Miksi Ruotsin ulkoministeri on huolissaan

pererik

Suomen vaalituloksesta? Eikö Ruotsin ulkoministerillä ole omia huolia ihan tarpeeksi jos aikaa jää Suomen vaalituloksesta huolehtimiseen?

http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Ruotsin Bildt huolissaan Suomen vaalituloksesta/1135265479562

9

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tärkein MISSIO:.!1%#

.

on jatkuva Suomen sisäisiin asioihin sekaantuminen yleisön pyynnöistä huolimatta

.

• o87yogoity8o7t

Toivotaan, että Soini ensitöikseen alkaa ehdotella pakkosuomea Ruotsiin. Onhan siellä kuitenkin enemmän suomenkielisiä, kuin Suomessa ruotsinkielisiä.

• ---

Miksi ihmeessä joku Ruotsin ulkoministeri on huolissaan RUOTSINkielen asemasta SUOMESSA. Huolehtikoon Ruotsi ihan vaan rauhassa oman kielensä asemata omassa maassaan ja jättäkööt suomalaiset rauhaan. Ja jos jostain tarvitsee Ruotsin ulkoministerin olla huolissaan niin aloittakoot vaikkapa SUOMENkielen asemasta RUOTSISSA.

• No comments

Hurrit lähetti pikapostia Ruotsiin, Kalle ei jaksanut lukea koko lappua ja kertoi:
      on nähnyt enneunen vähemmistökieliryhmästä eli hurreista ja heidän huonosta kohtelustaan.
      Bildt ei kuitenkaan ymmärrä miksi hurrit haluavat palata takaisin 30-luvulle ja kaasuttaa ne juutalaiset uudelleen.
      Ei se sovi, nyt on ilmastotalkoot.

• Vihaviestejä länsira

.

länsirannikolta lähetetään jatkuvasti valtion vastaisia vihaviestejä, koska SuPo puuttuu asiaan

.

• Nootin paikka!

Stubb heti lähettämään noottia Ruotsille sopimattomasta puuttumisesta ystävällismielisen suvereenin maan sisäpolitiikkaan!

• Ei ruotsalainen

Meillä on Ahvenanmaa ja siellä on rasistinen politiikka jolla painostetaan suomenkielisiä kansalaisiamme.

• NimimERKKI..
      • NimimERKKI..

Muistuu mieleen omien kommunistiemme vierailut Tehtaankadulla.

Ja a´vot kohta tuli noottia Kremlistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      304
      3011
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2027
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      118
      1794
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1719
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      65
      1347
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1223
    Aihe