEN, eli MIELENVIKAINEN NARSISTI.
Heh, joo näin se menee...
Tämähän on selkeä jo...
40
124
Vastaukset
- M.B.
Jahas, keksit kaavan. Onnitteluni.
Eriasia taas, että kuka kuvittelee olevansa parempi toista, vai tuntuuko vain vastaanottajasta siltä, että joku kuvittelee olevansa parempi kuin hän?
Sitä kannattaa pohtia. - j.o.k.u.
Mutta minähän olen jo täällä. 8)
Pidettiin erään lääkärin kanssa pieni juttutuokio ja se on tällä hetkellä etsimässä nurkkaa pehmustetusta pyöreästä huoneesta...
Lainasin siltä sitten ulko-oven avaimia, ja tulin alkon kautta tänne... *ryyps*
Hitto, että nämä pakkopaidan hihat puristaa...Ei meinaa edes tölkkiä saada auki, *shiiih* No niin!
Mutta täälläpäs ei ole mikään muuttunut sitten viime kerran...
Kauan siitä nyt onkaan...En enää muista, miten se ajanlasku menikään tuolla planeetta x:ssä, josta siis olen kotoisin...Lentävällä lehmällä lensin siis tänne maapallolle...
Ääh, johan minä nämä jutut valkotakkisille kerroin, mutta eivät ne jostain syystä usko...Varmasti narsisteja koko porukka.
Väittävät, että valehtelen...En kai minä nyt hullu ole!
Mutta jatkakaa ihmeessä...Pitää käydä ottamassa päivittäinen lääkitys. eihän tässä hötäkässä ole edes ehtinyt ajatella koko asiaa. - osastollevaan...
Tyhmät narsistit eivät ikinä saa rakkautta, pelkästään "hyysiseksiä" :D
Mutta viisas narsisti voi pärjätä elämässä peräti 20 vuottakin, valehtelemalla itselleen ja tulemalla seuraavaksi Charles Mansoniksi :D
Mielenvikaisuushan tuo on selkeä, että jos kuvittelee olevansa parempi kuin joku juoppo :D *paimennettuna sairaalasänkyyn ihailee touhua silmät selällään ja kuvittelee olevansa itse noiden hassujen hoitaja*
- M.B.
Ja kuka varasti multa sen kultaisen avaimen. TAAS!!?? Temppu, tunnusta heti..
*kauhee melske, hullut ja juopot sekasin, sikinsokinsek..*- j.o.k.u.
Eikö se ollutkaan hammastikku?
*glunks* Oho...Hupsista. Sinne meni. j.o.k.u. kirjoitti:
*glunks* Oho...Hupsista. Sinne meni.Te ootte kyllä hirveitä välillä. Oikeesti. Eikun ihania. :)
*pörröttää hoidokkien päitä ja jakaa iltanamuja naamaan*- M.B.
j.o.k.u. kirjoitti:
*glunks* Oho...Hupsista. Sinne meni.Vasta vatsahuuhtelusta tullut ja takaisin taas vatsahuuhteluun. Katsotaan samalla löytyykö se saunasta kadonnut vasta. Varaamme ajan, katsomme huoneen, suoritamme operaation, näin: *ottaa nilkoista kiinni ja ravistelee hieman ylösalasympäripyörittäen* No niin, irtoshan ne kengät niistä sukista. Niistä, avaimen kera, räkäsi tähän paperiin. *ojentaa alepan kuitin* :)
- M.B.
elisakettu kirjoitti:
Te ootte kyllä hirveitä välillä. Oikeesti. Eikun ihania. :)
*pörröttää hoidokkien päitä ja jakaa iltanamuja naamaan*Mulle sinisiä, niitä mintunmakuisia... *kampaa kampaustaan takaisin ojoon* .. pöh, pörröttävä hoitsuluuloinen, onneksi ei piikittävä :)
- M.B.
:DDD Ja kaikki kuukahtivat samaan aikaan... ihme oli tapahtunut, tälläkin osastolla :)
Ja katseltuaan kauniita kultaisia tivoliunia he heräsivät virkeinä ja elinvoimaisina kiusaamaan mahdollisia uusia hoidokkeja, lääkäreitä ja hoitajia tällä ihmeiden osastolla.
- M.B.
elisakettu kirjoitti:
Ja katseltuaan kauniita kultaisia tivoliunia he heräsivät virkeinä ja elinvoimaisina kiusaamaan mahdollisia uusia hoidokkeja, lääkäreitä ja hoitajia tällä ihmeiden osastolla.
Tää on aika ihmeiden osasto :) Mutta tää livahtelis oman IRL-peiton alle ja jos hyvinnii käy, niin unien kera saan aamulla herätä...
- se ihana hoitsu
Tämähän vaikuttaa ihan "yksi lensi yli käenpesän" -leffan touhuilta jo.
- j.o.k.u.
En ole katsonut, mutta nyt kun sanoit taidan katsoa. :)
Mulle tuli tästä ketjusta mieleen tyypillinen viikonloppu...
Olen aina se, jota syrjitään...tai jonka kaverit jonkun hullun päähänpiston jälkeen käärivät maton sisään, ja vievät ulos tuulettumaan... ;D
Tai muuta mukavaa...Kesää taas odotellessa.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 964154
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h434137- 1283728
- 1462864
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa282182- 1582174
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202078- 401729
- 701313
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To261155