Nuoruuteni tein töitä, sain oman asunto-osakkeen helsingistä. 10-12 tuhannen markan bruttokuukausi tuloilla sinnittelin...ja menestyin.
Sitten tuli petollinen avovaimo ja hänen kanssaan tein 2 lasta. Muijapa huorasi ja vei lapset mennessään.Löysi uuden miehen, ja minä nuhteeton ja päihteetön...sain tosi paskan kohtalon..
Tuossa vaiheessa minä, köyhän perheen kasvatti joka omillaan saanu osakkeen, sittemmin perheen vuoksi myynyt osakkeen, jäin siis yksin.
Enää ei oel toivoa että saisin asunto-osaketta. Elatusmaksuja maksan ja vuorkalla asun. Ennen tein ahkeraan ylitöitä ja osakettani lyhensin.
Ja sen ajattelin että jso lapset teen, ni en eroa, olsi tärkeää elää lasten kaa aina. Sekin vietiin multa.
EN ENNEN 30-vuotispäivääni olltu asioinut sossussa. Nyt sitten käytän sossua lähes koko ajan, annan suurimman osan vuotta yhteiskunnan maksaa elatusmaksuni, kikkkailen ja katkerana välttelen töitä.
Toisaalta,työttömänä oleminen on kivaa. Ehkä 10 vuoden kuluttua kun elatusmaksuvapaus kahdesta lapsesta loppuu, saan ostettua osakkeen,ja ennen kuolemaani maksettua sen....
Noh, kuka tohon uskoo ??
Niin, tää on mun käännekohta elämässäni, noin kuutisen vuotta sitten.
Voi olla järkyttäviä mielenkääntyviä juttuja ihmisillä, ja heistä tulee ikikatkeria.
Mutta vittu, sinäkin työssäkäyvä maksat mun elämisen nyt, ja sekös mua haittaa ???
Nostakaa tukia lisää ni mä saan leipää,valvoa yöt ja nukkua päivät...jos töihin pakotetaan, ni tapan itseni. Onneksi ei pakoteta, ja otan vaikka psykiatriseen poliklinikkana yhteyttä jos meinataan pakottaa.
Näin jokin asia muuttaa elämää......
mun käännekohta
RumaHävinnytMies
2
180
Vastaukset
- Ei muuta kuin eteenp
Mulla samantyyppinen kohtalo, mutta minä siitä vaan innostuin taistelemaan itselleni hyvän elämän takaisin!
Niin rakasta ihmistä ei tule, jonka antaisin tuhota MINUN elämäni. Ja nyt on exä niin kateellinen minun menestyksestäni, että oikein naurattaa! - jk
vai ninnkävi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde283151Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän352874- 1502358
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542299Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti261970Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3961778Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1101723- 3231630
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151492- 1351489