Chrysler Voyager ja 300C ovat tilastojen mukaan maailman viallisimmat autot. Ensimmäisessä katsastuksessa hylätään peräti 30 - 40% ko. malleista!!! :O Se on aika saavutus 3-vuotiaalta autolta.
Kovin kauas noista katastrofeista ei jää myöskään Dodgen Nitro. Dodge onkin nykyään susi jo syntyessään (Fiat omistaa). TM:n testissä 30 000 km ajetun Nitron alusta oli kulunut loppuun ja muutakin vikaa oli sielä täällä.
Vertailun vuoksi suosituissa pikkuautoissa lukemat ovat vain 0,5 - 1%.
Kannattaa siis pysyä helvetin kaukana noista jenkkimerkeistä. Jotain käyttökokemuksista kertoo se, että ko. malleja saa käytettynä puoli-ilmaiseksi.
Maailman huonoin laatu: Chrysler
20
386
Vastaukset
- sdfgsdfsdfsdf
"...tilastojen mukaan maailman viallisimmat autot. Ensimmäisessä katsastuksessa hylätään..."
Katsastustilasto ei ole vikatilasto. Se on tilasto siitä miten auto läpäisee katsastuksen, jolle on asetettu tietyt vaatimukset.
Mikäli autossa on/ei ole katsastuskohteiden ulkopuolisia vikoja, niitä ei huomioida laisinkaan tuossa tilastossa.- kertoohan.
nuo kovat hylkäysprossat jostain. Onneksi oma autoni on Volvo S40.
- Vähimmäistaso
Jos ja kun tuon auton hylkäysprosentti ekassa katsastuksessa oli korkeampi kuin samaisen tilaston HUONOIMMAN kymmenvuotiaan, se kertoo kyllä siitä, että jo auton suunnittelussa on menty pahasti metsään.
Yleisesti ottaen katsastuksessa voi hylyn aiheuttaa seikka, jolla ei ole mitään tekemistä auton vikojen kanssa (esim. huonot renkaat) tai autossa voi olla vikoja asioissa, joita katsastuksesa ei tarkisteta (vaikkapa ilmastointi tai pelkääjän penkin säätöjen jumittuminen), mutta kyllä katsastuksessa tsekattavat asiat aika pitkälle kertovat yhteismitallisesti autojen laadusta, ml. huolto-ohjelman oikeellisuus.
- ????
"vikatilasto" on aloittanut "siman" nauttimisen.
- Näin on
Mitäs vitun väliä sillä on koska 300C on todella miehekäs auto, siinä on MUNAA!
- 16+9
Mutta se on sellainen lerppaava muna, sillä ei tee paljon mitään.
- Vaihtoon meni mullak
16+9 kirjoitti:
Mutta se on sellainen lerppaava muna, sillä ei tee paljon mitään.
Se on sellainen muna joka toimii baarissa, mutta pettää pahemman kerran, kun ollaan päästy sänkyyn asti.
- haalea muisto vaan
pientä munaa, juu. Alusta on tehty riisikepeistä esikuvansa Toyotan mukaan.
Oi sitä aikaa kun Jenkkiautot oli rautaa. - Näin on
haalea muisto vaan kirjoitti:
pientä munaa, juu. Alusta on tehty riisikepeistä esikuvansa Toyotan mukaan.
Oi sitä aikaa kun Jenkkiautot oli rautaa.Kateellisten valheita, 300C on äijien auto, todella miehikäs, siitä naisetkin pitää. Ei tarvitse minua uskoa, katsokaa itse: http://www.google.fi/search?hl=fi&q=chrysler 300c&gs_sm=c&gs_upl=3643l5097l0l4l4l0l0l0l0l469l1392l2-1.2.1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&biw=998&bih=581&wrapid=tlif130814483318311&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi
- Viimeinen kerta--
Kyseessä on Chryslerin ohjaukseen liittyvä tyyppivika.
Mulla lähti kilvet leasing-autosta. Oli vähä leasing-firma n-o-l-o-n-a.... - Alfa Julia28
Joo nuo chrysleris on Korealaisia japsien riisikuppien halppiskopioita, myötähäpeää niiden omistajille..
- Pounder
Rakkain autoni oli Chrysler Stratus, vm. 2000. Oikeastaan se oli Dodge, vaikka sitä Chryslerinä Euroopassa myytiinkin. Tähän mennessä minulla on ollut Honda Accord, Toyota Corolla, Opel Vectra, Opel Astra, ja kaksi Peugeot 106:a. Paras ja luotettavin on ollut Stratus, parhaat ajofiilikset, parhaat muistot, Nyt menen hieromaan kauppoja Nitrosta, jos vain koeajo vakuuttaa. Unelmissani siintää 300 C 5.7 Hemi. Sellainen sitten joskus.
Jos voittaisin kotossa, marssisin oitin hakemaan Dodge Challengerin, ja vielä Chargerin kauppakassiksi. En ole ikinä innostunut saksalaisista premium-merkeistä. En ole ikinä ymmärtänyt, miksi autovalinnat aiheuttavat tuollaista negatiivista fanaattisuutta meillä Suomessa. On ihan okei olla fanaattinen merkkifani, mutta onko jokin alemmuuskompleksi taustalla kun niin monet saavat tyydytystä toisten valintojen haukkumisesta. Lankomiehellä on Sebring - mainio peli, ja osoittautunut todella luotettavaksi. - A-Auto
Todella suuret hylkäysprosentit kertovat yleensä aina siitä että autossa on yksi sellainen heikkous joka aiheuttaa hylkäyksen katsastuksessa. Yleensä kyseessä on alustaan tai ohjaukseen liittyvä ongelma jossa joku osa kuluu liian nopeasti aiheuttaen liiallista väljyyttä.
Tällainen vika on tietysti nolo valmistajalle ja ikävä omistajalle. Mutta se ei välttämättä kerro että auton muu laatu tai kestävyys olisi heikko. Parhaassa tapauksessa osat vaihdetaan vähitellen kaikkiin yksilöihin paremmin kestäviin ja ongelma poistuu. Joskus sen kanssa taas pitää elää. Myös esim. Bemareissa on ollut todella nopeaa kulumista joissain pyöräntuennan osissa. Ilmeisesti niitä kuitenkin korjautetaan aktiivisemmin jo ennen katsastusta kun hylkäysprosentit eivät ole niin pahoja.- opkg9058
Eiköhän ne suurinmat hylkäys prosentit koske sitä mersun paska tekniikkaa/alustaa!(300c)-Aito hemi on ihan eri luokkaa myös alustaltaan!
- Ei kestä pesua
opkg9058 kirjoitti:
Eiköhän ne suurinmat hylkäys prosentit koske sitä mersun paska tekniikkaa/alustaa!(300c)-Aito hemi on ihan eri luokkaa myös alustaltaan!
Mites kuluminen, näyttää siltä että jo muutaman vuoden ikäisistä on merkit yms. kuluneet jne...
- opkg9058
Ei kestä pesua kirjoitti:
Mites kuluminen, näyttää siltä että jo muutaman vuoden ikäisistä on merkit yms. kuluneet jne...
Vai merkit kuluneet?-On sulla jutut!
- jenkki on laatua
Pitänee kaunistaa tilastoa ja tuoda esille hyvä laatu, Nitron ensikatsastus, heittämällä läpi, siis ei mitään huomautettavaa kuten arvata saattaa.
Mitään ennakkotarkistuksia ei tehty, suoraan liikenteestä.
Näin kunnon autolla mennään.
En ymmärrä mistä nuo hylkäykset johtuu.- luottoauto
Kyllä tehdas teki viimeisinä vuosina sutta ennen Fiatille siirtymistä. Edellä mainitut olivat katsastustilastojen hännillä oikein joukolla, kun etuakseliston osat olivat luvattoman heikkoja. Löysää oli havaittu jo hyvin vähillä kilometreillä. Tämä samainen ongelma kosketti myös Jeepiä, missä oli myös heikot etuakseliston osat, vaikka sen pitäisi olla jykevämpi cittari. Tästä laajemmin Jeepin palstalla.
Autoon kuitenkin saa myös laatuosia toisen maahantuojan kautta. Ne kestää koko auton iän. Sillähän pääsee jo lähelle tojokestävyyttä , sillä etuakselistoon ei ole vaihdettu osia, ei myöskään ohjauslaitteisiin ja kilometrejä on kertynyt 14 vuoteen kohtuulliset 360.000. - jenkki on laatua
luottoauto kirjoitti:
Kyllä tehdas teki viimeisinä vuosina sutta ennen Fiatille siirtymistä. Edellä mainitut olivat katsastustilastojen hännillä oikein joukolla, kun etuakseliston osat olivat luvattoman heikkoja. Löysää oli havaittu jo hyvin vähillä kilometreillä. Tämä samainen ongelma kosketti myös Jeepiä, missä oli myös heikot etuakseliston osat, vaikka sen pitäisi olla jykevämpi cittari. Tästä laajemmin Jeepin palstalla.
Autoon kuitenkin saa myös laatuosia toisen maahantuojan kautta. Ne kestää koko auton iän. Sillähän pääsee jo lähelle tojokestävyyttä , sillä etuakselistoon ei ole vaihdettu osia, ei myöskään ohjauslaitteisiin ja kilometrejä on kertynyt 14 vuoteen kohtuulliset 360.000.Kas kun oletkin uuno, nimenomaan niveliin kuuluu pieni välys joka suinkaan ei haittaa yhtään mitään, sinäkään viitun vatipää et sitä tiedä.
Nuo tojon räpsyt saisi työntää kaikki suohon, turvattomia sardiinirasioita.
- ^^^^^^^^^^^^^^
Chrysler 300C on mersun kanssa yhteistyössä valmistettu auto, jossa on hyvin paljon samoja osia ja osakokonaisuuksia mersun kanssa.
Euroopan mallit valmistetaan Itävallassa, ei Amerikassa.
Lähes kaikki alustan osat on samoja kuin mersun e-sarjassa, joten ei ole mikään ihme, että tulee hylkäyksiä katsastuksessa.
Onhan 300C noilta osin mersu "laatua".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854578
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173572Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102784En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392113Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1101316