Uskovaisilla, lähinnä helluntailaisilla ja vapaakirkollisilla, on tapana joka kevät järjestää Suomessa Jeesus-marssi vappuna. Jeesus-marssi on Amerikasta lähtenyt maailmanlaajuinen perinne.
Viime vuosina Jeesus-marssi on kerännyt noin 5000 marssijaa. Samaan aikaan, toisaalla: Helsingin sosialidemokraattien ja muiden kommunistien vappumarssit ovat keränneet parhaimmillaan 500 marssijaa.
http://www.jeesusmarssi.net/2011/index.php
Jeesus-marssin päämäärä on maaginen. Marssin alunperin keksineet Amerikan helluntailaiset sanovat, että marssin tarkoituksena on "vallata kaupunkien maa-aluetta pois Saatanalta ja siirtää se Jumalan haltuun".
Jeesus-marssi on siis taianomainen rituaali, jolla karkoitetaan Saatana kaupungista. Ilmeisesti rituaali ei tehoa kovinkaan hyvin, koska sen ansiosta pahuus ei ole vähentynyt.
http://www.kristitynfoorumi.fi/jeesusmarssi.htm
JEESUS-marssi - vallataan maata SAATANALTA!
31
373
Vastaukset
- Näin ei näin
"Marssin tarkoituksena on "vallata kaupunkien maa-aluetta pois Saatanalta ja siirtää se Jumalan haltuun"."
Ei maa-alueita tarvitse vallata, riittää kun avaa sieluja.* Niinpä, eikä voisikaan, eikä sillä ole mitään merkitystä, maa on Jumalan, ja me olemme sen asukkaat. Vaikkakin " maailma" on Saatanan hallussa, Kristus kyllä voitti myös maailman, " Sillä Jumala oli Kristuksessa, ja sovitti maailman itsensä kanssa."
* Mutta kaikki ei ole vielä kohdallaan, periaatteellinen voitto on Jumalan Kristusessa, mutta käytännön tasolla se ei vielä ole, sillä tätä maailmaa hallitsee antikristillinen voima ja henki. Vasta kun Jumalan Poika Jeesus vapauttaa myös lunastamasa maapallonkin sen Jumalan langettamasta kirouksesta Aadamin synnin tähden, Jumalan lasten vapauteen. Synnytystuskien alku on jo alkanut, sen näkee jokainen joka haluaa nähdä, eikä piiloudu, sanonnan taakse, " Niin on aina ollut, eikä Jeesusta ole näkynyt?"
Yhden kerran Hän tulee, tulee aivan varmasti, yhtä varmasti, kuin Hän syntyi seimeen Betlehemissä, niin takuu varmasti Hän tempaa tulonsa ensitöikseen seurakuntansa turvaan tulevasta vihasta.
* Että tuollaiset " maan" valtaamiset Saatanalta on täyttä utopiaa, eikä sillä ole mitään Raamatullsita perustaa.- Anonyymi
Mohikaani_27 kirjoitti:
* Niinpä, eikä voisikaan, eikä sillä ole mitään merkitystä, maa on Jumalan, ja me olemme sen asukkaat. Vaikkakin " maailma" on Saatanan hallussa, Kristus kyllä voitti myös maailman, " Sillä Jumala oli Kristuksessa, ja sovitti maailman itsensä kanssa."
* Mutta kaikki ei ole vielä kohdallaan, periaatteellinen voitto on Jumalan Kristusessa, mutta käytännön tasolla se ei vielä ole, sillä tätä maailmaa hallitsee antikristillinen voima ja henki. Vasta kun Jumalan Poika Jeesus vapauttaa myös lunastamasa maapallonkin sen Jumalan langettamasta kirouksesta Aadamin synnin tähden, Jumalan lasten vapauteen. Synnytystuskien alku on jo alkanut, sen näkee jokainen joka haluaa nähdä, eikä piiloudu, sanonnan taakse, " Niin on aina ollut, eikä Jeesusta ole näkynyt?"
Yhden kerran Hän tulee, tulee aivan varmasti, yhtä varmasti, kuin Hän syntyi seimeen Betlehemissä, niin takuu varmasti Hän tempaa tulonsa ensitöikseen seurakuntansa turvaan tulevasta vihasta.
* Että tuollaiset " maan" valtaamiset Saatanalta on täyttä utopiaa, eikä sillä ole mitään Raamatullsita perustaa.Ääni haudan takaa. Mohikaani saarnaa väkevästi vielä kuoltuaankin.
- DoctorT
Humpuukia, tyypillistä jenkkilästä tullutta harhaoppihapatusta. Saatana on kuitenkin yhdensortin herra, ettei marssimalla vallata mitään. Niinhän nämä hengellisesti harhaanmenneet sanovat tanssilla valloittavans saatanan ryöstämän tanssin takaisin!!!
Erinomaista harhaoppia!
Missä Jeesuksen Kristuksen julistaminen ja koroittaminen? Ei missöön, vaan saatana saa suuremman roolin! Pimeyttä, jos mikä ja kansaa viedään.- hellarimagiaa
Helluntailaista magiaa, kuten aloituksessa myönnetäänkin.
Toivottavasti kristityt boikotoivat näitä saa'tanamarsseja, eivätkä enempää jatkaisi yhteistyötä tämän okkulttisen uskonlahkon kanssa.
- KKKKKKKK
Jeesus on jo voittanut paholaisen. Uskovien tarvitsee vain julistaa aitoa ristin evankeliumia, sanoin ja teoin. Ja olla Jumalalle kuuliaisia, nöyriä.
- Anonyymi
Jeesusmarssilla julistetaan Jeesuksen voittoa ja kiitetään Häntä.
- Ei hyvä!
Ei nuo marssit mitään todista. Olihan aikanaan helluntailaisilla pyörämarssi utsjoelta Helsinkiin ja muihin etelän kaupunkeihin. Ei ole kuulunut, että yhtään metriä asfalttia olisi tullut uskoon ja liittynyt helluntaiseurakuntiin tai muihinkaan seurakuntiin. En minä usko noihin marssiehin! Niillä ei todisteta mitään.
- Miks' ei hyväkin?
Yhden kerran 80-luvulla olen osallistunut kyseiseen Jeesus-marssiin. Olin silloin vielä vasta-alkaja uskossani. Sen vaan muistan, että monen ihmisen silmissä näin kyyneleitä marssimme aikana. Ehkä Jeesus- nimi kuitenkin joitakin puhutteli? Emmehän aina tiedä, tämäkö onnistuu vai tuoko. Pidetään Jeesus elämämme keskipisteenä. Pääasia on,että sieluja pelastuisi Jumalan valtakuntaan. Se on sitä "maanvaltaamista",että ihmisiä tulisi sieltä pimeyden valtakunnasta Jumalan Pojan valtakuntaan.
- vasen, oikee...
Miks' ei hyväkin? kirjoitti:
Yhden kerran 80-luvulla olen osallistunut kyseiseen Jeesus-marssiin. Olin silloin vielä vasta-alkaja uskossani. Sen vaan muistan, että monen ihmisen silmissä näin kyyneleitä marssimme aikana. Ehkä Jeesus- nimi kuitenkin joitakin puhutteli? Emmehän aina tiedä, tämäkö onnistuu vai tuoko. Pidetään Jeesus elämämme keskipisteenä. Pääasia on,että sieluja pelastuisi Jumalan valtakuntaan. Se on sitä "maanvaltaamista",että ihmisiä tulisi sieltä pimeyden valtakunnasta Jumalan Pojan valtakuntaan.
Kyllä kai tommonen vouhotus itkemään pistää...
- muistikuva 80-luvult
vasen, oikee... kirjoitti:
Kyllä kai tommonen vouhotus itkemään pistää...
Minä olin kerran katsomassa tuota marssia. Minua ja meitä säälitti nuo raukat jotka olivat ajautuneet niin kauas oikeasta uskosta. Muutama vanhempi rouva siunaili että nuo ovat niitä tuhoon tuomittuja sieluja jotka ovat ottaneet vastaan merentakaista oppia.
En silloin ymmärtänyt mistä porukasta oli kyse. Nyt ymmärrän. - Anonyymi
muistikuva 80-luvult kirjoitti:
Minä olin kerran katsomassa tuota marssia. Minua ja meitä säälitti nuo raukat jotka olivat ajautuneet niin kauas oikeasta uskosta. Muutama vanhempi rouva siunaili että nuo ovat niitä tuhoon tuomittuja sieluja jotka ovat ottaneet vastaan merentakaista oppia.
En silloin ymmärtänyt mistä porukasta oli kyse. Nyt ymmärrän.Ei ole merta Israelin ja Suomen välillä.
Evankeliumi tulee suoraan Jerusalemista.
Jeesus marssi on suoraa ylistystä Kristuksen antamasta armosta, joka voidaan ottaa omaan sydämeen vain jos itse haluamme elää Vapahtajassa, Hänen armossa ja rakkaudessa. Kuuntele mitä sydämesi tila on suheessa Häneen.
Tästä kirjoitin Ristin Voittoon ja Kirkko- ja kaupunki -lehteen joitakin vuosia sitten.
http://www.kirkkojakaupunki.fi/arkisto/mielipiteet/2661/- Joskus marssillakin
Voisiko vonbulke valottaa tarkoitusperiään, antamalla se Raamatun kohta, missä Raamattu varoittaa "tällaisesta toiminnasta"
vonbulke Kirkko ja kaupunkilehdessä:
"Päämääränä on “muuttaa marssialueiden hengellistä ilmapiiriä” vaatimalla voittoa näiden alueiden demoneista. Raamattu varoittaa tällaisesta toiminnasta. Kysymyksessä on gnostilainen mystiikka". - älkää myöntykö!
Jotain tuontapaista olen vaistonnut olevan taustalla ja olen ottanut pitkän etäisyyden helluntailaisuuteen. En suostu edes netistä kuuntelemaan heidän tilaisuuksiaan. Tuollaisessa toiminnassa on kyse juuri siitä, mistä itse käytän nimeä "vapaidensuuntien harjoittama okkultismi / noituus". Ei Jeesus Kristus, eikä Jumalan Pyhä Henki kehoita mihinkään väkivaltaisiin "aluevaltauksiin". Pätkä Aleksanterinkatua on vapaa jokaiselle, niin ateistille kuin uskovaisillekin, ei Helsingin katuja alisteta minkään amerikkalaisfundamentalistisen uskonnon valtaan.
Itse boikoton tällaisia hengellisiä tilaisuuksia, joissa helluntailaiset säätelevät ja määräilevät kuka saa tehdä mitäkin ja mikä kuuluu heille, muttei muille. Todellisessa hengellisessä sodankäynnissä ei leikitä ja tällaista itsevaltaista fundamentalismia vastaan tulee jokaisen todellisen kristityn nousta, eikä lähteä tällaisten kanssa minkäänlaiseen yhteistyöhön. Helluntailaisten röyhkeän, ylimielisen ja omavaltaisen käytöksen tähden jätin tänä vappuna osallistumasta yhteiskristilliseen vapputapahtumaan.
Meissä on eri henki. - j.t.p.
älkää myöntykö! kirjoitti:
Jotain tuontapaista olen vaistonnut olevan taustalla ja olen ottanut pitkän etäisyyden helluntailaisuuteen. En suostu edes netistä kuuntelemaan heidän tilaisuuksiaan. Tuollaisessa toiminnassa on kyse juuri siitä, mistä itse käytän nimeä "vapaidensuuntien harjoittama okkultismi / noituus". Ei Jeesus Kristus, eikä Jumalan Pyhä Henki kehoita mihinkään väkivaltaisiin "aluevaltauksiin". Pätkä Aleksanterinkatua on vapaa jokaiselle, niin ateistille kuin uskovaisillekin, ei Helsingin katuja alisteta minkään amerikkalaisfundamentalistisen uskonnon valtaan.
Itse boikoton tällaisia hengellisiä tilaisuuksia, joissa helluntailaiset säätelevät ja määräilevät kuka saa tehdä mitäkin ja mikä kuuluu heille, muttei muille. Todellisessa hengellisessä sodankäynnissä ei leikitä ja tällaista itsevaltaista fundamentalismia vastaan tulee jokaisen todellisen kristityn nousta, eikä lähteä tällaisten kanssa minkäänlaiseen yhteistyöhön. Helluntailaisten röyhkeän, ylimielisen ja omavaltaisen käytöksen tähden jätin tänä vappuna osallistumasta yhteiskristilliseen vapputapahtumaan.
Meissä on eri henki.Niin, tämä juttu ei ole ollenkaan helluntailaisten pystyynpanema. Alun pitäen liike lähti äärikarismaattisten kynästä liikkeelle. Alfa-kurssi, joka on niin suosittu luterilaiuudessa tänä päivänä, on näiden samojen johtajien kynäilemä. Suomessa tähän enimmäkseen osallistuvat kirkolliset ja ekumeenikot.
- ...
Totisesti, harhaoppia!
- Ruohosipuli
Ei niitä kaupungien maa-alueita voi vallata Saatanalta pois millään marsseilla. Rukous on se ase millä näitä alueita siirretään Jumalan haltuun. Vaan yleensä hellarit eivät tiedä rukousksesta oikeastaan yhtään mitään.
- Usko Toivonen
Jeesuksen nimessä julistusta.
Mitä Paavali sanoikaan ...
Fil. 1:18
Vaan mitäpä tuosta, kunhan Kristusta vain tavalla tai toisella julistetaan, joko näön vuoksi tai totuudessa! Ja siitä minä iloitsen, ja olen vastakin iloitseva.
Siitä minäkin iloitsen, että on niitä rohkeita ja joilla on vilpitön, sydämestä kumpuava halu, halu kertoa, julistaa Jeesuksesta.
Niinkuin tuossa edellä toteaa ollessaan mukana marsilla :
>> Sen vaan muistan, että monen ihmisen silmissä näin kyyneleitä marssimme aikana. Ehkä Jeesus- nimi kuitenkin joitakin puhutteli? >>
Niin se on Jumala voi kohdata ihmisen missä ja milloin hyvänsä, kunhan
Jumalan sanaa vain julistetaan vaikkapa laulujen sisältämän sanoman kautta.
Kiitos Jeesus nimesi voimasta! - Olemme nyt
vapauttaneet Helsingin keskustan Saatanan vallasta ja sitoneet pimeyden henkivallat. Alue... on... PYHITETTY!
- woodoo-ukko
Ensi yönä käyn kiroamassa vapautetut alueet woodookirouksilla.
- body
Joutavanaikaisia tuollaiset marssit ja sama jos sanoisi, vallataan alueita auringolta ettei se pääse paistamaan.
Nykyinen hengellisyys on mennyt show-touhuksi ja ihminen/poppoo haluaa omistaa uskon ja jos ei ole marssilla on syytettyjen listalla.
Nyt haetaan kunniaa, mainetta ja julkisuutta, mutta Jeesus oli siellä missä hyljeksityt, sorretut ,varkaat ja konnat majailivat. - DoctorT
Tanssia pois saatanalta!! Harjoitti Mika Yrjölä Lappeenrannan aikanaan. Mielenkiintoista nähdä, mikä on hänen missionsa Hgin Saalemissa.
Saatanalta ei vallata maata, eikä tanssia, eikä yhtään mitään humpuukitouhuilulla. Saatana ei ole mikään hönöukko, mutta nämä harhaoppien alkuliikkeet ja haaraliikkeet ja höynäytetyt uskovat, erilaisten opintuulien perässä juoksevat, konttaavat jos joku toope käskee!!
Kyllä lääkkeet pitää olla väkevämpiä vihollista vastaan. - Anonyymi
Marssi tulee tänäkin vappuna!
- Anonyymi
Okkultismia, ei kristinuskoa.
Ihmistekoisuutta. - Anonyymi
>>>> vallata kaupunkien maa-alueita pois Saatanalta ja siirtää se Jumalan haltuun<<<<
lukekaas helluntailaiset tarkemmin raamattuanne !
"Herran on maa ja kaikki mitä siinä on , maanpiiri ja ne jotka siinä asuvat ."
Ps. 24 Heil Satan!
- Anonyymi
>>>> vallata kaupunkien maa-alueita pois Saatanalta ja siirtää se Jumalan haltuun<<<<
Toivottavasti järjestetään tänä vuonna Itä-Ukrainassa. Ottaa varusteet mukaan. - Anonyymi
Jumalakin teki sopimuksen Saatanan kan ssa.
- Anonyymi
Tyypillistä sairaalloista uskonnollisuutta vihakristillisyyttä saatanoineen. Ainakin aloitus on sitä. Jos lukisitte sen Raamattunne joskus buddhalaisittain, niin ehkä löytäistte valoisamman sisällön elämään ja ilman mustavalkoista tunnuksellisuutta. Hyvin tyypillistä vanhan ajan venäläisessä ortodoksiuudessa ja amerikkalaisessa ääriuskonnollisuudessa on juuri tuo saatanallinen suhtautuminen elämään ja ihmisiin myös.
Marssit ei auta, menkää "omaan huoneeseenne" niin on jokin mahdollisuus vapautua ja löytää taas valo elämään. Valaistua tavallisen ihmisen tavoin.
Kirjoitusten kamaluus vaan pahenee näillä sivuilla. Aloituksia tehtaillaan jossakin suljetussa laitoksessa, luulen.- Anonyymi
Taitaa tulla leikkibuddhalaiselle yllätyksenä tieto, että buddhalaisessa uskonnossa on jopa 14 erilaista helvettiä, 7 kylmää ja 7 kuumaa. Että kannattaa varoa, kun käyttäytyy noin ylimielisen röyhkeästi ja vihamielisesti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2622203- 961889
- 911413
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!701110Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si141068Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman39991Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46961- 47958
- 46922
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika39895