FINN-tv lopetettu lopullisesti.

gggggggggggrrgrgrg

89

15012

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anonym1

      onko lopettaminen varmaa

    • anonym1

      fin-tv:n ruotsinkieline vastine swefilmer.com toimii yhä

    • dwffwf

      Sata varma juttu. Lopetettu on. Ideana oli vaan saada hyväuskoisten rahat. ( monet kyllä sai vastinetta)

      • jaajaa...

        ihme kyllä minä vaan tänään katoin fint-tvstä leffaa että ei oo lopetettu. Huhu juttu tuo. Löytyy kyllä ko oikeella osotteella ossaa ettiä


      • Ei ole lopetettu

        Höpö...höpö, katsoin juuri tänäänkin finn-tv'stä kaksi elokuvaa,oli jopa uusikin tullut aika monta. Aivan samalla tavalla toimii kuin ennenkin.
        Ovat tehneet jotain isompia korjauksi.


      • ..?
        jaajaa... kirjoitti:

        ihme kyllä minä vaan tänään katoin fint-tvstä leffaa että ei oo lopetettu. Huhu juttu tuo. Löytyy kyllä ko oikeella osotteella ossaa ettiä

        mikä se ossa sitten on? ku ei toiminut vaikka kokeilin..


    • anonym1

      joku elokuvien ystävä jatkakaa siitä mihin fin-tv jäi

      • leffatverkossa.net

        joku on näköjään jatkanut jo: www.leffatverkossa.net

        Törmäsin tähän sivuun just äskön ja näyttää olevan ihan muutama päivä sitten julkaistu. 20 videota siellä tällä hetkellä on ihan hyvällä laadulla ja suomen tekstityksellä.

        EN yhtään ihmettele jos sivuston ylläpitäjä alkaa pian huijaamaan rahaa mainoksilla ja ottamalla vip-maksuja.

        Ettei vain olis fin-tv:n omistajat tämänkin sivun takana?


      • turkkifintv
        leffatverkossa.net kirjoitti:

        joku on näköjään jatkanut jo: www.leffatverkossa.net

        Törmäsin tähän sivuun just äskön ja näyttää olevan ihan muutama päivä sitten julkaistu. 20 videota siellä tällä hetkellä on ihan hyvällä laadulla ja suomen tekstityksellä.

        EN yhtään ihmettele jos sivuston ylläpitäjä alkaa pian huijaamaan rahaa mainoksilla ja ottamalla vip-maksuja.

        Ettei vain olis fin-tv:n omistajat tämänkin sivun takana?

        EI kyllä ole, itse olen toiminut fin-tv sivustolla ylläpitäjänä ja hän ei todellakaanosaa suomea. leffatverkossa.net sivuston omistajaan voit ottaa yhteyttä ja hän vastaa suomeksi takaisin.
        Ex Fin-tv ylläpitäjä..
        Nykyinen Leffatverkossa.net käyttäjä.

        -Turkki


    • anonym1

      ei haittaa et menetin 5e mutta olisi tästä voinu ilmoittaa ennakkoon

      • umppalumppadiduu

        Oli siellä ilmaisiakin leffoja en menettänyt mitään rahaa mutta mainoksista tuli kyllä viiruksia


    • anonyymi :)

      Voi kauhia, mistä mä nyt sitte katton kaikkia elokuvia...? ;o

      • Elokuvavuokraamot on keksitty...


      • niinnh
        pwndbyme kirjoitti:

        Elokuvavuokraamot on keksitty...

        ja jos ei pysty maksaa nii kirjastostaki voi lainaa


    • anonym1

      ihmetyttää vähän että swefilmer toimii eikä ne tienaa siitä mitää ku ei siel oo vippii olis sulkenu ennemmin sen

    • Huijattu

      Joo o, mutta huijaus tässä oli kyseessä. Kaiken lisäksi kyseinen "TURKKILAINEN" asuu tällä hetkellä helsingissä ja on ainoastaa KOTOISIN turkista. Voin sanoa, että niillä "lomamatkoilla" halutiin lisää VIPin ostajia ja heti sen jälkeen kun rahat on otettu sivut kiinni ja MORO!

    • anonym1
    • anonym1

      leffojen taso oli muutenkin laskenu sinne laitettettiin lähinnä vain uusia huonoja leffoja

    • anonym1
    • anonym1
    • leffaa ilmaiseksi

      Yllätys yllätys, fin-tv.com heräsi kuolleista! Saa nähdä miten kauan toi pelleily vielä kestää. On kyllä todella outoa, että fin-tv.com :in sivuston ylläpitäjät on onnistunut kusettamaan rahaa jo näinkin kauan.

      • turkkifintv

        Tässä on harhakuva sivustosta, ylläpitäjät eivät oikeasti saa palkkaa...
        Vain sivunomistaja hyötyy sivustosta.


    • .-..

      Onneks mä en aijo enkä maksa mistään turhasta :D

    • d9uoijdfkljl

      "Ihmisiltä huijataan rahaa"? Jaa, no missähän muodoin. Hyvä vaan että on sivustoja joista voi katsoa ilmaiseksi leffoja. Eipähän tule maksettua huonosta isoa hintaa. Tänä päivänä uusista dvd:stä saa maksaa 20€, aika kova hinta leffasta. Luojan kiitos että on fin-tv:n kaltaisia sivustoja ja torrentteja ja peer to peert

    • jepjepjepjepjepjep

      muualle itkemään, sitä mihinkää lopeteta voin vaikka panna pääni pantiks

      • EHHEEHEEEHEHEHEE ;)

        pääsi kiitos


    • g5r645yt

      Sitä mitään suljeta. Hyvä vaan ettei suljeta. Eikä sitä saa sulkeutumaan. Sori,nytkö vasta harmittaa kun voidaan katsoa kaikki leffat ilmaiseksi.

    • mie vaan

      no juu mut en mä muuta ku kattonu leffoja, enkä maksanu mitään

    • ei ole loppunu! eilen päivällä ja sitä edellisenä iltana toimi ihan hyvin.

    • pettynyt.

      täähän on ihan perseestä..just olin menossa kattelee :/

    • moro paskoille

      mut vaikka kaikki sanoo et "pientä kusetusta koko touhu" ni kyl on pakko sanoo et on tullu sille 5e:lle vastinetta. miettii leffalipun hintaa tai vastaavasti jos sit ostais dvd mikä on yli tuplat leffalipun hinnasta = )

      • taas kerran..

        Fin tv EI OLE lopetettu eikä sitä tulla näillä näkymin lopettamaan vielä aikoihin.
        Syy miksi se on nyt maassa on, että eräällä henkilöllä meni hermot ja nyt on ongelmia, mutta kuukauden sisällä sivun pitäisi toimia taas normaalisti.


    • anomy

      hyvä hyvä ;) rahalle vastinetta ;)

    • blääääääääääääääääää

      NE jotka uskoo että fin tv on kusetusta nii ei kannata sit mistää muualtakaa kattoa..... varmuuden vuoks. AINIII muuten oon laittanu kyseisee paikkaan viestin ja sen yhteyteen oman sähköposti osoitteen, kysymys kuuluu: voiks mulle tulla siit jotaa vaikeuksia??

    • <<<

      VOI HELVETTI JA MULLA OLI PROFIILI SIELLÄ..TULEEKOHAN KUTSU POLIISIKUULUSTELUIHIN

      • 250772

        Tänään koitin katsoa Tin-tv.com mutta ei se paska toimi.


      • Lololololol

        :'DDDD HAHAHAHAAA ASODKAJSLAKJSLKF päivän vitsi kiitos piristyksestä


    • ja pöh

      joo sori mut katon just nytki leffaa fin- tv:st..

    • ????

      mutta mis sen nimi on nytten elokuva sivusto??

      • ?

        itse en pysty katsoo. ei löydä sivuu?
        heittäisittekö sen toimivan sivun linkin?


      • tittare

        Eilen katsoin Chaplinin pojan ja hyvin toimi.


    • !!

      niin varmaan... ei siinä rahaa huijattu! melkee kaikki oli ilmaisia. ne ennemminkin autto ihmisii ku ei tarvinnu maksaa jos ei halunnu. eikä lopettamisesta oo varmaa.

    • ??:o

      hei kysyn täs ohi mennen, voiks sielt saada viruksia koneeseen? :o

    • eerkis
    • alkomaholisti

      Jep, ihan hyvinhän tuo vielä ainakin näyttäs toimivan. Melkeinpä joka ilta tulee tuolta elokuva katseltua.

      • Preli

        Jos kaikki kattois elokuvansa Fin-tv:stä sun muilta huijarisivulta niin elokuvatuotanto loppuis aika lyhyeen.
        Jos ei oo varaa laittaa muutamaa euroa lailliseen elokuvaan, niin parempi olla kokonaan kattomatta.


    • Wharfer

      Toi on harvinaisen totta.
      Jos haluatte tulevaisuudessakin nauttia kotimaisista elokuvista ja sarjoista, niin kannattais hankkia DVD:t semmosista lähteistä jotka maksavat tekijoillekin heidän hyvin ansaitsemansa osuuden.

    • Repakka

      Finn tv vaiko Fin tv.. Kaksi eri sivustoa!!

    • minäpäjuujee

      fin-tv.com sitäkö tarkotatte? kyl mä ainaki vahtaan sitä viel

    • lloooollolollolloloo

      u crazy mathafackas

      do u rely think so dat da page is rely closed? lol

      well, it's not.

    • morovaakaikille

      no vittu jes. ei se fin-tv ketää kuseta vitu idiootit ... huoh mitä te oikee sössötätte toi sivu on iha ilmane ja hyvii leffoi ! no ne ei ehk heti lataudu mut kuitenki iha sama se on nii tyhmää uskoo jtn paskapuhetta ..*Nauraa* .. ei voi olla totta vitu luuserit!..

      • hei!(=

        öö olet aika ilkeä sinä ( moroavaankaikille) ...


      • morovaakaikille
        hei!(= kirjoitti:

        öö olet aika ilkeä sinä ( moroavaankaikille) ...

        mee pois ( hei!(= En oo ilkee kerron täs totuuksii-...


      • hei!(=
        morovaakaikille kirjoitti:

        mee pois ( hei!(= En oo ilkee kerron täs totuuksii-...

        no et ole nyt viime kommentissasi mutta tuossa aikaisemmassa kylläkin.


      • morovaakaikille
        hei!(= kirjoitti:

        no et ole nyt viime kommentissasi mutta tuossa aikaisemmassa kylläkin.

        ihan sama kerroin vaan mielipiteeni asiasta .(:


    • mokamikä

      finn-tv on hyvä palvelin ja toimii hyvin ei oo lopetettu

    • nörde25

      paskaa :D ei sitä mitään oo lopetettu. voisit hei vähän miettii ennenkun alat väittään

    • ÄÄLIÖÖT

      Jooo! vitu paskan puhujat

    • elokuvia

      Leffatverkossa.net on sitä varten

    • jokuvaaaan^____^

      kyllä ainakin nytte fintv toimii iha hyvi :D

    • <666

      niin onhan fintvstä kattominen ilmasta? ja voiko sieltä tulla viruksia?

    • hihhiiiiiiiiiiiiiiii

      on ilmasta :D (paitsii jotkut leffat) eikä sitä lopetettu ole! höphänsää

    • oponen

      höps,hyvin toimii :)

    • Moviefreak

      No tottahan tuo on. Minä ostin tuon domainin pois kuljeksimasta ja suunnittelin perustaa kokonaan lapsille suunnatun maksullisen elokuvasivuston. :)

    • fin-tv

      khyllä mulla ainakin vielä toimii tuo fin-tv. Eilenkin katsoin yhden elokuvan =D

    • sdg456

      Mitä tätä jaksaa vatvoa, fn-tv:tä eikä muitakaan samanlaisia sivuja koskaan lopeteta. Leffoja voi katsoa ilmaisiksi nyt ja tulevaisuudessa, ette te voi sille mitään. Näin on. Ei niitä koskaan lopeteta ja hyvä niin.

    • moviesmount
    • filmerr

      omistaja swefilmer ja omistajan FIN-tv eivät ole samoja ja swefilmer ei ole kopio FIN-tv

    • .......

      mut siel näki ilaseks elokuvii eikä tarvinnu kirjautuu sisää......mut ny sitä ei si o enää :((((

    • merey.celeste

      suora lainaus fintv:stä: Emme enää lisää uusia elokuvia Fin-tv:hen. Uudet elokuvat lisätään http://www.nordic-tv.com sivustolle ja täällä olevat elokuvat siirretään hitaasti sinne. http://www.fin-tv.com/elokuvavideo.php?vid=f29afcf06

      Minä ainakin olen ollut tyytyväinen ja saanut rahalle vastinetta, ja uudessa paikassa samoten. toimii hyvin =)

    • :(

      finntv oli just hyvä paikka......ny siel o vaa iha muutama leffa. sin ei tarttenu ees kirjautuu!

    • :/

      hankkikaa ihmiset elämä niin ei tarvii jatkuvasti kökkiä netissä valittamassa mitä turhimmista asioista! ne elokuvat ei korvaa oikeaa elämää! ulkona käyminen EI tee pahaa ..

    • EI OLE LOPETETTU

      MITÄ TE SELITÄTTE! Fin-tv:tä ei todellakaan ole lopetettu, koska juuri eilen sieltä leffaa katsoin, esim. sivuston päivitys ei tarkoita sivuston lopettamista -.-

    • -.-'

      trollollool

    • gjsolwjrfn
    • Jonski94

      Katsoin tänää fin tv:stä elokuvan. Mutta myöhemmin tänään koitin katsoa toista elokuvaa, fin tv sivustoa ei löytynyt.

    • dasdsasdfasfdds

      fin tv on nykyää nordic tv

    • fintvolikura
      • satan

        vedä v...u päähän


    • VOI EI!!!!!!

      fin-tv:n tilalle on tullu ***** sivusto







      :(

    • C00000O

      siis v***u oikeest finn-tv on nyt sit lopetettu jumalauta !!!

    • asddsaasddsaasddsa

      fin-tv on nyt nordic-tv ja huono se sivu on aina ollu siin mieles on että repivät ihmisiltä rahaa ohjelmista mitä eivät oo itekkää maksanee "VIP" paskaa meinaa.

    • paska

      homo paska pillupää imekääääää kyrpääääää udhfufhdhgfygcghvgdvfggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg

    • Emolover

      Pelatkaa mapla niin se pelastaa

    • kölöttäjä

      Mistä löytyy nykyää ilmasella suomen tekstityksellä elokuvia? HDfin on tullu taas maksulliseksi...

    • HDFin katselija

      HDfin on aina viikonloppuisin ilmeisesti maksullinen.

    • Anonyymi

      Tuliskoha finn tv backkii..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1143
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    4. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      790
    5. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      789
    6. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      774
    7. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    8. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      750
    9. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    10. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    Aihe