I AM COMING, PART LVII(57)- April 20-22, 2011: URGENT MESSAGE FROM THE LORD JESUS,Dictated to Susan Davis and Sabrina
http://www.ghanaword.com/Prophetic-Warnings/i-am-coming-part-lvii57-april-20-22-2011-urgent-message-from-the-lord-jesusdictated-to-susan-davis-and-sabrina.html
MY light, MY bride, will soon be taken away from this world.
9
178
Vastaukset 9
- Huhhhahei
Ghana, tuo profetoinnin maailmakeskus. Suomiprofeetat töpinäksi nyt!
- Westsider
Mitä näiden profetioiden aikamääriin tulee, niin olen huomannut, että,
minäkin olen niistä samaa mieltä Huhhahhein kanssa. - Vaan..
..missä viipyy nigerialaiskirjeet profetioineen, samanlaiset kuin nuo erityisen luotettavaksi havaitut sähköpostissa saapuneet tiedotteet jossa pyydetään avustusta -vain ihan pientä- että miljoonat dollarit voitaisiin siirtää turvaan ulkomaille sen turvin.
Eikö väkevät ajanmerkit ole vielä nähtävissä nigerialaisten parissa jolloin tulisi toimia hyvin nopeasti myöskin oikeiden uskovaisten ja kärsivien sisarten/veljien siirtämisessä pois pahuuden pesästä turvallisiin maihin, ja luonnollisesti siihenkin tarvittaisiin avustuksia maailman kaikilta kristityiltä jos vain suinkin herra on heidän sydämeensä antanut halun lahjoittaa vaikkapa vain ja ainoastaan 100$ henkilöä kohti. Pienihän se summa on, mutta jos vaikkapa miljoonakin veljeä osallistuisi, niin saisihan sillä saarnaajille maksettua näennäistä palkkaa. - asdfasdfasdfe_Oikea
"Ghana, tuo profetoinnin maailmakeskus. Suomiprofeetat töpinäksi nyt! "
Hahhaa 1
- Heliotrooppi2011
Paitsi, että tuon sivun profetioissa ei ole aikamääriä. Lisäksi ei ole mitään syytä halveksia Ghanaakaan. Lukekaa itse nuo profetiat. Tuhtia tavaraa.
- 135rt4gtf
Tuhtia kyllä, jos tylsiä, hatusta vetaistuja ja itseään toistavia jeesustuleejustnytheti-jankutuksia nyt joku voi tuhtina pitää. Melko harva voi, ainakaan nauramatta tai itkemättä.
- Ghana.
Vieläkä pitää ehtiä siten,että ei kerkiä kohta enää? Vai heittivätkö Susan Davis ja Sabrina taas kerran vain pelkkää läppää taas ehkä pienessä pilvessä?
- Kuulkaa Herraa
Itse asiassa näitä Jumalan viestejä nykyään julkaistaa tällä uudella nettisivustolla:
http://www.yhwh-glory-end-time-ministry.com/index.php?p=1_5_2012
Ja tässä on eräs toinen Jumalan valitsema todistaja, joka välittää Herran viestejä:
http://www.youtube.com/user/777aej - *¤*
Eivätköhän ne edelleenkin ole paremminkin vitsejä kuin viestejä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681026
- 60832
- 86800
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72737- 46663
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko77606- 62599
Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅46569- 28565
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35565