Älkää hyvät ihmiset syökö tuollaista kolesterolilääkettä. Mulla sitä määrättiin ldr:n nostoon ja triglyn laskuun, mutta siitä saakka , kun kuurin aloitin, elämänlaatu on ollut tipotiessään. Vessassa saa ravata neljästi päivässä, koska aine aiheuttaa jatkuvaa ripulia, eikä sitä voisikaan käyttää, jos olisi töitä. Nyt alkaa jo peräaukkokin olla verillä jatkuvasta pyyhkimisestä ja kipakat kirvelyt ovat vessakäyntien seurauksena. Samana päivänä ei esim. voi syödä omenaa, kun on ottanut lääkkeen, koska se turvottaa ja aiheuttaa sellaiset ilmavaivat, ettei vyöstä löydy enää tarpeeksi reikiä. Myös lihaskipuja on. Nyt on oikea jalkapöytä kipeä ja paksu eikä voi koiven päälle edes astua eikä liikkua. Jo viikon on vaivannut. Jos menee lekuriin, ne antaa vaan tulehduskipulääkettä ja käskee olla paikallaan.
Lipanthyl Penta 145mg.
elämä pilalla
1
4947
Vastaukset
- ei kivaa
Se on muuten outoa, että tuo jalka kipeytyi yön aikana nukkuessa. Illalla siinä ei tuntunut olevan vielä mitään vikaa. On kuitenkin tiedossa, että ainakin statiinit aiheuttavat lihaskipuja ja jopa lihasvaurioita ym. kramppeja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?931851- 851292
- 1101143
- 761027
- 113961
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693