[URL=http://aijaa.com/v.php?i=000217933231.jpg][IMG]http://i9.aijaa.com/b/00021/7933231.jpg[/IMG][/URL]
Kivaa pääsiäistä (kuva)
26
78
Vastaukset
- Hekotius_
Linkki kuvaan uusiksi:
[URL]http://aijaa.com/v.php?i=000217933231.jpg[/URL]- ei pirttiviljelylle
Edellinen taas kirjoitti:
Miksi nöffi vetää vaikka on jo ihan puhki?
Miksi toinen koira ei ole myöskin vetämässä?
Miksi et ohjasta nöffi-parkaa, ainoastaan kaulasta kuristat?
En kyllä pidä näkemästäni, ei mene edes vitsistä. Säälittävää;(( Edellinen taas kirjoitti:
Pääsiäisajelu! Hyvää pääsiäisen jatkoa sinne päin.
- Hekotius_
ei pirttiviljelylle kirjoitti:
Miksi nöffi vetää vaikka on jo ihan puhki?
Miksi toinen koira ei ole myöskin vetämässä?
Miksi et ohjasta nöffi-parkaa, ainoastaan kaulasta kuristat?
En kyllä pidä näkemästäni, ei mene edes vitsistä. Säälittävää;((Kyselyikäkö vaivaa?
Yksikään johtopäätöksesi ei ole oikea, mutta mukavaa pääsiäistä kuitenkin sinullekin. :) - samat kärryt
Edellinen taas kirjoitti:
Samanlaista kuvaa olet aiemminkin palstalle laittanut, tosin kersoja tais olla vähemmän ja sinäkin hoikempi.
- sääli nöffille
Edellinen taas kirjoitti:
Muistathan toki, että kaikki eivät pidä eläinrääkkäyksestä.
Nöffi ei ole vetokoira, ellet sattunut tietämään.
Ehkä tuo teistä on hauskaa, mutta oletko kysynyt koirilta.
Aikaisemmin tekeydyit ainakin eläinten ystäväksi, oletko muuttanut mieltäsi , näköjään , valitettavasti.
Googleen vaan ´vetokoirat´niin löydät oikeita vetokoiria teidän leikkeihin. - Hekotius_
sääli nöffille kirjoitti:
Muistathan toki, että kaikki eivät pidä eläinrääkkäyksestä.
Nöffi ei ole vetokoira, ellet sattunut tietämään.
Ehkä tuo teistä on hauskaa, mutta oletko kysynyt koirilta.
Aikaisemmin tekeydyit ainakin eläinten ystäväksi, oletko muuttanut mieltäsi , näköjään , valitettavasti.
Googleen vaan ´vetokoirat´niin löydät oikeita vetokoiria teidän leikkeihin.Suosittelen tutustumaan tähän(kin) aiheeseen ennen kuin alat muita neuvomaan.
http://www.newfoundland.fi/files/alkupera.pdf - majo-rica
Edellinen taas kirjoitti:
mukava pääsiäisajelu;-)
kätevän kärryn olette tehnyt. nuilla isoilla pyörillä ei varmaan paino tunnu juurikaan tuon kokoiselle koiralle. oikein mukavaa pääsiäistä koko porukalle ;-) Edellinen taas kirjoitti:
Muuten olisi ollut kiva kuva,mutta minua häiritsi,kun koira ei vetänyt valjaissa.Ainakin näytti pannassa olevan...
Hyvää pääsiäistä! Ehkä seuraavan kerran valjaissa ;)- Valjaat ? ?
molossi kirjoitti:
Muuten olisi ollut kiva kuva,mutta minua häiritsi,kun koira ei vetänyt valjaissa.Ainakin näytti pannassa olevan...
Hyvää pääsiäistä! Ehkä seuraavan kerran valjaissa ;)Kyllä sillä on valjaat. Ei vaan näy kun on paksu turkki. Valjaisiinhan nuo aisat on kiinnitetty ? Vai mihin ne muuten olis kiinnitetty ? Jospa Hekotius tulis vastaamaan.
- eläinrääkkäys
molossi kirjoitti:
Muuten olisi ollut kiva kuva,mutta minua häiritsi,kun koira ei vetänyt valjaissa.Ainakin näytti pannassa olevan...
Hyvää pääsiäistä! Ehkä seuraavan kerran valjaissa ;)Sama minulla pisti silmään. Pelkkä panta, sekin kiristävää mallia ;((.
Ei vaikuta kovin eläinrakkaalta touhulta;(( - Valjaat ? ?
eläinrääkkäys kirjoitti:
Sama minulla pisti silmään. Pelkkä panta, sekin kiristävää mallia ;((.
Ei vaikuta kovin eläinrakkaalta touhulta;((Vastaappas sinäkin että mihin nuo aisat on kiinnitetty jos ei ole valjaita ?
Onko ne kiinnitetty siihen kaulapantaan ? Ja näet kuvasta että panta on kiristävä ? On teillä eräillä jutut ! Valjaat ? ? kirjoitti:
Kyllä sillä on valjaat. Ei vaan näy kun on paksu turkki. Valjaisiinhan nuo aisat on kiinnitetty ? Vai mihin ne muuten olis kiinnitetty ? Jospa Hekotius tulis vastaamaan.
Voihan ne valjaat toki aisoihin olla kiinnitetty,mutta silti pannassa ohjain,johon siis ohjaimen kautta kohdistuu veto.
On niitä sellaisia ennenkin nähty.
Mutta kuten sanoin, "ainakin pannassa näytti olevan..."
Toki Hekotius voi asian oikaista,ja jos koira vetää ihan asianmukaisesti(kuin ylipäätäänkin myös),niin hommahan on silloin ihan ok :)
Hieno kuva:)) Oliko reissulla nopeusmittari mukana?
Ihanaa pääsiäistä sinne teidän poppoolle!- Hekotius_
Kiitos, Uma. Mittari ei sattunut mukaan, mutta nopeutta oli arvion mukaan nöffimäiset 5 - 7 km / h. :D
- 10+11
Hekotius_ kirjoitti:
Kiitos, Uma. Mittari ei sattunut mukaan, mutta nopeutta oli arvion mukaan nöffimäiset 5 - 7 km / h. :D
Ahaa! Sinulla olikin pääsiäis tervehdys vain Umalle.Olisit voinut lähettää sen sähkö postilla.
Ite en tuosta kuvasta pitänyt...
Mutta hauskaa pääsiäisenjatkoa.....- miltä se tuntuu
??
Miten kuvittelet jonkun kirjottajan olevan munan puutteessa? Millaiset oireet siitä tulee, kerro lisää, kerro, sulla on näköjään kokemusta, kerro, kerrol
Onks se jotain kauheeta, hirveetä, kerro. miltä se tuntuu kirjoitti:
??
Miten kuvittelet jonkun kirjottajan olevan munan puutteessa? Millaiset oireet siitä tulee, kerro lisää, kerro, sulla on näköjään kokemusta, kerro, kerrol
Onks se jotain kauheeta, hirveetä, kerro.Mitähän taas sekoilet...kyllä nyt näyttää että se on joku muu joka jotain kuvittelee...
- anne-kaarin
Sikra kirjoitti:
Mitähän taas sekoilet...kyllä nyt näyttää että se on joku muu joka jotain kuvittelee...
Tuosta välistä on jälleen yp poistanut niitä puskis-papukaija-sakulin kirjoituksia. Hänellä oli kovasti maalaamattomien munien puute ja siksi sekoili siinä. Mutta, onneksi yp on tänäänkin ollut erittäin valppaana hänen kirjoitustensa suhteen, vaikka puskiksena olikin.
Ehkäpä hän ei tänäänkään päässyt omalta koneeltaan kirjautumaan palstalle.
Moneskohan kerta jo tämän vuoden puolella, nythän on vasta huhtikuu:((
Pitäisiköhän sääliä edes, ei taida. anne-kaarin kirjoitti:
Tuosta välistä on jälleen yp poistanut niitä puskis-papukaija-sakulin kirjoituksia. Hänellä oli kovasti maalaamattomien munien puute ja siksi sekoili siinä. Mutta, onneksi yp on tänäänkin ollut erittäin valppaana hänen kirjoitustensa suhteen, vaikka puskiksena olikin.
Ehkäpä hän ei tänäänkään päässyt omalta koneeltaan kirjautumaan palstalle.
Moneskohan kerta jo tämän vuoden puolella, nythän on vasta huhtikuu:((
Pitäisiköhän sääliä edes, ei taida.Ahaa...no sitte taitaa tuo viesti olla väärässä osoitteessa...
Ai että sellanen tapaus taas kerran...no toivotaan että on löytänyt maalaamattomia...munia...
- Hekotius_
Selvennykseksi: Kuva on otettu about minuutti startin jälkeen, joten koira ei todellakaan ole väsynyt vaan kieli roikkuu ulkona vain ja ainoastaan siksi, että kyseessä on nöffi (joka läähättää aina, paitsi parinkymmenen asteen pakkasessa).
Oma koirani haukkuu ennen lähtöä innostuksesta, joten kyseessä ei ole pakottaminen vaan yhteinen hauskanpito.
Btw, miksi esim. metsästyskoirille saa tulla kuuma ja väsymys työssään, mutta minun koiralleni ei sen suorittaessa työtä, jota varten se on alunalkaenkin jalostettu?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231215
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87777
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20749- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511