goyim,kuunnelkaa

kibbuzim

38

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KTS (Ei kirj.)

      Salaam Aleikum...:O

      • KTS (Ei kirj.)

        Salaam Aleikum...:O


    • zdfffffffffffff

      Eiks toora ole ajan mukaan muuttunut
      Vai vieläkos te uhraatte eläimiä?

      • Tietysti Yeshua

        on Israelin Pyhä Messias, lue Jesaja 53 ja näe Juutalaisten Kuningas, Nasaretilainen Yeshua ristiinnaulittuna ja kuolevana pyhänä Uhrikaritsana, jotta saisi sinustakin jälkeläisensä ja veljensä, vieläpä verellään pestynä ja vedellä vanhurskautettuna ja Hengellään pyhitytettynä, amen.

        Minulla ei ole mitään syytä sinulle valheita kirjoitetella, koska tahdon sinua rakastaa ja sielusi hyvää saavan Jumalan Shalomina ja siunauksena.


      • kibbuzim
        Tietysti Yeshua kirjoitti:

        on Israelin Pyhä Messias, lue Jesaja 53 ja näe Juutalaisten Kuningas, Nasaretilainen Yeshua ristiinnaulittuna ja kuolevana pyhänä Uhrikaritsana, jotta saisi sinustakin jälkeläisensä ja veljensä, vieläpä verellään pestynä ja vedellä vanhurskautettuna ja Hengellään pyhitytettynä, amen.

        Minulla ei ole mitään syytä sinulle valheita kirjoitetella, koska tahdon sinua rakastaa ja sielusi hyvää saavan Jumalan Shalomina ja siunauksena.

        oi arvoisa paskakasa,vastaa noihin artikkeleihin,saatanallinen goy.tiedän mitä niissä "ennustuksissa" lukee. Likainen,valehteleva goy lue ensin linkit TARKKAAN.VAI ETKÖ SINÄ SAATANAN SIEMEN USKALLA?


      • kibbuzim
        Tietysti Yeshua kirjoitti:

        on Israelin Pyhä Messias, lue Jesaja 53 ja näe Juutalaisten Kuningas, Nasaretilainen Yeshua ristiinnaulittuna ja kuolevana pyhänä Uhrikaritsana, jotta saisi sinustakin jälkeläisensä ja veljensä, vieläpä verellään pestynä ja vedellä vanhurskautettuna ja Hengellään pyhitytettynä, amen.

        Minulla ei ole mitään syytä sinulle valheita kirjoitetella, koska tahdon sinua rakastaa ja sielusi hyvää saavan Jumalan Shalomina ja siunauksena.

        oletko muistanut ottaa lsd:si... Anteeksi,tarkoitin lääkitystäsi


      • Jumalan vanhurskaus
        kibbuzim kirjoitti:

        oletko muistanut ottaa lsd:si... Anteeksi,tarkoitin lääkitystäsi

        Herrassa Yeshuassa on vapaaehtoinen vastaanotettavaksi.

        Lakkaa huonosta ja pyri hyvään.


      • kibbuzim
        Jumalan vanhurskaus kirjoitti:

        Herrassa Yeshuassa on vapaaehtoinen vastaanotettavaksi.

        Lakkaa huonosta ja pyri hyvään.

        apinanaamainen goy,lue ensin nuo linkit.olet käärmeen siemen tanakhista


      • sinun on aivan
        kibbuzim kirjoitti:

        apinanaamainen goy,lue ensin nuo linkit.olet käärmeen siemen tanakhista

        turha sotia totuutta vastaan, sillä siten vain häpäiset itsesi.


      • kibbuzim
        sinun on aivan kirjoitti:

        turha sotia totuutta vastaan, sillä siten vain häpäiset itsesi.

        sanoo goy,joka sulkee korvansa ja silmänsä.


      • kokooookokkok
        kibbuzim kirjoitti:

        oi arvoisa paskakasa,vastaa noihin artikkeleihin,saatanallinen goy.tiedän mitä niissä "ennustuksissa" lukee. Likainen,valehteleva goy lue ensin linkit TARKKAAN.VAI ETKÖ SINÄ SAATANAN SIEMEN USKALLA?

        Normaalit käytöstavat koskevat sinuakin vai mitä?

        Juutalaiset eivät käyttäydy noin. Vai yritätkö vain mustata juutalaisten nimeä?


      • ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
        kokooookokkok kirjoitti:

        Normaalit käytöstavat koskevat sinuakin vai mitä?

        Juutalaiset eivät käyttäydy noin. Vai yritätkö vain mustata juutalaisten nimeä?

        ´ja sinun omasta kansastasi nousee väkivallan miehiä, että näky kävisi toteen, mutta he itse lankeavat.´ (Dan 11:14)

        Myös juutalaiset ovat vaarassa lihan mielen turmellukseen, mutta täällä nyt pystyy kuka tahansa natsi-goijim tekeytyään vaikka kiihko-juutalaiseksi.


      • ...
        kibbuzim kirjoitti:

        oi arvoisa paskakasa,vastaa noihin artikkeleihin,saatanallinen goy.tiedän mitä niissä "ennustuksissa" lukee. Likainen,valehteleva goy lue ensin linkit TARKKAAN.VAI ETKÖ SINÄ SAATANAN SIEMEN USKALLA?

        Miksi laitat tuollaist tekstiä tarkoituksena ehkä on laittaa muut luulemaan että juutalainen voisi puhua noin? Toivon ylläpidon poistavan tekstisi .


      • Tahdotko olla
        ... kirjoitti:

        Miksi laitat tuollaist tekstiä tarkoituksena ehkä on laittaa muut luulemaan että juutalainen voisi puhua noin? Toivon ylläpidon poistavan tekstisi .

        Israelin opettaja? Jos tahdot niin sinun kannattaa syntyä Herran Yeshuan antamasta elävävstä vedestä ja Pyhästä Hengestä.


      • Tahdotko olla
        kokooookokkok kirjoitti:

        Normaalit käytöstavat koskevat sinuakin vai mitä?

        Juutalaiset eivät käyttäydy noin. Vai yritätkö vain mustata juutalaisten nimeä?

        osa Israelia? Jos tahdot, niin sinun kannattaa syntyä Herran Yeshuan antamasta elävästä vedestä ja Pyhästä Hengestä.


      • Tämä tarkoitettiin
        Tahdotko olla kirjoitti:

        osa Israelia? Jos tahdot, niin sinun kannattaa syntyä Herran Yeshuan antamasta elävästä vedestä ja Pyhästä Hengestä.

        nimimerkille "kokooookokkok" , mutta sopii myös kaikille ihmisille ilman erotusta.


      • kelvottomat viikunat

        Nehän uhras lapisia, molille ge himmonin laaksossa, heittäen niitä tofetiin.

        nyt panevat luottamustaan, kirousten taikaan - tyhjän veroiseen.


      • tri lecter
        kibbuzim kirjoitti:

        oletko muistanut ottaa lsd:si... Anteeksi,tarkoitin lääkitystäsi

        tuon sortin lähetyssaarnaajat ovat kestopsykoosissa.kuulevat ääniä ja mongertavat aamusuihkussa kieliläl. sitten juostaan lappuja jakamassa.ja illat hurmiokokouksissa.muistan kun yksi 70 luvulla helsingissä istui kuralammikossa huutamassa vuosikausia...oli jostakin itä suomesta sanoi olevansa jostakin hemmetin kansalaisten raamattuopistosta....sillä oli
        sivupersoonia ilmeisesti.
        psykoosilääkitys,skitsofrenialääke,rauhoittavat ja realiteettiterapia voisivat auttaa ainakin joitakin noista.


      • Katse siis alaspäin

        Ruskeanpunaista hiehoa ollaan etsimässä. Saadaan se pottamalla tuhkaa, joka muistutuksena uhrin kuolemasta, pyhitää lihanpuhtauteen - mutta omatunomme jää toki edellaan sen kautta vapahtamatta.


      • suuresti huvittunut
        kibbuzim kirjoitti:

        oi arvoisa paskakasa,vastaa noihin artikkeleihin,saatanallinen goy.tiedän mitä niissä "ennustuksissa" lukee. Likainen,valehteleva goy lue ensin linkit TARKKAAN.VAI ETKÖ SINÄ SAATANAN SIEMEN USKALLA?

        ei se uskalla lukea,ei ne lue muuta kuin lahkolaiskirjoituksiaan ettei aivopesuohjelma mene sekaisin...
        noi sekasotku ja skandaalipesät joita saarnaajien lahkot ei siihen kannusta....


    • Shalom kaikille

      Nasaretilainen Yeshua on Israelin Pyhä Herra, amen. Toivon, että kaikki juutalaiset ja muutkin ihmiset voisivat totuudellisesti myöntää nöyrällä mielenlaadulla tämän tosiasian sillä jo Mooses on kirjoittanut Yeshuasta ja siitä siunauksesta kun hänet vastaanotetaan Lunastajana, samoin toi esille sen kirouksen, joka Juudan kansalle tulee, jos hänet hyljätään, niinkuin kävikin noin kaksi vuosituhatta sitten ja maanpakolaisuus alkoi.

      Nyt kuitenkin näemme Israelin Pyhän Herran Yeshuan Nimensä tähden jälleen koonneen pakolaisuudesta juutalaiset omaan maahansa ja tahtoo siunata armon ja rukouksen Hengellä niinkuin on kirjoitettu Jumalan vanhurskauden siunauksesta ja toivosta ja lupauksesta. Autuaat ne, jotka uskovat ja rauhan tahtovat niinkuin tervehditään myös lähimmäisiä ensin Israelin Pyhän Herran kanssa, sillä vaikka syntinne olisivat veriruskeat tulevat ne lumivalkeiksi, ja voiko suurempaa ilouutista ihmisille julistaakaan rauhan alttiuden kengät jaloissaan.

      Autuaat ne, jotka etsikkoaikanaan anovat Herran Yeshuan Nimessä ja Hengessä sitä eläväksi tekevää hyvää Sanaa ja elävää vettä ja Pyhän Hengen armosiunausta, amen.

      • kibbuzim

        olet saatanallinen epäjumalan palvelija,goy.lue goy artikkelini ennen kuin suollat ulosteita suustasi


    • Ymmärrä Totuus

      Yeshua Adonai Eloheinu, Yeshua Echad.

      Myös Herrana Sebaotina hänet tunnetaan, sillä ei salli itseään pilkattaman, amen.

      • kibbuzim

        goy,etkö uskalla lukea artikkeleja ajoituksessa?äläkä syötä saatanallisia valheitasi,näen niiden läpi kuin lasista


      • lakataan keskustelu
        kibbuzim kirjoitti:

        goy,etkö uskalla lukea artikkeleja ajoituksessa?äläkä syötä saatanallisia valheitasi,näen niiden läpi kuin lasista

        jonka hedelmä on huonoa. Palataan asiaan, jos tahdot hyvää.


      • tai paremminkin
        kibbuzim kirjoitti:

        goy,etkö uskalla lukea artikkeleja ajoituksessa?äläkä syötä saatanallisia valheitasi,näen niiden läpi kuin lasista

        avuksesi pyydä Herraa Yeshuaa, jos tahdot hyvää sielullesi.


      • Olit kuka hyvänsä
        kibbuzim kirjoitti:

        goy,etkö uskalla lukea artikkeleja ajoituksessa?äläkä syötä saatanallisia valheitasi,näen niiden läpi kuin lasista

        niin pyri valheista eroon, samoin vihasta, sillä on pahasta.


      • tarja lives

        joku tarja halonen vai.eiks se oo suomen sotavoimien ylipäälikk.


    • Ps. 120, Matkalaulu

      ´Ahdistuksessani minä huudan Herraa, ja hän vastaa minulle. Herra, pelasta minun sieluni valheellisista huulista, petollisesta kielestä. Mitä hän sinulle antaa ja mitä siihen vielä lisää, sinä petollinen kieli? Väkivaltaisen teräviä nuolia ynnä kinsteripensaan tulisia hiiliä!

      Voi minua, että minun täytyy oleskella muukalaisena Mesekissä, asua Keedarin majojen keskellä! Kauan on minun sieluni täytynyt asua niiden seurassa, jotka rauhaa vihaavat. Minä pidän rauhan, mutta jos sanan sanon, niin he ovat sotaan valmiit.´

      Tämä annettin tämän aloituksen tekijän petollisesta ulosannista.

      • kibbuzim

        olette kieroja käärmeitä koko joukko.ONKO KUKAAN huomannut että nämä jeesus jeesus olen äitisi tyypit eivät edes lue noita linkkejäni.johtuuko se siitä että goy-natsi-kristityt tietävät/pelkäävät olevansa väärässä?u ppl make me sick


      • Natsipelle häivy
        kibbuzim kirjoitti:

        olette kieroja käärmeitä koko joukko.ONKO KUKAAN huomannut että nämä jeesus jeesus olen äitisi tyypit eivät edes lue noita linkkejäni.johtuuko se siitä että goy-natsi-kristityt tietävät/pelkäävät olevansa väärässä?u ppl make me sick

        Jutalaiset eivät käyttäydy noin--olet ehkä joku natsipelle joka esittää juutalaista


    • adolf vaan

      hail helluntaiherätys.
      adolf the pentecostal

    • hirvee natsi

      Muuttakaa takaisin sinne Khazariaan mistä ootte tulleetkin.
      Ei teidän valheita usko enään kukaan.

      110 kerta toden sanoo?

    • Täältä kajahtaa
    • 11+5

      Miksi ei saisi toivoa, että Jumala tuhoaa pahat ihmiset maailmasta.

      Minäkin toivon ja Raamatun mukaan niin on aina tapahtunutkin, tavalla tai toisella.


      Maailma on saastumassa ja pahoilla ihmisillä näyttää olevan kiihkeä kiire tehdä sitä entistä nopeammin, koska sillä hankkii rahaa.
      Kuka meitä pelastaa jos Jumala ei tuhoa pahoja ihmisiä.

      Tosi on sekin, että Raamattu on väännetty valheisiin ja vääristelyyn ja sen sanomasta on tullut vihaan ja eripuraisuuteen kasvattavaa riita-asiaa, vaikka
      todellinen sanoma on aivan toinen.

    • ziz77us

      UT sanookin osuvasti talentti vertauksessa, siitä miehestä joka kaivoi isännältään saamansa 2 talenttia maahan, kelvottomaksi ja sopimattomaksi. Kun isäntä palasi jokin ajan kuluttua matkoiltaan ja mies antoi ne 2 takaisin.

      Sen sijaan joka teki voittoa ja toi isännälle 10 talenttia, sanottiin kelvolliseksi.

      Se joka toi 100 talenttia sanoi isäntä että, sen ensimmäisen talentit annetaan tälle miehelle jolla on eniten, sille jolla on annetaan ja siltä jolla ei ole otetaan pois se vähä.

    • 12+15

      Näin se tässä maailmassa yleensä menee, että ne joilla on,
      saavat lisää - ja se on pois niiltä, joilla ei mitään ole.

      En pidä tästä puheesta, se on epäoikeudenmukaista. .


      Jolle paljon on annettu, siltä paljon vaaditaan - on parempi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe