Oon tosi masiksesa,ku oon nuori mies ja mulla on täysin kadonnu kiilteet hampaistani,eli arvaatte varmaa,että keltaset on hampaat:(
Oon miettiny hampaiden valkaisua,mutta mulla on jokaisessa yläetuhampaissa paikat,ja nehän ei valkastu,että miltähä mää sitte näyttäsin..
Miten tuo kiillevaurio korjataan???
Toimiiko etes valkaisut,jos on kiille kadonnu eli on tää eroosio näi paha??
T:Turhapuron hampaat :P
Kiilteet hampaista kadonnu!!
3
881
Vastaukset
- ......
kiillehän suojaa hammasta, joten jos menisit valkaisemaan, mahtaisi vihloa aika komeasti. Kiillevaurioita voi paikka-aineella korjata. Voit päällystää vaikka etuhampaat muoviseospaikka-aineella tai pysyvämpänä ratkaisuna hanki laminaatit. Sekä laminaateilla ja muovilla saa värinkin hyväksi. Paitsi muovi värjääntyy vuosien mittaan riippuen elintavoista, eikä kestävyydeltään ole posliinilaminaatin luokkaa. Laminaatit suojaavat kiillevaurioiden lisäksi myös kulumiselta ja lohkeilulta, jos on paljon paikatut tai hauraat hampaat. Laminaatit pk-seudulla noin 400 euroa per hammas.
- äläpähättäile
Voihan perse,ei mulla tommosia rahoja oo:/ 400 euroa on mun kuukausitulot,ku työtön oon aaaaaaaargh,pittää koittaa jos julkinen terveydenhuolto sais jotenki järjestettyä mulla sieltä jotai apua
- .........
itse kävin päällystämässä paikka-aineella kaikki yläetuhampaat, koska olivat valmiiksi paikatut, kuluneet ja kiillevaurioita kans, ja neljän hampaan päällystys muovilla siis yht 150 euroa yksityisellä. Muovikin suojaa hampaita.
Kunnallisella toki käyttävät muoviseosta kulumien paikkaukseen, mutten tiedä, suotuvatko koko hampaan pinnoittamaan. Vielä sellainen vinkki, että etsi lääkäri joka hallitsee myös esteettisen hoidon, ettei hampaiden malli kärsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491578Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 271112
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊881074- 89986
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee188924Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi98863Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20861- 82821
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70799