Oulun Autopörssi Oy

bdbx

onko kukaan ostanut auto Oulun Autopörssi Oy tä? kuinka luotettava autokauppa tuo on?

21

3300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ostaja.

Jos aikoo ostaa autoliikkeen, kannattaa luotettavuutta lähteä selvittelemään kaupparekisterin, protestilistojen, verotustietojen ja muitten autoalan ammattilisilta kyselemällä. Taloustiedot ja mahdolliset verorästit löytyy jopa netistä. Tosin itse harkitsisin oman liikkeen perustamista, koska liikkeellä ei ole minkään automerkin edustusta. Tietysti vanhan firman, tässä tapauksessa liike on toiminut vuodesta 1986, saa mukana jonkunlaisen vakioasiakaskunnan ja tunnetun liikepaikan.
      Onnea yrittäjän uralle!

• jdxk

onko kukaan ostanut autoa? Oulun Autopörssi Oy tä. kuinka luotettavat autokaupat sielä syntyy. yksi (a) on jäänyt pois ensinmäisestä kirjoituksesta. kyse on auton ostamisesta kyseisestä liikkeestä. eikä autoliikkeen ostamista.

• awegterhjtsjyryj

Eipä taida tuo autoliikkeen luotettavuuden kysely näillä palstoilla tuottaa järkevää vastausta... ei ainakaan luotettavaa vastausta.

• ei hyvä

En suosittele. Itselle jäi paskanmaku suuhun ko. liikkeestä.

• ei myöskään hyvä...

En Suosittele.
      omalta kohdalta takuu muuttuikin perävalotakuuksi 15000 autolle
      luvattiin että he vastaavat tuotteistaan,
      ja kun vikoja ilmeni 6kk päästä ei kustannuksiin lähdetty tulemaan mukaan ollenkaan ja asenne oli tosi tyly.

Eli kusetusta ja tyhjiä lupauksia.

Eli välttäkää tuota paikkaa...

• näitäonnähty

Ihan sama, vaikka KÄYTETTY auto maksaisi puoli miljoonaa sillä EI ole sekunninkaan takuuta, usein itkupilli luettelee viaksi (siis kuvittelemansa "takuun" piikkiin) poikkeuksetta kuluvat osat (jarrupalat, nivelet, iskarit, jopa renkaat...), jotka eivät millään tavoin kuulu VIRHEVASTUUN piiriin. Saatuaan kulukallelta myös selkeän vastauksen, että on ITSE velvollinen OMAN autonsa huollot maksamaan, itkee täällä pää punaisena. Eli tämän kaltaiset kusipäiden perseaukisuuspurkaukset on täysin arvottomia ja mikäli joku näiden perusteella jättää jotain liikettä käyttämättä, niin liike (mikäli uskonnollisia ovat) kiittää jumalaa, että yksi paskiainen on tajunnut jättää heidät rauhaan.

• karppara
        näitäonnähty kirjoitti:

Ihan sama, vaikka KÄYTETTY auto maksaisi puoli miljoonaa sillä EI ole sekunninkaan takuuta, usein itkupilli luettelee viaksi (siis kuvittelemansa "takuun" piikkiin) poikkeuksetta kuluvat osat (jarrupalat, nivelet, iskarit, jopa renkaat...), jotka eivät millään tavoin kuulu VIRHEVASTUUN piiriin. Saatuaan kulukallelta myös selkeän vastauksen, että on ITSE velvollinen OMAN autonsa huollot maksamaan, itkee täällä pää punaisena. Eli tämän kaltaiset kusipäiden perseaukisuuspurkaukset on täysin arvottomia ja mikäli joku näiden perusteella jättää jotain liikettä käyttämättä, niin liike (mikäli uskonnollisia ovat) kiittää jumalaa, että yksi paskiainen on tajunnut jättää heidät rauhaan.

Tasan samaa mieltä,itse olen sitä järkiryhmää etten uuteen hukkaa rahojani,jos ostat 15tonnin käytetyn,ei se ole viel hinaltaan takuu että kaikki on puol vuotta tasan ok...Käytetyn auton osto on AINA riski,ei ne hittolainen sentään ole uusia,sitä paitsi uusissa niitä vikoja vasta esiintyykin,vaik niistä vastaakin myyjäliike..Polkupyörää tarjoaisin tälle kuuden kuukaunen jälkeen itkijälle,pyörimättömillä renkailla,penkki päin persettä ja viel kettinki täynnä reikiä...ja kun vikoja ilmeni 6kk jälkeen..voi hyvä tavaton...Jeebe ...oot ostanu käytetyn auton....

• asiakas5

Itsellä myös todella tympeitä kokemuksia. Menin koeajamaan 10000e SLK avomersua ja heti kysyttiin ostanko auton. Tivattiin omia tarkoitusperiä alusta asti ja koeajolle ei päässyt ellei aikonut ostaa autoa. Yli parikymppisenä mieshenkilönä, kun tivataan lähes kuukausitulot kauppaan asteltaessa, ei jätä kovin positiivista kuvaa. Kyseistä automallia, kun olin etsinyt jo pitemmän aikaa. Huonointa, epäasiallisinta ja törkeintä palvelua mitä olen koskaan autoliikkeessä saanut! Itse tulen jatkossa äänestämään jaloillani ja suosittelen samaa muille! Automyynti ei kyllä tuolla asenteella ainakaan lähde nousuun...

• asiakkaan5 isi6

SLK:ssa aika kova hinta,ottaen huomioon että on vanhaa korimallia.

http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/slk/5961410

Siihen vielä kaupan päälle törkeä käytös,niin eihän tuota pakko ole ostaa kun pikkuisella lisärahalla saa jo uusikorisiakin.

• Mehut pihalle

Vähän neuvoja kiitos 124 300D farmarista tuli öljyt pihalle takaiskareiden putkista.Vaihdoin vähän putkia mitkä menee alustan alla edestä taakse.Nyt kuuluu vähän naksutusta oikealta takapäästä.Olisko hydraulipallot saanut vähän pipiä ilman öljyä ajettaessa.Hydraulipummppu oikuttelle myös letku pomppii moottorin ollessa käynnissä.Jos joku vähän joka tietäisi asiasta niin vähän valottaisi asiasta.

• paaaaaliiiin...

124-koriset Mersut joutavat ensisijaisesti paaliin.

Siinä päivän paras neuvo, jos sellaisen omistaa ja vikoja alkaa ilmenemään.

Miten kysymyksesi muuten liittyy aloituksen autoliikkeeseen?

• Mukaautokauppa

En todellakaan suosittele. Itse ostin auton sieltä pari vuotta sitten ja harmittaa vieläkin kun astuin kyseiseen liikkeeseen. Ei edes väliraha mistä sovittiin niin pitänyt paikkaansa. Loppulaskuun oli tehtailtu kaikenmaailman ns toimituskuluja lisää.

Ja takuusta sen verran että vetokoukunpistoke repsotti puoleksi irti kun autoa katseltiin siinä liikkeen pihalla niin jo siinä vaiheessa tämä ns myyjä sanoi että tuo SINUN pitää laittaa tuosta sitten kuntoon

• mielipite

Heh!
        Kaksi vuotta olet omaa, huonoa ostopäätöstäsi murehtinut?

a)
        Autoa ei yksikään autoliike pakota ostamaan.
        b)
        Autosta ei ole pakko maksaa yhtään enempää, kuin allekirjoitetussa kauppakirjassa lukee. Jos siinä lukee jotain muuta kuin sovittua, ei pidä allekirjoitella eikä ostaa.
        c)
        Käytetyssä autossa ei ole takuuta.
        d)
        Rikkinäistä auto ei ole pakko ostaa. Jos ja kun myyjä on täysin asiallisesti sinulle ennen ostopäätöstäsi kertonut, että vetokoukunpistoke sinun pitää itse korjailla, niin sitten se niin on.

Lopeta jo murehtiminen ja harmissaanolo ja pyri hakemaan elämääsi muuta sisältöä, kuin huonon ostopäätöksesi jälkimainingeissa vellominen. Joudut vielä mielenterveyshoitoon moisesta.

• Kleijnenin

Taitaa itse myyjä tehtailla täällä puolustuskirjoituksia. Sillä teidän palvelulla joutaisitte konkurssiin...

• mielipite_etelleenkin
        Kleijnenin kirjoitti:

Taitaa itse myyjä tehtailla täällä puolustuskirjoituksia. Sillä teidän palvelulla joutaisitte konkurssiin...

No eipä nyt tälläkään kertaa taidakaan olla itse myyjä. Olenpahan vain eräs saman alan toimija, jota hämmästyttää kummastuttaa aasiakkaiden oletukset ja toiveajattelut käytetyn auton olevan kuin uusi ja uuden auton takuilla.
        Pitäähän näihin järjettömyyksiin jonkun asioista tietävänkin kantaa ottaa ja väärinymmärryksiään hieman oikoa, ettei aasiakkaitten keskenään luulottelut iskostuisi totuuksina aasiakkaitten ajatuksiin.

• guuffeli
        mielipite_etelleenkin kirjoitti:

No eipä nyt tälläkään kertaa taidakaan olla itse myyjä. Olenpahan vain eräs saman alan toimija, jota hämmästyttää kummastuttaa aasiakkaiden oletukset ja toiveajattelut käytetyn auton olevan kuin uusi ja uuden auton takuilla.
        Pitäähän näihin järjettömyyksiin jonkun asioista tietävänkin kantaa ottaa ja väärinymmärryksiään hieman oikoa, ettei aasiakkaitten keskenään luulottelut iskostuisi totuuksina aasiakkaitten ajatuksiin.

Enkä ole myyjä minäkään, totean että jos tämän palstan luulottelijoiden harhakuvitelmien mukaan toimittaisiin, joka ainoa liike olisi konkurssissa, siksi onkin hyvä, että edes toisinaan joku oikoo näitä luulottelijoiden "käytetyllä on takuu" yms. muita älyttömyyksiä.

• exasiakas

Ihan huijariliike..piti muuttaa pariksi vuodeksi pudasjärvelle kun oulussa meni maine. sitten palattiin takaisin ouluun "yrittämään"

• Ostanedelleen

Ihan miten pienessä päässäsi haluat, mutta totuus lienee aika toisenlainen. Jos edes himppasen tietäisit asioista, niin ymmärtäisin avautumisesi. Ei en ole liikkeen myyjä enkä omistaja en edes sukulainen, mutta tiedän, että reilu ukko on, valitettavasti kyse on käytettyjen autojen myymisestä joihin useinkin tulee vikoja autojen vanhetessa ja kilometrien lisääntyessä. Ja mitä Pudasjärveen tulee, niin kauppa täällä kävi todella hyvin, mutta Oulu on Oulu. Nykytilanteessa kilpailu on jo liikkeiden määränkin perusteellä erittäin kovaa, joten herää kysymys kannattaako enää liikettä pitää varsinkin, kun rahapussi on jo kunnossa.

• MB-EjaS

Olen ostanut /vaihtanut kyseisestä liikkeestä montakin autoa ja jopa veneenkin, Ensimmäisen kerran jo 20 vuotta sitten... Enkä ole joutunut liikkeeseen pettymään, asiat on menneet niin kuin on sovittu. Mutta kyllähän ostaja ottaa tietoisen riskin ostaessaan saksalaisen auton mersun audin tai volkkarin jne. Eikä yksikään liike ala vaihtaa niihin takuuna ns. "kulutusosia " Sehän olisi loputontie !!!
      Vaikka koirat haukkuu niin karavaani kulkee......

• Anonyymi

Hei! Tj on ollut asillinen olen tehnyt kauppa yli 10v kaiiki on toiminut ok tvnk.

• Anonyymi

Terve! olen ostanut ,vaihtanut monta autoa. palvelu on kiitettävää. kaikki ollut mitä onsovittu. kiitos asikas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2490
    2. 148
      2224
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2152
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1684
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1593
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1516
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      279
      1394
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1379
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1356
    Aihe