Onko kokemuksia plastiikkakirurgiasta Kuopiossa? Paikat, joissa toimenpiteitä tehdään, ovat ilmeisesti Terveystalo, Mehiläinen ja Lasaretti... Onko tarkempaa tietoa/kokemuksia henkilöistä, jotka kyseisissä paikoissa tekevät toimenpiteitä? Mehiläisessä työskentelevistä haluaisin kuulla ainakin Maj-Len Korvenojasta, Riitta Martikaisesta ja Jussi Valtosesta, erityisesti luomenpoistoon tai yläluomen leikkaukseen liittyvistä kokemuksista. Lasaretissa on Stephan Dietz, josta oon kyllä kuullut jo jonkun verran huonoakin palautetta, lisäksi Paula Mustonen, Juha Piironen sekä Maj-Len sielläkin... Terveystalosta en tiedä. Kaikki tieto ois tosi arvokasta! Oon suunnitellut varaavani konsultaatioajan pikimmiten... Joten mitä äkimmin saan tietoa sen parempi. Kiitos paljon niille jotka vastaa! :)
Kuopion plastiikkakirurgia?
4
5874
Vastaukset
- Myös avun tarpeessa
Kuopion Lasaretissa tekee plastiikkakirurgisia luomijuttuja mm. Sarianna Joukainen, paikallislehdessä oli ilmoitus. Koska Joensuun ITE on yhdistynyt Lasaretin kanssa uskoisin että sieltä saa asianmukaista hoitoa.
- apua äkkiä...
niin soitinkin jo tuonne ja kyselin... harmi vaan kun siellä (lasaretissa) tai mehiläisessäkään ei ole käytössä radiotaajuusveistä, vaan leikkaamalla tehdään... olen lukenut täältä että tuo radiotaajuus ois parempi ainakin parantumista aatellen, eikä ois varaa pitkiin paranemisaikoihin... :/ voikohan noita mun suunnittelemia toimenpiteitä (luomenpoisto ja yläluomen korjaus) edes tehdä näin kesäää vasten, kun oon lukenu ettei kesällä kannattas ettei auringonvalo vaikuta... Lisäks kyllä haluisin myös alakasvoihin kohotusta, kun on vähän kaksoisleukaa (toisellapuolella semmonen raja näkyy ainakin välillä...) Mitähän hyviä paikkoja ois melko lähellä kuopiota (mieluiten) jossa on tuo radiotaajuus käytössä ja muutenkin ois hyvä ja edullinen paikka??? pliis vastatkaa, haluun äkkiä leikkaukseen... esim. jos jyväskylästä ois tietoo... mut muistakin kaupungeista toki mielellään kuulen :)
- Tarkkaavainen__
Entä Tatu Tarkka? Leikkaa Kuopiossa Mehiläisessä. Hänestä löytyy joitakin artikkeleja esim. googlaamalla. On saanut aika paljon kehuja, mutta itsellä ei ole henkilökohtaista kokemusta.
- Nyt on hyvä
Minä olen korjauttanut muitten lääkäreitten epäonnistumisia Tatu Tarkalla ja ollut todella tyytyväinen. Rahaa vain on palanut, kun sama toimenpide tehdään kahteen kertaan. Tarkka ottaa vastaan Kuopion Mehiläisessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971918- 881350
- 1101143
- 761047
- 1191020
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47801
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33703