Jos ei olisi äärikonservatiivisia fundamentalisteja, niin nuorisokin voisi paremmin.
http://www.cbc.ca/news/health/story/2011/04/18/gay-teen-suicide-attempt.html?ref=rss
"When communities support their gay young people, and schools adopt anti-bullying and anti-discrimination policies that specifically protect lesbian, gay, and bisexual youth, the risk of attempted suicide by all young people drops, especially for LGB youth."
Siinäpä vähän ajattelemisen aihetta jb:lle ja kumppaneille.
Ajattelemisen aihetta
7
56
Vastaukset
No, he toteavat että taas on kyse homouteen kehottamisesta.
- viksumpi
Mitäs höhlät rupesivat homoilemaan.
Olen aina sanonut että homojen itsaririski on itseinhon takia äärimmäisen suuri.
Kaikki itsetuhoiseksi tunnustautuvat homot pitäisi laittaa eheytyskursseille jotta he saisivat edes sen antaman mahdolisuuden jatkaa elämäänsä maan päällä.
Nyt kun evokkihomot kieltävät eheytysterapian noilta onnettomilta, niin kyllä heidän itsariensa syy on evokkihomojen syytä.
Ei se voi olla niiden syytä jotka tarjoavat heille eheytysapua heidän viimeiseksi toivokseen saada kiinni elämänhlusta.
Mielenosoitukset homouden puolesta tai sitä vastaan ovat typeriä ja vain kärjistävät tilannetta.- ...
Aivan samoin vasenkätiset kärsivät meidän oikeakätisten seurassa. Puhumattakaan erirotuisista ihmisistä silloin, kun heitä on selkeä vähemmistö, oli vähemmistö sitten vaaleampaa tai tummempaa. Tai vaikka romaneista. Tai punatukkaisista. Tai erityisen lyhytkasvuisista tai ylipitkistä ihmisistä. Tai pieneen uskonlahkoon kuuluvista, jotka eristäytyvät muista.
Kaikilla heillä on ongelmia 'normaaleiden' ihmisten seurassa, joita alueellisesti on enemmistö. Heille kaikille vähemmistöön kuuluville tulee tarjota eheytystä inhimillisyyden nimissä, jotta maailma olisi parempi paikka elää. Sekä heille itselleen että muille. - ,lp
... kirjoitti:
Aivan samoin vasenkätiset kärsivät meidän oikeakätisten seurassa. Puhumattakaan erirotuisista ihmisistä silloin, kun heitä on selkeä vähemmistö, oli vähemmistö sitten vaaleampaa tai tummempaa. Tai vaikka romaneista. Tai punatukkaisista. Tai erityisen lyhytkasvuisista tai ylipitkistä ihmisistä. Tai pieneen uskonlahkoon kuuluvista, jotka eristäytyvät muista.
Kaikilla heillä on ongelmia 'normaaleiden' ihmisten seurassa, joita alueellisesti on enemmistö. Heille kaikille vähemmistöön kuuluville tulee tarjota eheytystä inhimillisyyden nimissä, jotta maailma olisi parempi paikka elää. Sekä heille itselleen että muille.Höpö höpö!
Olen synnynnäisesti vasenkätinen enkä kärsi siitä.
Päinvastoin vasenkätisyys on rikkaus ja erityisesti kun opettelee suuntautumisestaan huolimatta oikeakätiseksi. - ...
,lp kirjoitti:
Höpö höpö!
Olen synnynnäisesti vasenkätinen enkä kärsi siitä.
Päinvastoin vasenkätisyys on rikkaus ja erityisesti kun opettelee suuntautumisestaan huolimatta oikeakätiseksi."Olen synnynnäisesti vasenkätinen enkä kärsi siitä."
Kyllä sinä kärsit. Et vain itse tiedosta sitä, koska olet aina ollut vasenkätinen. Kun kirjoitat paperille vasemmalla kädelläsi, niin joudut varomaan kirjoittamaasi tekstiä. Sen lisäksi useat yhdellä kädellä käytettävät laitteet on tehty oikeakätisille.
"vasenkätisyys on rikkaus"
Yrität tässä vielä puolustella vasenkätisyyttäsi väärillä mielipiteillä. Luen rivien välistä sen, että kehotat oikeakätisiäkin kokeilemaan vasenkätisyyttä edes kerran elämässään. Yrittäisit hävetä!!
"opettelee suuntautumisestaan huolimatta oikeakätiseksi."
Tästä huomaa, että et ole todella vasenkätinen vaan bi eli kaksikätinen.
Rukoile illalla Jumalalta eheytymistä vääräkätiseen taipumukseesi ja muista Annan tapaus. Hänkin eheytyi. - Muistaakseni...
... kirjoitti:
"Olen synnynnäisesti vasenkätinen enkä kärsi siitä."
Kyllä sinä kärsit. Et vain itse tiedosta sitä, koska olet aina ollut vasenkätinen. Kun kirjoitat paperille vasemmalla kädelläsi, niin joudut varomaan kirjoittamaasi tekstiä. Sen lisäksi useat yhdellä kädellä käytettävät laitteet on tehty oikeakätisille.
"vasenkätisyys on rikkaus"
Yrität tässä vielä puolustella vasenkätisyyttäsi väärillä mielipiteillä. Luen rivien välistä sen, että kehotat oikeakätisiäkin kokeilemaan vasenkätisyyttä edes kerran elämässään. Yrittäisit hävetä!!
"opettelee suuntautumisestaan huolimatta oikeakätiseksi."
Tästä huomaa, että et ole todella vasenkätinen vaan bi eli kaksikätinen.
Rukoile illalla Jumalalta eheytymistä vääräkätiseen taipumukseesi ja muista Annan tapaus. Hänkin eheytyi."Tästä huomaa, että et ole todella vasenkätinen vaan bi eli kaksikätinen."
Ambidekstri.
- aszxedcfvgbh
Haista. Et usko tuohon itsekään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665555Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti932882- 2742581
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362439Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä212140Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611734Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai571313Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131193- 881155
- 901136