Jos tunnet otsikon naisen, vastaa tähän tai pyydä merjaa vastaamaan.
Merja oli siis os Viljanen. Tavattiin 80-luvun puolivälin paikkeilla Suur-Saimaan lomakylässä, olit kaverisi, muistaakseni Pirjon, kanssa viikon lomalla siellä. Olisi kiva kuulla mitä sinulle kuuluu, minne on elämä viskelly ja yleensä muistatko enää miuta. En halua muuta kuin kuulla siusta tai mahdollisesti nähdä siuta. Ite oon tällä hetkellä Helsingissä töissä, ollu yli kaks vuotta.
Olet aina muistoissani!
Merja Viljanen-Sofianlehdonkatu
Duran duran
7
376
Vastaukset
- seven and ragged tig
up
- girls on film
eikö kukaan tunne?
- Anonyymi
Her name is Rio and she dancea on the sand...
Vielä on hukassa Merja- Anonyymi
Olen jo aika lailla rupsahtanut joten säästä itsesi ikävältä yllätykseltä. T. Merja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jo aika lailla rupsahtanut joten säästä itsesi ikävältä yllätykseltä. T. Merja
Ihan niinku en ite ois :D t. JL
- Anonyymi
Niin mitäköhän tuolle Merjalle kuuluu.Minäkin muistan hänet :))
- Anonyymi
Ois todella mukava tietää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1716197- 1471724
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan224746- 41739