Löytyykö Seinäjoen seudulla näitä kuolinpesien ja muuttojen jäljiltä ostajia? Meinaan vielä reilun ja rehellisen tuntuisiakin.
Kuolinpesän ostajia
10
6624
Vastaukset
- pennitöönuneksijatar
joo jotain onkin, mut ei kai ne paljoo maksa??
- kipasjj
joo , ostan , mitä on tarjolla , yhteystiedot e-mail
- Anonyymi
Ostatko piene kuolipesän Ilmajoella. Huonekaluja ja kelloja- seinä. 3 kayyolamppua pesukon,mikro? T. Helena Kangasvieri
- Joskus huutokaupois
Seinäjoella on joku, mutta onko muita?
- arabiaa ainakin...
Viinikan Mikko ja taitaa se Törnävän kirpputoria pitävä rouva Katila myös ostaa.
- maali
Seinäjoella toimii muistaakseni Skaftungin Huutokaupat löytyy myös nettisivut..
- Hyväksikäyttöä
Maksavat käsintehdyistä täyspuusta tehdyistä usean huonen kalusteista yhteensä 500 €. Toista kun menet ostamaan niitä.
- Otetaan kuolinpesiä
Kyllä minä en viitsisi myydää mitään tavaroita lähes ilmaisiksi noille kuolinpesien ostajille, ne ei maksa arvotavarasta yhtään mitään ja meneppäs sitten heiltä ostamaan jotain niin kas kas hinnat ihan pilvissä ja rahaa heillä on ja tulee tyhmiltä onnettomilta ihmisiltä....eurolla ostavat ja kympillä myyvät.
- Leski
Ainut rehellinen ja jokseenkin toimiva on Anttila ostaa ja myy.
Löytyy nettisivutkin. - Anonyymi
Mitä sillä rehellisyydellä tarkoitetaan? Maksetaan enemmän kuin itse tavarasta saadaa? Se on bisnestä ja sillä pitää rahaa tehdä. Ihankuin Huutokauppakeisarikin. Ei se mitään hyväntekeväisyyttä ole.
Jos kauppias laskee että asunnon tavaroista saattaa saada 8000-10000 euroa niin hän maksaa niistä tonnin koska hän sen työnkin tekee niiden myymiseksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k353775Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet511704- 731369
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751211Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1741072Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911051- 84935
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41836Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?49781- 39760