Hammaslaminaatit?

Avun Tarpeessa!

Eli, minulla olisi tuommoinen kauhean näköinen väli tuossa etuhampaiden välissä ja haluaisin päästä siitä eroon.

Olen kuullut että hammaslaminaatit olisi paras ratkaisu sillä jos nämä raudoilla koitettaisiin vääntää yhteen niin ne palaisivat kuitenkin ennalleen.

Joten. Kuinka paljon hammaslaminaattien (2?) laitto maksaa? Minkälainen toimenpide luvassa? Onko mitään rajoitusta esim että rako olisi liian iso peitettäväksi laminaateilla? Tuleeko se alle 18 vuotiaalle halvemmaksi?

Olisi todella kiva jos joku vastaisi kaikkiin yllä mainittuihin kysymyksiin. Kiitos!

1

176

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • the_road

Laminaateilla on se rajoitus, että kovin leveää rakoa ei kannata korjata niillä. Lopputuloksena kaksi liian leveää hammasta ja se ei ole kovin kaunista sekään.

Laminaatit maksavat halvimmillaan n. 350€ kpl, mutta voi ne maksaa vaikka 500-600€/kpl kannattaa kysellä hintoja eri paikoista. Ei ole mitään eroa onko yli, vai alle 18 vuotias, koska esteettistä hoitoa ei kuitenkaan korvaa kukaan.

Laminaatit vaativat oman hampaan hiomista, eli se on peruuttamaton ratkaisu. Jos jostain löydät hammaslääkärin, joka tekee lumineers menetelmällä, niin silloin hiontaa tarvitaan huomattavasti vähemmän toisinaan ei ollenkaan. Hinta on suunnilleen sama molemmilla menetelmillä.

Pari-kolme käyntiä tuo vaatii, eli ensimmäisellä kerralla mm. päätetään väri, ja muoto, hiotaan hampaat otetaan muotit ja tehdään väliaikaiset laminaatit. Seuraavalla kerralla sitten sovitus ja kiinnitys hampaan pintaan. Näin lyhyesti selitettynä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      102
      1717
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1541
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      140
      1454
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1420
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      78
      1351
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      118
      1205
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      274
      1111
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1011
    9. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      982
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      975
    Aihe