Eli, minulla olisi tuommoinen kauhean näköinen väli tuossa etuhampaiden välissä ja haluaisin päästä siitä eroon.
Olen kuullut että hammaslaminaatit olisi paras ratkaisu sillä jos nämä raudoilla koitettaisiin vääntää yhteen niin ne palaisivat kuitenkin ennalleen.
Joten. Kuinka paljon hammaslaminaattien (2?) laitto maksaa? Minkälainen toimenpide luvassa? Onko mitään rajoitusta esim että rako olisi liian iso peitettäväksi laminaateilla? Tuleeko se alle 18 vuotiaalle halvemmaksi?
Olisi todella kiva jos joku vastaisi kaikkiin yllä mainittuihin kysymyksiin. Kiitos!
Hammaslaminaatit?
1
176
Vastaukset
- the_road
Laminaateilla on se rajoitus, että kovin leveää rakoa ei kannata korjata niillä. Lopputuloksena kaksi liian leveää hammasta ja se ei ole kovin kaunista sekään.
Laminaatit maksavat halvimmillaan n. 350€ kpl, mutta voi ne maksaa vaikka 500-600€/kpl kannattaa kysellä hintoja eri paikoista. Ei ole mitään eroa onko yli, vai alle 18 vuotias, koska esteettistä hoitoa ei kuitenkaan korvaa kukaan.
Laminaatit vaativat oman hampaan hiomista, eli se on peruuttamaton ratkaisu. Jos jostain löydät hammaslääkärin, joka tekee lumineers menetelmällä, niin silloin hiontaa tarvitaan huomattavasti vähemmän toisinaan ei ollenkaan. Hinta on suunnilleen sama molemmilla menetelmillä.
Pari-kolme käyntiä tuo vaatii, eli ensimmäisellä kerralla mm. päätetään väri, ja muoto, hiotaan hampaat otetaan muotit ja tehdään väliaikaiset laminaatit. Seuraavalla kerralla sitten sovitus ja kiinnitys hampaan pintaan. Näin lyhyesti selitettynä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021717
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151541- 1401454
- 981420
- 781351
- 1181205
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741111- 691011
- 38982
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18975