Suomen riski -vakuusrahasto onkin velkaloukku .vakausrahastoihin liittyvät suuret riskit .Euromaat ovat virittäneet varsinaisen velkaloukun. Velkaloukku voi laueta,kun euromaat joutuvat lunastamaan lupauksensa.lopullinen tilanne saattaa käydä niin hajottava tai liityttävä liittovaltioksi.TALOUSsanomissa= professori Micael Pettis ketoo tylyn arvion.
KATAISELTA LÄHTI matto alta
11
75
Vastaukset
- 77xzcg
Arvattiin näin siinä käy ,velat on maksettava eikös juu?????????? KAUHEAA ei siinä pitänyt niin käydä ,kävin taloussanomien sivuilla totta se on.!!!!
- TOTUUS esiin !
Katainen " hirteen " jos on saattanu suomen lopullisesti kurjuuteen !
Siinä ei anteeksipyynöt auta, ei luulottelut ! - tappuratukko
Älkääs nyt,,,,onhan se ollut kaiken aikaa tiedossa, nytkö vasta heräsitte?
Eikä se suomalaisten rahoista ja veloista koostu se on EUn monien maiden yhteinen. - oooOOoooÄÄnestÄjÄ
ei näy mitään ketään missään?
Pitikö sen Kataisen lentää, niskat vÄsyy kun tuijottelen, siis se ei ollut lentävä matto. - Tiktatuuriako?
Maksakoon Katainen nyt omasta pussistaan, - jospa sitä siellä on varaa! Sopis kuitenkin kunnioittaa vaalin tulosta, vaikka kuinka on suurin puolue. Mutta aika selvästi Suomen kansa näytti, halunsa täydelliseen muutokseen.Vai eikö täällä ole kansalla mitään väliä?
- tiK taK
Joopa joo, Portugalin luvattu summa kyllä menee luin sen jostain uutislehdestä ihan oikasti, ja siitä taisi ollakin juttua ennen vaaleja.
Nythän asia on poissa päiväjärjestyksestä, eikö niin.
Persut eivät missään tapauksessa suostu, eikä demaritkaan.
Olemme kuivilla!
Elämme mielenkiintoista kevättä.- Ehkä Eurooppa herää
huomaamaan, että Suomea ei lypsetetä loputtomiin!
Järki on suomalaisillakin päässään, vaikka muuta luulivat. - mandiexz
Jospa Hän lentelee piikkimatolla....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Johan nyt pelotellaan, että mikäli Suomi ei tanssi muitten pillin mukaan, saattaa tulla karhu vastaan, kun EU alkaa maataloustukia jakaa.
Mitä Euroopan liittovaltioon tulee, sitähän on pitkään ja hartaasti puolijulkisesti ajettu kuin käärmettä pulloon.
Mahtoikohan täälläkin olla muuan herrahenkilö, joka olisi ollut valmis uhrautumaan Euroopan liittovaltion presidentiksi? Meriittejäkin taisi olla: sukujuuria ympäri Eurooppaa.- ei kukaan
Lainaa arkipäivän kaikkiin tarpeisiin. Siitä vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706524
- 584462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283098- 612977
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341330
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest441230